Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Välkommen till Erik Olsson Fastighetsförmedling i Hammarby Sjöstad! Hos oss får du hjälp att hitta allt från radhus, villa och lägenhet till fritidshus, tomtmark eller gård. Vi på Erik Olsson jobbar lite annorlunda jämfört med andra mäklare i branschen. Vi ser till att tillhandahålla dig med en engagerad mäklare som är expert...

366 omdömen om Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Sandra B

Professionell och extremt engagerad. Gav det där extra och var väldigt lätt att få tag i. Tack för ett superbra samarbete!

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 451 omdömen 4.9 av 451 omdömen

Johan är lugn, trygg och erfaren. Med andra ord en perfekt mäklare i stressiga tider.

Carmen D
Södermalm

Jag köpte en bostadsrätt på Södermalm. Jag fick ett väldigt bra bemötande av mäklaren och hans assistent. Tycker att mäklaren har levt upp till mina förväntningar.

Magnus G
Årstaberg

Alexander har hjälpt mig att sälja min lägenhet. Han är lugn och trevlig, lätta att få tag på. Är snabb på att svara när jag har smsat honom på konstiga tider. Förväntningar var nog att sälja lägenheten för lite mer pengar men bostadsmarknaden är lite ostabil just nu. I det stora hela är jag väldigt nöjd med Alexander och skulle mer än gärna anlita honom igen.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Li B
Södermalm

Jag sålde min bostadsrätt på Södermalm i Stockholm. Jag upplevde Alexander som engagerad, driven och trevlig. Jag är mycket nöjd! Alexander lämnade en initial värdering som stämde väl överens med slutpriset.

Nathalie H
Södermalm

Köpt lägenhet på Södermalm Tycker att vi fått en bra dialog samt att han löpande hållit oss underrättade under pågående process

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Juan Manuel B
Katarina/Sofia

Målinriktad, lätt att prata och att ta kontakt med. Föståndig och vettig. Theo är en väldigt bra och tillrådlig mäklare

Isabelle N
Örby

Köpt bostad, Gamla Huddingevägen 457. Blev bemött väldigt bra av mäklaren. Första köpet för mig och min pojkvän, och vi kände oss väldigt trygga med mäklaren. Han gick igenom tydligt och kontrollerade att vi förstod allting innan vi skrev på.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1109 omdömen 4.7 av 1109 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Filip K
Örby

Köpt en lägenhet av Theo. Blev bra bemött från början till slut. Var väldigt tydlig och gick igenom hela processen för oss. Svarade på alla möjliga frågor vi hade. Från början till slut en toppen mäklare

Alexander

Linda levde upp till våra högt ställda förväntningar på en lyckad säljprocess. Hon har ett starkt engagemang för uppdraget och för säljaren. Hon är mycket noggrann vad gäller förberedelser och insamling av kunskap kring objektet. Hon säkerställde en mycket professionell och fin presentation av vår lägenhet i prospektet, inför och vid visning. Linda är också mycket driven och skicklig vad gäller budgivningsprocessen och hon jobbar hårt för att maximera antalet budgivare och för att få upp budnivåerna. Hon är flexibel och...

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Mattias A
Södermalm

Han var kanon! Skulle rekommendera honom till alla jag känner och han får gärna sälja min nästa lägenhet också.

Zoe Mary H
Södermalm

Theo helped me purchase my first apartment in Stockholm, incredibly helpful as I am new to the Swedish property process and only speak English. Very patient and always available for questions and help.

Jessica E
Hammarby Sjöstad

Theo är en trevlig professionell och ger ett väldigt tryggt intryck.

Laura N
Södermalm

Mycket trevligt bemötande, tog sig tid att visa runt och svara på frågor även efter visningens slut.

Mathias Joakim H
Södermalm \ Sofia

Köpte en 1:a på Södermalm, blev väldigt proffsigt och varmt bemött. Väldigt avslappnat, seriöst och förtroendeingivande. Hade inga förväntningar men blev oerhört positivt inställd att till nästa sälj/köp så är det Theo jag kontaktar först!

Björn L
Södermalm

Theo är en kompetent och trevlig mäklare som både kom med kloka råd och stöttade mig genom hela den många gånger påfrestande process det är att sälja en lägenhet. När säljare och köpare till en början inte riktigt vill gå varandra till mötes är en mäklare som Theo ovärderlig eftersom det inte blir någon affär förrän båda parter är nöjda.

Jonas C
Södermalm

Theo sålde min bostadsrätt på södermalm för ett par månader sedan. Efter att ha kontaktat Erik Olsson på rekommendation av en bekant ringde Theo upp mig. Han var artig och professionell genom hela säljprocessen och lyssnade till mina önskenål och förväntningar. Själva säljprocessen gick snabbt och smidigt. Som helhet uppfattade jag Theo som lyhörd, professionell och kunnig. Jag rekommenderar honom gärna till andra som ska sälja sin bostad.

Peter S

Noggrann snabb, , serviceinriktad och kunnig på området Södermalm

Sabina D
Södermalm

Jag har precis köpt min första lägenhet och tycker att Alexander skötte allt så bra. Gav mig infon jag behövde, va otroligt proffesionell och trevlig! Jag kände mig trygg! ❤️

Rasmus V
Huvudsta

Jag har sålt en bostad i nacka och en i Solna. Båda med hjälp av maximilian. Maximilian är verkligen en premium mäklare. Jag fick hjälp med allt. säljmatrial var jättefint och proffsigt. Riktigt nöjd med bilderna. Maximilian kom med goda råd och sålde min båda våra bostäder över vad jag trodde var en för hög förväntan. Hoppas verkligen att flera får nöjet att anlita maximilian.

Svar från Maximillian Broman

Tack för dina varma rekommendationer! Alltid roligt att hjälpa dig och jag hoppas på ett långt och positivt samarbete!

Alejandra N
Aspudden

We have bought a 2 bedroom apartment in Asppuden and we were treated super well and diligently by Maximillian Broman. I would really recommend him as a broker for future buying/selling.

Svar från Maximillian Broman

Thank you Alejandra and I hope you will enjoy your new apartment!

Fredrik K
Södermalm

Alexander fick vår lägenhet såld på rekordtid till ett superbra pris. Världsklass, 5-stjärnor.

Magnus K

Mycket trevlig, kunnig och lyhörd, kändes tryggt att sälja bostaden via Maria. Skulle definitivt anlita henne igen.

SARA B
Kungsholmen

Linda var den mäklare som kom hem till mig på intervju som på en gång utmärkte sig som oerhört kompetent och proffsig. Hon var tydlig med vad vi kunde förvänta oss i säljpris och levererade på det högt satta priset. Linda var alltid tillgänglig från start till mål i affären oavsett dag eller tid. Hon har ett öga för detaljer i lägenheten och förstår vad som gör den speciell.

Erik W
Södermalm

Jag både mött och anlitat en del mäklare genom åren – men ingen så noggrann, ambitiös och hängiven som Linda. Rekommenderar henne varmt!

Alicia M
Årstaberg

Härlig okomplicerad mäklare som förmedlade en 3a i Årstaberg. Köpet gick väldigt snabbt och smidigt.

Svar från Maximillian Broman

Tack så mycket för dina vänliga ord!

Dennis L

Jag kan varmt rekommendera Therese. Hon är mycket trevlig och duktig. Hon har den sällsynta förmågan att få gott förtroende hos både säljaren och köparen.

Svar från Therese Jarmunger

Stort tack Dennis för de fina orden! Det var en ära att få sälja din bostad! Vänligen, Therese

Tobias W
Årstaberg

Tillmötesgående, tydlig och konkret!

Svar från Maximillian Broman

Tack Tobias! Hoppas ni trivs bra i ert nya boende!

Emilio F

När jag sålde min bostadsrätt så valde jag Therese Jarmunger som min mäklare vilket jag är glad över. Hon är väldigt hjälpsam, engagerad och jag känner att jag fick bra återkoppling under hela vägen. Jag fick dessutom bra tips och råd från henne. Om jag undrade över något så fick jag ett snabbt svar. Jag känner att hon gjorde ett utmärkt arbete i att hitta en bra köpare där både jag och köparen var nöjda med affären. När det blir dags att sälja igen så kommer jag definitivt att använda mig av Therese. Jag rekommenderar henne varmt.

NikoIina B

Jag sålde min bostad och mäklaren Linda Yu hjälpte mig med det. Linda var otroligt kunnig och professionell i allt från första mötet till avslut. Det var alltid lätt att nå Linda och hon besvarade alla frågetecken jag hade. Jag upplever att hon gjorde allt och lite till för att ro hem försäljningen trots att marknaden var lite svajig. Priset hon sålde för var över förväntan. Linda rekommenderas varmt!

Svar från Linda Yu

Tusen tack för bästa rekommendationen Nikolina! : ) Hoppas att ni stortrivs i ert nya hem och att vi hörs eller ses snart igen!

Adam W
Södermalm

En engagerad mäklare som håller dig uppdaterad hela vägen oavsett tid på dygnet. Jag skulle starkt rekommendera Alexander till alla som letar efter en mäklare!

Ulrica Å
Södermalm

Linda är en väldigt engagerad mäklare som inte lämnar något åt slumpen. Alltid anträffbar och otroligt bra på återkoppling. Linda har sålt en 4:a på Södermalm före visning åt oss och vi är verkligen så nöjda. Linda lovar heller inte mer än hon håller, utan överträffar istället, vilket är en väldigt bra egenskap. När vi skall sälja nästa gång hoppas jag att Linda vill sälja åt oss igen - det tycker jag är det bästa betyg en mäklare kan få.

Svar från Linda Yu

Det är verkligen det bästa betyget en mäklare kan få! Varmaste tacken för dina fina ord och det fortsatta förtroendet Ulrica : ) Jag är så glad att ni är nöjda och hoppas att det inte dröjer allt för länge innan vi får samarbeta på nytt. Ha det gott och lycka till med renoveringen av huset!

Magnus Ö
Hägersten

Köpte en 3:a. Trevligt och proffsigt bemötande. God kommunikation.

Svar från Maximillian Broman

Hej Magnus, Tack så mycket för din rekommendation! Jag hoppas ni trivs i er nya lägenhet. Mvh Maximillian Broman

Ruth J

I dag är första gången jag kom i kontakt med Maria Mycket bra väl bemötande. Maria verkar vara mycket engagerad och lyhörd.

Ruth J gillar detta
Jerker E
Södermalm

Sålde min lägenhet i Hornstull och Linda har varit fantastisk hela resan. Hon har varit klar över hur vi ska göra för att få ut mesta möjliga av min lägenhet och jag är klart nöjd med att ha anlitat henne!

Svar från Linda Yu

Största tacken för din fina rekommendation Jerker! Hoppas att renoveringen av huset går bra och att du stortrivs där : ) Vi ses på tillträdet!

Malin N

Karismatisk, punktlig och engagerad

Anders D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
Älvsjö

Bra bemötande och bra service vid köp av bostadsrätt i Älvsjö

Hildegunn F
Alby

Velbemötande och trevlig. Jag köpte min första lägenhet, och tyckte mäklaren var mycke trevligare än jag hadde trodd.

Michael E
Skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Han är det bästa jag har sett och jag är så tacksam för att han förstår

Daniel C

Trevlig, social och uppmärksam. Proffsig. Köpt lgh i Rågsved

Arne T

Vi, min fru och jag har sålt flera fastigheter med hjälp av Kerstin Svensson. Vi har fått en 100% service vid försäljningarna. Skall vi sälja något kommer vi att vända oss till Kerstin. Ett proffsigt och serviceinriktat arbete. Arne Törngren

Johnny N

Riktigt dåligt: Malin ljög för oss under lägenhetsvisningen om att hon inte hade nycklar till förrådsutrymmen bägge gångerna vi var där, andra gången vid återbesöket så bad vi specifikt om att få se förrådsutrymmet, men även då hade hon ”glömt” nyckeln. Det visade sig sedermera att hon visst hade nyckeln hela tiden, som dessutom var samma som till både port och ytterdörr. Men hon inte ville visa upp att förrådet endast var en liten bur som stod mitt i ett garage och riktigt snuskigt skitigt med grus och avgasdamm och...

Eva M
Skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Mycket vänlig och tillmötesgående. Hjälpsam. I samband med kontraktsskrivning förtroendeingivande. Verkade kunna sin sak. Pålitlig.

Jesper H

Vi rekommenderar varmt Linda Yu. Vi träffade tre mäklare där Linda stack ut. Hon tog god tid på sig vid vårt första möte och har en jättefin känsla för detaljer. Hon är ärlig (både mot säljare och köpare), arbetar stenhårt och lämnar inget åt slumpen. Hon var inte billigast i jämförelse med de andra mäklarna men väl värd varje krona. Utan henne hade det inte blivit en rekordförsäljning i vårt hus i en osäker marknad. Tack Linda för en utmärkt arbete och ett fint samarbete så ses vi vid nästa försäljning :)

Svar från Linda Yu

När tre perfektionister går all in så kan resultatet inte bli annat än bäst! : D Otroligt tacksam för att ni styrde upp lägenheten så att den var i toppform inför försäljningen och för ett väldigt roligt och givande samarbete! Varmaste tacken för era fina ord, blev jätteglad : ) Vet att ni inte ens har flyttat in i den nya bostaden än men jag hoppas att nästa försäljning inte dröjer alltför länge : ) Ha det så himla gott!

Hunor K
Skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

är en mycket engagerad och professionell mäklare som hanterade min lägenhetsförsäljning på bästa sätt.

Petter B

Kan varmt rekommendera Linda som mäklare. Professionellt genomfört arbete från första till framförallt sista stund, syftar då speciellt på budgivningen där hon gjorde sitt yttersta för att få så bra betalt som möjligt vilket jag också fick och jag är mer än nöjd med slutpriset på lägenheten. Bästa möjliga betyg!

Svar från Linda Yu

Tusen tack Petter för det bästa betyget! Det värmer i vinterkylan : ) Vi ses på tillträdet i april. Ha det gott så länge!

Andreea M

Linda har hjälpt mig att sälja på en jätte svår marknad. Hon har alltid varit tillgänglig och gjort sitt absolut bästa för att få bäst betalt. Hon är en fantastisk mäklare och hon har jobbat dag och natt för att få ett jättebra pris på min lägenhet. När man anlitar Linda så vet man att försäljningen kommer gå jätte bra, jag rekommenderar Linda till alla som behöver en duktig mäklare som kommer göra allt för att kunden ska vara nöjd!

Svar från Linda Yu

Tack så otroligt mycket för dina fina ord Andreea! : ) Det var extra roligt att göra dig nöjd då jag vet hur orolig du var efter en mindre lyckad omgång på denna tuffa bostadsmarknad med en annan mäklare. Stort lycka till med bostadsjakten och hoppas ni hör av er snart igen!

Andreas S
Skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Hon gav ett professionellt och personligt intryck så jag som förstagångsköpare kände mig trygg genom hela processen.

Olivia E
Skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Jag fick ett väldigt trevlig och bra bemötande. Samt en väldigt bra och snabb kontakt genom hela processen.

Nikolaos Z
Skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Från första stund kände jag att detta kommer gå till väga!!!!!!!!!! Informationen som jag va ute efter behövde jag knappt fråga efter,väl förbered i objektet och avslappnad! Kände att han skulle ge sitt allt för att få mig över på hans sida,UTMÄRKT!!!!

Svar från Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Tack Niko för din fina kommentar och till en jättefin bostad :) Mvh, Adi

Leila R
Skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Mycket bra bemötande. Var alltid tillgänglig, svarade på alla frågor på ett sätt jag förstod, då detta var mitt första bostadsköp på egen hand. Kände mig otroligt trygg med honom. Hade det oerhört stressigt dagen då lägenheten skulle bli min då jag samma dag hade överlåtelse på min tidigare sålda bostad och fick full förståelse för detta och bokade om tiden ett par gånger utan som helst problem och han la även in tips till mig för hur jag själv skulle gå tillväga i den affären trots att de gällde annan mäklarfirma, vilket jag verkligen behövde. Är mer än nöjd, rekommenderar varmt!

Svar från Erik Olsson Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Tack Leila för dina fina ord! Hoppas verkligen du trivs i nya bostaden! :) Med vänlig hälsning, Adi