17 rekommendationer

Linda Yu
en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sveavägen 147
113 46 Stockholm — Visa karta

Vad tror Linda att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 17 kunder tycker om Linda Yu

• Oskar Ö
    Linda gjorde ett fantastiskt jobb och vi är supernöjda med hennes arbete! Genom hela affären var hon professionell och engagerad. Hon höll oss uppdaterade på allt som hände och var alltid anträffbar.

Uppskattar verkligen Lindas tydlighet. Redan vid första mötet klargjorde hon vad som krävdes av oss som säljare samtidigt som hon var mycket tydlig med vad vi kunde förvänta oss av henne och slutpriset. Slutresultatet blev över förväntan och vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2017-12-19 Linda Y svarar Oskar Ö
    Största tacken Oskar för dina superfina ord och grymt bra samarbete! Hoppas ni kommer att stortrivas i ert nya hem : ) Önskar dig och Klara en riktigt god jul och bästa 2018!
  • Madeleine G
    Enkel smidig trevlig proffesionell och alltid tillgänglig. Bästa möjliga betyg från mig till Linda Yu Läs mer
    2017-12-19 Linda Y svarar Madeleine G
    Tusen tack Madeleine för bästa betyget och förtroendet att sälja ytterligare en lägenhet åt er! Önskar hela familjen en riktigt god jul och bästa 2018!
  • Agneta S
    Linda Yu har gjort ett utomordentligt bra arbete åt mig. När komplikationer uppstod pga en vattenskada var hon till stor hjälp. Hon tar reda på precis allting om lägenheten, och ger sig inte innan hon kan varje detalj. Hon är tveklöst den bästa mäklare jag haft att göra med. Läs mer
    2017-12-19 Linda Y svarar Agneta S
    Stort varmt tack Agneta för dina fina rekommendationer och förtroendet att sälja ytterligare en lägenhet åt er! Önskar dig och Sven en riktigt god jul och bästa 2018!
  • Ulrika N
    Jag kan varmt rekommendera vår mäklare Linda Yu, vi har anlitat henne tre gånger och har aldrig blivit besvikna.

Hon är tillgänglig för dina frågor nästintill dygnet runt och du får alltid ett snabbt svar, hon är engagerad, ambitiös och en grym säljare även i lägen när marknade är svår och spekulanterna färre.

Ni kommer inte bli besvikna! Läs mer
    2017-12-19 Linda Y svarar Ulrika N
    Åh tusen tack snälla Ulrika för dina fina ord och återkommande uppdrag genom åren! Ni kommer alltid vara extra speciella för mig som mina allra första kunder för snart sex år sedan : ) Otroligt tacksam för ytterligare ett strålande samarbete! : ) Önskar hela familjen en riktigt god jul och bästa 2018!
  • Linus H
    Linda är en fantastisk mäklare som verkligen lever upp till dina förväntningar och skulle mer än gärna sälja med Linda som mäklare om det blir ytterligare tillfällen i framtiden. Hon ger det där lilla extra som gör din försäljning till ett nöje och även i tuffa försäljningstider på bostadsmarknaden så levererar hon mer än vad man tror är möjligt.

Hade en jättebra uppfattning om värdering, kom med superbra tips inför försäljning och allt gick oerhört smidigt och jag kunde inte ha blivit mer nöjd!

Jag kan varmt rekommendera Linda om du/ni funderar på att sälja din/er lägenhet! Läs mer
    2017-11-22 Linda Y svarar Linus H
    Största tacken för bästa rekommendationen Linus! Är så himla glad att du blev nöjd : ) Tusen tack för ett fint uppdrag och hoppas ni kommer att stortrivas i er nya lägenhet!
  • Petra W
    Linda jobbade stenhårt för att både vi säljare och köparna skulle bli nöjda. Hon höll tät kontakt med oss genom hela processen och hade en stor förståelse för att bostadsbyte är en stor sak för säljare och köpare. Hon var mycket också mycket noggrann med att kolla upp alla detaljer om lägenheten och bostadsrättsföreningen. Summerat: Trevlig, hårt arbetande och kunnig. Läs mer
    2017-10-25 Linda Y svarar Petra W
    Tack så mycket Petra för det fina betyget och ett väldigt lärorikt uppdrag! : ) Hälsa Torleif och hoppas att ni stortrivs i det nya huset! : )
  • Erik R
    Linda hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet på Södermalm och jag är otroligt nöjd. Linda är väldigt proffessionell och det märktes att hon har lång erfarenhet i branschen. Hon var tydlig med hur marknaden ser ut och förklarade vad jag behövde göra för att säljet av min bostad ska gå så bra som möjligt.

Efter första visningen hade vi tolv spekulanter på bostaden och den såldes dagen efter. Linda var under hela proccessen alltid nåbar och gav mig uppdateringar. Jag ger mina varmaste rekommendationer till alla som tänker sälja sin bostad. Läs mer
    2017-09-15 Linda Y svarar Erik R
    Tusen tack Erik för dina fina ord : ) Det är inte ofta man säljer en lägenhet innan ordinarie visning för närvarande. Är tacksam för att ni var lyhörda och ansträngde er för att göra lägenheten så tilltalande som möjligt inför försäljningen.. tack för ett strålande samarbete! : )
  • Andreas H
    Proffsig, Driven och beslutsam. Ett fokus, så mycket betalt som möjligt. Självklara valet för säljaren! Läs mer
    2017-08-08 Linda Y svarar Andreas H
    Tackar så mycket för en superfin rekommendation Andreas! Vi ses på tillträdet nästa måndag! : )
  • Agneta S
    Linda är den mest grundliga, uthålliga och hårt arbetande mäklare som jag har haft glädjen att träffa och anlita. Hon kräver mycket av den som anlitar henne; detaljfrågor om allt kommer i långa listor. Men när hon väl är nöjd så kan hon mer än alla andra om bostaden! Läs mer
    2017-06-30 Linda Y svarar Agneta S
    Tusen tack för dina fina ord Agneta! Är väldigt tacksam att jag fick förtroendet att sälja båda era vackra lägenheter och glad att jag lever upp till er förväntan : ) Ha en underbar sommar och lycka till med badrumsrenoveringen!
  • Lydia L
    Allt gick smidigt och jättebra. Hade koll på allt, det hon inte hade koll på tog hon reda på omedelbart och var mycket korrekt och tillmötesgående.
    Kan varmt rkommendera henne till andra säljare. Läs mer
    2016-12-22 Linda Y svarar Lydia L
    Är väldigt tacksam för din varma rekommendation! : ) Önskar dig och döttrarna en riktigt fin jul och bästa 2017!
  • Miguel G
    Vi är väldigt nöjda med Linda Yu som vår mäklare. Hon kan sitt yrke och är mycket proffesionell. Vi kan varmt rekommendera henne till våra vänner och bekanta som söker eller vill sälja sitt boende. Läs mer
    2016-12-21 Linda Y svarar Miguel G
    Tackar så otroligt mycket för det fina betyget! : ) Önskar hela familjen en underbar jul och bästa 2017!
  • Jenny H
    Linda är den bästa mäklaren du kan anlita vid din bostadsförsäljning. Jag kände på mig att hon skulle göra ett bra jobb men att hon skulle överträffa mina förväntningar så här mycket kunde jag bara drömma om. Hon hade ett effektivt arbetssätt, var lätt att kommunicera med och höll mig underrättad under hela försäljningsprocessen. Hon är ärlig och proffesionell. Hon lyckades att sälja min lägenhet till en drömsumma och jag är fortfarande i chock. Läs mer
    2016-10-19 Linda Y svarar Jenny H
    Det här värmer verkligen i höstkylan.. tusen tack Jenny för din otroligt fina kommentar och det roliga samarbetet! Alltid lite extra kul att kunna leverera ett grymt slutpris till någon som bidrar med positiv energi längs hela vägen : ) Hoppas att ni kommer att stortrivas i Nacka! Lycka till med flytten så ses vi igen vid tillträdet : )
  • Jerker T
    Efter att ha intervjuat 6-7 mäklare så valde jag att gå vidare med en av dom, men jag blev ändå missnöjd och valde att leta vidare för kompetenta och ärliga mäklare. Jag valde då Linda Yu på Erik Olsson. Många andra mäklare hade förvisso också varit duktiga på enstaka områden, såsom kännedom av marknaden och val av tajming, men utöver detta imponerade Linda även med att jobba väldigt hårt med en lägenhet som var svårsåld pga marknad och konkurrens. Det blev många visningar och många timmar, men Linda kämpade för högst pris och gav inte bara upp när ett OK pris hade nåtts. Jag kan därför varmt rekommendera Linda och hade använt samma mäklare igen om jag skulle sälja igen. Läs mer
    2016-10-18 Linda Y svarar Jerker T
    Tackar och bockar för ditt fina betyg Jerker! Vissa uppdrag är tuffare än andra men skam den som ger sig : ) Är så himla glad att du blev nöjd till slut efter många turer på en svajig bostadsmarknad. Ha det riktigt gott tills vi hörs igen!
  • Katarina Ö
    Ett mycket bra bemötande från första stund till sista! Oerhört noggrann, vilket gör att ett stort förtroende skapas. Vi hade ett mycket bra teamarbete hela vägen tycker jag. Hon förmedlade all information om varje situation som uppstod, både positiv och negativ, och hur man kan förhålla sig till det, det känns tryggt. Glad och personlig, kunnig och en fantastisk säljare! Jag kan varmt rekommendera henne till alla som vill sälja. Smakar det så kostar det, men värt varenda krona! Läs mer
    2016-10-10 Linda Y svarar Katarina Ö
    Åh vad glad jag blir över dina fina ord : ) Tusen tack för ett roligt uppdrag och strålande samarbete! Uppskattar också otroligt mycket att du har rekommenderat mig till föreningens före detta ordförande. Har precis bokat in ett möte med henne. Tack snälla Katarina! Håller tummarna att du hittar ditt drömboende snart! Vi ses på tillträdet : )
  • Peter B
    Kompetent, hjälpsam, levde helt upp till min förväntan ... Läs mer
    2016-10-06 Linda Y svarar Peter B
    Tack så mycket för att jag fick förtroendet att sälja er fina lägenhet och din rekommendation Peter! : ) Hoppas vi får tillfälle att samarbeta igen. Ha det underbart i Frankrike!
  • Anna N
    Med ett engagemang och driv utöver det vanliga tog Linda sig an min lägenhet. Hon var alltid tillgänglig, gav ett konstant informationsflöde och bidrog med en aldrig sinande energi. Jag kände mig trygg i affären från start till mål.
    Linda är en kontakt jag sparar i telefonen inför framtiden! Läs mer
    2016-10-05 Linda Y svarar Anna N
    Åh tusen tack för det fina betyget Anna! Det värmde : ) Vilken rolig och lärorik försäljning det var. Är också supertacksam för att du rekommenderade mig till din kollega. Önskar dig världens största lycka till i Malmö! Ha det bäst och hoppas vi ses igen : )
  • Bosse E
    Bästa mäklaren! Linda tar mäkleriet till en hög nivå för både säljare och köpare. Påläst, engagerad och faktabaserad driver hon affären. Jag kan verkligen rekommendera Linda och kommer att använda henne vid min nästa försäljning, även om det kommer att ta många år. Tack! Läs mer
    2016-07-22 Linda Y svarar Bosse E
    Tusen tack Bosse för dina fina ord! : ) Otroligt uppskattat! Ser så fram emot att få sälja din bostad någon gång i framtiden. Kommer som alltid göra mitt bästa : ) Hoppas våra vägar korsas snart igen. Lycka till i bostadsjakten! Håller tummarna för dig : )
    2016-07-23 Bosse E svarar Linda Y
    Tack för tips!
    Jag håller koll, letar efter det rätta.

Go Girl, go go GO!
    /B
    Läs mer genom att expandera tråden +
Magnus Jansson
Marcus Ljungdahl