Mäklare Skåne Lund Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund Charlene Shelton
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-02 - 2019-01

Läs vad 4 kunder tycker om Charlene Shelton

• Fiona Ö skrev om Charlene Shelton en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund

2017-07-03

Mäklaren, Charlene Shelton, var mycket tillmötesgående och trevlig. Visade på ett fint sätt att hon brydde sig om båda parter av affären (säljare/köpare) och återkopplade snabbt på frågor och funderingar.

Varmt rekommenderad! Läs mer
    Charlene S gillar detta
  • Matilda H skrev om Charlene Shelton en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund

2017-06-17

Det var första gången jag sålde en lägenhet och Charlene var tillgänglig och stöttande genom hela processen. Jag kände mig väldigt trygg med henne som mäklare. Hon bryr sig om sina kunder och lyssnar på dras önskemål och upplevelser. Väldigt nöjd kund! Läs mer
  • Karl L skrev om Charlene Shelton en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund

2017-06-15

Vänligt och professionellt bemötande. Läs mer
    Charlene S gillar detta
  • Suzan J
    Suzan J skrev om Charlene Shelton en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Lund

2016-12-19

Vi är jättenöjda med valet av mäklare! Charlene Shelton på Erik Olsson gjorde så att upplevelsen av vår försäljning var över förväntan. Mycket engagerad och trevlig. Vi fick en snabb försäljning och även bra betalt för vår bostad. Läs mer

Senaste försäljningarna

3:a