Lars Ahlström

Lars Ahlström

Lars Ahlström är mäklare på Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Lars Ahlström har varit registrerad mäklare sedan 2000-12. Lars Ahlström har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 4.7. Lars Ahlström har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

21 omdömen om Lars Ahlström

Sedan starten hos Reco 2015
Christer E

Ett utmärkt bemötande på ett professionellt sätt.

Ellis I

Kort sagt bästa mäklaren vi haft och rekommenderar starkt så fort bostadsaffärer kommer på tal i ens närhet!

Eva C

Vi kontaktade via mail 3 mäklarbyråer med specifika frågor vi ville ha besvarade innan vi beslutade att träffa någon mäklare. Det var bara Lars Ahlström som svarade både snabbt och utförligt på våra frågor. Även det första mötet var Lars förberedd och hade en handlingsplan för hur en försäljning skulle gå till. Han trodde också att lägenheten skulle vara såld på 3 veckor trots att vi inte var i Sverige under den tiden. Allt flöt som han förutsatt och vi fick ett pris som var över våra förväntningar. Vi är mycket nöjda över...

Pär M

Lars hade ett vänligt & kompetent bemötande under hela processen och han sydde ihop affären på ett mycket smidigt sätt.

Lars-åke Ö

Snabb handläggning. Proffesionellt handlagt. Effektiv marknadsföring.Mkt bra kommunikation med mig som säljare!

Katarina E

Mycket bra bemötande, korrekt och professionellt och samtidigt med mycket värme.

Mikael W

Vi fick ett mycket professionellt och bra intryck av Lars. Han gjorde ett mycket bra jobb med att sälja vår lägenhet.

Emma Maria Lovisa A

Lars Ahlström är en fantastiskt bra, proffsig och pålitlig mäklare som sålde vår lägenhet till ett jättebra pris, redan på förhandsvisningen. Vi rekommenderar verkligen Erik Olsson Fastighetsförmedling! /Emma och Erik

Elisabeth T

Väldigt vänlig, trygg och erfaren. Positiv och grundlig.

Philip L

Jag tycker att Lars var en bra mäklare, han tog sig tid och gjorde det lilla extra.