Linda Yu
en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sveavägen 147
113 46 Stockholm — Visa karta

Vad tror Linda att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 25 kunder tycker om Linda Yu

• Erik W
    Jag både mött och anlitat en del mäklare genom åren – men ingen så noggrann, ambitiös och hängiven som Linda. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • NikoIina B
    Jag sålde min bostad och mäklaren Linda Yu hjälpte mig med det. Linda var otroligt kunnig och professionell i allt från första mötet till avslut. Det var alltid lätt att nå Linda och hon besvarade alla frågetecken jag hade. Jag upplever att hon gjorde allt och lite till för att ro hem försäljningen trots att marknaden var lite svajig. Priset hon sålde för var över förväntan. Linda rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-11-07 Linda Y svarar NikoIina B
    Tusen tack för bästa rekommendationen Nikolina! : ) Hoppas att ni stortrivs i ert nya hem och att vi hörs eller ses snart igen!
  • Linda är en väldigt engagerad mäklare som inte lämnar något åt slumpen. Alltid anträffbar och otroligt bra på återkoppling.
    Linda har sålt en 4:a på Södermalm före visning åt oss och vi är verkligen så nöjda.
    Linda lovar heller inte mer än hon håller, utan överträffar istället, vilket är en väldigt bra egenskap.
    När vi skall sälja nästa gång hoppas jag att Linda vill sälja åt oss igen - det tycker jag är det bästa betyg en mäklare kan få. Läs mer
    2018-11-07 Linda Y svarar Ulrica Å
    Det är verkligen det bästa betyget en mäklare kan få! Varmaste tacken för dina fina ord och det fortsatta förtroendet Ulrica : ) Jag är så glad att ni är nöjda och hoppas att det inte dröjer allt för länge innan vi får samarbeta på nytt. Ha det gott och lycka till med renoveringen av huset!
  • Sålde min lägenhet i Hornstull och Linda har varit fantastisk hela resan.
    Hon har varit klar över hur vi ska göra för att få ut mesta möjliga av min lägenhet och jag är klart nöjd med att ha anlitat henne! Läs mer
    2018-09-28 Linda Y svarar Jerker E
    Största tacken för din fina rekommendation Jerker! Hoppas att renoveringen av huset går bra och att du stortrivs där : ) Vi ses på tillträdet!
  • Vi rekommenderar varmt Linda Yu. Vi träffade tre mäklare där Linda stack ut. Hon tog god tid på sig vid vårt första möte och har en jättefin känsla för detaljer. Hon är ärlig (både mot säljare och köpare), arbetar stenhårt och lämnar inget åt slumpen. Hon var inte billigast i jämförelse med de andra mäklarna men väl värd varje krona. Utan henne hade det inte blivit en rekordförsäljning i vårt hus i en osäker marknad. Tack Linda för en utmärkt arbete och ett fint samarbete så ses vi vid nästa försäljning :) Läs mer
    2018-04-16 Linda Y svarar Jesper H
    När tre perfektionister går all in så kan resultatet inte bli annat än bäst! : D Otroligt tacksam för att ni styrde upp lägenheten så att den var i toppform inför försäljningen och för ett väldigt roligt och givande samarbete! Varmaste tacken för era fina ord, blev jätteglad : ) Vet att ni inte ens har flyttat in i den nya bostaden än men jag hoppas att nästa försäljning inte dröjer alltför länge : ) Ha det så himla gott!
  • Kan varmt rekommendera Linda som mäklare. Professionellt genomfört arbete från första till framförallt sista stund, syftar då speciellt på budgivningen där hon gjorde sitt yttersta för att få så bra betalt som möjligt vilket jag också fick och jag är mer än nöjd med slutpriset på lägenheten. Bästa möjliga betyg! Läs mer
    2018-03-16 Linda Y svarar Petter B
    Tusen tack Petter för det bästa betyget! Det värmer i vinterkylan : ) Vi ses på tillträdet i april. Ha det gott så länge!
  • Linda har hjälpt mig att sälja på en jätte svår marknad. Hon har alltid varit tillgänglig och gjort sitt absolut bästa för att få bäst betalt. Hon är en fantastisk mäklare och hon har jobbat dag och natt för att få ett jättebra pris på min lägenhet. När man anlitar Linda så vet man att försäljningen kommer gå jätte bra, jag rekommenderar Linda till alla som behöver en duktig mäklare som kommer göra allt för att kunden ska vara nöjd! Läs mer
    2018-03-16 Linda Y svarar Andreea M
    Tack så otroligt mycket för dina fina ord Andreea! : ) Det var extra roligt att göra dig nöjd då jag vet hur orolig du var efter en mindre lyckad omgång på denna tuffa bostadsmarknad med en annan mäklare. Stort lycka till med bostadsjakten och hoppas ni hör av er snart igen!
  • Högsta betyg till Linda Yu.
    Mycket professionell handläggning av mitt ärende angående försäljning av en bostadsrätt på Södermalm under en period när priserna var i sjunkande. Linda Yu gav mig goda råd angående styling av lägenheten. Presenterade lägenheten på ett attraktivt sätt för köparen. Föreslog ett rimligt pris. Hanterade information och dokument på ett professionellt och begripligt sätt. Arbetade mycket effektivt. Kom punktligt till avtalade möten. God fingertoppskänsla och psykologisk närvaro i förhållande till mig som säljare och i kontakten med köparen. Synnerligen förtroendeingivande. Alla pluspoäng! Läs mer
    2018-02-06 Linda Y svarar Eva I
    Tusen tack för det bästa betyget Eva! Är så glad att jag kunde ro i hamn affären åt dig efter ett mindre lyckat försök med en annan mäklare. Tack för ett givande uppdrag och strålande samarbete! : ) Hoppas du har det underbart i drömhuset på Gotland!
  • Linda gjorde ett fantastiskt jobb och vi är supernöjda med hennes arbete! Genom hela affären var hon professionell och engagerad. Hon höll oss uppdaterade på allt som hände och var alltid anträffbar.

Uppskattar verkligen Lindas tydlighet. Redan vid första mötet klargjorde hon vad som krävdes av oss som säljare samtidigt som hon var mycket tydlig med vad vi kunde förvänta oss av henne och slutpriset. Slutresultatet blev över förväntan och vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2017-12-19 Linda Y svarar Oskar Ö
    Största tacken Oskar för dina superfina ord och grymt bra samarbete! Hoppas ni kommer att stortrivas i ert nya hem : ) Önskar dig och Klara en riktigt god jul och bästa 2018!
  • Enkel smidig trevlig proffesionell och alltid tillgänglig. Bästa möjliga betyg från mig till Linda Yu Läs mer
    2017-12-19 Linda Y svarar Madeleine G
    Tusen tack Madeleine för bästa betyget och förtroendet att sälja ytterligare en lägenhet åt er! Önskar hela familjen en riktigt god jul och bästa 2018!
  • Linda Yu har gjort ett utomordentligt bra arbete åt mig. När komplikationer uppstod pga en vattenskada var hon till stor hjälp. Hon tar reda på precis allting om lägenheten, och ger sig inte innan hon kan varje detalj. Hon är tveklöst den bästa mäklare jag haft att göra med. Läs mer
    2017-12-19 Linda Y svarar Agneta S
    Stort varmt tack Agneta för dina fina rekommendationer och förtroendet att sälja ytterligare en lägenhet åt er! Önskar dig och Sven en riktigt god jul och bästa 2018!
  • Jag kan varmt rekommendera vår mäklare Linda Yu, vi har anlitat henne tre gånger och har aldrig blivit besvikna.

Hon är tillgänglig för dina frågor nästintill dygnet runt och du får alltid ett snabbt svar, hon är engagerad, ambitiös och en grym säljare även i lägen när marknade är svår och spekulanterna färre.

Ni kommer inte bli besvikna! Läs mer
    2017-12-19 Linda Y svarar Ulrika N
    Åh tusen tack snälla Ulrika för dina fina ord och återkommande uppdrag genom åren! Ni kommer alltid vara extra speciella för mig som mina allra första kunder för snart sex år sedan : ) Otroligt tacksam för ytterligare ett strålande samarbete! : ) Önskar hela familjen en riktigt god jul och bästa 2018!
  • Linda är en fantastisk mäklare som verkligen lever upp till dina förväntningar och skulle mer än gärna sälja med Linda som mäklare om det blir ytterligare tillfällen i framtiden. Hon ger det där lilla extra som gör din försäljning till ett nöje och även i tuffa försäljningstider på bostadsmarknaden så levererar hon mer än vad man tror är möjligt.

Hade en jättebra uppfattning om värdering, kom med superbra tips inför försäljning och allt gick oerhört smidigt och jag kunde inte ha blivit mer nöjd!

Jag kan varmt rekommendera Linda om du/ni funderar på att sälja din/er lägenhet! Läs mer
    2017-11-22 Linda Y svarar Linus H
    Största tacken för bästa rekommendationen Linus! Är så himla glad att du blev nöjd : ) Tusen tack för ett fint uppdrag och hoppas ni kommer att stortrivas i er nya lägenhet!
  • Linda jobbade stenhårt för att både vi säljare och köparna skulle bli nöjda. Hon höll tät kontakt med oss genom hela processen och hade en stor förståelse för att bostadsbyte är en stor sak för säljare och köpare. Hon var mycket också mycket noggrann med att kolla upp alla detaljer om lägenheten och bostadsrättsföreningen. Summerat: Trevlig, hårt arbetande och kunnig. Läs mer
    2017-10-25 Linda Y svarar Petra W
    Tack så mycket Petra för det fina betyget och ett väldigt lärorikt uppdrag! : ) Hälsa Torleif och hoppas att ni stortrivs i det nya huset! : )
  • Erik R
    Linda hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet på Södermalm och jag är otroligt nöjd. Linda är väldigt proffessionell och det märktes att hon har lång erfarenhet i branschen. Hon var tydlig med hur marknaden ser ut och förklarade vad jag behövde göra för att säljet av min bostad ska gå så bra som möjligt.

Efter första visningen hade vi tolv spekulanter på bostaden och den såldes dagen efter. Linda var under hela proccessen alltid nåbar och gav mig uppdateringar. Jag ger mina varmaste rekommendationer till alla som tänker sälja sin bostad. Läs mer
    2017-09-15 Linda Y svarar Erik R
    Tusen tack Erik för dina fina ord : ) Det är inte ofta man säljer en lägenhet innan ordinarie visning för närvarande. Är tacksam för att ni var lyhörda och ansträngde er för att göra lägenheten så tilltalande som möjligt inför försäljningen.. tack för ett strålande samarbete! : )
  • Proffsig, Driven och beslutsam. Ett fokus, så mycket betalt som möjligt. Självklara valet för säljaren! Läs mer
    2017-08-08 Linda Y svarar Andreas H
    Tackar så mycket för en superfin rekommendation Andreas! Vi ses på tillträdet nästa måndag! : )
  • Agneta S
    Linda är den mest grundliga, uthålliga och hårt arbetande mäklare som jag har haft glädjen att träffa och anlita. Hon kräver mycket av den som anlitar henne; detaljfrågor om allt kommer i långa listor. Men när hon väl är nöjd så kan hon mer än alla andra om bostaden! Läs mer
    2017-06-30 Linda Y svarar Agneta S
    Tusen tack för dina fina ord Agneta! Är väldigt tacksam att jag fick förtroendet att sälja båda era vackra lägenheter och glad att jag lever upp till er förväntan : ) Ha en underbar sommar och lycka till med badrumsrenoveringen!
  • Allt gick smidigt och jättebra. Hade koll på allt, det hon inte hade koll på tog hon reda på omedelbart och var mycket korrekt och tillmötesgående.
    Kan varmt rkommendera henne till andra säljare. Läs mer
    2016-12-22 Linda Y svarar Lydia L
    Är väldigt tacksam för din varma rekommendation! : ) Önskar dig och döttrarna en riktigt fin jul och bästa 2017!
  • Vi är väldigt nöjda med Linda Yu som vår mäklare. Hon kan sitt yrke och är mycket proffesionell. Vi kan varmt rekommendera henne till våra vänner och bekanta som söker eller vill sälja sitt boende. Läs mer
    2016-12-21 Linda Y svarar Miguel G
    Tackar så otroligt mycket för det fina betyget! : ) Önskar hela familjen en underbar jul och bästa 2017!
  • Linda är den bästa mäklaren du kan anlita vid din bostadsförsäljning. Jag kände på mig att hon skulle göra ett bra jobb men att hon skulle överträffa mina förväntningar så här mycket kunde jag bara drömma om. Hon hade ett effektivt arbetssätt, var lätt att kommunicera med och höll mig underrättad under hela försäljningsprocessen. Hon är ärlig och proffesionell. Hon lyckades att sälja min lägenhet till en drömsumma och jag är fortfarande i chock. Läs mer
    2016-10-19 Linda Y svarar Jenny H
    Det här värmer verkligen i höstkylan.. tusen tack Jenny för din otroligt fina kommentar och det roliga samarbetet! Alltid lite extra kul att kunna leverera ett grymt slutpris till någon som bidrar med positiv energi längs hela vägen : ) Hoppas att ni kommer att stortrivas i Nacka! Lycka till med flytten så ses vi igen vid tillträdet : )
  • Efter att ha intervjuat 6-7 mäklare så valde jag att gå vidare med en av dom, men jag blev ändå missnöjd och valde att leta vidare för kompetenta och ärliga mäklare. Jag valde då Linda Yu på Erik Olsson. Många andra mäklare hade förvisso också varit duktiga på enstaka områden, såsom kännedom av marknaden och val av tajming, men utöver detta imponerade Linda även med att jobba väldigt hårt med en lägenhet som var svårsåld pga marknad och konkurrens. Det blev många visningar och många timmar, men Linda kämpade för högst pris och gav inte bara upp när ett OK pris hade nåtts. Jag kan därför varmt rekommendera Linda och hade använt samma mäklare igen om jag skulle sälja igen. Läs mer
    2016-10-18 Linda Y svarar Jerker T
    Tackar och bockar för ditt fina betyg Jerker! Vissa uppdrag är tuffare än andra men skam den som ger sig : ) Är så himla glad att du blev nöjd till slut efter många turer på en svajig bostadsmarknad. Ha det riktigt gott tills vi hörs igen!
  • Ett mycket bra bemötande från första stund till sista! Oerhört noggrann, vilket gör att ett stort förtroende skapas. Vi hade ett mycket bra teamarbete hela vägen tycker jag. Hon förmedlade all information om varje situation som uppstod, både positiv och negativ, och hur man kan förhålla sig till det, det känns tryggt. Glad och personlig, kunnig och en fantastisk säljare! Jag kan varmt rekommendera henne till alla som vill sälja. Smakar det så kostar det, men värt varenda krona! Läs mer
    2016-10-10 Linda Y svarar Katarina Ö
    Åh vad glad jag blir över dina fina ord : ) Tusen tack för ett roligt uppdrag och strålande samarbete! Uppskattar också otroligt mycket att du har rekommenderat mig till föreningens före detta ordförande. Har precis bokat in ett möte med henne. Tack snälla Katarina! Håller tummarna att du hittar ditt drömboende snart! Vi ses på tillträdet : )
  • Peter B
    Kompetent, hjälpsam, levde helt upp till min förväntan ... Läs mer
    2016-10-06 Linda Y svarar Peter B
    Tack så mycket för att jag fick förtroendet att sälja er fina lägenhet och din rekommendation Peter! : ) Hoppas vi får tillfälle att samarbeta igen. Ha det underbart i Frankrike!
  • Anna N
    Med ett engagemang och driv utöver det vanliga tog Linda sig an min lägenhet. Hon var alltid tillgänglig, gav ett konstant informationsflöde och bidrog med en aldrig sinande energi. Jag kände mig trygg i affären från start till mål.
    Linda är en kontakt jag sparar i telefonen inför framtiden! Läs mer
    2016-10-05 Linda Y svarar Anna N
    Åh tusen tack för det fina betyget Anna! Det värmde : ) Vilken rolig och lärorik försäljning det var. Är också supertacksam för att du rekommenderade mig till din kollega. Önskar dig världens största lycka till i Malmö! Ha det bäst och hoppas vi ses igen : )
  • Bästa mäklaren! Linda tar mäkleriet till en hög nivå för både säljare och köpare. Påläst, engagerad och faktabaserad driver hon affären. Jag kan verkligen rekommendera Linda och kommer att använda henne vid min nästa försäljning, även om det kommer att ta många år. Tack! Läs mer
    2016-07-22 Linda Y svarar Bosse E
    Tusen tack Bosse för dina fina ord! : ) Otroligt uppskattat! Ser så fram emot att få sälja din bostad någon gång i framtiden. Kommer som alltid göra mitt bästa : ) Hoppas våra vägar korsas snart igen. Lycka till i bostadsjakten! Håller tummarna för dig : )
    2016-07-23 Bosse E svarar Linda Y
    Tack för tips!
    Jag håller koll, letar efter det rätta.

Go Girl, go go GO!
    /B
    Läs mer genom att expandera tråden +
Magnus Jansson
Rebecca Vitai Johnsson