Erik Olsson Fastighetsförmedling Torslanda

Erik Olsson Fastighetsförmedling Torslanda

3.7

About company

Välkommen till Erik Olsson Fastighetsförmedling i Torslanda! Med oss på Eriks Olsson fastighetsförmedling i Torslanda nöjer vi oss inte med ett helt okej resultat utan strävar mot att få ut högsta möjliga försäljningspris. Detta är möjligt genom att vi använder oss av Erik Olsson metoden som är utvecklad för att kundnyttan...

7 omdömen om Erik Olsson Fastighetsförmedling Torslanda

Daniel G

Oseriösa. Undanhåller information.

Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
4.8/5 i betyg av 999 omdömen 4.8 av 999 omdömen

Suveränt bemötande och service från Simon. Han hjälpte mig under hela processen, en trygg upplevelse som förstaköpare.

Marie-louise L
Escribió sobre Erik Olsson Fastighetsförmedling Torslanda

Svår att nå. Jag lämnade meddelande under budgivning men det tog väldigt lång tid, 1 dag, innan han ringde tillbaks. Kanske har sin naturliga förklaring till det. Trevligt bemötande för övrigt.

Magnus N

Väldigt kunnig och trevlig . Mycket vältalig

HusmanHagberg Härryda/Landvetter
4.7/5 i betyg av 72 omdömen 4.7 av 72 omdömen

Vi sålde vår lägenhet genom Lenita på Husman Hagberg. Vi blev väldigt nöjda både av utfallet samt genom bemötandet under processen. Vi hade

Emma R

Noggran och kunnig. Trevligt bemötande

Alf G
Escribió sobre Erik Olsson Fastighetsförmedling Torslanda

Tydlig och klar. Allt fungerade enligt den plan vi hade gjort upp. Under försäljningen var jag hela tiden uppdaterad. Upplyste om försäkringar som ger ett bra skydd ifall nåt går fel. Jag har väl inte så mycket att jämföra med men jag tyckte det flöt på bra hela vägen. Till sist fick jag deklartionshjälp, också bra om man är osäker.

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
4.7/5 i betyg av 2213 omdömen 4.7 av 2213 omdömen

Lisa är en väldigt trevlig mäklare, gav väldigt bra information om objektet och området. Ställde upp och svarade på frågor hela tiden och de

Charlie T Charlie T
Marita B
Escribió sobre Erik Olsson Fastighetsförmedling Torslanda

Tror att det är den sämste mäklare jag har varit i kontakt med. När vi skulle skriva på överlåtelsen så hade han glömt det så vi fick sitta minst en timme och vänta på honom .Han lovade oss en flaska champagne som vi aldrig fick. Så av mig får han -5

Kristian S

Martin är påläst och lägger ned sitt fulla engagemang för att ge mig bästa möjliga pris. Han inger stort förtroende för mig som säljare och jag var trygg under hela säljprocessen.