en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sveavägen 147, 113 46 Stockholm — Visa karta

5.0 / 5 i betyg — 44 rekommendationer

Läs vad 44 användare tycker om Marcus Ljungdahl

• Susanna B
    Susanna B skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Proffsigt bemötande och väldigt smidig och snabb försäljning av min bostadsrätt. Kan verkligen rekommendera Marcus!
  • Emelie Å
    Emelie Å skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag har haft kontakt med Marcus under några veckor då han verkar mkt i det område jag letade lägenhet i. Efter att jag varit på en till två visningar med honom kontaktade han mig personligen och hörde sig för vad jag letade efter och kunde sedan guida mig genom sina pågående och kommande försäljningar.

Jag upplevde Marcus som väldigt positiv, personlig öppen och trovärdig. I slutändan köpte jag en lägenhet som jag kommer trivas med i många år tack vare Marcus.
  • Helena G
    Helena G skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Hela försäljningsprocessen gick väldigt smidigt till tack vare Marcus. Han är väldigt engagerad, driven och professionell. Under alla faser av försäljningen gav Marcus kontinuerliga uppdateringar och dessutom var han väldigt tillgänglig vilket var mycket uppskattat och förtroendeingivande. Jag är supernöjd med mitt val av Marcus som Mäklare.
    2016-11-14 Marcus L svarar Helena G
    Stort tack Helena för de fina orden och tack för ett trevligt samarbete.
    Hoppas du kommer trivas toppen i det nya boendet.

Kul med rekord i föreningen!!! :)

• Niclas K
    Niclas K skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är den mest profetionella mäklare vi träffat. Han är mycket nogrann, kunde området, driven, positiv och vet vad han gör. Vi är otroligt imponerad av att han var så engagerad under hela processen!

Vi kommer garanterat anlita Erik Olsson ( Marcus Ljungdahl) igen i framtiden!!
    2016-10-31 Marcus L svarar Niclas K
    Jättefin rekommendation Niclas, det tackar jag för! :) Väldigt kul att försäljningen gick så bra! Hoppas ni kommer trivas fint i ert nya boende i området.

• Helge
    Helge skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Markus är en ypperlig mäklare, han rekommenderas varmt.
    2016-10-31 Marcus L svarar Helge
    Tack Helge för din rekommendation!
    Hoppas du kommer trivas bra i Gävle :)

• Stefan B
    Stefan B skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus skötte hela affären väldigt proffsigt och fanns hela tiden tillgänglig för den hjälp jag behövde. Han hade väldigt god kunskap om området och en bra strategi för hur vi skulle lägga upp försäljningen. Toppbetyg!
    2016-10-31 Marcus L svarar Stefan B
    Stort tack Stefan för den fina orden och tack för ett trevligt samarbete.
    Hoppas ni kommer trivas toppen i det nya huset.

• Agnes H
    Agnes H skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Väldigt bra och effektiv, tydlig, professionell och duktig i allmänhet
    2016-10-31 Marcus L svarar Agnes H
    Stort tack Agnes!
    Hoppas ni kommer trivas toppen i Hjorthagen :)

• Alfons S
    Alfons S skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Är otroligt nöjd med Marcus Ljungdahl som verkligen gav begreppet engagemang en ny innebörd. Kan verkligen rekommendera andra att anlita Marcus som mäklare.
    2016-10-31 Marcus L svarar Alfons S
    Vad kul att höra Alfons :)
    Det var väldigt trevligt att samarbeta med er!

Lycka till med det nya boendet!
  • Lykke I
    Lykke I skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus kändes verkligen engagerad och kom med bra råd och tips inför försäljningen. Var alltid lätt att nå och höll mig hela tiden uppdaterad. Trevlig och professionell. Att anlita Marcus rekommenderas varmt!
    2016-10-31 Marcus L svarar Lykke I
    Tack Lykke för de fina orden och vad kul att försäljningen gick så bra!
    Hoppas ni trivs bra i ert nya boende.

• Yvonne S
    Yvonne S skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trevligt bemötande, förtroendeingivande och effektiv.
    2016-10-31 Marcus L svarar Yvonne S
    Tack Yvonne för de fina orden!
    Hoppas du kommer trivas toppen i den nya lägenheten :)

• Lykke S
    Lykke S skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är supernöjda med Marcus, alltid tillgänglig och verkligen engagerad i just vår försäljning. Att vi dessutom fick mer betalt för lägenheten än vi förväntat oss var såklart ett stort plus!
    2016-10-31 Marcus L svarar Lykke S
    Stort tack Lykke för ett lyckat samarbete :) Hoppas ni kommer trivas bra i ert nästa boende,

• Jenny W
    Jenny W skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är en toppenmäklare som jag med nöje kommer rekommendera vidare. Han är mycket noggrann, kunnig och närvarande. Med Marcus är det lätt att sälja! Fotografierna och prospektet var också mycket fint gjorda. Jag är supernöjd!
  • Mathias A
    Mathias A skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är en mäklare med stor entusiasm och engagemang. Är mycket nöjd och försäljningen gick över förväntan.
  • Robert E
    Robert E skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Har aldrig träffat en så proffesionell mäklare.
  • Lena A
    Lena A skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Har haft ett otroligt fint stöd av Marcus i samband med försäljning av vår lägenhet. Proffesionell och kunnig!!! Blir det aktuellt vill jag gärna anlita honom igen.
  • Tommy J
    Tommy J skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Hej, vi är klart nöjda med Marcus som mäklare i våran letande efter bostad. Klart och tydligt allting. Snabb budgivning för att inte dra ut på det i onödan. Kontraktsskrivningen lika bra den. Kort, snabbt och tydligt. Tommy Frida
    2016-10-01 Marcus L svarar Tommy J
    Hej Tommy,
    Tack för er fina kommentar!
    Jag tror ni kommer trivas toppenbra i Hjorthagen och dess fina natur. Här finns det goda möjligheter att vässa till löpningen inför kommande tävlingar.
    Ha det gott!
  • Magnus O
    Magnus O skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Hej,

Vi har totalt sålt 3 lägenheter via Erik Olsson, vid det tredje tillfället använde vi Marcus Ljungdal som mäklare. Vid samtliga tillfällen har vi blivit proffesionellt och omsorgsfullt bemötta, försäljnings material och bilder har blivit bra och framförallt så har det framhävt det bästa ur objektet. I samtliga fall har vi även upplevt att objektet har sålts för ett tillfredställande pris.

Magnus
    2016-10-01 Marcus L svarar Magnus O
    Hej Magnus,
    Kul att höra att ni varit nöjda samtliga gånger ni anlitat Erik Olsson Fastighetsförmedling. Min förhoppning är att ni aldrig mera behöver tveka vem ni ska kontakta vid er nästa försäljning. Superkul att det gick så bra med försäljningen och lycka till i med det nya boendet.
  • Gunilla K
    Gunilla K skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Hej! Instämmer med min dotter om att jag är väldigt nöjd med hela försäljningen av min lägenhet & speciellt med Marcus!!! Mvh Gunilla Kraft
    2016-10-01 Marcus L svarar Gunilla K
    Hej Gunilla,
    Stort tack för din fina kommentar! Hoppas du trivs jättebra i din nya bostad och att allt löser sig på bästa sätt.
    Trevlig helg!
  • Sophie K
    Sophie K skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är supernöjda, Marcus har gjort ett toppenfint jobb och gjorde verkligen det där lilla extra för att vi skulle nå vårt mål i affären!
    2016-10-01 Marcus L svarar Sophie K
    Stort tack för er fina kommentar Sophie och hoppas att allt blir toppen för er. Ses snart på tillträdesdagen.
  • Lars W
    Lars W skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag är mycket nöjd. Marcus Ljungdahl var lätt att ha och göra med och försäljningen gick mkt bra. Jag fick goda råd och utmärkt information om hur försäljningen skulle gå till.
    2016-09-08 Marcus L svarar Lars W
    Tack Lars för din fina kommentar och ett trevligt samarbete.
    Jättekul att läsa att du är nöjd med min insats.
    Hoppas du hittar något fint i Italien nu ;)
    Buona sera!

• Peter B
    Peter B skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    SUPERNÖJD! Finns andra mäklare men ingen som är bättre än Marcus Ljungdahl på Erik Olsson!
    2016-09-08 Marcus L svarar Peter B
    Hej Peter,
    Tack själv för ett trevligt och spännande samarbete!
    Jag önskar dig all lycka framöver och hoppas vi gör fler affärer ihop.
    Trevlig sommar! :)
  • Jens F
    Jens F skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Väldig bra och kunnig Mäklare.
    2016-09-08 Marcus L svarar Jens F
    Stort tack Jens!
    Hoppas ni kommer trivas super i den nya lägenheten.
    Trevlig kväll!
  • Gustaf S
    Gustaf S skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    När jag skulle sälja min bostad i Hjorthagen ringde jag runt till flera olika mäklare. Det var sent på fredag eftermiddag och den enda som svarade var Marcus. Jag fick direkt en bra känsla och han visade sig ha god lokalkännedom om Hjorthagen. Efter det samtalet behövde jag inte ringa runt mer. Genom hela processen fortsatte Marcus att vara väldigt tillgänglig.

Marcus är resultatorientetad med glimten i ögat. Han kan hantera olika typer av personer på ett bra sätt och har varit ett bra stöd både för spekulanterna och för mig. Han är noggrann och tydlig vid kontraktsskrivning. Marcus har och ger också väldigt mycket energi. Det har varit väldigt kul att jobba med och lära känna Marcus. Och, kanske viktigast av allt, det har lönat sig!

Jag vill starkt rekomendera Marcus som mäklare om du ska sälja din bostad.

Gustaf
    2016-08-08 Marcus L svarar Gustaf S
    Stort tack Gustaf för de otroligt fina orden!
    Eftersom jag lovar hög tillgänglighet och höga slutpriser så gäller det att ligga i.
    Jättekul att vårt samarbete även ledde till ett nytt rekord på gatan ;)

Hoppas ni trivs toppen i ert nya boende :)

• Lars W
    Mycket kompetent, lugn men effektiv !
    2016-08-08 Marcus L svarar Lars W
    Stort tack Lars!
    Hoppas ni kommer trivas med lägenheten.

• Joakim G
    Joakim G skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Professionell och väldigt duktig genom hela samarbetet. Kändes som om vi fick valuta för pengarna vi betala i arvode
    2016-08-08 Marcus L svarar Joakim G
    Stort tack Joakim för era fina ord!
    Önskar er all lycka framöver.

• Charlotte A
    Charlotte A skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus Ljungdahl är en driven, engagerad, påläst och mycket professionell mäklare. Vill varmt rekommendera honom till alla som behöver hjälp med sin bostad i Stockholmsområdet!
    2016-08-08 Marcus L svarar Charlotte A
    Tack Charlotte för ett lyckat samarbete. Hoppas ni har en härlig semester :)

• Jennifer B
    Jennifer B skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus överträffade våra förväntningar på hur en mäklare ska agera i förhållande till såväl oss säljare som köpare. Marcus höll kontakt med oss regelbundet och informerade om säljprocessens utveckling samt gav oss möjlighet att ställa frågor. En engagerad, professionell och tillgänglig mäklare som vi varmt rekommenderar.
    2016-08-08 Marcus L svarar Jennifer B
    Hej Jennifer,
    Stort tack för era fina ord, vad kul att ni är så nöjda.
    Det var superkul att samarbeta med er.
    Lycka till med er nya bostad!

• Kiljan A
    Kiljan A skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus Ljungdahl har agerat extremt professionellt. Han är trevlig, svarar snabbt på frågor och är alltid tillgänglig. Han är dessutom lätt att bolla idéer med samt pedagogisk i sitt sätt att förklara det arbete han utför. Jag kan inte vara mer nöjd än med honom och skulle rekommendera honom till alla som ska anlita en mäklare.
    2016-08-02 Marcus L svarar Kiljan A
    Hej Kiljan,
    Tack för dina fina ord och jättekul att vi lyckades slå det tidigare kvadratmeterpriset i området. Jag ser fram emot fler lyckade affärer med dig och önskar dig en härlig sommar. Hör av dig om det är något.
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus Ljungdahl är den bästa mäklaren vi haft någonsin! Marcus har ett fantastiskt driv och engagemang genom hela affären. Marcus är även en seriös och påläst person med en otrolig känsla för service. Marcus är även en mycket kreativ person som inte ger upp utan kommer på nya lösningar för att slutresultatet ska bli optimalt.
    2016-08-01 Marcus L svarar Henrik A
    Hej Henrik,
    Det är verkligen jättekul att läsa att ni är så nöjda! :)
    Jag ser fram emot fler lyckade affärer med er.

Trevlig semester och på återseende!

• Ellen L
    Ellen L skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Bästa mäklaren jag stött på. Trevlig och påläst. Lätt att ha o göra med. Jag är mycket nöjd med min affär!
    2016-08-01 Marcus L svarar Ellen L
    Hej Ellen,

Stort tack för de fina orden!
    Hoppas du trivs super i den nya lägenhet.

• Per L
    Per L skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trevlig, korrekt och pålitlig!
    2016-08-01 Marcus L svarar Per L
    Stort tack Per och lycka till.

• Fredrik H
    Fredrik H skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    En riktigt proffs som har sten koll på marknaden. Vi är riktigt glada att vi valde Marcus som vår mäklare.
  • Jennifer H
    Jennifer H skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus var proffsig i sitt bemötande mot oss som säljare! Han var tillgänglig för frågor som dök upp och även snabb på att svara. Det kändes tryggt att låta Marcus sälja vår lägenhet.
  • Christoffer P
    Christoffer P skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Bästa mäklarn i Stockholm, proffesionel & rolig :)
  • Jiewei L
    Jiewei L skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus is really friendly and helpful. He tries his best to help with everything related to the buying process.
    2016-07-08 Marcus L svarar Jiewei L
    Thank you Jiewei!
    I think you and your family will enjoy to live in Hjorthagen.
    Have a nice summer!
    Greetings, Marcus
  • Görel A
    Görel A skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är jättenöjda med vårt val av mäklare! Marcus är duktig, noggrann och har ett väldigt trevligt bemötande. Han brinner för det han gör och är initiativrik. Kan verkligen rekommendera honom om ni ska köpa eller sälja en bostad.
    2016-07-08 Marcus L svarar Görel A
    Stort tack Görel för de fina orden!
    Kul att hårt jobb lönar sig och att affären gick så bra.
    Trevlig sommar och lycka till med det nya boendet på Östermalm.
  • Helena H
    Helena H skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är väldigt nöjda med mäklaren och allt annat som rör köpet
    2016-07-01 Marcus L svarar Helena H
    Hej Helena,
    Vad kul att höra att ni är nöjda!
    Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende :)
  • Peter B
    Trovärdigt och tryggt bemötande.
    Återkopplar och ger god info.
    Ger lugnande besked i försäljningsprocessen.
    Drivande i kundkontakter avseende köpare på ett förtroendeingivande sätt.
    Mkt engagerad!
    2016-06-18 Marcus L svarar Peter B
    Stort tack Peter för de värmande orden!
    Trevlig sommar :)

• Natasha S
    Natasha S skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus har erbjudit oss exemplarisk hjälp vid en snabb affär. Vi fick ett tillmötesgående, förstående, och lösningorienterat bemötande och vi är mycket nöjda med affären!
    2016-06-20 Marcus L svarar Natasha S
    Tack Natasha för de fina orden!
    Hoppas ni får en härlig sommar så ses vi på tillträdet.

• Jean-Pierre S
    Jean-Pierre S skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    kommer starkt att rekommendera Marcus Ljungdahl till andra säljare, men även till köpare.
    5 lägenheter va till salu i området och den enda som lyckades sälja en lägenhet i området va ju Marcus, grymt bra.
    2016-05-27 Marcus L svarar Jean-Pierre S
    Tack Jean-Pierre för de värmande orden!
    Skönt att vi inte bara sålde lägenheten, utan även fick till en riktigt bra budgivning.
    Hoppas ni trivs i ert nya boende och lycka till mot GAIS den 6 juni. :)

• Caroline S
    Caroline S skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Väldigt nöjd! Proffesionell och trevlig mäklare!
    2016-05-27 Marcus L svarar Caroline S
    Tack för de fina orden Caroline och vad kul att allt gick så bra.
    Hoppas ni kommer trivas toppen i ert nya boende! :)

• Anders E
    Anders E skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag utvärderade flera mäklare innan jag bestämde mig för Marcus. Valet var enkelt då han visade ett helt annat engagemang än alla andra mäklare. Om du vill ha en mäklare som är trovärdering, ger bra service till både säljare och köpare samt utstrålar professionalitet ger jag dig mina varma rekommendationer. Jag kände mig trygg under hela processen och kommer använda mig av Marcus nästa gång det är dags att sälja.
    2016-05-23 Marcus L svarar Anders E
    Stort tack Anders för de fina orden, det är dessa kommentarer som gör mitt jobb extra roligt.
    Jättekul att försäljningen gick så bra och hoppas att du trivs i ditt nya boende.
    Trevlig sommar :)
    Med vänliga hälsningar,
  • Maria R
    Maria R skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Professionell, lätt att få tag i, svarar snabbt och tydligt på frågor och har ett väldigt trevligt bemötande! Kan rekomendera Marcus till 100% vid ev försäljning eller vid köp!
    2016-06-28 Marcus L svarar Maria R
    Tack för din fina kommentar Maria, superkul!
    Hoppas du kommer trivas kanon i ditt nya boende.
  • Niclas J
    Niclas J skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Engagerade och kunniga, gav inga falska förhoppningar
    2016-05-15 Marcus L svarar Niclas J
    Stort tack Niclas och vad kul att försäljningen gick så bra!
    Jag hoppas ni kommer trivas super i er nya bostad, trots att det kan vara lite jobbigt att lämna fina Hjorthagen.
Magnus Jansson
Maria Rydingstam