en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sveavägen 147, 113 46 Stockholm — Visa karta

5.0 / 5 i betyg — 8 rekommendationer

Läs vad 8 användare tycker om Josefin Uggla

• Anton
    Anton skrev om Josefin Uggla en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Proffig, påläst och alltid tillgänglig. Kan absolut rekommendera Josefine!
  • Josefine L
    Josefine L skrev om Josefin Uggla en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Strålande engangemang, hjälpsam och alltid ett leende på läpparna! Mäkleri på toppklass!
  • Evelina B
    Evelina B skrev om Josefin Uggla en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag och min sambo har både köpt en lägenhet som Josefin Uggla förmedlade och även haft henne som mäklare då jag sålde min lägenhet. Hon har varit fantastisk som mäklare på alla sätt. Vi kände stort förtroende för henne när vi köpte lägenheten hon förmedlade och därför var det självklart att det var hon som sedan skulle sälja min lägenhet. Hon har varit professionell, engagerad, påläst, supertrevlig, svarat snabbt när man sökt henne, svarat på alla frågor och varit ett stort stöd i alla delar av processen. Jag rekommenderar henne till alla som ska sälja sin lägenhet och vill ha bästa mäklaren!
  • Monica V
    Monica V skrev om Josefin Uggla en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Josefin Uggla har skött min lägenhetsförsäljning på bästa sätt. Hon är snabb, noggrann, lyhörd, säker, lätt att nå och dessutom supertrevlig. Jag är mycket nöjd och ger Josefin Uggla högsta betyg.

13 februari 2017

Monica Vallinder
  • Karin S
    Karin S skrev om Josefin Uggla en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Josefin Uggla träffade jag första gången på en visning. Där gav hon ett mkt professionellt intryck, ngt som gjorde att jag frågade om hon ville ha uppdraget att sälja min lgh. All kontakt med henne har hon skött över förväntan, jag har under hela affären varit informerad och uppdaterad ang händelseförloppet. Hon gör ett intryck av att besitta god kunskap inom sitt område, tryggt för mig som säljare. Att hon dessutom har ett positivt, mjukt och fint, respektfullt bemötande gör kontakten mkt lätt och behaglig. Blir det aktuellt med flytt något fler tillfälle så anlitar jag mer än gärna Josefin! Jag rekommenderar gärna Josefin till de som behöver anlita en kompetent mäklare! Affären har helt enkelt varit smidig helt igenom tack vare fina Josefin! /MVH Karin Svemark
  • Linn d
    Linn d skrev om Josefin Uggla en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag är supernöjd med Josefin som mäklare från början till slut. Hon kontaktade mig när jag skulle sälja min bostad, redan där fick jag intrycket av en positiv engagerad och noggrann säljare, min intuition visade sig stämma fullt ut! Hon gav det lilla extra och jag kände verkligen att hon var lika inställd och engagerad som jag själv var till att sälja min lägenhet på bästa sätt och med bästa resultat. Det var ett stort stöd för mig som första säljare att ha Josefin vid min sida hela vägen.
    Jag kommer definitivt även vilja sälja min nästa lägenhet med Josefin!
  • Berrin Y
    Berrin Y skrev om Josefin Uggla en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Duktig, förtroendeingivande, bra energi, alltid kontaktbar kunde inte haft en bättre mäklare!! Dessutom förstås såldes lägenheten till det pris jag förväntat!! Tack Josefin för allt stöd och lycka till!!
  • Cecilia P
    Cecilia P skrev om Josefin Uggla en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Josefin Uggla är en seriös mäklare, jag anlitade henne för några månader sedan och med hjälp av henne har jag nu en ny pärla på Södermalm. Josefin brinner för sitt arbete och är mycket ambitiös. /cecilia
Magnus Jansson
Maria Rydingstam