Mäklare Skåne Malmö Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö Ann-Sofia Jonasson
Ann-Sofia Jonasson
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-01 - 2018-12
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att förhandla, att träffa människor och att få möjlighet att hjälpa folk med deras hem och boendesituation.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Om du vill ha en mäklare som älskar sitt jobb, är bra på att förhandla och ringer det extra samtalet. Jag är både engagerad, kommunikativ och uppdaterad.

Vad gör du helst på fritiden?
Några intressen är natur, resor, aktivitet, motion och ekologisk mat.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad har havsutsikt, öppen planlösning, sällskapsytor och ligger på en lugn gata.

Vad vet vi inte om dig?
Jag klättrar i berg! Läs mer

Läs vad 33 kunder tycker om Ann-Sofia Jonasson

• Per L
    Per L sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

2018-10-14

Åkarp
    Ann-Sofia är en utmärkt mäklare. Hon hanterade försäljningen av Albovägen 6 på bästa sätt. Vi Kontaktade henne efter att ett utskick från E.O hamnat i vårbrevlåda. Tack Ann-Sofia! Läs mer
    Ann-Sofia J gillar detta
  • Sofie J köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

2018-10-12

Segevång
    Kronetorpsgatan 50 b
    Det var väldigt bra bemötande från mäklaren.
    Hade högra förväntningar och dem uppfylldes. Läs mer
    Ann-Sofia J gillar detta
  • Marcus H köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

2018-10-12

Centrala Trelleborg
    Mycket duktig på Satt jobb och ser bra ut i affärsammanhang. // Marcus Läs mer
  • Anna Maria N
    Anna Maria N sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

Segevång
    Hon har både sålt min gamla och sålt mig min nya lgh.
    Jätte nöjd!! Läs mer
    Ann-Sofia J gillar detta
  • Claudio M köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

Dalaplan
    Köpt en bostadsrätt.
    Fick känslan av att mäklaren inte verkade så intresserad av oss köpare. Det hela gick väldigt snabbt och det visade sig att det saknades ngn nyckel och lgh var absolut inte städad.
    Kändes som mäklaren knappt hade varit i lägenheten. Läs mer
    2018-10-10 Ann-Sofia J svarar Claudio M
    Hej! Vad tråkigt att ni inte känner er nöjda. Affären avslutades snabbt då ni ville lägga bud innan första visningen, vilket säljaren valde att acceptera. Jag ordnade med en förhandsvisning för er skull och försökte anpassa ett snabbt tillträde då er son hade önskemål om snabb inflytt. Det är inte jag som städar lägenheten, men jag har under närvaro av er vid kontraktskrivning informerat säljaren om vikten av en ordentlig städning. Tyvärr är flyttstäd en definitionsfråga och det händer emellanåt att somliga säljare inte uppfyller vad de måste. Då kan man alltid reklamera.
  • Dara A köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

Mellanheden
    Jag köpte en bostadsrätt i Malmö.
    En jätte trevlig kundbemötande har Ann-Sofia .
    Prata på ärlig sätt och lyssna med känslor.
    Ge bra tips .
    Det var mycket mer än jag hade för förväntningar.
    Hon hade lika mycket avstånd till köparen och säljaren.
    Om en av mina goda vänner vill köpa då ska rekommenderar att de ska kontakta Ann- Sofia
    Hon gör jätte bra jobb på alla olika sätt . Läs mer
    Ann-Sofia J gillar detta
  • Matilda L sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

2018-08-15

Hästhagen
    Jag har haft fullt förtroende för Ann-sofia under hela försäljningen och skulle jag sälja igen i Malmö så är hon den första jag skulle ringa. Läs mer
    Ann-Sofia J gillar detta
  • Emma S sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

2018-08-13

Rörsjöstaden
    Har sålt en 3:a lägenhet. Ann-Sophia har varit lätt att få och ha kontakt med, informerat o varit lyhörd, under hela säljprocessen. Vi är mycket nöjda med vårt val att ha Ann-Sophia som mäklare. Läs mer
    Ann-Sofia J gillar detta
  • Stefan L sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

2018-08-13

Pildammarna
    Sålt en 2 rums lgh. Jag fick professionellt stöd av mäklaren. God tillgänglighet, gott bemötande. Punktlig och pålitlig. Många goda förslag Läs mer
    Ann-Sofia J gillar detta
  • Joel S skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

2018-03-08

En trevlig person som vet vad hon pratar om och man känner sig trygg med henne. Förklarar alltihop på ett bra sätt som man förstår och man ser att hon vill göra det så bra som möjligt.
    Väldigt nöjd med henne Läs mer

Senaste försäljningarna

3:a