Andreas P Andersson
en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

Södra Förstadsgatan 34
211 43 Malmö — Visa karta

Vad tror Andreas att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 10 kunder tycker om Andreas P Andersson

• Oscar H skrev om Andreas P Andersson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Kunnigt, seriöst, trevligt, avslappnat. Det känns bra med en mäklare som kan tala om när man bör nöja sig. Läs mer
  • Jens C skrev om Andreas P Andersson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Mkt Bra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Haoraa S skrev om Andreas P Andersson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    En härlig mäklare som alltid är glad och trevlig. Ger snabba svar och är uppriktig. Blev bemötta på ett professionellt sätt av Andreas. Ska ni sälja ert hus så tycker jag utan tvekan att ni ska anlita Andreas. Läs mer
  • Sami B skrev om Andreas P Andersson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Var på flera visningar i malmö med flertal olika mäklare, ingen av dem var lika ärlig och lika proffisionel som Andreas. Första gången vi tittade på huset lätt han oss gå i lugn takt se oss om kring, han var inte påstridig eller jobbig, väldigt lugn o possitiv. Vi köpte huset och blev otroligt lyckliga!! Rekomenderar honom stort om ni nu vill ha sålt på ert hus/lägenhet. Läs mer
  • Per L skrev om Andreas P Andersson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Andreas hjälpte oss med att sälja vårt radhus i Malmö, vi hade sedan tidigare en annan mäklare som försökt under 4 månader utan resultat, men Andreas lyckades göra avslut inom en vecka med budgivning dessutom! Andreas bemötte oss mycket professionellt, sakligt och artigt. Jag vill definitivt rekommendera honom till andra och jag ska med glädje låta honom sälja vårt nuvarande boende den dagen det blir aktuellt. Jag vill ge honom högsta möjliga betyg! Läs mer
  • Ingrid F skrev om Andreas P Andersson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Mycket bra, trevlig och genuin mäklare. Läs mer
  • Britta M skrev om Andreas P Andersson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Jag har stort förtroende för Andreas han är alltid hjälpsam ,trevlig, glad, positiv. Jag rekommenderar gärna honom. Andreas har hjälpt mig vid två försäljningar.
    Med vänlig Hälsning Britta Mårtensson Läs mer
  • Max H skrev om Andreas P Andersson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Andreas P Andersson - Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö.

Min upplevelse av Andreas var att han var en otroligt kompetent och driven mäklare, seriös och noggrann.

Jag skulle rekommendera honom till en vän eller familjemedlem för hjälp med en försäljning.

/Max Läs mer
  • Ali E skrev om Andreas P Andersson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Andreas var mycket lätt att samarbeta med och gjorde allt man kan förvänta sig av en mäklare och lite där till. Läs mer
  • Therese A skrev om Andreas P Andersson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Andreas är en oehört skicklig mäklare med hög social kompetens. Han hjälpte mig hitta mitt drömboende. Med sin lyhördhet och kunskap och kännedom om marknaden inger Andreas stort fortroende som han förvaltar väl genom hela processen. Hans ödmjukhet gör att jag med glädje kan rekomendera Andreas P Andersson och Erik Olssons fastighetsförmedling Malmö.
    Therese Adner Malmö Läs mer
Martin Arup