Carolina Ekström fd. Svahn

Carolina Ekström fd. Svahn

Carolina Ekström fd. Svahn är mäklare på Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Carolina Ekström fd. Svahn har varit registrerad mäklare sedan 2007-06. Carolina Ekström fd. Svahn har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-04 och har fått 52 omdömen med ett betyg på 4.9. Carolina Ekström fd. Svahn har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Det där lilla extra som gör skillnaden mellan en bra affär och en fantastisk är engagemang, kraft och energi. Genvägar finns det inga och för tävlingsmänniskor som mig finns det inget annat alternativ än att ge allt för att din bostadsaffär ska bli ditt livs bästa. En bra affär innefattar så mycket mer än ett bra slutpris. Alla parter har förväntningar och det är viktigt att kunna bemöta dessa, ge stöd och trygghet och samtidigt möjliggöra en affär värd att minnas. Alla dessa utmaningar gör mitt jobb fantastiskt roligt och givande. Något som jag är övertygad märks på resultatet.

52 omdömen om Carolina Ekström fd. Svahn

Sedan starten hos Reco 2013
Joakim S
Skrev om Carolina Ekström fd. Svahn en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Trevligt, ärligt och proffsigt bemötande från start till mål. Fanns där för både köpare och säljare. Rekommenderar starkt bland sthlms blandade mäklarskara.

Frida F

Proffsigt och trevligt. Kändes som att Carolina var genuint intresserad av att hjälp mig och att hon gillar sitt jobb.

Anders H

Bra!Trevligt och proffisgt bemötande

Jeanette F

Carolin Svahn är en vänlig, hjälpsam, lyhörd och professionell mäklare. Jag kan varmt rekomendera henne till andra som ska sälja sin bostad. Har bara gott att säga om Carolina Svahn och Erik Ohlsons fastighetsförmedling. Jeanette Forsberg

Birgitta N

Carolina har varit mycket kunnig och tillmötesgående från allra första stund. Vi har inte känt några som helst tveksamheter med att komma med frågor och funderingar. Alltid fått snabba svar.. och ett leende.

Emma-klara N

Carolina gjorde ett bra jobb med försäljningen av vår lägenhet. Hon fanns ständigt tillgänglig och underlättade processen.

Robert G

Carolina är en mycket trevlig och duktig mäklare på alla sätt. Allt fungerade perfekt. Rekomenderas om man vill ha en trevlig, effektiv och noggrann mäklare som gör allt för att affären skall gå så smidigt som möjligt!

Mikael J

Professionell, inga krångel och snabbt återspel på våra frågor. Smidigaste köpet vi gjort.

Elisabeth B

Det var ett nöje att ha Carolina Svahn som mäklare under vårt lägenhetsköp. Hon har varit trygg och professionell under hela processen.

Bodil F

Otroligt imponerad av Carolinas kunnighet, skicklighet och prestation. Finns inget att kommentera eller anmärka på och jag skulle varmt rekommendera alla att anlita henne.