5.0 / 5 i betyg — 6 rekommendationer

Läs vad 6 användare tycker om Linda Yu

• Jenny H
    Linda är den bästa mäklaren du kan anlita vid din bostadsförsäljning. Jag kände på mig att hon skulle göra ett bra jobb men att hon skulle överträffa mina förväntningar så här mycket kunde jag bara drömma om. Hon hade ett effektivt arbetssätt, var lätt att kommunicera med och höll mig underrättad under hela försäljningsprocessen. Hon är ärlig och proffesionell. Hon lyckades att sälja min lägenhet till en drömsumma och jag är fortfarande i chock.
    2016-10-19 Linda Y svarar Jenny H
    Det här värmer verkligen i höstkylan.. tusen tack Jenny för din otroligt fina kommentar och det roliga samarbetet! Alltid lite extra kul att kunna leverera ett grymt slutpris till någon som bidrar med positiv energi längs hela vägen : ) Hoppas att ni kommer att stortrivas i Nacka! Lycka till med flytten så ses vi igen vid tillträdet : )
  • Jerker T
    Efter att ha intervjuat 6-7 mäklare så valde jag att gå vidare med en av dom, men jag blev ändå missnöjd och valde att leta vidare för kompetenta och ärliga mäklare. Jag valde då Linda Yu på Erik Olsson. Många andra mäklare hade förvisso också varit duktiga på enstaka områden, såsom kännedom av marknaden och val av tajming, men utöver detta imponerade Linda även med att jobba väldigt hårt med en lägenhet som var svårsåld pga marknad och konkurrens. Det blev många visningar och många timmar, men Linda kämpade för högst pris och gav inte bara upp när ett OK pris hade nåtts. Jag kan därför varmt rekommendera Linda och hade använt samma mäklare igen om jag skulle sälja igen.
    2016-10-18 Linda Y svarar Jerker T
    Tackar och bockar för ditt fina betyg Jerker! Vissa uppdrag är tuffare än andra men skam den som ger sig : ) Är så himla glad att du blev nöjd till slut efter många turer på en svajig bostadsmarknad. Ha det riktigt gott tills vi hörs igen!
  • Katarina Ö
    Ett mycket bra bemötande från första stund till sista! Oerhört noggrann, vilket gör att ett stort förtroende skapas. Vi hade ett mycket bra teamarbete hela vägen tycker jag. Hon förmedlade all information om varje situation som uppstod, både positiv och negativ, och hur man kan förhålla sig till det, det känns tryggt. Glad och personlig, kunnig och en fantastisk säljare! Jag kan varmt rekommendera henne till alla som vill sälja. Smakar det så kostar det, men värt varenda krona!
    2016-10-10 Linda Y svarar Katarina Ö
    Åh vad glad jag blir över dina fina ord : ) Tusen tack för ett roligt uppdrag och strålande samarbete! Uppskattar också otroligt mycket att du har rekommenderat mig till föreningens före detta ordförande. Har precis bokat in ett möte med henne. Tack snälla Katarina! Håller tummarna att du hittar ditt drömboende snart! Vi ses på tillträdet : )
  • Peter B
    Kompetent, hjälpsam, levde helt upp till min förväntan ...
    2016-10-06 Linda Y svarar Peter B
    Tack så mycket för att jag fick förtroendet att sälja er fina lägenhet och din rekommendation Peter! : ) Hoppas vi får tillfälle att samarbeta igen. Ha det underbart i Frankrike!
  • Anna N
    Med ett engagemang och driv utöver det vanliga tog Linda sig an min lägenhet. Hon var alltid tillgänglig, gav ett konstant informationsflöde och bidrog med en aldrig sinande energi. Jag kände mig trygg i affären från start till mål.
    Linda är en kontakt jag sparar i telefonen inför framtiden!
    2016-10-05 Linda Y svarar Anna N
    Åh tusen tack för det fina betyget Anna! Det värmde : ) Vilken rolig och lärorik försäljning det var. Är också supertacksam för att du rekommenderade mig till din kollega. Önskar dig världens största lycka till i Malmö! Ha det bäst och hoppas vi ses igen : )
  • Bosse E
    Bästa mäklaren! Linda tar mäkleriet till en hög nivå för både säljare och köpare. Påläst, engagerad och faktabaserad driver hon affären. Jag kan verkligen rekommendera Linda och kommer att använda henne vid min nästa försäljning, även om det kommer att ta många år. Tack!
    2016-07-22 Linda Y svarar Bosse E
    Tusen tack Bosse för dina fina ord! : ) Otroligt uppskattat! Ser så fram emot att få sälja din bostad någon gång i framtiden. Kommer som alltid göra mitt bästa : ) Hoppas våra vägar korsas snart igen. Lycka till i bostadsjakten! Håller tummarna för dig : )
    2016-07-23 Bosse E svarar Linda Y
    Tack för tips!
    Jag håller koll, letar efter det rätta.

Go Girl, go go GO!
    /B
    Läs mer genom att expandera tråden +
Magnus Jansson
Maria Rydingstam