Mirza Vehabovic
en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sveavägen 147
113 46 Stockholm — Visa karta

Vad tror Mirza att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 55 kunder tycker om Mirza Vehabovic

• Amanda G skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi sålde vår lägenhet i Bromma genom Mirza och vi har bara gott att säga om honom!

Han är en oerhört skicklig mäklare och väldigt informativ! Han lyssnade på våra önskemål och gav oss bra råd och stöttning under vägens gång. Hela försäljningsprocessen gick smidigt och ca 1 vecka efter att lägenheten lades ut på Hemnet så såldes den för ett pris som vi är mer än nöjda med!

Vi rekommenderar verkligen Mirza till alla som av någon anledning behöver använda sig av en mäklare! Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi sålde en lägenhet i Bromma och kunde inte valt en bättre mäklare än Mirza. Han var väldigt engagerad och proffsig genom hela processen. Han återkopplade om allt och var snabbt tillgänglig om frågor uppstod. Mirza har extremt bra känsla för marknaden och området, vilket ledde till rätt förväntningar på slutpriset. Vi är oerhört nöjda och kan varmt rekommendera honom som mäklare! Läs mer
  • Christopher F
    Christopher F skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mirza är en fantastisk mäklare på så vis att han är extremt lyhörd, engagerad och ärlig. Mirza höll en öppen dialog och informerade oss löpande genom hela processen och även, som jag värderar högt, var att han satte rätt förväntningar på slutpris och marknadsläge. Hela detta paket resulterade i en optimal levererad tjänst med mig och min sambo som extremt nöjda kunder! Läs mer
  • Anita S skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mirza är den absolut bästa mäklare man kan tänka sig! Som mäklare är han oerhört professionell. Läs mer
  • Rahel L skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mirza, är den bästa mäklaren i Bromma- så är det bara.Sådan service och kundorientering. Hela affären har varit snabb och smidig. Toppen verkligen. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Johan H skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    mkt trevligt bemötande.................... Läs mer
  • Josefine A skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    En fantastisk kompetent mäklare!
    Han finns alltid där då man behöver råd och stöd.
    Lyssnar in och gör allt för att få både säljare och köpare nöjda. Läs mer
  • Marja H skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Sålt en tre-rummare i Nockeby. Mirza har alltid varit professionell och mycket hjälpsam. Glimten i ögat och mycket bra i sin kommunikation. Tålmodig och flexibel.

Jag är jättenöjd! Läs mer
  • Martin G
    Martin G skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag uppskattade smordas arbete otroligt mycket. Han var hängiven oss som säljare då han aldrig gav upp trots att det var svårsålt. Mirza var även alltid tillgänglig på telefon.

Mirza får alla plus man kan få! Läs mer
  • Oliver N skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mirza är en trevlig, kompetent och professionell mäklare. Han är helt fokuserad på att leverera och att tillmötesgå de krav och önskemål som finns. Det har varit ett rent nöje att samarbeta med honom. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Richard B skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    En mycket trevlig och klockren mäklare ut i fingertopparna,
    kan bara rekommendera honom varmt till alla andra som
    behöver en kanon mäklare!

"Tack" Mirza
    Rickard & Asia Läs mer
    2018-05-24 Mirza V svarar Richard B
    Tack Richard! :) Ni har varit helt fantastiska säljare att jobba med, får se till att komma ut till er och titta på ert nya hus, skulle vara spännande att se.
  • Oskar P skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Professionellt bemötande och stöd genom processen. La en rimlig förväntan på prisnivå och lyckades sälja med vinst på en marknad som backat sedan köp. Bra annons och bilder. Läs mer
    2018-05-24 Mirza V svarar Oskar P
    Tack Oskar, otroligt bra samarbete! Uppskattar även att du la ner mycket tid och energi att få lägenheten tipptopp, de underlättar väldigt mycket för mig. Riktigt grym försäljning :) extra stolt över den om du frågar mig. Rekommendera mig gärna vidare om du känner någon som går i säljtankar.
  • Maja L skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mirza har satt sig in i vår situation och förvaltat den på bästa möjliga sätt. Vi har under hela processen haft en god kontakt. Där jag kännt ett väldigt förtroende. Jag är mer än nöjd med Mirzas insatts. En toppen mäklare som jag gärna använder igen! Läs mer
  • Magnus F
    Magnus F skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi valde Mirza från totalt fem mäklare som vi intervjuade utan några tveksamheter över huvud taget. Dels upplevde vi att Erik Olsson var den enda firman som faktiskt hade ett erbjudande som skiljde sig från konkurrenterna. Dels upplevde vi att Mirza var såväl engagerad som affärsmässig och beräknande. Till skillnad från övriga var han exempelvis smart nog att inte hinta om något försäljningspris i de inledande samtalen.
    Hanteringen av själva visningen och organisationen av allt dessförinnan upplevde vi som helt bekymmersfri. Mirza har i övrigt varit mycket snabb, serviceinriktad och personlig i kontakten med oss. Vi rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • Tove W skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag är 100% nöjd med hela processen av försäljningen av min bostadsrätt och kan varmt rekommendera Mirza som mäklare. Läs mer
    2018-01-29 Mirza V svarar Tove W
    Tack Tove, det var ett nöje att få hjälpa dig. Vi var ett otroligt bra team. Bra jobbat med att styla till lägenheten inför försäljningen.
  • Nathalie S skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Verkar trevlig i telefon. Såg honom ej under visningen och hade väldigt lite telefonkontakt med honom. Läs mer
    2018-01-29 Mirza V svarar Nathalie S
    Vad bra att du ändå fick svar på dina frågor. Grattis till din nya lägenhet.
    Vänligen Mirza
  • Ann L skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Gott bemötande. Mycket lyhörd och kunde läsa av situationer med spekulanter på ett mycket bra sätt. Flexibel, alltid anträffbar och informerade hela tiden om läget med spekulanterna. Läs mer
  • Bo V skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mirza är duktig, arbetsam och tålmodig. Han är professionell helt enkelt. Läs mer
  • Jonathan L skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mirza var serviceminded, snabb och trevlig. Läs mer
    2018-01-26 Mirza V svarar Jonathan L
    Tack Jonathan, service är något jag prioriterar som också leder till nöjda kunder. Hör av dig om du behöver någon hjälp framöver eller om du känner någon som går i säljtankar.
  • Sven-Åke A skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi har under hösten fått möjligheten att träffa på Mirza både när vi köpte vårt nya boende, men också då vi sedan anlitade honom för försäljning av vårt tidigare boende.

Mirza har med sitt engagemang och kunnande genomfört sina mäklaruppdrag på ett för oss mycket professionellt tillvägagångssätt.

Vi ger Mirza våra bästa rekommendationer.
    Jennie & Svempa Läs mer
  • Sandra S skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Otroligt trevligt bemötande igenom hela processen. En bra balans mellan att vara proffesionell, påläst om lägenheten samt visa intresse för mig som köpare. Återkopplade alltid snabbt och visade tillgänglighet! Läs mer
  • Anna R skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mirza är väldigt professionell i sitt jobb och har hållit mig som kund underrättad genom hela försäljningsprocessen, något jag uppskattat. Han har även lyssnat in mina önskemål och anpassat sig bäst det går därefter! Läs mer
    2017-10-06 Mirza V svarar Anna R
    Tack Anna!
    Har varit ett nöje att samarbeta med före denna gång. Hoppas på fler samarbeten fram över. Hade bäst Anna!
  • Amanda H skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Utan tvekan bästa bemötandet man kan få! Mirza är otroligt engagerad och fick mig att känna mig trygg. Helt klart över förväntan!! Läs mer
    2017-09-12 Mirza V svarar Amanda H
    Tack Amanda :) Varit superkul att få hjälpa dig med en bra försäljning men också att få lära känna dig och Colin.
  • Nora L skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Wow! Vilken mäklare, trevlig, personlig, professionell. Kunde inte varit nöjdare! Läs mer
    2017-08-29 Mirza V svarar Nora L
    Tack Nora, var roligt att hjälpa er att hitta lägenhet! :)
  • Ralph S
    Ralph S skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mirza var super hjälpsam och utan honom hade det inte varit möjligt med försäljningen inom så tajt tidsram. Han gjorde betydligt mer än vad man kan förvänta sig av en mäklare. Han var en rådgivare, stilexpert, strateg och en klippa!
    När jag satt i bostadsrättsföreningsstyrelsen hade jag kontakt med många mäklare och följde deras försäljningar i området. Det var alltid lätt att göra med Mirza och han brukade även vara den som lyckades sälja till de bästa priserna. När jag skulle sälja var det självklart för mig att jag skulle be Mirza om hjälp. Läs mer
    2017-08-24 Mirza V svarar Ralph S
    Tack Ralph, detta värmer verkligen att få läsa det här. Detta kommer även hjälpa mig att fortsätta att jobba hårt och göra det lilla extra för mina kunder i framtiden.
    Det har varit ett sant nöje att få ha er som mina säljare och framför allt lära känna er mer. Får önska er all lycka i det nya boendet :)
  • Adela F skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mirza levererade mycket över våra förväntningar och såg till att vi fick ett pris som vi är helt över våra förväntningar!
    Vi kan varmt rekommendera Mirza till alla som ska sälja sin bostad! Läs mer
    2017-08-24 Mirza V svarar Adela F
    Tack Adela & Filip, Det har varit ett sant nöje att får samarbeta med er, vilket jobb ni la ner för att få lägenheten i toppskick. Hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet lika mycket.
  • Daniel E skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Tog tag i vårat säljprojekt när det såg väldigt svårsålt ut. Vi kom överrens on ett pris vi båda var nöjda med. Mkt och bra jobb från Mirzas sida och han levererade till sist som han lovade.
    Kan bara tacka och rekommendera vidare. Läs mer
  • Linnnea B skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi har varit mycket nöjda med Mirza ända från start. Han är oerhört engagerad, hjälpsam och kompetent. Under hela processen har han varit lättillgänglig och service-minded, och hjälpt oss på bästa möjliga sätt rakt igenom. Vi skulle absolut inte tveka på att ta hjälp av Mirza igen framöver. Klockren! Läs mer
  • Elma S skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trevlig mäklare med bra bemötande som tog sig an vår lägenhet och gav bra tips inför fotografering och visning. Läs mer
  • Malin I skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Har bara haft mailkontakt men det har fungerat utmärkt!
    Bra information och snabba och tydliga svar på alla frågor. Läs mer
  • Amer S skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mirza är extremt kunnig och påläst, det märks att han verkligen gör allt för att se till att försäljningen blir så bra som möjligt, för alla parter. Kommer att rekommendera honom till alla jag känner. Han gör det där lilla extra, i varje situation. Läs mer
  • Mirsada B skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    jag är jättenöjd med Mirza, han har varit så engagerad och hjälpsan Läs mer
  • Sofie A skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag rekommenderar Mirza till alla som behöver en mäklare. Han representerar ert koncept på ett profisionellt och ärligt sätt. Tack vare Mirza har vi varit med om två smidiga försäljningar med önskade resultat. Läs mer
  • Stefan G skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Bra bemötande, lagom närvaro under visningar dvs inte så framfusig som vissa mäklare kan vara. Ordning och reda med alla handlingar. Läs mer
  • Kai Y skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mirza is very sweet, helpful, responsible and professional.

He answers all the questions we have, provide all the information we need, and replies email very fast.

He also works hard, shows us the apartment even in the evening, and gives us very useful suggestions. That's why we choose him to help us to sell our apartment without any doubt. And we will recommend our friends to come to him when they need :) Läs mer
  • Laila P skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    En fantastisk mäklare. Positiv och energisk.
    Han överträffade min förväntan. Flexibel och empatisk. Läs mer
    2017-03-22 Mirza V svarar Laila P
    Tack snälla Laila, har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljning.
  • Björn S
    Björn S skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är supernöjda med Mirza som mäklare. Allt har fungerat långt över förväntan och han har under hela processen hållit oss uppdaterade om vad som sker. Betyg 11/10! Läs mer
    2017-03-22 Mirza V svarar Björn S
    Tack Björn, det där var riktigt fina betyg! :)
  • Matilda H
    Matilda H skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är jättenöjda med Mirza. Han har verkligen gjort allt för att vår försäljning skulle gå så bra som möjligt. Vi har fått stort stöd och ett professionellt och varmt bemötande från start till avslutad försäljning. Läs mer
    2017-03-02 Mirza V svarar Matilda H
    Tack Matilda, det har varit helt fantastiskt att samarbeta med er och framför allt att lära känna er. Håller tummarna att ni hittar ert drömhus snart.
    Matilda H gillar detta
  • Elisabete T
    Elisabete T skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag är imponerad av Mirza Vehabovic som mäklare. Han visar prov på stor yrkesskicklighet. Han besvarar frågor på ett sakligt och rakt sätt, ger bra information om saker som kanske inte är uppenbara för en köpare. Mirza Vehabovic har också ett inlyssnande sätt, som utan tvekan är en tillgång när det gäller affärer. I korthet: Skicklig, effektiv och dessutom trevlig. Läs mer
    2017-03-02 Mirza V svarar Elisabete T
    Tack Elisabete, värmer att höra! Hoppas ni får en fantastisk tid i er nya bostad och att ni kommer trivas.
  • Herbert N skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trevlig, proffsig, snabb, trovärdig - och inte så "pushig" som vissa andra mäklare. Ett lyckokast! Läs mer
  • Dragan L skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mirza är en lyhörd och engagerad mäklare med en hög social kompetens. Under hela säljprocessen var han väldigt tydlig och mån om att hålla oss uppdaterade, han var väldigt målinriktad och därför vill vi starkt rekommendera Mirza till att ta hand om eran kanske livs största affär. Läs mer
  • Senad S
    Senad S skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Är otroligt nöjd med Mirza Vehabovic som verkligen gav begreppet engagemang en ny innebörd. Kan verkligen rekommendera andra att anlita Mirza som mäklare. Läs mer
  • Badema S skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket professionell mäklare som levererade bra trots en tuffare marknad. Kommer verkligen rekommendera honom!! Läs mer
  • Adam L skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Toppenbra! Han höll mig väl uppdaterad och gjorde ett jättebra jobb med visningen. Läs mer
  • Magnus W skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är mycket nöjda med Mirza. Han gjorde ett seriöst och ärligt intryck från början och gjorde alltid sitt bästa för oss. Läs mer
    Mirza V gillar detta
  • Piter M skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Proffesionell och mycket tillmötesgående mäklare. Kan varmt rekomendera Mirza Vehabovic. Läs mer
  • Divyesh V
    Divyesh V skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    As a first time buyer, I am quite fortunate that I came to know Mirza at the visning. He is very nice person and explained me a in detail without any language barrier, very helpful nature with depth knowledge about his work. I would highly recommended my friends to contact him for future business. Over all happy. Läs mer
    Mirza V gillar detta
  • Marcus N skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    Mirza V gillar detta
  • Melinda V skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jättetrevlig och bra service enda från första stund.
    Lätt att nå och lätt att ha och göra med! Läs mer
  • Rebwar M skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Hej jag är super nöjd med era servis önskar er lycka Läs mer
Magnus Jansson
Rebecca Vitai Johnsson