Anette Roos Fd. Ekman

Anette Roos Fd. Ekman

Anette Roos Fd. Ekman är mäklare på Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Anette Roos Fd. Ekman har varit registrerad mäklare sedan 2007-07. Anette Roos Fd. Ekman har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 4.9. Anette Roos Fd. Ekman har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

15 omdömen om Anette Roos Fd. Ekman

Sedan starten hos Reco 2015
Anders S

Vi fick hjälp av Anette med att sälja vår bostadsrätt. Hon är oerhört seriös och professionell med ett gott självförtroende i sin yrkesroll. Vi krävde att få till en snabb visning och på ett fåtal dagar lyckades Anette få till både fotografering, presentation och visning med ett oslagbart resultat. Vi vill ge Anette våra varmaste rekommendationer!

Mfon E

Jag tycker att jag fick en väldigt trevlig bemötande fr Anette. Hon var väldigt tydlig men enligt förväntan.

Linda H

En bra och engagerad mäklare som ser till att både säljare och köpare är nöjd

Susanne W

Anette Roos har med briljans utfört sammanlagt tre försäljningsuppdrag för min räkning. Hennes bemötande har alltid varit ytterst engagerat, kreativt, professionellt och vänligt och hon har alltid med bred marginal överträffat mina förväntningar. Det är ett rent nöje att kunna rekommendera henne till vänner och bekanta som söker en mäklare.

Jenny R

Jag är mycket nöjd över det arbete Anette Roos Ekman gjorde för mig. Hon var kunnig, trevlig, pedagogisk, tillmötesgående både mot mig och spekulanter (fick jag höra efteråt), svarade snabbt på mail och telefon och gjorde ett arbete utöver det som förväntades av henne vilket jag uppskattade väldigt mycket. Jag har därför rekommenderat henne till vänner och skulle utan tvekan anlita henne igen om jag flyttade tillbaka till Sverige. Hon var helt enkelt proffsig rakt igenom. Utmärkt!

Johan A

Anette hade en positiv attityd och ett vänligt bemötande. Anette utstrålade god sakkunskap inom sitt arbetsfält. Hon var snabb i sitt arbete och uppvisade ett flexibelt beteende. Anette informerade mig väl om sakernas tillstånd och återkom omedelbart när man sökte henne. Anette är en god representant för sin arbetsgivare. Jag kan bara vitsorda Anette och rekommendera till andra. Med vänlig hälsning Johan af Klint

Jesper L

Anette var uppriktig, servicemined, strukturerad och hade även en trevlig personlighet. Lätt att förstå, samarbeta med samt kunnig inom sitt område // Jesper

Cecilia W

Hon är en mycket duktig och trevlig mäklare. Hon är målmedveten, tar hand om kunden mycket bra och hjälpsam.

Madeleine A

Anette är en arbetsam och lojal mäklare som inte tvekar att hjälpa till. Hon är glad och positiv och ser alltid till att ha svar på frågor. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.

Tova T

Anette gjorde ett jättebra jobb när vi sålde vår lägenhet. Vi var jättenöjda med både arbetet innan försäljning och med resultatet.