Martin Arup
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-02 - 2019-01
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag år efter år tillhör Skånes toppskick av fastighetsmäklare. Jag har en ständig hunger och ett stort driv att försöka överträffa mina kunders förväntningar. Jag älskar att jobba med människor, samt tävlingsmomentet med att hela tiden överträffa kundernas förväntningar.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett boende utomlands på varmare breddgrader har alltid varit en dröm.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag har en bakgrund som civilekonom och hockeyspelare. Det kan tyckas som en konstig mix, men kunskapen från min utbildning och de ständiga tävlingsmoment jag alltid levt med är två bra egenskaper i detta yrke. Läs mer

Läs vad 168 kunder tycker om Martin Arup

• Zdravko M köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

2019-01-29

68m²
    Ribersborg
    Martin är väldigt noggrann och korrekt med stor professionalitet. Har köpt bostad på Ribersborg. Läs mer
  • Shakib M köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

2019-01-26

82.3m²
    Bunkeflostrand
    Just signed for a new apartment and Martin made the deal possible. Everything was cleared and detailed in the buying process, so we had no doubts on any occasions. Läs mer
  • Kajsa E köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

59m²
    Ribersborg
    En lägenhet i Malmö, jättebra bemötande och mycket hjälpsam i preocessen. Trevlig och förväntade mig att få den hjälp vi fick och det bemötande vi fick. Martin levde definitivt upp till de förväntningar vi hade för en mäklare och är även en mäklare som vi kommer vilja använda oss i framtida affären om det blir några. Läs mer
  • Alex I sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

59m²
    Katrinelund
    Martin är duktig och har ett bra bemötande till både köpande & säljare. En ödmjuk & driven kille som alltid återkopplar oavsett tid på dygnet. Läs mer
  • John A sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

4:a
    81m²
    Ribersborg
    Sålde bostadsrätt. Upplever Martin som kompetent och målmedveten om att göra mig som kund nöjd. Duktig på att informera mig och beskriva processen. Läs mer
  • Cindy N sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

60m²
    Slottsstaden
    Fantastik från början till slut! Wow! Läs mer
  • Gustav L sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

2019-01-23

60m²
    Slottsstaden
    Kan varmt rekommendera Martin Arup som mäklare! En väldigt förtroendeingivande mäklare som gör sitt yttersta och lite till för att nå upp till dina förväntningar. Vi har nu använt oss utav Martin ett par gånger inför bostadsförsäljningar och vi är mycket nöjda!
    Martin Arups egenskaper utspelar sig i slutpriset vilket alltid har varit högre än förväntningarna!
    10/5 Stjärnor! Läs mer
  • Niklas B köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

2018-11-27

66m²
    Ribersborg
    Bra, erfaren och kompeten mäklare. Läs mer
  • Per-Ola B skrev om Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

2018-11-27

Jag har sålt en BRf lägenhet.
    Sedan 2012 har vår familj anlitat Martin vid våra lägenhet o hus köp eller försäljning.
    Professionell inställning o förklarar på ett enkelt, tydligt sätt.
    Mycket nöjd Läs mer
  • Sofie E sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Arup en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

2018-11-25

1:a