en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sveavägen 147, 113 46 Stockholm — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 8 rekommendationer

Läs vad 8 användare tycker om Magnus Thörnert

• Ronny S
    Ronny S skrev om Magnus Thörnert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Magnus Thörnert är en mycket professionell mäklare som vi vill ge våra varmaste rekommendationer. Vi har haft med Magnus att göra vid ett flertal visningstillfällen, när vi själva letade ny bostad, och har alltid blivit mycket väl och respektfullt behandlade. Det kompetenta arbetet som vi upplevde från hans sida vid dessa tillfällen, avgjorde senare när själva vi skulle anlita mäklare för att sälja vårt befintliga hus. Utan tvekan skulle vi anlita Magnus igen :-)
  • Jan-Olof F
    Jan-Olof F skrev om Magnus Thörnert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket trevlig och kunnig. Tack för god service. Tack!
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Magnus Thörnert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Kunnig och lugn mäklare, som hjälpte oss med en lyckad affär.
  • Morgan J
    Morgan J skrev om Magnus Thörnert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Magnus är seriös och långsiktig!
  • Maria S
    Maria S skrev om Magnus Thörnert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Han är den allra bästa mäklare vi någonsin träffat, och vi har träffat ett stort antal! Mycket behagligt sätt, bra säljare utan att vara "krängig". Återkopplar alltid. Han får våra allra bästa rekommendationer!
  • Anna L
    Anna L skrev om Magnus Thörnert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Magnus var uppmärksam på min familjs situation, lugn och sansad men såg samtidigt potential och möjligheter med vårt objekt. Sammanfattningsvis en superbra mäklare - trygg, kunnig och tålmodig. Vi kände ett uppriktigt engagemang från Magnus, och han var ett fantastiskt bra stöd genom hela processen, såväl innan, under som efter försäljning i kontakten med köparna.
  • Peter F
    Peter F skrev om Magnus Thörnert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag fick ett perfekt bemötande. Jag kan faktiskt inte tänka mig en bättre mäklare!
    Inte nog med att han skötte affären med försäljningen på ett professionellt och seriöst sätt, han hjälpte också till med info och bra kontakter vid inköpet av mitt nästa boende.
  • Anders E
    Anders E skrev om Magnus Thörnert en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    2015 stod vi i begrepp att emigrera till solen och vårt hus - i den övre prisklassen - skulle säljas snabbt. Det var 30+ år sedan vi senast anlitat mäklare och nu ville vi ha ett proffs som kunde lotsa oss hela vägen. Vi valde vi Magnus Thörnert efter rekommendationer. Ett val vi aldrig ångrade. Han tog hand om allt! Proffsigt. Snyggt ordnade visningar som lockade många spekulanter. Kvalificerade uppföljningar och rapporter. Hans team ordnade en fotografering till objektbeskrivningen som skulle platsat i vilken "hemma-hos-tidning" som helst. Trots att det blev stressigt mot slutet tappade han aldrig greppet och kvällen innan vårt flyg till värmen (för gott) var försäljningen klar! Strålande!
    En klar femma blir betyget - jajamensan!
Magnus Jansson
Maria Rydingstam