Lina Renwall
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2017-12 - 2018-11

Läs vad 32 kunder tycker om Lina Renwall

• Funderar du på att anlita en mäklare hos Erik Olsson i Malmö? Isåfall kan jag varmt rekommendera Lina Renwall som får toppbetyg utav mig. En omtänksam och glädjespridande tjej som verkligen lyssnar på dig och hjälper dig med allt och svarar på alla dina funderingar. Läs mer
  • Mycket duktig och kunnig och alltid ett proffsigt bemötande. Min upplevelse Läs mer
  • Mattias R
    Mycket kunnig, ödmjuk och hörsam. Hon var noggrann med att kontrollera områden där osäkerhet rådde och hon höll oss alltid väl informerade under processen. En förtroendeingivande, hängiven och duktig mäklare som jag gärna rekommenderar till andra. Bra jobbat, Lina! Läs mer
  • Jag upplevde mig väldigt trygg och omhändertagen. Det är en nervös situation och det var mitt första köpt. Hon kändes proffsig och genuin. Jag uppskattade att hon tog sig tid att ringa vid tillfällen då jag inte förväntade mig att hon skulle göra det. Det kändes som att hon gjorde det där lilla extra i flera lägen! Jag är så nöjd med lägenheten och hur hela köpprocessen gick till! En väldigt positivt upplevelse! Har hört så många historier från vänner där de inte upplevt att deras bästa låg i mäklarens intresse, snarare pengar. Uppskattar att jag fick ett julkort och att det dykt upp något sms! Hade definitivt rekommenderat henne om någon i min närhet skulle sälja sin bostad!! :) Läs mer
  • Jag är mycket nöjd med Lina Renwall som mäklare. Hon är mycket kompetent och professiononel och samtidigt lyhörd och ödmjuk. Lina höll mig uppdaterad hela tiden under försäljningens gång och var lätt att komma i kontakt med när frågor uppstod. Jag rekommenderar Lina varmt som mäklare! Läs mer
  • Lina är en mycket trevlig, hjälpsam och tillgänglig person. En kompetent mäklare, som det har varit ett nöje att få ha till hjälp. Läs mer
  • Professionellt och vänligt bemötande! Läs mer
  • Fick ett jättebra förtroende för Lina från 1:a mötet.
    Höll tider och gjorde vad som utlovades.
    Fixade homestyling med ett jättebra resultat:)
    Ringde och mejlade under hela försäljningstiden, blev snabbt av med lgh efter budgivning, och vi blev supernöjda!
    Lina utförde sitt uppdrag med ett stort förtroende av mig och min son.

Lina är en superduktig tjej som vet vad hon gör, har stort förtroende för henne och vi rekommenderar henne mer än gärna:)

Och är vi av behov av mäklare i framtiden kommer vi helt klart att kontakta Lina igen... Läs mer
  • Joakim H
    Proffsigt från början till slut.
    Hanterar både den givna processen mkt snabbt o snyggt - samt att vissa svårigheter hanteras utan försök att ducka i ansvarstagande

Rekommendera Lina varmt! Läs mer
  • Klockren mäklare som verkligen bryr sig om både köpare och säljare! Läs mer

Senaste försäljningarna

Regementsgatan