en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sveavägen 147, 113 46 Stockholm — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 11 rekommendationer

Läs vad 11 användare tycker om Emelie Madarasz

• Joe M
    Joe M skrev om Emelie Madarasz en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Emelie har med sin gedigna erfarenhet visat stort klass på engagemang och professionalitet vid försäljningen av min bostad! Hennes exceptionella förmåga att hitta och bemöta potentiella köpare samt identifiera deras behov har varit grunden till en lyckad och smidig affär som överträffade alla mina förväntningar.

Som person är Emelie väldigt karismatisk och serviceinriktad med ett väldigt strukturellt arbetssätt! Hon inger förtroende, trygghet och lugn igenom hela affären för såväl säljare som köpare.

Jag mer än rekommenderar Emelie starkt för din framtida affär!
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Emelie Madarasz en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är verkligen supernöjda med Emelie som mäklare, hon tog in och lyssnade på våra tankar. Vill man ha en ärlig och reko mäklare så är hon den rätta. Hon är tydlig och rak och väldigt driven. Hon jobbar för att få alla parter nöjda och glada med försäljning resp köp. Vi kan verkligen rekomendera Emelie!
  • Amanda T
    Amanda T skrev om Emelie Madarasz en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Super väl omhändertagen och hur nöjd somhelst
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Emelie Madarasz en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Emelie vad mycket trevlig och behjälplig genom hela processen hittills. Jag är övertyckade om att Emelie även avslutningsvis kommer att vara det.
  • Sandra P
    Sandra P skrev om Emelie Madarasz en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jättenöjda i helhet, lätt att nås, professionell i sin yrkesroll
  • Martin O
    Martin O skrev om Emelie Madarasz en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Emelie är väldigt proffsig och hängivet sitt yrke. Jag tycker att jag fick ett bra bemötande från första stund och den kändes lätt att jobba tillsammans med henne. Resultatet blev att jag sålde min lägenhet för ett rekordhögt kvm/pris i min BRF.
    2016-10-26 Emelie M svarar Martin O
    Tack Martin för värmande ord! Så roligt att vi tillsammans nådde rekord :) Lycka till i nya lägenheten!
  • Valter E
    Valter E skrev om Emelie Madarasz en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Det var fantastiskt att ha Emelie som mäklare vid vår försäljning, vilken hon skötte extremt professionellt från start till mål. Hon var lyhörd för våra önskemål, hjälpsam och engagerad långt utöver det som egentligen krävdes av henne. Vi var jättenöjda med både processen och slutpriset och kan varmt rekommendera henne till vem som helst!
    2016-10-26 Emelie M svarar Valter E
    Vilka fantastiska ord! Önskar er all lycka till i nästa boende :)
  • max m
    max m skrev om Emelie Madarasz en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Emelie är en fantastisk mäklare som jag varmt kan rekommendera. Hon är noggran, lyhörd och tillgänglig 24/7!
    2016-10-26 Emelie M svarar max m
    Tack Max! Ett rent nöje att få hjälpa dig med din försäljning :)
  • Erik B
    Erik B skrev om Emelie Madarasz en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Kompetent och engagerad. God lokal kännedom och koll på marknaden
    2016-08-11 Emelie M svarar Erik B
    Tack för de fina orden Erik och Karin! Lycka till med nya bostaden :)
  • Camilla Ö
    Camilla Ö skrev om Emelie Madarasz en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Kan inte göra annat än att rekommendera Erik Olsson
    Fastighetsförmedling! Tack för all ovärdeliga hjälp med försäljningen av lägenheten. Det blev mer än förväntat.
    Fint arbete av dig Emelie Madarasz
    M.v.h Camilla Öström
    2016-08-11 Emelie M svarar Camilla Ö
    Tack fina Camilla för rekommendationen! Det var så roligt att få hjälpa dig och Lillemor med försäljningen. Allt gott! Kramar
  • Bogdan D
    Bogdan D skrev om Emelie Madarasz en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Väldigt duktig på det hon gör, professionell, tillgänglig och lösningsorienterad.
    Gav sig inte fören jag var nöjd med slutpriset, resultatet blev en fantastisk affär!
    Rekommenderas starkt! Stort tack Emelie!
    2016-08-09 Emelie M svarar Bogdan D
    Tack för de fina orden Bogdan! Det var ett nöje att hjälpa dig med din försäljning :) Kramar från mig
Magnus Jansson
Maria Rydingstam