Sophie Henfeld
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-02 - 2019-01

Läs vad 40 kunder tycker om Sophie Henfeld

• Jonna K
    Jonna K skrev om Sophie Henfeld en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

2018-02-14

En väldigt duktig, kunnig och service inriktad mäklare som gör det lilla extra för sin kund.
    Rekommenderar verkligen henne när någon ska sälja eller köpa bostad.
    Har fått äran att träffa Sophie mer än en gång och det är alltid en glad och positiv mäklare man får träffa.
    Ska vi sälja vår bostad någon gång så är det utan tvekan Sophie jag kommer använda mig av. Läs mer
  • Pia A skrev om Sophie Henfeld en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

2017-04-03

Jag är otroligt nöjd med Sophie och den service hon erbjöd vid försäljning av min lägenhet. Hon är tillgänglig, professionell och otroligt kunnig. Jag rekommenderar henne varmt. Att hon lyckades sälja min lägenhet till rekordpris var en härlig bonus;) Läs mer
  • Jonas L skrev om Sophie Henfeld en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

2017-03-20

Vi är väldigt nöjda med Sophies jobb då vi både sålde och köpte lägenhet med hennes hjälp. Vi kommer även att anlita henne vid en framtida försäljning vilket är ett gott betyg! Läs mer
  • Emma N skrev om Sophie Henfeld en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

2016-05-13

Vi träffade Sophie när vi skulle sälja vår förra lägenhet, och det slutade med att vi både köpte och sålde med Sophies hjälp. Sophie är en otroligt varm, omtänksam person och är extremt kunnig i sin roll, och gör alltid det lilla extra för oss som kunder. Vi får alltid ett härligt, personligt bemötande och känner oss speciella och viktiga i hennes sällskap. Alla processer kring köp/sälj och kontrakt går alltid smidigt och med största förtroende, och vi känner alltid att Sophie lyssnar noga på våra önskemål och gör sitt yttersta för alla involverade ska bli nöjda, till skillnad från många andra mäklare och firmor vi varit i kontakt med. Sophie är den första vi vänder oss till om vi har frågor om bostadsmarknaden och är den enda mäklaren vi alltid kommer anlita igen och rekommendera starkt till andra. Läs mer
  • Anders H skrev om Sophie Henfeld en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

2016-05-12

Kunnig mäklare som gav bra service. Hon lyssnade in våra önskemål och agerade professionellt genom hela processen. Läs mer
  • Mats M skrev om Sophie Henfeld en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

2016-05-12

Trevlig, engagerad och kunnig Läs mer
  • Stefan O skrev om Sophie Henfeld en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

2016-05-11

Jag tyckte Sophie var en jättebra mäklare. Jag var i en jobbig situation i livet och behövde sälja min lägenhet snabbt. Jag tycker Sophie var professionell, duktig, snäll och vänlig. Ett stort tack Sophie. Läs mer
  • Roger J skrev om Sophie Henfeld en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

2016-05-11

Gav ett seriöst och bra intryck. Läs mer
  • Eva W skrev om Sophie Henfeld en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

2016-05-11

Positiv, engagerad, kunnig och mycket tillmötesgående! Läs mer
  • Gustav C skrev om Sophie Henfeld en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö

2016-05-11

Lugn, koll på läget och nåbar. Läs mer

Senaste försäljningarna

5:a