Pia Björklund

Pia Björklund

Pia Björklund är mäklare på Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Pia Björklund har varit registrerad mäklare sedan 2007-12. Pia Björklund har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 47 omdömen med ett betyg på 4.5. Pia Björklund har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

47 omdömen om Pia Björklund

Sedan starten hos Reco 2015
Hewa S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
Handen

Pia Björklund har skött sitt jobb utmärkt. Jag har varit nöjd sen första visningen. Har inte så mycket mer att säga då jag endast kan beskriva mäklaren samt affären med ett ord. Utmärkt!

Hedvig W
Fredhäll

Köpt: 1,5 rum i Fredhäll. Pia är trevlig men lite virrig. Inte svar på alla (även enklare) frågor, även om hon då tar reda på det mesta. Upplevde också en viss lurighet. Ibland fick jag heller inte svar på frågor, såsom när jag frågade om ett visst datum var sista betalningsdag eller sista dagen pengarna skulle vara inne och hon svarar "så fort som möjligt", vilket ju inte är svar på frågan och bara skapar en stress och förvirring för min del. Ibland tyckte jag hon var lite för säljig och pushig, i stunder där jag hade...

Eddie E
Kungsholmen

Bra och trevlig mäklare, tryggt att hon varit i branschen länge

Sandra W
Fredhäll

Pia var väldigt tillmötesgående. Hon fick en att känna att man var en bra och värdig köpare. Hon var noga och svarade bra på frågorna man hade, tog sig tid och lyssnade. Framförallt var hon förstående och lösningsorienterad vid kontraktskrivning då vi stötte in i ett problem. Hon var effektiv och ville avsluta budgivningen snabbt. Framförallt var det trevligt med ett julkort som det där lilla extra.

Erik M
Kungsholmen / Fredhäll

Trevligt bemötande och föredrar snabb och smidig affär.

Karl S
Fredhäll

Mycket kunnig som mäklare, dock lite hetsande: alla förstagångs-säljare är ovana vid budgivningstempot, stora beslut skall tas på kort tid, detta är inte Pias fel. Trivs mycket bra i lägenheten efter ett år.

Helena A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
Kungsholmen / Fredhäll

Upplevde att Pia var mer på köparens sida än säljarens sida. Var duktig på att återkoppla. Men fick en tydlig känsla att det var viktigare att köparen skulle vara nöjd än mig som säljare.

Anna T
Ålön

Jag sålde mitt älskade sommarställe och jag fick bra kontakt med Pia. Hon var mycket behjälplig och inläst på området och gjorde ett bra försäljningsarbete i en period då sommarhus kanske inte säljs så frekvent (sen höst). Trodde nog inte att det var en bra tid att sälja, men det gick ju bra, så det var positivt.

Annika G
Fredhäll

Köpt en tvåa som första lägenhet åt vår son. Pia var: Vänlig, tillmötesgående, erfaren. Möjligen ngn svaghet i kunskap när vi ville utforma lägenhetsköpet som en gåva.

Glenn E
Centrum

Vi köpte en sekelskifteslägenhet på 138 kvadrat i Uppsala där Pia hade hand om försäljningen. Pia har givit oss förstklassig service från dag ett. Trevligt bemötande och noggran med detaljer. Öppen, ärlig och personlig. Jag hoppas att jag och min familj ska bo kvar i den här lägenheten livet ut - men om vi någonsin skulle sälja så är Pia vårt förstahandsval som mäklare - och det är inte något jag bara skriver.

Svar från Pia Björklund

Tack Glenn hoppas ni kommer bo där livet ut! Kram Pia