Johanna Mjöfors
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2017-12 - 2018-11

Läs vad 8 kunder tycker om Johanna Mjöfors

• Jeneé J skrev om Johanna Mjöfors en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Vill verkligen rekommendera Johanna till alla som går i bostads säljtankar.
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande från första till sista stund.
    Skulle gärna anlita henne igen. Läs mer
  • Alexander A
    Alla mäklare hävdar att de är störst, bäst och känner flest spekulanter. Men inte många av dessa kan leverera när utbudet på marknaden är större än efterfrågan.

Vi valde att anlita Johanna som vår mäklare efter att ha varit i kontakt med flera andra och vi kunde inte gjort ett bättre val. I en trög och spretig marknad, där utbudet i vårt område var extremt stort, lyckades Johanna inte bara sälja vår lägenhet. Hon lyckades sälja den till ett otroligt bra pris, när resten av områdets försäljningar stod stilla.

Hela processen gick otroligt smidigt.

Förutom Johannas's ödmjukhet, kunnighet och hängivelse till mäklaryrket där hon gör allt för sina kunder är hon extremt duktig på förhandla.

Det finns många mäklare att välja bland, men det finns bara en Johanna! Kan inte göra annat än att rekommendera henne.

/Alexander, Köpenhamnsvägen Läs mer
  • Jonny G
    Jonny G skrev om Johanna Mjöfors en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Trevlig, engagerad, kompetent och drivande. Mycket bra! Läs mer
  • Ulf A skrev om Johanna Mjöfors en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Vi tycker att Johanna Mjöfors är en kompetent, engagerad och driven mäklare. Hon har engagemang för kunden med en hög servicegrad. Vi kommer anlita henne om vi behöver mäklare igen. Vi rekommenderar henne till andra som behöver mäklare. Läs mer
  • Kent N skrev om Johanna Mjöfors en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Johanna har mer än väl levt upp till min förväntan och gjort ett mycket väl genomfört uppdrag . Johanna kan det hon gör och man kan inte få en bättre mäklare. Johanna har tydligt talat om vad som gäller och mycket engagerat genomfört uppdraget Läs mer
  • My T
    My T skrev om Johanna Mjöfors en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Trevligt och glatt bemötande. Är mycket nöjd med Johanna som mäklare! Läs mer
  • Pernilla F skrev om Johanna Mjöfors en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    Superproffsigt bemötande och jättetrevlig mäklare som såg till mina behov och önskemål som köpare. Läs mer
  • Fredrik G skrev om Johanna Mjöfors en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö
    En kompetent mäklare som inger ett väldigt trevligt & proffsigt intryck.
    Alltid anträffbar. Samt lyssnar på dig som kund & dina önskningar & däremellan kommer med kloka rekomendationer. Läs mer

Senaste försäljningarna

Mastgränd