Erikssons Trafikskola i Malmö AB

Erikssons Trafikskola - bäst i test

8 omdömen om Erikssons Trafikskola i Malmö AB

Maher A
Skrev om Erikssons Trafikskola i Malmö AB

Det sämsta jag varit med om. Överdrivna priser. Gör ditt korkört hos en annan lita på mig. De ska mjölka ur dig allltttttt

Mohammed A
Skrev om Erikssons Trafikskola i Malmö AB

Läraren jag hade rekommenderat är Nimeer. Med honom känner man sig självsäker och lugn. Han är kunnig och vet hur han ska förbättra en.

Elvida M
Skrev om Erikssons Trafikskola i Malmö AB

Nimer är den bästa körinstruktören ni någonsin kan välja väldigt pedagogisk, kunnig, lugn, får en att känna en inre ro och inte vara nervös! Om alla hade haft Nimer som körinstruktör så hade det bara varit kunniga förare där ute på vägarna!! Tack Nimer!!!!

Josef Ali A
Skrev om Erikssons Trafikskola i Malmö AB

När det kommer till att välja körlärare så rekommenderar jag starkt Nimer. Han är väldigt bra på att lära ut, omtänksam o trevlig. Han gör sitt bästa för att du inte ska behöva betala så mycket och berättar helt ärligt vad du behöver tänka på o gör allt han kan för att kunna hjälpa dig. Samt vill han det bästa för en vilket man märker när man kör med honom. O tack vare honom så klarade jag uppkörningen på första försöket.

Aylin Shahnaz Alessandra P
Skrev om Erikssons Trafikskola i Malmö AB

Rekommenderas starkt! Speciellt körlärare Milad. Hade en annan körskolan men bytte till Eriksson då dem inte alls var bra. Ångrar mig inte en sekund, klarade uppkörningen på 3 försöket idag. Mycket är tack vare Milad, på bara några lektioner har han lärt mig mer än vad min förra skola gjorde på 12 lektioner. Dem försöker inte alls hålla kvar en utan vill verkligen ens bästa. Tack Milad för allt ditt stöd och hjälp på resan till körkortet! 💐

v
Skrev om Erikssons Trafikskola i Malmö AB

jag gick till skolan och hade riktigt dålig erfarenhet, som ursprungligen var allt rätt, men när de insåg att jag inte behöver fler klasser, försökte de hitta fel i min körning och discourged mig. Men jag hade kört från senaste 12 åren, så vet jag bäst. Så jag bokade min examen mig och passerat. Gå inte där de bara vill att prägla pengar från dig.

Joakim B
Skrev om Erikssons Trafikskola i Malmö AB

Bra skola, man kan både gå dit för att lyssna på lektioner, sitta vid deras datorer och plugga eller plugga hemma. Med kördelen så gick de först igenom alla moment och lektionerna efter det gick till att träna på det som gick sämst. Uppkörning och uppskrivning klarat på första försöket.

Louise S
Skrev om Erikssons Trafikskola i Malmö AB

En riktigt bra trafikskola där man får göra allt i sin egen takt. De varken håller en kvar, vilket många trafikskolor är femonenala på, eller kör iväg en för tidigt. Klarade allting direkt på grund av bra vägledning och kompetent personal.