Eriksdals Trafikskola

Eriksdals Trafikskola

eriksdalstrafikskola.nu
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Eriksdals Trafikskola! Är det dags att ta körkort? Är du trött på att fråga om skjuts och alltid vara den som sitter i baksätet eller som medpassagerare. Med oss på Eriksdals Trafikskola rullar vi ut dig på vägarna med all den kunskap du behöver för att vara en säker förare. Vår trafikskola har valt att ha 5...

195 omdömen om Eriksdals Trafikskola

Sedan starten hos Reco 2019

Wladimir M
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Kan varmt rekommendera Eriksdalstrafikskola, dom är riktigt duktiga och var lyhörda med mina önskemål. Och bra priser! Mvh Wladimir

Svar från Eriksdals Trafikskola

Tack snälla för de orden uppskattas verkligen.

Alexander K
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Trevlig personal och lärare. Kändes som man fick ut mycket från lektionerna utan att dom försökte pressa än på pengar genom att man behövde många lektioner, dom visa att det var en eget val hur många man ville men dom hade sina rekomendationer. Bra körskola helt enkelt👍

Svar från Eriksdals Trafikskola

Taxk snälla för ditt omdömme. Tveka inte att höra av dig igen om det skulle vara något.

Filippa Å
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Lärorikt, bra vägledning till att nå målet. Positiva, får en att ha hoppet uppe! Trevliga att ha och göra med, även väldigt flexibla i sitt schema. Roligt och trevligt i bilen, skön stämning!

Svar från Eriksdals Trafikskola

Tack kör försiktigt nu ses på vägarna

Helena Å
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Trevligt bemötande och professionell bilskola, bra att som förälder få åka med och lyssna/få tips. Rekommenderas!

Weronica A
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Krister är en suveränt bra körlärare, glöm inte att göra jobbet kommer eka i mitt huvud under en lång tid och det är ju grunderna i körningen. Bra bemötande från alla och de tar sig tid att gå igenom grunderna noga så man förstår.

Svar från Eriksdals Trafikskola

Tack snälla för de orden. Och stort grattis till körkortet. Gilla oss på Facebook och Instagram så lägger vi ut din bild där. Glöm oss inte om du vet nån annan som är på gång att ta körkort. Lycka till och kör försiktigt.

Anna B
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Personligt ledarskap med mycket erfarenhet. Har körkort sedan tidigare men kände att det var dags att damma av kunskaperna då jag kört väldigt lite under många år. Lektionerna är roliga, lärorika och skapar trygghet i körningen.

Svar från Eriksdals Trafikskola

Tack snälla för dom orden och kör försiktigt nu.

Linda R
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Mycket bra upplevelse. Oerhört bra och pedagogisk lärare som är tydlig och noggrann med instruktioner. Tvingar en aldrig göra något moment man inte känner sig 100% säker på och motiverar en till att göra sitt bästa och försöka. Rekommenderar starkt Eriksdals Trafikskola!

Svar från Eriksdals Trafikskola

Tack för dom fina orden Linda och vad kul att du nu har körkort. Vi önskar dig lycka till i framtiden och hälsar även ifrån Patrik. Kör försiktigt

Sofia B
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Jättebra skola! Flexibla och smidiga!

Svar från Eriksdals Trafikskola

Tack snälla för det fina omdömet. Vi är glada att vi har levt upp till dina förväntningar på oss.

Leon R
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Super bra. Trafikläraren är super kunnig och lär ut mycket bra. Han håller inte ens hand förmycket och låter en lösa olika problem och situationer på egen hand, men han flikar såklart in med komentarer och hjälp där det behövs. Bra komunication men mitt ända problem är att det blev en hel del förflyttningar av mina inbokade lektioner på grund av olika anledningar. Men då gav mig en extra lektion som gengäld.

Svar från Eriksdals Trafikskola

Tack för orden Leon och stort grattis till ditt körkort och tack för förtroendet att vi fick vara med på resan. Kör försiktigt nu.

Lucas J
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Jag tog mitt körkort med hjälp av Eriksdals Trafikskola. Jag är väldigt nöjd med upplägg, bemötande och pedagogiken! Jag upplever att det finns en stor flexibilitet hos körskolan och en uppriktig vilja att eleven skall lyckas.

Tack Lucas för förtroendet att fått utbilda dig. Kör försiktigt nu. Forza Bajen

Andreas F
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Otroligt hög servicenivå i kombination med uppföljning rekordsnabbt!!!

Svar från Eriksdals Trafikskola

Tack snälla för det fina omdömet. Vi är glada att vi kunde uppfylla dina förväntningar eller kanske till och med överträffade dom. Allt gott

First-Name L
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Hade inte klarat körkortet utan Christer! Han mötte mig på tider utanför öppettiderna då jag jobbade och gjorde ett undantag för mig. Lugnt och sansat pushade han mig och trodde på mig genom hela processen! Inom 3 veckor hade jag körkortet i hand! Värt varenda krona, tack igen!

Svar från Eriksdals Trafikskola

Åh tack snälla du för dom fina orden. Blev lite rörd faktiskt. Kör försiktigt nu och lycka till med sölt du tsr dig för. Mvh Christer

Karl E
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Jag tycker att jag blivit bemött på ett bra sätt. Mina förhoppningar var att lära mig mycket om bilkörning och det tycker jag att jag gjorde. Vi gick igenom många olika situationer/sätt att tänka. Vissa av situationerna kanske verkade lite onödiga att gå igenom men det är oftast de som räknas mest när det väl gäller, har jag nu lärt mig. Jag köpte 30 lektioner och tycker definitivt att det var värt det med tanke på den hjälp och kritik jag fått. Visst kan jag ha upplevt ibland att kritiken var lite hård, vilket vissa ANDRA...

Svar från Eriksdals Trafikskola

Du är grym Karl och tack för ditt fina omdöme. Tar till mig av den lilla kritiken vilket är bra att du säger så att vi utvecklar oss också hela tiden Tack för ett gott samarbete.

Therese H
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Bra körutbildning och bra engagemang men trots många lektioner och mycket privat träning blev uppkörningen inte godkänd. Vi borde ha ändrat till automat långt tidigare vilket jag hade önskat att trafikskolan hade sett och föreslagit. Jag hade även gärna fått mer konkret återkoppling på vad vi skulle ha tränat på hemma. Men jättefint bemötande och väldigt seriöst.

Svar från Eriksdals Trafikskola

Hej. Tack för ett högt betyg trots kritiken som nämns. Vi tar till oss av detta då vi ser det som ett sätt att utvecklas, er upplevelse är viktigast. Vi har verkligen engagerat oss som du säger och gjort allt vi kan för att nå slutmålet. Vi tar verkligen till oss av kritiken dock vet jag inte vad vi skulle kunna ha gjort annorlunda. Vi önskar er verkligen fortsatt lycka till, kämpa på och kriga vidare så kommer det bli körkort så småningom. Om ni behöver oss så finns vi här.

Bodil L
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Jag har körkort sedan länge men kör inte till vardags och absolut inte i Stockholmsregionen, så tog 10 lektioner med Christer för att göra mig lite mer bekväm. Vi hade kul och jag känner mig nu bekväm med att köra i innerstan och som bonus jag har förbättrat mig på en hel del små detaljer i körningen. (Jag är dock inte helt bekväm än med filbyten i hög hastighet med tät trafik, så jag får eventuellt återkomma.) Kan därför rekommendera Eriksdals Trafikskola för oss som känner oss lite ringrostiga i körningen!

Svar från Eriksdals Trafikskola

Tack snälla för dessa orden. Du är grym och di är alltid välkommen att höra av dig om det är något.

Bianca E
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Givande lektioner och trevligt bemötande! Klarade uppkörningen!

Svar från Eriksdals Trafikskola

Stort jätte grattis till dig. Tack för förtroendet att vi fick hjälpa dig. Kör försiktigt nu ochvtack för betyget.

Tobias F
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Patrik i repan är grym! Omtänksam, lyhörd, problemlösare. Vi ses nångång i framtiden när allt har lugnat ner sig😊 Mvh Tobbe DIF

Svar från Eriksdals Trafikskola

Wow tack snälla för den fina kommentaren. Det ser vi framemot och du är varmt välkommen trots din klubbtillhörighet😀 Allt gott till dig.

Rebecca N
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Patrik på Eriksdals trafikskola är en toppen lärare! Förstående och lugnande. Kan starkt rekommendera denna trafikskola.

Svar från Eriksdals Trafikskola

Tack snälla du. Patrik är ju killen i receptionen. Det är jag Christer som är trafikläraren ha ha. Men Patrik är trevlig han med ha ha

Henry A
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Väldigt trevlig och pedagogisk lärare. Bilen är något gammal, men fungerar.

Svar från Eriksdals Trafikskola

Bilen funkar utmärkt ha ha. Tack för fint omdöme och du var även du trevlig. Vi önskar dig lycka till framöver och står till tjänst om vi kan hjälpa dig mer.

Márk G
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Christer har lärt ut sina kunskaper tålmodigt och på ett väldigt pedagogiskt sätt, anpassat efter mina egna behov. Dessutom bjuder han gärna på sig själv och skapar bra stämning under körlektionerna. Rekommenderas varmt!

Svar från Eriksdals Trafikskola

Åh tack snälla för de fina orden.

Ida A
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Jag kände mig trygg och säker redan från första början. Allting som jag har lärt mig och att jag faktiskt fick mitt körkort är tack vare Eriksdals trafikskola. Allt på första försöket! Jag köpte paketet som innehöll 10 lektioner och dessa lektioner var mycket lärorika och händelsefulla och jag lärde mig så extremt mycket. Tack så jättemycket för all hjälp!

Svar från Eriksdals Trafikskola

Tack Ida för det fina orden. Det var ett nöje att fått varit med på resan

Zaneta C
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Jag hade kontakt med Patrik, han är så trevligt och hjälpsam och hjälpsam med alla svaret och så vidare.

Svar från Eriksdals Trafikskola

Stort tack det glädjer mig att höra verkligen.

Ann-Charlotte L
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Jag har bara gott att säga om Eriksdals Trafikskola och bemötandet vi fått från dem. Jag uppfattar dem som flexibla, lösningsorienterade och generösa. Rekommenderas.

Svar från Eriksdals Trafikskola

Tack snälla Ann-Charlotte att du har tagit dig tiden att lämna omdöme om oss. Det glädjer oss mycket att du är nöjd med vårat sätt att bemöta dig stort tack.

Therese E

Bästa kundservice & bemötande 🌟🌟🌟 Tack ! Mvh Therese Olsson

Svar från Eriksdals Trafikskola

Vi tackar och bockar för detta fina omdömet.

Michel H
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Otroligt trevlig personal där fokusen ligger på eleven. Utbildar grundligt och stöttar eleven genom hela processen. Blev rekommenderad Eriksdals Trafikskola då jag har ett barn med diagnos. Alla på skolan har stor erfarenhet i att på ett pedagogiskt sätt hjälpa alla nå sina mål.

Svar från Eriksdals Trafikskola

Tack snälla för de fina orden. Det är kul att vi har lyckats leva upp till dina och de förväntningar vi ställer på oss själva.

Louise H
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Min upplevelse har varit bra, det har varit tufft. Min lärare har sagt vad jag har gjort bra och dåligt.

Svar från Eriksdals Trafikskola

Tack snälla. Och ha en härlig vecka i skidbacken nu så ses vi om en vecka med ny energi

Miran C
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Kan verkligen rekommendera! Supertrevligt bemötande och Christer är väldigt bra på att lära ut - han tar sig verkligen tid att förklara det svåra på ett enkelt sätt och med konkreta råd. Stort plus för hans tålamod och lugn - kände att det smittade av sig även på mig som förare. Effektiva lektioner som gjorde att jag hela tiden utvecklades i min körning. Väldigt nöjd med min tid på Eriksdals Trafikskola!

Svar från Eriksdals Trafikskola

Åh tack snälla för det fina orden. Det värmer verkligen. Och stort grattis till ditt körkort. Det var ett nöje att få vara med på resan. Kör försiktigt så ses vi på vägarna.

Karin W
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Minus: Svårt att kunna boka körlektioner på tider som inte inkräktar på ens arbete. Plus: Bra och trevligt bemötande. Körlektionerna kändes trygga och säkra. Resultat: jag blev godkänd på första uppkörningen!

Svar från Eriksdals Trafikskola

Tack för omdömet och att vi fick vara med på resan och att du klarade uppkörningen på första försöket. Vi säger stort grattis och kör försiktigt.

Miguel N
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Det var ett mycket bra bemötande av trevlig och kunnig personal. Jag köpte ett presentkort åt min dotter och fick stor hjälp med tips och idéer om kurserna

Svar från Eriksdals Trafikskola

Vad kul att vi kunde hjälpa dig och att du är nöjd med oss. Vi ser framemot att börja utbilda din dotter.

Hjalmar L

Toppen, infriade alla förväntningar! Chrille kan sina grejer! 😄

Svar från Eriksdals Trafikskola

Tack grabben föt det fina orden. Du kan din grej du med så vi var ett bra team. Vore grymt kul om vi ses på Öland i sommar.

Catarina R
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Jag skulle köpa ett presentkort på körlektion till min son och jag blev väldigt vänligt och trevligt bemött. Vi hade litet diskussioner om utformningen och leveransen (det var bråttom) och jag fick snabb ett personligt utformat presentkort levererat på mail. Bara positivt alltså!

Svar från Eriksdals Trafikskola

Tack för den fina kommentaren. Vi är glada över att du är nöjd med bemötandet du fick av oss och att vi i detta fall kunde hjälpa dig med din önskan.

Isa H
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Bra lektion med Christer som var tydlig och tillmötesgående! Bra pris för utbildningskontroll.

Svar från Eriksdals Trafikskola

Tack snälla du vet vart jag finns om du behöver mer hjälp.

André F
Skrev om Eriksdals Trafikskola

En grym körskola med en pedagogisk lärare som är väldigt kunnig och förklarar mycket! En viktig del i varför jag blev godkänd på uppkörningen var Christers grymma körlektioner, tack för hjälpen! //André

Svar från Eriksdals Trafikskola

Åh kul att höra vad glad jag blir. Du var grym du med. Lycka till nu och kör försiktigt.

Björn S
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Det var en kul upplevelse där jag lärde mig mycket. Körläraren var trevlig och hjälpsam. Kursen var billig och definitivt prisvärd, dock var det lite strul med tiden. Ibland kändes det som lektioner slutade lite tidigt och det var svårt att hitta tider. Kan ändå rekommendera till andra! Jag hade 14 körlektioner à 70 minuter.

Svar från Eriksdals Trafikskola

Tack för att du tog dig tid att skriva detta. Som du vet med tiderna så har jag varit ganska så fullbokad. Sen hade även du lite sjukdom som gjorde att det blev lite svårt att anpassa. Tråkigt om du kände att lektionerna slutade för tidigt. Ofta så behöver man prata efter lektionerna som gör att den effektiva tiden inte blir fulla 70 min. Men tackar för din input och tar detta såklart med mig i framtiden. Kul att du kände att priset var bra. Det berodde mest på att vi hade en kampanj just när du köpte detta paket så du fick...

Mohamed M
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Absolutely wonderful Eriksdsals traffic school am so satisfied, I drove with Christer for utbildningskontroll, it was a great experience and he showed me what i was doing wrong and what i need to improve on. I will be going for a few lessons.

Svar från Eriksdals Trafikskola

Thanks a lot for this words. I really appreciates that. See you soon then.

Christina A
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Blev jättebra bemött, rekommenderar!

Svar från Eriksdals Trafikskola

Tack snälla och lycka till nu. Hör av dig om det är så att du behöver lektioner i framtiden.

Rebecka K
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Toppen, lärorik och trevlig instruktör!

Svar från Eriksdals Trafikskola

Tack snälla. Hoppas att allt går bra nu. Hör av er igen om det är så att ni behöver lektioner i framtiden.

Swapa Sundar B
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Christer is an absolute gentleman. He has loads of experience, when it comes to driving. I can absolutely recommend Christer for someone about to start getting a license.

Svar från Eriksdals Trafikskola

Åh thanks a lot for that nice words. Have a nice trip now and drive carefully.

Carmen P
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Pedagogisk trafiklärare med mycket humor, som dessutom uppmuntrar en att lita på sig själv och våga ta steget när man tvekar. Det underlättar de svåra moment man ställs inför under utbildningen. Trafikskolan lever upp till de förväntningar jag hade. Läraren är flexibel och framför allt förstående. Vi gjorde upp en plan och följer den. Sammanlagt har jag köpt 24 lektioner.

Svar från Eriksdals Trafikskola

Åh tack snälla Carmen för de orden. Det värmer och får mig att orka med att gå till jobbet varje dag när detta gör att man får nöjda elever. Kul att höra. Det är lätt att jobba med dig också så detta går gå kanon. Ses i morgon då vi har en dubbel lektion. Hur ska du orka med mitt prat i över två timmar ha ha.

Abdul K
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Christer är verkligen den bästa trafikläraren man kan tänka sig! Han är pedagogisk och seriös som ser till att du är mycket väl förberedd för uppkörningen Jag rekommenderar varmt alla som ska ta körkort att välja Eriksdals Trafikskola☺️

Svar från Eriksdals Trafikskola

Åh tack snälla för de fina orden. Uppskattas verkligen tack snälla. Vi ses senare idag.

Romina C
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Christer är super trevlig och en stjärna på att lära ut! Han är rak och tydlig i kommunikationen och ger bra övningar och läxor att träna på tills nästa lektion. Jag rekommenderar er varmt att boka lektioner!

Svar från Eriksdals Trafikskola

Åh tack snälla för de fina orden. Det värmer att ha nöjda kunder. Tack snälla vi ses senare idag.

Dayana A
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Kunde inte ha hamnat med en bättre lärare. Christer är pedagogisk, hjälpsam och ger en den där lilla pushen man behöver ibland. Man blir extremt taggad på att gå till sina lektioner! Var rädd att det skulle vara för mycket att lära sig och ta in med tanke på hur mycket trafik det är i Skanstull/söder - men jag känner att det gått mycket bättre än förväntat. Tack vare en bra skola & bra lärare. ☺️ Rekommenderar starkt! 🟩⬜️🟩⬜️

Svar från Eriksdals Trafikskola

Åh tack Dayana för det fina orden. Kul att höra. Och jag håller med att det har gått jätte bra. Vi ses senare idag för att kämpa vidare.

Johanna L
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Har tagit två lektioner för att uppdatera mina körkunskaper efter att inte ha kört bil på länge. Kan varmt rekommendera trafiklärare Christer. Han är lugn, kunnig och trevlig och gav mig relevant feedback så att jag nu vågar sätta mig bakom ratten igen.

Svar från Eriksdals Trafikskola

Åh tack snälla för de fina orden det värmer att höra. Du är grym glöm inte det och är det något mer du undrar över så tveka aldrig att höra av dig igen. Kör försiktigt.

Philip A
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Christer är en mysig gubbe. Hans kunskap speglade väl på körprovet. Han kunde ha tagit några fler körlektioner från mig, men tyckte att jag var redo. Tack Christer. Fick körkortet på första försök. Lycka till!

Svar från Eriksdals Trafikskola

Grymt jobbat och stort grattis till Körkortet. Kör försiktigt nu.

Klara A
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Jag vill säga tack Christer för fantastiskt tålamod och lärande. Supernöjd med mina lektioner och så in i helsicke glad för mitt körkort. Köpte först ett paket med 20 lektioner och sen 10 till på det. Christer är rak och tydlig och en bra lärare. Jag kan varmt rekommendera Eriksdals Trafikskola!

Svar från Eriksdals Trafikskola

Åh tack snälla för dessa fina ord. Du är inte så tokig du heller. Och återigen stort grattis till körkortet och kör försiktigt.

Bjarne N
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Bra genomgång av några grundläggande trafikregler.

Tack snälla för det.

Petter L
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Jag blev bemött väldigt bra. Hade inga förväntningar alls men Christer såg till att jag behöll lugnet i min körning och gjorde mig till en bättre bilförare genom tips och råd.

Svar från Eriksdals Trafikskola

Grymt tack snälla kul att höra. Tveka inte attt höra av dig igen om du behöver mer hjälp.

Klara S
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Tillmötesgående och flexibel gällande upplägg. Bra och tydlig handledning.

Svar från Eriksdals Trafikskola

Tack snälla för dessa orden

Joel A
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Väldigt bra körlektion och feedback på körningen

Svar från Eriksdals Trafikskola

Kanon bara höra av dig igen om du behöver mera hjälp

Viggo B
Skrev om Eriksdals Trafikskola

Härligt ställe o bra utbildning

Svar från Eriksdals Trafikskola

Tack snälla för det lycka till nu. Hoppas att allt löste sig nu.