Magnus Jansson
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-02 - 2019-01
Att sälja eller köpa bostad är en av de största affärerna man går igenom under sitt liv. Därför är det en ära för mig som mäklare att få hjälpa till under den här perioden. Jag strävar efter att alltid ge både säljare och köpare så bra förutsättningar som möjligt för att genomgå en lyckad bostadsaffär. Vi skräddarsyr våra metoder när vi säljer för att det ska passa varje enskilt fall så bra som möjligt och vi är ständigt under utveckling.

De egenskaper som utmärker mig som mäklare är engagemang, kunskap och struktur och anledningen till att jag valt att jobba på Erik Olsson Fastighetsförmedling beror på att det är den fastighetsförmedling jag själv hade valt vid en bostadsaffär. Jag ser fram emot att hjälpa till på er resa mot en lycka bostadsaffär och självklart erbjuder jag fri värdering på er nuvarande bostad! Läs mer

Läs vad 169 kunder tycker om Magnus Jansson

• Anne K köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2019-02-13

Hundfjället
    Köp en lägenhet, i fjällen. Magnus är mycket påläst och informationen tydlig. Talade om vad som ingår och även säljaren av lägenheten är mycket tillmötesgående. Magnus är alltid engagerad och vill framåt, med både försäljning och köp. Snabba avslut och bra information vad som ingår och gäller. Läs mer
  • Linda A sålde sitt hus med hjälp av Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2019-02-10

202m²
    Björnrike
    Vi har både både köpt och sålt fastigheter via Magnus Jansson och varit lika nöjda båda gångerna. Genomgående proffsigt arbete och bemötande oavsett vilken sida av affären vi varit på.

Magnus mötte väl våra förväntningar och vi skulle inte tveka att anlita honom igen. Läs mer
  • Katarina H
    Katarina H sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Hundfjället
    Magnus sålde vår lägenhet i december 2019. Det var en otroligt smidig process där allt fungerade utmärkt från början till slut. Vi hade höga förväntningar på Magnus och all infriades med råge. Magnus är otroligt professionell, tillmötesgående, snäll och lätt att ha och göra med. Vi är verkligen supernöjda och kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • Per O köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

68m²
    Hundfjället
    Köpte fritidslägenhet i Sälen. Säljaren var proffsig och korrekt. Det som drar ner betyget är att beskrivningen sa att lägenheten var komplett, när vi sen tog över den så visade sig att inte alla inventarier var dom vid visning eller bilder Läs mer
  • Dennis A sålde sitt hus med hjälp av Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

202m²
    Björnrike
    Lyhörd, snabb och tydlig. Alltid tillgänglig. Läs mer
  • Thomas A sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Brf lgh såld i sälen.
    Mkt bra jobbat av Magnus!👍👍👍 Läs mer
  • Karin E köpte sitt hus med hjälp av Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2018-05-31

126m²
    Vendelsö
    Sålt en villa
    Trevligt och proffesionellt bemötande.
    Förväntningarna var att det fanns en genuin tro på objektet och att det var säljbart.
    Förväntningarna besannades.
    En litet tips inför framtiden är att fokusera mer på det positiva i objektet, blev lätt fokus på bristerna. Läs mer
  • Helena R
    Helena R sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2018-05-02

46m²
    Stadshagen
    Magnus hjälpte oss sälja våran 2.a i dagens svår marknad. Han är mycket kunnig och supertrevlig. Vi fick utförlig information och stöd under hela försäljningsprocessen. Magnus var mycket engagerad och driftig.
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar gärna Magnus vidare till andra.
    Magnus får högsta betyg för sin insats. Läs mer
  • Jemil R
    Jemil R skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2018-05-01

Jag tycker Magnus har gjort ett utmärkt arbete. Speciellt genom den tid då marknaden är såpass skakig. Haft andra mäklare som ej lyckades sälja. Men Magnus fick det gjort utan problem

Han är väldigt professionell i sitt arbete och beskriver tydligt steg för steg hur allt går till och vad jag som säljare bör tänka på.

Rekommenderar Magnus starkt. Kommer kontakta honom i framtiden om jag skulle sälja igen. Läs mer
    Magnus J gillar detta
  • Stein J skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2018-04-29

Magnus hjälpte till att sälja ett sommar hus i Sörmland. Han är en utmärkt säljare på många sätt. Trevlig, effektiv och har en bra koll på marknaden, både vad gäller prissättning men också tidpunkt för annonsering. Han stod hela tiden i kontakt med mig med frågor från intresserade så jag var uppdaterad om läget.
    Kan verkligen rekommendera Magnus! Läs mer

Senaste försäljningarna