Oscar Guedra
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-02 - 2019-01

Läs vad 16 kunder tycker om Oscar Guedra

• Diego G skrev om Oscar Guedra en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

2016-05-12

Oscar var extremt professionell från första mötet till avslutad affär. Han var väldigt kunnig och förklarade allt på ett enkelt och förståligt sätt. Han var väldigt tillgänglig och bra på att informera oss om de olika sakerna som hände. Viktigast av allt, när det var dag att knyta ihop säcken så levererade han försäljningen till ett bra pris. Rekommenderar Oscar varmt. Läs mer
  • Ida O skrev om Oscar Guedra en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

2016-05-12

Nöjd. Bra och trevligt bemötande. Läs mer
  • Elsa H skrev om Oscar Guedra en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

2016-05-10

Oscar var mycket proffsig och skötte försäljningen av vår lägenhet på en utmärkt sätt! Hela processen gick smidigt och vi var mycket nöjda och kände oss trygga med den kontinuerliga dialogen med Oscar! Läs mer
  • Ylva L skrev om Oscar Guedra en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

2016-05-09

Oscar är närvarande och lyssnar på hur kunden vill ha det. Väldigt hjälpsam och tillgänglig. Grym kille! Läs mer
  • Kristina E skrev om Oscar Guedra en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

2016-05-09

Trevlig mäklare som var tillgänglig även under semesterperioder. Svarade alltid ärligt och rakt,kan varmt rekommendera Oscar! Läs mer
  • Elsa H
    Elsa H skrev om Oscar Guedra en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

2015-06-02

Duktig, professionell och trevlig mäklare! Oscar skötte vår lägenhetsförsäljning på ett utmärkt sätt, vi fick information genom hela processen och blev hela tiden uppdaterade om vad som skulle ske näst. Det hela resulterade i en snabb och smidig affär och ett för oss mycket bra pris. Jag skulle varmt rekommendera Oscar för andra säljare! Läs mer
  • Anne-marie D skrev om Oscar Guedra en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

2015-04-25

Jag sålde en lägenhet som jag ägde tillsammans med min dotter. Det var hon som personligen träffade honom. Jag hade endast telefon och mailkontakt med honom. Detta fungerade utmärkt och jag fick hjälp med de funderingar jag hade. Läs mer
  • Simon K
    Simon K skrev om Oscar Guedra en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

2015-04-24

Mycket bra! Driven, ambitiös och förtroendegivande mäklare. Höll kontakt löpande under hela processen och uppdaterade om nyheter. Läs mer
  • Martina B skrev om Oscar Guedra en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

2015-04-23

Oscar är väldigt trevlig och tillmötesgående. Alltid lätt att få tag på.
    Smidig och snabb försäljning av lägenheten. Läs mer
  • Kaisa H skrev om Oscar Guedra en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

2015-04-23

Oscar Guedra sålde min lägenhet på Vitemölleg.8, i Malmö.
    Han var kunnig, hjälpsam och en människa man genast fick förtroende för. Trots en trög marknad mitt i sommaren, så blev resultatet bättre än jag förväntat mig.
    Ska du sälja eller köpa bostad så kan jag rekommendera Erik Olssons
    Det ger trygghet och omtanke. Läs mer

Senaste försäljningarna

Falsterbogatan