Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Värmdö Erikas Tak & Bygg AB

Erikas Tak & Bygg AB

Mörtnäs Hagväg 1, Lokal 4, 139 36 Gustavsberg — Visa karta

Erikas Tak & Bygg AB är ett privat företag som arbetar på uppdrag av privatpersoner och företag.
Företaget bildades 2011-04-04 och ägs av ett par, Erika och Jakob som arbetar efter ledorden:
delaktighet, kvalitet och långsiktighet.

Idag sysselsätter företaget sex personer och vi kan erbjuda dig som kund ett brett utbud av
kompetens inom tak & bygg. Vi lägger tak på alla typer av hus, byter rännor, plåthuvar, vindskivor,
monterar takfönster, renoverar takkupor, utför fasadrenoveringar, bygger altaner, mindre uteplatser,
utför inomhusrenoveringar, olika typer snickeriarbeten med mera.

Läs vad 90 kunder tycker om Erikas Tak & Bygg AB

• Anita P
    Anita P skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Min granne Hasse Eriksson bytte ut tegel mot plåttak och tyckte jag skulle göra liknande på min sjöbod där vatten läckt in.

Jag är nöjd med arbetet och tycker de var trevliga trots att de
    var svåra att förstå då de talade dålig svenska .

Jag kommer att anlita företaget om det skulle bli aktuellt igen.
  • Anna-karin E
    Anna-karin E skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Proffsiga, snabba och väldigt lättsamma att ha att göra med.
  • Erik M
    Erik M skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Vi har fått hjälp att byta fönster samt renovera fasad genom panelbyte och ommålning.

Vi tycker arbetet blivit mycket väl utfört och är supernöjda med resultatet! Alla fönster installerades under en och samma dag vilket vi uppskattade och tycker var mycket snabbt jobbat! Den nya panelen blev bra och de nya fönsterfodren som Erikas tak konstruerade blev mycket snyggare och bättre än vi hade innan. Även plåtarbeten runt takkupan blev riktigt bra.
    Tack!
  • Jojo S
    Jojo S skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Jag har fått hjälp med att renovera hela fasaden på vårt radhus plus tak. Jag är jättenöjd. Det har gått fort och har varit enkelt att ha kontakt och få svar på frågor. Bra hantverkare! Bra projektledare!
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Snabba, flexibla och städar platsen varje kväll. Mycket nöjd.
  • Claes Å
    Claes Å skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Mycket bra och effektivt bemötande från Erikas Tak! Projektledaren var snabb och bra i kontakten, offert och erbjudande tydligt och prisvärt. Killarna som gjorde jobbet var snabba och mycket noggranna med att hålla snyggt och rensa undan efter hand. Helt nöjd och kan rekommendera dem varmt.
  • Micael H
    Micael H skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Mycket bra utfört jobb inom utsatt tidsram!
  • Anna N
    Anna N skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Från första kontakt har jag bara bra saker att säga om Erikas Tak & Bygg AB. Man märkte redan från början att de är noga med att slutresultatet ska bli bra. Mycket tydlig och detaljerad offert. Snabba på att svara via mail och jag gillar att all viktig kommunikation sker skriftligt så att man är säker på vad man har kommit överens om. Arbetet utfördes galant och man såg att arbetarna hade stenkoll på vad de gjorde och var vana att jobba med varandra. Noggrannt utfört arbete och mycket trevliga att ha att göra med. Städade dagligen och var noga med att lämna rent och snyggt efter sig. Kan varmt rekommendera Erikas Tak & Bygg AB. Prismässigt stod de sig mycket väl i konkurrensen, kanske inte det allra billigaste alternativet men mycket prisvärt.
    /Anna Nilsson, Hässelby villastad
  • Jimmy M
    Jimmy M skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    deras offert var väldigt transparent och lättläst, det höll tidsplan och budget. Städade dagligen på arbetsplatsen. Fungerade väldigt bra, kommer anlita dem igen.
  • Anna A
    Anna A skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Mycket bra intryck av Ericas tak. Bra utfört arbete, punktlighet, hållit sig till offerten, bra uppföljning av utestående punkter.
    Kan absolut rekommendera till andra kunder!
  • Gun G
    Gun G skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Bemötandet var hela tiden väldigt bra, kontaktperson kom till mig och tittade på jobbet och kom sen med en skriftlig offert på tid och beräknad kostnad. Personerna som gjorde jobbet gjorde det på bästa möjliga sätt, noggranna och utmärkt utfört arbete. Jag ska med glädje rekommendera Erikas Tak & Bygg till mina vänner och skulle mycket sannolikt kontakta dem igen om jag behöver hjälp med fastigheten - med andra ord UTMÄRKT FRÅN BÖRJAN TILL SLUT :-)
    //Gun Greblin, Sjögrundsvägen 21, Ingarö
  • Robert F
    Robert F skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Bra och snabbt bemötande. De kom ut till huset och tittade på taket och jag fick en offert några dagar efter besöket. Det offererade priset och tiden för arbetet hölls.

Arbetet flöt på bra och de var på plats varje dag och städa efter sig innan de gick för dagen. Hela takbytet gick på ca 1,5 veckor och jag är helnöjd med resultatet.
  • Oscar S
    Oscar S skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Vi kontaktade Erikas Tak & Bygg AB då delar av taket hade plåtdelar som satt löst och som slog när det var storm. Vi uppfattade att både bemötandet och utförande av arbetet hanterades mycket snabbt (kom dagen efter) professionellt.
  • Anette S
    Anette S skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Vi upphandlade takbyte av Erikas Tak & Bygg. Väldigt bra bemötande och känsla av professionalism från deras kontaktperson. Snabba svar på frågor och väldigt utförlig och specificerad offert. Våra förväntningar uppfylldes till fullo och vi blev väldigt nöjda med slutresultatet.
  • Anna K
    Anna K skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Vi upptäckte en skada på undersidan av yttertak, i slutet av november. Flera bitar saknades och vi befarade röta.
    Vi inriktade vi oss på att hitta en leverantör som är takspecialist istället för vilken snickare som helst. Att bolaget dessutom skulle finnas på orten var ett önskemål.
    Vi kontaktade Erikas Tak & Bygg från Värmdö. Vi beskrev skadan och skickade med bilder. Vi fick omgående kontakt med en representant från bolaget. Representanten besökte oss så gott som omedelbart och besiktigade skadan. Därefter kom offert med specificerade kostnader. Vi önskade ROT och priserna anpassades därefter. Arbetet skulle vara färdigt före nyår.
    Vi är mycket nöjda med hela händelseförloppet, från första kontakt till faktura. Bolaget lagade vårat tak, dokumenterade åtgärden med bilder och städade upp efter sig. Arbetet blev klart på någon dag och vi är oerhört tacksamma. Vi kommer absolut att anlita Erikas Tak & Bygg igen och vi vill verkligen rekommendera bolaget.
  • Anders C
    Anders C skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Snabb återkoppling på offert, tydligt specat, lättkommunicerat. De var inte billigast av alla företag, men inte heller dyrast. Underleverantör som gjorde takbytet: snabba, proffsiga och hårt arbetande (7-19 varje dag). Plåtarbetet utfördes av Erikas tak och var noggrant gjort. När vi påtalada saker ändrade de eller la till det i arbetet. Snyggt städat och undanplockat.
  • Erika N
    Erika N skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Har bytt komplett tak på bostadshus, dels tegel dels plåt. Fick mycket gott intryck vid offertlämnandet. Takläggarna som senare kom och lade om taket arbetade flitigt och var trevliga. Takarbetet höll tiden trots vissa tilläggsarbeten. Städningen dagligen och efteråt var bra. Sammanfattningsvis är vi nöjda och Erikas Tak & Bygg levde upp till förväntningarna. Priset var inte det lägsta men vi hoppas att vi fått högsta kvalité. Plus att man verkligen får en skriftlig garanti.
  • Eva S
    Eva S skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Det var dax att lägga om hela villastaket efter 36 år. Offerten vi fick efter deras besök var tydlig och vi kunde också få svar på de frågor vi hade. Arbetet gjordes noggrant men ändå ganska snabbt. Tomten städades efter varjearbetsdag och vi tyckte att allt var ordning och reda från början till slut.
  • Ritha L
    Ritha L skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Från första till sista kontakten har Erikas tak & bygg varit otroligt snabba och tagit hänsyn till mina åsikter. Det var mycket snabba och trevliga. Jag kan varmt rekommendera dem vidare.
  • asfad a
    asfad a skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Till en början skeptisk då de aldrig kom på ett besök för att titta på taket. Men deras mail kontakt och specifiering av vad som skall göras har varit utmärkt.
    Det team av ukrainska arbetare som utförde arbetet skötte sig fint och var lätta att prata med då frun i huset kunde prata ryska med dem.
    Arbetet utfördes snabbt (en vecka) och utan några problem, kvaliten på utfört arbete var även högt.
    Vi är rätt kinkiga och valde bort 10 företag då deras initiala kontakt var i våra ögon mer oseriöst.
  • Jan T
    Jan T skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Snyggt och proffsigt jobb, klart i tid, välstädat och allt enligt offererat pris.
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Snabbt, trevligt bemötande och professionellt jobbat.
  • Mikaela L
    Mikaela L skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Vi är supernöjda med vårt omlagda tak. Erikas tak är seriösa och otroligt serviceminded. Vi har redan rekommenderat dem vidare.
  • Björn K
    Björn K skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Snabbt, effektivt och professionellt utfört arbete på en takläcka. Har tidigare varit i kontakt med andra takfirmor och service-nivån och arbetetsresultatet via Erikas Tak och Bygg jämfört med dessa är helt outstanding. Kommer att anlita igen.
  • Kristoffer B
    Kristoffer B skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Väldigt nöjda med projektets resultat, tidsmässigt drog det över planen ngt
  • Lennart O
    Lennart O skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Toppen, kanon - kan på inga villkor bli bättre- proffsiga,snabba
  • Naufal A
    Naufal A skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Jag har varit i kontakt med många väletablerade och seriösa takläggare men Erikas Tak var helt enkelt bättre på alla fronter: den allmänna intrycket, bemötandet, prismässigt och sist men inte minst kvalitetsmässigt.
    Vi är så pass nöjda att vi bestämde oss att gå ett steg längre i renoveringen och anlita Erikas Tak igen.
    Vill tacka särskild Jacob, Hakim och alla andra killar som var involverade i takläggningen.
  • Nils E
    Nils E skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Jag bor i en radhuslänga i Tullinge! Radhuslängan mitt emot där jag bor bokade in en firma som ( Erikas Tak & Bygg) skulle lägga nya takpannor på deras länga.
    Jag blev snabbt intresserad och kände att detta var nåt jag också ville göra men intresset från längan jag bor i var svalt och det kändes som att detta skulle ej bli av.
    Men envis som jag är och magkänslan sa att jag tar kontakt med Erikas Tak ändå och kollar vad dom har att säga om att eventuellt ta åt sig mitt tak.
    Började med att jag skickade ett mail där jag beskrev vad jag var ute efter och förklarade att jag var intresserad att lägga om taket och att de skulle lägga nytt tak mitt emot där jag bodde.
    Fick snabbt svar tillbaka och ett otroligt proffsigt bemötande som innehöll allt jag frågade om och även mer än så.
    Mailkontakten gick även över till att jag ringde dit för att fråga vissa saker som jag kom på under tiden. Jag fick då prata med en väldigt trevlig kvinna som heter Erika.
    Våra samtal och hennes svar och motfrågor gjorde att jag fick känslan av att detta företag inte bara ville ta på sig massa jobb utan även göra ett bra jobb. Alltså allt jag hade hittat om Erikas Tak & Bygg på nätet kändes som att detta stämde (hittade bara bra saker)
    Jag teknade ett avtal med Erikas Tak & Bygg där allt stod som vi pratat om och även ett nummer till en ansvarig om bygget som jag kunde ringa om jag hade frågor under tiden,men även om detta fans så hörde ändå Erika av sig via mail och samtal för att kolla att allt var bra och att jag var nöjd.
    Ja hur blev då taket och hur tyckte jag att killarna som var här och jobbade. Ja taket både ser bra ut och känns väldigt bra vad jag kan säga. Killarna som gjorde jobbet såg verkligen ut som dom visste vad dom gjorde och var väldigt trevliga. Det som får mig att tycka killarna var trevliga är inte bara mitt betyg utan även mina pojkar på 5 och 3 år som verkligen saknar "farbröderna på taket" som dom kallade dom för, som alltid gav sig lite tid att vinka tillbaka och roppa hej tillbaka när pojkarna kom hen från förskolan.
    Jag kan VARMT rekommendera Erikas Tak & Bygg och jag kommer absolut att ta in dom igen då jag har lite andra sker jag vill fixa till våren.
  • Johan l
    Johan l skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Helt ok komplett takomläggning, men tar lång tid på sig att utföra arbete pga leverans av takpannor försenade, Dålig info från företaget när de behöver tillträde osv... Slarv vid fönsterbyte som de åtgärdar efter att man får jaga dem, lyckades återställa efter 5e försöket, de skyllde på magsjuka, trasig spikpistol mm.
    Företaget verkar seriösa utåt sett, deras inhyrda arbetare från polen är en annan femma....latare arbetare har jag inte sett samt hur tänkte den anställde när dennes flickvän satt bredvid på taket och pratade och störde dem i flera timmar?
    Jag rekommenderar dem inte!
    2015-12-18 Jakob P svarar Johan l
    Tack för din feedback Johan.

Vi kan tyvärr inte påverka att fabriken är överbelastad och har förseningar i produktionen av takpannor,
    de förseningarna har även drabbat oss ekonomiskt.
    Vi ska se över hur vi kan förbättra informationsflödet mellan oss och kunden.

Tråkigt när ett fönsterbyte drar ut på tiden. Det är en situation som varken du eller vi vill ha.
    Vi har alltid funnits tillgängliga både för dig och dina grannar under hela renoveringsprojektet.

Angående varifrån våra arbetare kommer, så har det inget med saken att göra.
    Våra takläggare är duktiga och trevliga killar som vi har ett stort förtroende för.

Vidare kan vi bara hoppas att ditt tak ska vara till belåtenhet under lång tid framöver.

Erika med teamet
  • Madelene G
    Madelene G skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Väldigt trevliga och snabba.
    Trevligt bemötande genomsyrar hela företaget.
    Snyggt utfört arbete.
    Kan varmt rekommendera.
  • Bo K
    Bo K skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Erikas Tak och Bygg har genomfört ett komplett takbyte på vårt hus i oktober 2015. Nytt tegeltak vilket innefattar ny papp, ny läkt, nytt tegel , nya vindsskivor. Avrinning samt omfattande plåtarbeten. Vi fick från början en bra tydlig och detaljerat offert som höll ,ett mycket gott bemötande från början och under hela arbetets gång. Vi är mycket nöjda med hela utförandet . Mycket skickliga , punktliga och trevliga hantverkare. Vi kan lämna de bästa rekommendationer. Lena Bosse i Enskede
  • Jacqueline B
    Jacqueline B skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Snabbt, o fint tak. Rättat till missförstånd utan tvekan, ex färg på plåt som inte diskuterats.
    Kan rekommenderas.
  • Michael K
    Michael K skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Total omläggning av tegeltak o målning av vindskivor,takfotsbräder. Bemötande:
    Trevligt och bra offert.Hantverkarna:Kunniga,snabba o punktliga. Komunikation:
    Mindre bra.Språkproblem som ledde till missförstånd hur vissa arbeten skulle utföras,vilket drabbade mest dem eftersom de fick gör om mindre jobb. Jag var ej nöjd med de beställda begagnade takteglet som levererades. Det byttes ut delvis
    utan problem. Någon i bygglaget bör prata åtminstone bra engelska tycker jag.
    Mvh Michael Kinmanson
  • Tommi L
    Tommi L skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Komplett takutbyte.

Ny papp, läkt, vindskivor, plåt, avvattning och byte av skadad råspont. Snabb återkoppling inför första besiktning/kontroll och likaså snabb offert. Offerten stod sig bra i jämförelse med andra offerter jag tog in. Arbetet har skötts alldeles utmärkt. Inget alls att anmärka på utförande, uppförande, städning osv annat än att det varit mycket bra. Väldigt liten kontakt med arbetsledare under tiden som arbetet pågick men jag upplevde inte det som något bekymmer då det var tydligt vad som skulle utföras och att det inte fanns några överraskningar från deras håll eller tillkommande önskemål från mig.

På det hela taget är jag mycket nöjd, använder dem gärna igen och skulle inte tveka att rekommendera Erikas Tak och Bygg till andra.
  • Per C
    Per C skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Byte av Shingeltak på två hus samt montering av regnvattensystem på det ena samt byte av plåtinfattning av skorsten utfördes helt utan problem enligt överenskommelse. Överenskommet pris som dessutom var mycket konkurrenskraftigt hölls utan några försök till extradebitering. Mycket trevligt bemötande vid genomgången av arbetets omfattning och senare offertens genomgång innan undertecknandet.

Det enda jag hade lite synpunkter på var information under arbetets gång, det hände att killarna försvann utan att säga något så jag hade ingen aning om när dom skulle komma tillbaka. Däremot fick man direkt svar när man ringde och frågade.

Alla inblandande jobbade bra, snabbt och pålitligt men saknade kunskap i svenska och engelskan var bristfällig. Arbetsledaren var däremot mycket duktigt och förstod svenska ganska bra.

Överlag är jag jättenöjd och skulle absolut anlita Erikas Tak & Bygg igen.
  • Peter O
    Peter O skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    En väl utförd tak- och fasadrenovering som vi är väldigt nöjda med. Lyhörda för önskemål och professionella.
    Peter och Kajsa
  • Danilo R
    Danilo R skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Vi har bara gott att säga om Erikas tak & bygg..
    De var tillmötesgående,vänliga ,noggranna och effektiva..
    Kan rekommendera dom till dig som funderar på att byta tak.. Inga klåpare med ockerpriser så de var inte bara duktiga utan även prisvärda också..

// Helnöjda Stenhamra bor :)
  • Kent R
    Kent R skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Takomläggning av bostadshus, garage och förråd samt friggebod.
    Bra bemötande. Byggteamet gjorde ett mycket bra och noggrant arbete. De gav ett gott förtroende och trevligt bemötande.
  • Patrik G
    Patrik G skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Bra kommunikation med offert etc. Efter lite inledande problem med att få till en gemensamt passande tid för byggstart, gick arbetet som en dans och höll med bred marginal utsatt tid. Kvaliteten på arbetet är det bästa jag sett.
  • Mattias A
    Mattias A skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Vi är väldigt nöjda med utfört takbyte. Duktiga hantverkare och bra kontaktpersoner på företaget.
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Hade haft x3 takfirmor innan som försökt laga en läcka i avloppsluftaren på taket...alla misslyckades..
    Dom sa att nu var det fixat med vid nästa regn läckte det alltid igen..
    Hade börjat misströsta då läckan verkade svår att hitta o åtgärda..
    Efter att kastat pengar i sjön på värdelösa takfirmor slog jag en pling till denna firma..
    Dom kom ut felsökte gav ett pris och 2tim senare var det klart..
    Vid nästa regn kunde jag bekräfta att taket/avloppsluftaren höll tätt..
    Så mitt betyg blir full pott pris/prestanda/service var riktigt bra..
    2015-09-11 Jakob P svarar Håkan S
    Hej Håkan!

Tack så mycket!
    Vi är glada över att kunna hjälpa till.

• Peter B
    Peter B skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Positiv, hard jobbande killar, bra kvalitet.
    2015-09-11 Jakob P svarar Peter B
    Hej Peter!

Tack, vi satsar mycket på
    god kvalitet och bli en av Stockholms bästa takläggare.

• Peter A
    Peter A skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Allt annan än nöjd. Fick betala 15000 kr för 8 timmars arbete.

Arbetet var dock bra utfört.

Peter
    2015-09-11 Jakob P svarar Peter A
    Hej Peter!
    Tråkigt att höra att du inte är nöjd.
    Anledningen till varför det blev 15000 kr är för att det var
    plåtslageri arbeten. Plåten måste först tillverkas på plåtslageriet
    innan det kan monteras och det var 2 män som arbetade hos er.
    Ni godkände vår offert vilket gör att vi är förvånade att höra att
    ni inte är nöjda.
  • Bo T
    Bo T skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Kan rekommenderas för sin servicekänsla. Har anlitat flera olika hantverkare men ingen som Erikas Tak när det gäller vilja att få kunden nöjd. Kan vara lite språkförbistring i bland men inget större problem.
    2015-09-11 Jakob P svarar Bo T
    Hej Bo!

Tack så mycket!
    Vi satsar mycket på nöjda kunder.
    Vi passar på att tacka dig för ditt tålamod, ett bra samarbete
    och inte minst din förståelse för dom förseningarna i projektet
    som vi inte kunde rå för.

• Terttu F
    Terttu F skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Mycket bra bemötande och väl utfört arbete
    2015-09-11 Jakob P svarar Terttu F
    Hej Terttu!

Tack för att ni är en av våra bästa stamkunder.
    Ett nöje att ha er som kunder.

• Hans B
    Hans B skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Jag rekommenderar å det varmaste Erikas Tak o Bygg som under våren 2015 lade om tegeltaket på vår villa. Hela byggprocessen alltfrån inspektion av det gamla taket inför offerten till takomläggningen och slutjusteringar genomfördes professionellt. Tidsplanen höll, det överenskomma priset ändrades inte och killarna på taket gjorde sitt bästa att lösa våra önskemål under arbetets gång. Erikas Tak o Bygg är enligt min mening ett seriöst företag som jag varmt rekommenderar!
    2015-09-11 Jakob P svarar Hans B
    Hej Hans!

Tack så mycket för det fina omdömet!
    Ni är välkomna tillbaka om det är annat som vi kan
    hjälpa till med.

• Carl L
    Carl L skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Trevliga, snabba, kunniga, prisvärda kan rekommenderas till andra som ska lägga nytt tak.
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Takrenovering: Mkt bra och korrekt utfört arbete. Arbetet utfördes enligt förutbestämd tidsplan och bemötandet från Erikas Tak var professionellt från start till mål. Möjligt att löpande kommunikation under arbetet kunde varit något bättre men på det stora hela ett mycket bra jobb och jag kan utan tvekan rekommendera Erikas Tak.
  • Margaretha L
    Margaretha L skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Bra bemötande bra kontakt. Takomläggning/takrenovering
  • Karin H
    Karin H skrev om Erikas Tak & Bygg AB
    Byte av plåttak till ruukki plåttak, papp till Ecopal flexilight duk, stuprännor samt en del läkt och reparation av en takstol.
    Arbetet utfördes på ett 200 kvm hus vintern 2014/2015

Väl utfört arbete till rimligt pris.
    Samarbetet fungerade bra.
    Några små anmärkningar vid slutbesiktningen åtgärdades skyndsamt.

En "femma" skulle enligt mitt tycke kräva något bättre precision i att förutsäga hur lång tid arbetet skulle ta (Även om det delvis drog ut på tiden för att taktillverkaren hade lång leveranstid på plåttaket och det var dåligt väder emellanåt) samt mer information i förväg om när hantverkarna dyker upp och börjar arbeta.

Mörtnäs Hagväg 1, Lokal 4, 139 36 Gustavsberg