Eskilstuna flytt & städ AB

Eskilstuna flytt & städ AB

Välkommen till Eskilstuna flytt & städ AB!

Vi är din trygga och säkra flyttfirma och städfirma i Eskilstuna med omnejd. Vi finns dock inte bara i Eskilstuna utan kan hjälpa dig med flytt och städ i hela Sverige. Vårt mål är att du som kund ska kunna utforma och önska hur just du vill ha din flytt eller hur du vill lägga upp städuppdraget från oss på Eskilstuna flytt & städ.

Vi hjälper dig som privatperson såväl som företag att flytta från punkt A till punkt B. Vi har det trafiktillstånd som krävs för att vara en seriös flyttfirma. Detta är till för både din och vår trygghet, så att du vet att allt går rätt till vid en flytt. Varmt välkommen till oss på Eskilstuna flytt & städ AB!

Läs vad 13 kunder tycker om Eskilstuna flytt & städ AB 2

2022-12-03 Verifierad kund
    Kommunicerade bra, både via telefon och mail. Snabbt svar på offert. Bra pris och enkelt att betala. Flytten gick bra, allt kom fram och var helt. Vi är nöjda.
    2022-10-29 Verifierad kund
    Super bra är dem. Man behöver inte säg till vad de ska göra.
    2022-10-23 Spontant omdöme
    Det var väldigt lätt att flytta varor och möbler med hjälp av de. Hög tempo och ren flyttning, anställda sköter sina jobb och har fina kunskaper när det gäller lyfta och flytta varor och möbler. Lagom pris och fint kvalitet. En stor tack till företaget för de hjälpte till. Jag rekommenderar företaget för det höga kvalitet de har.
    2022-10-20 Verifierad kund
    Jag köpte en flytt på löpande räkning jag lovar att dom inte vet vad det är.
    2022-10-16 Verifierad kund
    De gjorde ett noggrant jobb vid vår flyttstädning.
    2022-10-12 Verifierad kund
    Killarna som genomförde flytten slet på och jobbade bra.
    Dock hade de inte rätt förutsättningar, för att packa sköra saker, Även en brist att de inte kunde läsa märkningen vi gjort på flyttlådorna som visade vilket rum respektive kartongs kulle till.
    2022-10-08 Verifierad kund
    Vi hade stora tunga möbler, det var inga problem. Väldigt bra städat. Bra kontakt, lätt att boka och supersnabb återkoppling från kundservice. Vi är jättenöjda. Kommer rekommendera er till alla.
    2022-09-28 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, effektivt å bra.
  • Arja K
    skrev om Eskilstuna flytt & städ AB
    2022-09-20 Verifierad kund
    Jag tycker att kontakten med Eskilstuna flytt & städ AB fungerade bra när jag beställde tjänsten.
    Jag bor i en annan ort och jag har inte kunnat se resultatet av städningen men jag förutsätter att hyresvärden har varit nöjd med städningen eftersom de inte har hört av sig till mig.
    Min uppfattning är att företaget har velat göra ett gott jobb och visste vad hyresvärden hade för krav och det känndes tryggt.
    Vi hade litet språkliga svårigheter men det ordnade upp sig ändå.
    2022-09-20 Verifierad kund
    Företaget är okej på att flytta, vi hade mycket möbler och kartonger och det gick bra att flytta. Dock blev en det en liten skada på ett elpiano vi har. så det drar ner betyget. Men det som drar ner betyget allra mest är att vi även nyttjade deras flyttstädning. Hela köket blev underkänt av vår tidigare hyresvärd och jag hade lagt till städning av fönster, men då ingår tydligen inte städning av persienner (där kan de helt klart vara tydligare). Jag fick därför själv lägga 3 timmar på kvällen för att städa - inte ok!
    2022-09-20 Verifierad kund
    Hela flytten gick suveränt. Från offert, telefonkontakt, upplägg, till själva flyttandet. Smidig, duktig och trevlig personal gjorde att allt gick galant!
    2022-09-19 Verifierad kund
    Bra bemötande. Snabbt och bra genomförd inbärning av tungt objekt
    2022-09-18 Verifierad kund
    Trevligt bemötande från offert till utfört arbete Snabb och trevlig personal