Alla kategorier Byggföretag Södermanland Eskilstuna Eskilstuna Byggtjänst AB

Ståhlbergsvägen 13, 632 21 Eskilstuna — Visa karta

Banérförarvägen 7, 18140, LIDINGÖ
Lennart Björklund Bygg AB
Daniel M:
Vi är mycket nöjda med Björklund Bygg som firma. De totalrenoverade våran villa ute på Lidingö med mycket bra resultat. Toppkvalité, snabbt ...

Läs vad 2 kunder tycker om Eskilstuna Byggtjänst AB

• Ulf S
    Ulf S skrev om Eskilstuna Byggtjänst AB
    Denna firma bör inte kallas byggfirma. De har förstört hela vår lägenhet vid stamrenoveringen.Värst är ju badrummet som blev mycket dåligt utfört. Plattorna stack ut eller var insjunkna med upp till en halv centimeter. Golvklinker blev kantstött och värre än ojämnt. Kaklingen och golvläggningen gjordes på 6 timmar.Inte nog med det.De har tagit sönder vår handdukstorkare för drygt 8000kr. De har även gjort dåliga elarbeten med kortslutningar som följd. Släpp inte in dem i er bostad.
    Titta på Eskilstuna Byggtjänst AB omdömen på Rejta.se
  • Kerstin Ö
    Kerstin Ö skrev om Eskilstuna Byggtjänst AB
    Eskilstuna Byggtjänst har också utfört ett jättedåligt jobb hos oss. De förstörde mer än renoverade. De ville inte heller ta ansvar för sitt urdåliga jobb. Besiktningsmannen upptäckte 20 grova byggfel.
    Anlita inte Eskilstuna Byggtjänst AB. De vill bara tjäna pengar. Gå gärna på Rejta.se.så får Ni veta mer om vad andra tycker om Eskilstuna Byggtjänst.Rejta tar bort dåliga omdömmen om Eskilstuna Byggtjänst AB och lämnar bara det som är positivt.
    De flesta är skrivna av strelsemedlemmar i HSB som anlitat dem!

Ståhlbergsvägen 13, 632 21 Eskilstuna