Rune Granlund

Rune Granlund

Rune Granlund är mäklare på Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Rune Granlund har varit registrerad mäklare sedan 2008-06. Rune Granlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 20 omdömen med ett betyg på 4.4. Rune Granlund har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

20 omdömen om Rune Granlund

Sedan starten hos Reco 2015
Julia Karin Helen D

Slutpriset blev helt okej men jag är inte alls nöjd med vägen dit, sätt & bemötande. På slutet pratade han bara till min man, inte mig. Lämnade ingen bra känsla alls hos mig.

TN D gillar detta
Merima C

Skulle inte rekommendera varken att köpa/sälja via Erik Olsson eller denna mäklare. Väldigt otrygg process, svarade aldrig i telefon under själva säljprocessen, återkom heller inte på frågor jag hade under processens gång.

TN D och Julia Karin Helen D gillar detta
Marina L

Duktig och snabb mäklare men skulle ha önslat lite mer hjälp då jag skulle räkna ut och betala in reavinstskatten. Ringde om råd o hjälp men fick till slut ta reda på allt själv. Önskade lite mer hjälp med den biten.

Annika L

Jag tycker att Rune Granlund var proffsig, trevlig och personlig. Han genomförde sitt säljuppdrag över förväntan. Jag kunde inte ha fått en bättre mäklare. Jag är supernöjd.

Erik Leo L

Professionell, engagerad och tillgänglig. Mycket kunnig och skötte allt galant. Kan varmt rekommenderas!

Per I

Bra service med säljfokus. Kan varmt rekommendera denna mäklare. Per

Joakim Å

Proffsigt från start till mål. Rekommenderas

Jessica H

Enkelt och strukturerat - passar mig som har mycket på gång samtidigt!

Alfred H

Väldigt proffsigt bemötande. Säljare ut i fingerspetsarna! Precis vad man letar efter i en mäklare...

Petter A

Bra! Rakt på sak, lite för säljig för min smak. Men det ändrades snabbt och det var inga konstigheter!