Carl-Henrik Bergroth
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-02 - 2019-01

Läs vad 28 kunder tycker om Carl-Henrik Bergroth

• Olof G skrev om Carl-Henrik Bergroth en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2018-01-08

Bemötandet var bra och trevligt, han anordnade en extra visning för oss innan ordinarie visning trots att han var ledig.
    Vi meddelade att vi var intresserade under extravisningen, därefter reste vi bort.
    Trots att vi meddelat vårt intresse såldes lägenheten till ett fyndpris innan ordinarie visning utan att vi kontaktades, han kostade sin kund i detta fall minst en halv miljon. Läs mer
  • Mikael C skrev om Carl-Henrik Bergroth en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2016-05-20

Hej!
    Carl-Henrik är en positiv och glad människa som även ger ett seriöst intryck för både säljare och köpare. Ang. våran försäljning av en bostadsrätt, så gick det både fort och smidigt. Undertecknad var mycket nöjd med hans arbete.

Med vänlig hälsning
    Mikael Carlin Läs mer
  • Christer B skrev om Carl-Henrik Bergroth en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2016-05-15

Allt var kanon förutom uppföljningen efter köp. Läs mer
  • Johan Å
    Johan Å skrev om Carl-Henrik Bergroth en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2016-05-12

Carl-Henric är öppen för kreativa idéer och tvekar inte att göra det där lilla extra för att det verkligen skall bli en lyckad affär. Jag kan bara varmt rekommenderad Carl-Henric, och skulle inte tveka att använda honom igen. Läs mer
  • Ann-britt H skrev om Carl-Henrik Bergroth en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2016-05-11

Jag är mycket nöjd med Carl-Henrik Berghrot som skötte mitt bostadsrättsköp.
    Jag har varit på många visningar som han haft och jag tycker att han har ett mycket trevligt sätt och är mycket lättsam att prata med. Han är alltid lättillgänglig på telefon och ringer alltid tillbaka när man sökt honom.

Jag har alltid fått ett glatt, vänligt och engagerat bemötande från honom. Läs mer
  • Sherry G skrev om Carl-Henrik Bergroth en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Hej,
    Jag, som ansvarig i vår brf, anlitade Carl-Henrik för försäljning av två lägenheter.
    Han verkade vara en seriösa mäklare, redan vid första möte, och snabbt kom fram med en plan.
    Jag kan beskriva Carl-Henrik som en trevlig, ärlig, duktig, öppen och väldigt serviceinriktad. Läs mer
  • Vandad A skrev om Carl-Henrik Bergroth en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2016-05-11

Skötte processen bra,var tillgänglig och såg till att vi fick ett snabbt men bra avslut. Läs mer
  • Nina L
    Nina L skrev om Carl-Henrik Bergroth en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2016-05-11

Väldigt nöjd. Situationen där en mäklare företräder en säljare kan ibland som köpare upplevas "svår" eftersom bilden är att mäklaren vill få ut så mycket som möjligt.
    Den känslan finns inte alls med Carl-Henrik.
    Personlig, professionell och inte minst viktigt - trevlig! Läs mer
  • Lennart B skrev om Carl-Henrik Bergroth en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Kan inte bli bättre!

Hälsningar
    Lennart Läs mer
  • Cina S skrev om Carl-Henrik Bergroth en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2016-05-09

Tillgänglig, lättsam o trevlig. Läs mer

Senaste försäljningarna

1:a