Alla kategorier Städhjälp Västra Götaland Göteborg Eriksbergs Kembar och Städ / Solkattens Hushållstjänster

Eriksbergs Kembar och Städ / Solkattens Hushållstjänster

Östra Eriksbergsgatan 89, 417 62 Göteborg — Visa karta

Välkommen till oss på Eriksbergs Kembar och Städ / Solkattens Hushållstjänster!

Vi vill vara din ständiga samarbetspartner, i vardag som fest. Vi erbjuder bland annat hemstädning, veckostädning, flyttstädning, storstädning, fönsterputs och massor av hushållsnära tjänster som strykning och kemtvätt.

Vi utför arbeten åt både företag och privatpersoner, har fasta och trygga rutiner samt en riktigt bra ansvarsförsäkring. Kom förbi oss i butiken som ligger ett par hundra meter från Eriksbergskajen, så berättar vi mer om hur vi jobbar.

Läs vad 29 kunder tycker om Eriksbergs Kembar och Städ / Solkattens Hushållstjänster

• Hej bästa M
    Hej bästa M skrev om Eriksbergs Kembar och Städ / Solkattens Hushållstjänster
    Lämnade in en vinterjacka för tvätt.
    Fick tillbaka jackan utan flärpen man håller i till blixtlåset.
    Bemötandet var ok när väl mottagaren slutade prata i telefon. Läs mer
  • Mats  H
    Mats H skrev om Eriksbergs Kembar och Städ / Solkattens Hushållstjänster
    Snabba, prisvärda och bra jobb. Läs mer
  • Marianne  B
    Marianne B skrev om Eriksbergs Kembar och Städ / Solkattens Hushållstjänster
    Jag har mest lämnat in tvätt och kemtvätt. Mycket nöjd med resultatet. Enda problemet var något tillfälle då jag fick två vitt skilda prisuppgifter för samma sak, men med lite engagemang från mig och två medarbetare var det löst. Läs mer
  • Ivar  A
    Ivar A skrev om Eriksbergs Kembar och Städ / Solkattens Hushållstjänster
    Bra service och trevlig personal Läs mer
  • Mikael  L
    Mikael L skrev om Eriksbergs Kembar och Städ / Solkattens Hushållstjänster
    Jättebra service och bra priset. Även öppettider är bra Läs mer
  • Ture  B
    Ture B skrev om Eriksbergs Kembar och Städ / Solkattens Hushållstjänster
    Mkt bra service, trevligt bemötande o god kvalite Läs mer
  • Hej bästa K
    Hej bästa K skrev om Eriksbergs Kembar och Städ / Solkattens Hushållstjänster
    Kemat kavaj och klänning.
    Fungerade bra. Rena tillbaka o trevligt bemötande. Läs mer
  • Birgitta  A
    Birgitta A skrev om Eriksbergs Kembar och Städ / Solkattens Hushållstjänster
    Har använt mig av flera tjänster som kemtvätt och skomakartjänster. Bra priser och kort leveranstid. Är nöjd som kund och skulle kunna tänka mig att rekommendera era tjänster till grannar och närboende. Läs mer
  • Richard Olofsson O
    Richard Olofsson O skrev om Eriksbergs Kembar och Städ / Solkattens Hushållstjänster
    Bemötandet är oftast bra. Tycker dock att väntetiden för att få tillbaka plaggen är lite långa (1 vecka) och visa gånger har ni inte lyckats få bort fläckarna men jag har ändå fått betala delar av tvätten ändå. Där tycker jag man ska säga det i så fall innan eller i så fall stryka hela kostnaden. Tänka lite mer från kundens perspektiv. Alternativt vara med serviceminded när man kommer och lämnar in ta lite tid och fråga kunden om är det någon speciellt fläck vi ska fokuserar på etc. Läs mer
  • Dan L
    Dan L skrev om Eriksbergs Kembar och Städ / Solkattens Hushållstjänster
    Bra bemötande och lätt å lämna in då prissättning var per kilo. Snabb leverans och med sms utskick Läs mer
  • Ines H
    Ines H skrev om Eriksbergs Kembar och Städ / Solkattens Hushållstjänster
    Trevligt bemötande! Hjälp nåde med skrädderi samt kemtvätt! Utmärkt utförd arbete! Läs mer
  • Daniel  B
    Daniel B skrev om Eriksbergs Kembar och Städ / Solkattens Hushållstjänster
    Lämnade in 30 skjortor, mer än hälften skrynkliga. Läs mer
    2018-03-13 Tahani A svarar Daniel B
    Tack för dina synpunkter. Tacksam om du kontaktar oss då vill jag gärna höra mig om ditt upplevelse för att kunna förbättra vårt arebte!
  • Ann-Christine  A
    Ann-Christine A skrev om Eriksbergs Kembar och Städ / Solkattens Hushållstjänster
    Super trevliga👌🏻De va hjälpsamma och trevliga och det var inga problem att byta dragkedja på min vinterjacka. Jackan var fin men kedjan hade gått sönder. De löste de snabbt och lätt med trevligt bemötande Läs mer
  • Elisabeth  I
    Elisabeth I skrev om Eriksbergs Kembar och Städ / Solkattens Hushållstjänster
    Har från första början alltid bemötts trevlig och tillmötesgående. Har i flera år haft städning varannan vecka. Städarna har varit duktiga och vänliga, gjort bra jobb. Eftersom städningen har löpt under flera år, har det varit en viss omsättning på städarna, som haft lite varierande språkkunskaper, men som sagt varit trevliga och duktiga. Inga problem att planera städ-dagarna och fakturering har efter en liten miss i början fungerat helt ua. Har använt mig av kem-tvätt, som varit utmärkt samt fått nyckel gjord.
    Trivs mycket bra med företaget. Läs mer
  • Sebastian  S
    Sebastian S skrev om Eriksbergs Kembar och Städ / Solkattens Hushållstjänster
    Mycket bra och snabb service helt enligt mina önskemål. Kommer garanterat att snvända mig av denna kemtvätt igen. Rekommenderas! Läs mer
  • Sanna  K
    Sanna K skrev om Eriksbergs Kembar och Städ / Solkattens Hushållstjänster
    Bra bemötande och är mycket nöjd med kemtvätt av en kavaj. Läs mer
  • Margareta H
    Margareta H skrev om Eriksbergs Kembar och Städ / Solkattens Hushållstjänster
    Byte blixtlås. Blev fel första gången men byttes ut utan problem o sura miner vänligt glatt bemötande Läs mer
  • Tanja W
    Tanja W skrev om Eriksbergs Kembar och Städ / Solkattens Hushållstjänster
    Lämnade i en jacka för lagning och allt var bra Läs mer
  • Rhode Q
    Rhode Q skrev om Eriksbergs Kembar och Städ / Solkattens Hushållstjänster
    Fräsch lokal med bra placering. Bra pris på kemtvätt . Läs mer
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om Eriksbergs Kembar och Städ / Solkattens Hushållstjänster
    Bra o snabb service.
    Bra priser trevlig personal Läs mer
  • Bästa kund B
    Bästa kund B skrev om Eriksbergs Kembar och Städ / Solkattens Hushållstjänster
    Tvätt av skjortor.
    Problemfritt !! Läs mer
  • Christofer N
    Christofer N skrev om Eriksbergs Kembar och Städ / Solkattens Hushållstjänster
    Brukar mest lämna in skjortor här, 5st tvättade och strukna/pressade för 100kr.
    Resultat är bra, men kunde varit lite bättre strukna. Det tar 1 en vecka om du inte ber om att få det gjort snabbare. Läs mer
  • Bästa kund B
    Bästa kund B skrev om Eriksbergs Kembar och Städ / Solkattens Hushållstjänster
    Skjorttvätt
    Storstädning
    Utmärkt bemötande Läs mer
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Eriksbergs Kembar och Städ / Solkattens Hushållstjänster
    Kemtvätt av ett par byxor.
    Cccccccccccvvvvvvv Läs mer
  • Monica B
    Monica B skrev om Eriksbergs Kembar och Städ / Solkattens Hushållstjänster
    Mycket fint bemötande samt information om lagning och pris.
    All tvätt har också varit bra.
    Gör reklam till vänner och lämnar även in för dom om de inte har möjlighet själva. Läs mer
  • Micael  O
    Micael O skrev om Eriksbergs Kembar och Städ / Solkattens Hushållstjänster
    Smidigt
    Känns väldigt bra att kunna lämna och hämta på det sättet som det fungerar Läs mer
  • Basel  O
    Basel O skrev om Eriksbergs Kembar och Städ / Solkattens Hushållstjänster
    Mycket duktig skräddare, noggrann och snabb. Läs mer
  • Lara M
    Lara M skrev om Eriksbergs Kembar och Städ / Solkattens Hushållstjänster
    Trevlig personal och jätte fint resultat på jackan och skorna! Läs mer
  • Tahani A
    Tahani A skrev om Eriksbergs Kembar och Städ / Solkattens Hushållstjänster