en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sveavägen 147, 113 46 Stockholm — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 37 rekommendationer

Läs vad 37 användare tycker om Natasza Stanko-Ekelund

• Daniel K
    Daniel K skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Den bästa mäklaren vi någonsin haft på alla sätt. Kunnig, engagerad, trevlig och kreativ.
    2015-05-28 Natasza S svarar Daniel K
    Tack snälla Daniel och Ann för de orden och för ert förtroende:) Er dotter är välkommen att höra av sig när hon vill om hon har frågor angående mäklaryrket. Önskar er en underbar sommar!
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Bra. Tydlig, engagerad. Höga krav på försäljningen och jag som säljare känner att vår affär är unik.
    2015-05-28 Natasza S svarar Katarina B
    Tusen tack för rekommendationen och förtroendet Katarina. Önskar hela familjen en härlig sommar:)
  • Joakim G
    Joakim G skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Natasza är en fantastiskt bra mäklare! Har hjälpt mig både som köpare och säljare. Hon är kunnig, engagerad, seriös och personlig. Hon är på alla sätt ett föredöme för sin yrkeskår! /Joakim
    2015-05-28 Natasza S svarar Joakim G
    Tusen tack för din rekommendation och ditt förtroende Joakim! Du har varit en underbar kund:)
    Önskar er en skön sommar*
  • Anna R
    Anna R skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Fantastiskt gott och professionellt bemötande. Positiv och lätt att få tag på via mobil eller mail. Vi är mer än nöjda!
    2015-05-28 Natasza S svarar Anna R
    Tusen tack för rekommendationen Anna:) Önskar er en härlig sommar!
  • Mimmi
    Mimmi skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag hittade denna mäklare efter att ha träffat några andra som ingen kunde ge mig vad jag ville ha. När jag väl träffade Natasza i mitt hem (som skulle säljas) så sa hon "Jamen det är klart att vi ska få ut vad du vill ha" och så var det inte mer med det. Hon var alltid mycket professionell och trevlig och lätt att jobba med, och trots att ingen någonsin hade fått ut vad jag ville ha av en liknande lägenhet så hittade mäklaren ändå en köpare till det pris jag begärt. Från mig får hon topp-betyg!!
    2015-05-28 Natasza S svarar Mimmi
    Tusen tusen tack för alla dina fina rekommendationer som värmer otroligt Mimmi!
    Hoppas du har det riktigt bra i ditt nya boende så önskar en skön sommar:)
  • Per-ola K
    Per-ola K skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Natasza har varit en kanonmäklare för oss. Två gånger har hon bistått oss med försäljning. Hon har gett bra och proffsig service och haft bra fingertoppskänsla när det gäller belopp och nivåer. Vi anlitar gärna henne för eventuella framtida bostadsaffärer.
    2015-05-28 Natasza S svarar Per-ola K
    Tusen tack för rekommendationen och förtroendet Per-Ola:) Jag har tyckt mycket om att samarbeta med er familj:).
  • Staffan A
    Staffan A skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    personlig, professionell, tydlig, smidig. BRA!
    2015-05-28 Natasza S svarar Staffan A
    Tusen tack Staffan! Hoppas du har det riktigt bra och att du får en härlig sommar:)!
  • Eva B
    Eva B skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Natasza har varit mäklare vid två av våra lägenhetsförsäljningar. Hon har varit mycket proffsig i sitt omdöme och varit uthållig och drivande vid försäljningen. På sätt har vi nått mycket bra slutpriser. Natasza har även ett mycket trevligt och förtroendeingivande sätt i bemötandet av dem som anlitar henne.
    2015-05-28 Natasza S svarar Eva B
    Tackar ödmjukast Eva:) Önskar dig och Lasse all lycka och en skön sommar!
  • Kenneth H
    Kenneth H skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Natasha är duktig respektfull och en Vacker och bra Mäklare.
    2015-05-28 Natasza S svarar Kenneth H
    Tack snälla Kenneth:) Det var fina ord som värmer:) Önskar dig en fin sommar!
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Natasza Stanko-Ekelund arbetade på med en väldig framåtanda och ett lyckat resultat. Hennes mäklarinsatsvar värd betyget fem, men litet mer genomsnittliga och byråkratiska kontakter med bolåneavdelningen gör att totalbetyget "bara" blir jättebra.
    2015-05-28 Natasza S svarar Mikael S
    Tack snälla Mikael:) Önskar dig och familjen all lycka och en skön sommar!
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Rak och enkel kommunikation, stort engagemang och gör det lilla extra för en bra affär. Väldigt nöjd!
    2015-05-28 Natasza S svarar Fredrik A
    Tusen tack Fredrik:) Hoppas vi hörs snart så önskar jag en trevlig sommar!
  • Katarina I
    Katarina I skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Natasza sålde min lägenhet 2009 och jag var mycket nöjd med priset och kontakten med henne.
    2015-05-28 Natasza S svarar Katarina I
    Tusen tack Katarina:) Hoppas du har det fint så vill jag önska dig en skön sommar!
  • Max W
    Max W skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Toppen bra mäklare, god insikt om allt och trevligt bemötande. Känns enkel och trygg i sin kontakt. Enda minuset är att hon kan vara lite svår att få tag på ibland.

Toppen tjej, jag kommer fortsätta ha henne som mäklare.
    2015-05-28 Natasza S svarar Max W
    Tusen tack Max! Jag lovar att jag ska bli bättre på att svara ;) Ser fram emot vårt nästa samarbete:)
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Natasza och Erik Olsson har verkligen superservice! Bra känsla för marknaden, detaljkoll på allt och de är alltid nåbara. Det är andra gången vi anlitar Natasza och vi kunde inte vara nöjdare. Att Natasza och hennes kollegor dessutom är väldigt trevliga och lätta att ha att göra med gör det extra kul att anlita dem.
    2015-05-28 Natasza S svarar Daniel S
    Tusen tack Daniel:) Det har varit väldigt kul att samarbeta med er också:) Önskar hela familjen en magisk sommar:)
  • Jane R
    Jane R skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag har enbart goda omdömen att ge Natasza Stanko-Ekelund som mäklare. Kunnig, noggrann, alltid tillgänglig, vänlig, m a o mycket professionell.

Som kund kände jag mig övertygad om att jag fick ut det mesta möjliga av lägenhetsförsäljningen vid den aktuella tidpunkten.

Jane Rosengren
    2015-05-28 Natasza S svarar Jane R
    Tusen tack Jane, hoppas att allt är bra med dig och att din sommar blir härlig:)
  • Magdalena B
    Magdalena B skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Natasza Stanko-Ekelund är en enastående skicklig fastighetsmäklare. Hon hjälpte mig inte bara med försäljningen av min förra bostad utan coachade mig också i köpet av den nya (vilket hon naturligtvis inte hade skyldighet till). Hon fanns alltid där när jag behövde henne och många gånger fick jag känslan av att jag var hennes enda kund, eftersom hon satte mig i fokus varenda gång jag träffade henne eller ringde henne. Inte en enda gång fick jag intrycket av att hon var upptagen eller inte hade tid för mig. Jag var helt enkelt så viktig som kund och hon visade mig stor respekt. Det var en värdefull känsla. Dessutom såg hon till att göra en bra affär och kunde sin sak. Detta är ju kanske viktigare kan man tycka men som kund anser jag att den förtroendefulla relationen kommer först. Då litar man på att mäklaren gör sitt yttersta.
    2015-05-28 Natasza S svarar Magdalena B
    Hej Magdalena, blir lycklig när jag läser dina ord:). Detta är anledningen till att jag tycker så mycket om det jag gör! Hoppas du har det lika bra idag i ditt nya boende så vill jag önska dig all lycka och en riktigt skön sommar :)
  • Alexander D
    Alexander D skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Fick ett väldigt bra och professionellt bemötande av Natasza som guidade mig genom hela säljprocessen. Imponerades av hur smidigt och snabbt allt gick och dessutom överträffades mina förväntningar på försäljningspriset. Kan starkt rekommendera Natasza som mäklare.
    2015-05-28 Natasza S svarar Alexander D
    Tusen tack för rekommendationen Alexander, önskar en fin sommar!
  • Inger H
    Inger H skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Natasza är väldigt fokuserad och driver på försäljningen på ett förtroendeingivande sätt. Hon är kompetent och trevlig! Helt nöjd med hennes jobb!
    2015-05-28 Natasza S svarar Inger H
    Tusen tack Inger för din rekommendation och vårt inspirerande samarbete:). Önskar dig en fantastisk sommar!
  • Dinara S
    Dinara S skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mäklaren var professionell och hade hög servicenivå under hela samarbetet. Hon var engagerad och kommunikativ.
    2015-05-28 Natasza S svarar Dinara S
    Tusen tack Dinara:). Hoppas du mår bra och att vi ses snart:) Hälsa Markus så gott!
  • Hidayet  A
    Hidayet A skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag kan bara sega hon är en perfekta mäklare som jag träffat.Hon har sin glada trevliga skinande bemötande och goda rådgivninghet realist seende vad kan man sega hon är briljant som mäklare kan man sega
    2015-05-28 Natasza S svarar Hidayet A
    Tusen tack Hidayet, ni var underbara som kunder:). Hoppas ni har det bra och att ni får en fantastisk sommar!
  • Jenny Q
    Jenny Q skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Natasza är alltid proffsig och påläst.Hon är tillgänglig och lyhörd för kundens önskemål .
    En mäklare som törs tänka lite "outside" the box!
    2015-05-28 Natasza S svarar Jenny Q
    Tack snälla Jenny, jag blir så glad över att du ser att jag vill arbeta på mitt sätt så varje försäljning blir extra spännande och sticker ut:). Tusen tack för ert återkommande förtroende och stort grattis;)
  • Marianne A
    Marianne A skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Hon sålde min lägenhet till ett bra pris. Var i övrigt lite frånvarande.
    2015-05-28 Natasza S svarar Marianne A
    Det gläder mig att du var nöjd med priset Marianne:) Önskar en fin sommar!
  • Zandra C
    Zandra C skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Proffsig, effektiv, tillgänglig!
    2015-05-28 Natasza S svarar Zandra C
    Tusen tack Zandra, önskar en fin sommar:)!
  • Lars W
    Lars W skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Hej!
    Natasza har varit en mycket ambitiös,envis och kréativ person som hjälp oss på bästa sätt vid de tillfällen vi har anlitat Eric Olssons Fastighetsförmedling.
    Hälsningar
    Lars Wiklund
    2015-05-28 Natasza S svarar Lars W
    Tusen tack Lars, och tack för ert återkommande och personliga förtroende, jag börjar sakna att träffa dig och Eva:) Hoppas ni har det riktigt bra i ert nya boende. Önskar er en fantastisk sommar!
  • Lilian S
    Lilian S skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Hon är den mest duktiga mäklare jag har träffat på mina år i Sverige.
    Hjälper till att tro på sin sak. Tydlig och säker. Oerhört professionell.
    2015-05-28 Natasza S svarar Lilian S
    Tusen tack Lilian, det är kunder som dig som förgyller mitt arbete:)
  • Brian C
    Brian C skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag tycker att hon hade vårt intresse som ett högt prioritet genom hela försälningsprocessen, och vi kände oss säkra i hennes händer. Jag uppskattar det jobbet hon gjorde mycket.
    2015-05-28 Natasza S svarar Brian C
    Tusen tack för din rekommendation Brian, önskar er en fin sommar:)
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Smidig o proffsig som tar uppdraget på allvar
    /patrik
    2015-05-28 Natasza S svarar Patrik S
    Tusen tack för din rekommendation Patrik, önskar dig en fin sommar!
  • Evelyn G
    Evelyn G skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    En hårt arbetande mäklare som inte gav upp hoppet om att ge oss den bästa försäljningen. Trevlig och personlig. Vi tyckte mycket om att ha med Natasza att göra.
    2015-05-28 Natasza S svarar Evelyn G
    Tack för dina ord Evelyn, de gjorde mig väldigt glad. Jag tyckte mycket om att samarbeta med dig och Eric också:) Önskar er en fin sommar!
  • Erik A
    Erik A skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trevlig, kunnig och hjälpsam mäklare, engagerad genom hela processen utan att vara för påstridig.
    2015-05-28 Natasza S svarar Erik A
    Tusen tack för din rekommendation Erik och för ett fint samarbete. All lycka till dig och familjen!
  • Lena L
    Lena L skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Det kändes tryggt att ha Natasza som mäklare som känner till Stockholm utan o innan och med att jag inte själv är från landet :)
    Hon var proffsig i sitt bemötande så när jag behövde hjälp en 2:à gång så var mitt val enkelt, jag ringde bara henne igen o allt satts i rullning igen.
    Kan verkligen rekommendera henne som mäklare.
    2015-05-28 Natasza S svarar Lena L
    Tusen tack för dina ord och ditt återkommande förtroende Lena:) Önskar en magisk sommar:)!
  • Ava H
    Ava H skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Otroligt proffsig, trevlig och bra. Rekommenderas!
    2015-05-28 Natasza S svarar Ava H
    Tusen tack för rekommendationen Ava, hoppas att allt är bra med dig. Önskar en riktigt fin sommar!
  • Kristina B
    Kristina B skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Natasza Stanko-Ekelund är en mycket kompetent och driven fastighetsmäklare. Hon har slutfört flera affärer för mig och min familj; alla med fantastiska resultat. Vi kan varmt rekommendera henne.
    2015-05-28 Natasza S svarar Kristina B
    Tusen tack för rekommendationen Kristina, jag ser fram emot att se det nya boendet på söndag:)
  • Michel F
    Michel F skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Natasza sålde min lägenhet på Kungsholmen och gjorde ett fantastiskt jobb. Jag kan varmt rekommendera henne.
    2015-05-28 Natasza S svarar Michel F
    Tusen tack för rekommendationen Michel! Trevlig sommar:)
  • Johan H
    Johan H skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Natasza var otroligt proffsig samt visade stort intresse vid försäljningen av vår bostadsrätt. Hon var närvarande vid varje steg i försäljningen och vi hade en nära dialog under hela processen.
    Det kändes väldigt tryggt att ha Natasza som representant vid en affär av sådan magnitud och jag rekommenderar er verkligen att kontakta henne inför försäljningen av er bostad.
    2015-05-28 Natasza S svarar Johan H
    Tusen tack för de orden Johan, de värmer verkligen:). Hälsa Annika och grattis till er lille prins:)
  • Liza L
    Liza L skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Natasza var jättebra på alla sätt och vis, tydlig och rak och kunde svara på frågor, var tillgänglig.
    2015-05-28 Natasza S svarar Liza L
    Tusen tack för rekommendationen Liza! Önskar en trevlig sommar:)
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Supernöjd från början till slut. Gjorde allt för att göra min bostadsaffär så bra som möjligt!
    2015-05-28 Natasza S svarar Marcus S
    Tusen tack för din rekommendation och ett lyckat samarbete Marcus:)
  • Alexander N
    Alexander N skrev om Natasza Stanko-Ekelund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Fantastiskt bemötande och en fantastiskt duktig mäklare!
    Väldigt duktig på uppföljning av status.
    hög aktivitet och högt slutpris.
    2015-05-28 Natasza S svarar Alexander N
    Tusen tack Alexander:) Och tack för återkommande förtroende och dina rekommendationer!
Magnus Jansson
Maria Rydingstam