en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sveavägen 147, 113 46 Stockholm — Visa karta

4.6 / 5 i betyg — 11 rekommendationer

Läs vad 11 användare tycker om Pontus Hederstedt

• Gunnel L
    Gunnel L skrev om Pontus Hederstedt en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Pontus Hederstedt allid vänlig/trevlig, hjälpte till med det jag behövde veta/göra under hela säljperioden.
  • Maria F
    Maria F skrev om Pontus Hederstedt en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket trevlig och professionell. Vi är bara nöjda med kontakten och vår affär!
  • Malin H
    Malin H skrev om Pontus Hederstedt en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Nu i veckan sålde jag min bostad på anrika Metargatan här i Stockholm, där mitt val av mäklare var Pontus Hederstedt. Jag vill helt enkelt bara framföra mina upplevelser av Pontus då jag är ofantligt nöjd med honom som mäklare.
    Jag arbetar själv som stylist och har genom åren haft många samarbeten med andra byråer där min roll alltid befunnit sig på byråsidan i försäljningsprocessen.

Som mäklare ska du ju givetvis ha koll på juridik, lagar och avtal vilket Pontus har. Men han har så många andra kvalitéer.
    Han är i grunden lugn och förtroendegivande, men vet också exakt när han behöver trycka på och driva processen framåt utan att det upplevs forcerat på ett oskönt sätt. En riktigt duktig människokännare.
    Jag upplevde honom även som en mycket bra lyssnare och han var otroligt lyhörd inför mina behov som kund. Ingenting kändes som en omöjlighet och han var otroligt flexibel under hela försäljningsprocessen, med en mycket hög servicekänsla. Där struktur kändes som ett starkt ledord i hela hans arbete. Jag vill helt enkelt lyfta fram honom, jag rekommenderar honom verkligen!
  • Martin M
    Martin M skrev om Pontus Hederstedt en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Pontus var onpoint med slutpris och värdering. Alltid lyhörd och bra smak vad gällde bilder och annonser. En av få mäklare jag gillade att prata med och det gjorde vi ofta.

Tack Pontus!
  • Sara F
    Sara F skrev om Pontus Hederstedt en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Väldigt lugn, saklig och tydlig. Skönt jämfört med andra mer hetsiga mäklare.
  • Felix B
    Felix B skrev om Pontus Hederstedt en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trevligt och engagerat bemötande. Hade bra koll på marknaden och kunde svara väl på mina funderingar. Väl genomförd visning med bra bilder och prospekt. Flexibel och lätt att få tag på.
  • Samuel J
    Samuel J skrev om Pontus Hederstedt en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Pontus är en väldigt trevlig och smidig fastighetsmäklare som sköter sitt uppdrag föredömligt och ger det där lilla extra för att allt ska fungera bra.
  • Yuvia M
    Yuvia M skrev om Pontus Hederstedt en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi fick ett bra bemötande av Pontus. Han var genuint erfaren och delgav oss all information vi ffa min son behövde eller efterfrågade. Sammantaget ett seriöst och kunnigt intryck. Budgivningen kändes korrekt och utförts via kontakt i god tid. Kontraktsskrivningen hanterades på ett smidigt sätt. Han var hjälpsam när vi behöver hjälp från honom.
  • Mats J
    Mats J skrev om Pontus Hederstedt en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Pontus på Erik Olsson gjorde ett mycket bra jobb med försäljningen av min lägenhet. Han är flexibel och enkel att ha med att göra. Jag rekommenderar honom varmt.
  • Roger W
    Roger W skrev om Pontus Hederstedt en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag fick ett mycket bra bemötande. Han levde upp till mina förväntningar.
  • Nicolas L
    Nicolas L skrev om Pontus Hederstedt en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är mycket nöjda med det samarbete som vi har haft med Pontus i samband med vår lägenhetsförsäljning. Pontus har varit mycket professionell och pålitlig i det sätt han tog sig an uppdraget och varit ett tryggt och bra bollplank genom hela processen. Ex mycket snabb vid återkoppling vid frågor som dykt upp från vår sida. Pontus har också visat på starkt engagemang och målmedvetenhet i att slutföra uppdraget på ett framgångsrikt sätt. Våra varmaste rekommendationer.
Magnus Jansson
Maria Rydingstam