Agneta Chong
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2017-12 - 2018-11

Läs vad 51 kunder tycker om Agneta Chong

• Jan O Annette H
    Vi vill varmt rekommendera Agneta till andra bostadssäljare. Agneta är mycket hjälpsam, social kompetens. Agneta tar sig tid för att svara på våra frågor, är hon tillfälligt upptagen ringer/sms hon snabbt åter. Agneta uppdaterade/guidade oss löpande om försäljningen. Vilket gjorde att vi kände oss mycket trygga och nöjda! Läs mer
  • Otroligt ambitiös och med stor erfarenhet och ödmjukhet guidade hon oss igenom försäljningen av vår mammas dödsbo. Vi är så nöjda. Läs mer
  • Agneta sålde vårt radhus i Riseberga. Vi är mycket nöjda med hela försäljningen och bemötandet. Detta är tredje gången vi samarbetar med Agneta och vi har varit mycket nöjda varje gång. Nu vid senaste försäljningen var siktet ställt högt och förväntningarna likaså, Agneta antog utmaningen och levererade! Resultatet blev bättre än vi nånsin trott,...alla blev nöjda:) Läs mer
  • Marina J skrev om Agneta Chong en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

2018-10-30

Min upplevelse var inte så strålande. Jag ringde att fråga om info som stod i annonsen. Kändes att hon inte hade koll. Och då blev hon irriterad och låtit otrevligt. Min fråga var om bullermätning i lägenheten som hon säljer på högtrafikerad gata. Av annonsen kändes det att allt är frid och fröjd och ljudnivå under gränsen. I verkligheten är det inte och vilseledande för köpare. Kollade på BRF hemsidan och hittade ingenting. Ringde igen och svaret var: Du behöver inte bry dig då du inte kommer att köpa lägenheten. WOW! Snacka om social kompetens som mäklare. Så mitt betyg är IGK. Erik Olsson ? Nej tack. Läs mer
    2018-11-02 Agneta C svarar Marina J
    Hej M J,
    Det har aldrig varit min mening att låta irriterad eller otrevlig så det är tråkigt att du upplever mitt bemötande så.
    Du ringde mig först en gång och poängterade att den information vi skrev om föreningen var felaktig. Då ringde jag upp ordförande igen för att dubbelkolla och de berättade att det inte är någon felaktig information vi har gått ut med och därmed är inte informationen vilseledande för en köpare. Du har själv nämnt att du bor i samma förening och att du inte delar samma åsikter men tyvärr kan inte jag lägga någon värdering i informationen jag fått av styrelsen.
  • Giorgia C
    Som spekulant och sedan som köpare, kan jag ärligt säga att Agneta skötte sitt arbete med yrkesmässighet. Utöver var hon alltid villig att lyssna och svara på våra frågor och omedelbart tillgänglig då det behövdes. Det blir alltså lätt att rekommendera henne, om man vill ha en mäklare som gör allt för sina kunders skull! Läs mer
  • Agneta hade hand om försäljningen av vår lägenhet. Förutom att vara en bra säljare (vilket man märkte rätt snabbt), vara otroligt trevlig och vara hur trevlig som helst så var det bästa just att hon visste vad hon pratade om och allting flöt på. Det var en smidig affär från början till slut, tack Agneta! Läs mer
  • Agneta har tidigare ( då anställd hos annan mäklare) genomfört 2 st. lägenhetsaffärer för mig och min sambo och båda gånger har vi varit mycket nöjda.
    Därför var det självklart att jag tog kontakt med henne när jag hade en ny försäljning på gång.
    Agneta genomförde även denna affären med stor noggrannhet och resultatet
    blev, som förut, mycket bra.
    Hon är dessutom en mycket trevlig person som är lätt att fått tag på, både på telefon, SMS och e-mail. Läs mer
  • Agneta Chong gav oss som säljare precis det vi eftersökte. Ett trevligt bemötande, professionell och saklig information, samt stöd under hela försäljningsprocessen från första mötet till avslut. Vi är mycket nöjda med vår försäljning och Agnetas prestation. Läs mer
  • Vi är extremt nöjda med Agneta! Hon har gjort ett fantastisk bra jobb, från början till slut. Hon är väldigt tydlig med allt och skötte hela processen väldigt professionellt. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Vi sålde vårt hus genom Erik Olssons fastighetsförmedlingoch vår kontakt var Agneta Chong

Vi fick ett helhjärtat stöd från början till slut
    Agneta var kunnig och tillgänglig i tid och otid
    Hon var vår trygghet i den situation som var ny för oss
    Alla frågor från kunder besvarades på ett lugnt och säkert sätt. Även alla dumma frågor från oss såklart
    Utan henne hade vår husaffär säkert inte blivit av
    Vi är tacksamma för att ha haft glädjen att träffa denna begåvade tjej och som gett oss allt stöd Läs mer

Senaste försäljningarna

3:a