9 rekommendationer

Jimi Bennet Oduncu
en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sveavägen 147
113 46 Stockholm — Visa karta

Vad tror Jimi att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 9 kunder tycker om Jimi Bennet Oduncu

• Anna L
    Anna L skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    + Vänligt bemötande och snabb att återkoppla när man sökt honom.
    - Lite dålig info inför tillträde, bokning av tillträde på köparens bank osv.

I det stora hela, positivt.
  • Bengt-Gösta J
    Bengt-Gösta J skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jimi var vi helt nöjda med, jobbade verkligen för oss, var alltid lätt att få tag på samt lämnade snabba svar på våra frågor, la ner mycket jobb för att vi skulle bli nöjda
    Bra jobbat med andra ord
  • Ann-Britt R
    Ann-Britt R skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jimi Bennet Oduncu har varit trevlig och påläst,snabb med att återkoppla när vi sökt honom i ett ärende kring försäljningen.
    Han har också gett bra svar på våra frågor, försökt förklara när vi undrat över tex prissättningen . Vi uppskattade också att han drev på när visningen väl var inledd av vår lya.
    Fint också , förstås , att han rådde oss att låta budgivandet fortsätta en dag till.
  • Gustav E
    Gustav E skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jimi var en fantastisk mäklare som ingav ett djupt förtroende, gav goda råd och hjälpte till på alla sätt. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare.
  • Peter J
    Peter J skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jimi är en otroligt passionerad mäklare med otroligt personligt engagemang. Från första möte till och med sista har vi känt oss trygga med försäljningsprocessen. Han har alltid hållit oss uppdaterad med god kommunikation.
    Jimi är en mäklare jag kommer att jobba med i framtida affärer och alltid rekommendera! Imponerande är förnamnet!
  • Åsa D
    Åsa D skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Hej!
    Jag möttes av en ödmjuk, positiv målinriktads mäklare. Möter direkt gav en ömsesidigt förtroende.
    Allt kändes enkelt, kommunikativ, lyssnade in vad vi ville få ut av affären otroligt lyhörd.
    Uppdaterade oss kontinuerligt
    Otroligt nöjd, rekommenderar honom varmt
    Med vänlig hälsning, Maria
  • Emilia J
    Emilia J skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag valde Jimi Bennet Odunco för att han kändes som en engagerad mäklare, samt för att jag var lite nyfiken pga hans unga ålder. Jimi visade sig vara perfekt för mig och mitt ändamål, och ypperligt duktig och målmedveten, trots sin unga ålder. Jag är själv i 20års åldern vilket gjorde att vi enkelt kunde tala och förstå varandra rätt och bra. Jag är helt klart nöjd med Jimi, och kommer garanterat, vid behov, välja honom eller Erik Olsson igen!
  • Jessica I
    Jessica I skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Den mest observanta och generösa mäklare jag någonsin träffat! Var först ganska osäker och orolig när jag skulle sälja min lägenhet, men efter redan första mötet med Jimi så kände jag mig så lugn och trygg. Han plockar verkligen fram de bästa förutsättningarna för att försäljningen skall bli toppklass!
    Kan från mitt hjärta, varmt rekommendera Jimi till er nästa mäklare, lovar att ni kommer vara i goda händer. Med den kunskap, energi och positivitet han strålar kan det inte bli bättre än en bra affär!
  • Elin B
    Elin B skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    I valet av en handfull olika mäklare valde jag just Jimi då hans personlighet fick mig på fall. Hans engagemang, den ständiga tillgängligheten och hans charm gav resultatet i en riktigt lyckad affär. Jag kunde inte blivit mer nöjd. I framtiden kommer jag definitivt välja Jimi igen!
Magnus Jansson
Marcus Ljungdahl