Eslövs Bilcenter

Eslövs Bilcenter

eslovsbilcenter.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Eslövs Bilcenter! Hos oss på Eslövs Bilcenter hjälper vi dig att sälja din bil. Letar du efter en ny bil så får du gärna ta en titt in på vår hemsida. Vi hjälper till att förmedla alla typer av bilar men vårt fokus ligger på transportbilar. Är du nyfiken på vad din bil är värd så tveka inte på att värdera din...

217 omdömen om Eslövs Bilcenter

Sedan starten hos Reco 2019

Sebastian R
Skrev om Eslövs Bilcenter

Kanon bemötande och snabb affär

Julia Helena H
Skrev om Eslövs Bilcenter

Jättetrevlig personal. Tillmötesgående och flexibla. Smidigt att kunna boka tid för att komma och kolla på bilen. Smidig affär. Rekommenderar verkligen!

Joakim C
Skrev om Eslövs Bilcenter

Trovärdigt företag med serviceinriktad personal

Magnus S
Skrev om Eslövs Bilcenter

Enkelt, smidigt och riktigt schysst service! Ställde tom upp så man kunde hämta bilen på långfredagen. 10/10

Björn L
Skrev om Eslövs Bilcenter

Väldigt enkla att ha och göra med

Daniel E
Skrev om Eslövs Bilcenter

Otroligt smidiga, trevliga och trygga rakt igenom. Hemleverans från Eslöv till Stockholm gick hur smidigt som helst. Kommer definitivt köpa härifrån igen nästa gång jag ska göra bilaffär.

Henrik R
Skrev om Eslövs Bilcenter

Snabb o kunnig personal. Supertrevliga killar

Gezim I
Skrev om Eslövs Bilcenter

Mycket bra upplevelse. Professionellt bemötande. Snabb, trygg och säker affär.

Nils Per Göran J
Skrev om Eslövs Bilcenter

Mycket trevligt bemötande Det kändes tryggt att handla där

Asmir M
Skrev om Eslövs Bilcenter

Tidsbokning för visningar tyder på seriositet. Bra bemötande från första kontakt tills dess att den nya bilen rullade ut från bilhallen. Kommer definitivt återkomma vid nästa bilbyte och uppmana mina närmsta att göra detsamma!

Linda B
Skrev om Eslövs Bilcenter

Otroligt proffsiga och lätta att ha att göra med! Kan bara varmt rekommendera!

Andreas P

Hela affären gick mycket smidigt. Allt 100%

Claes Gunnar S

Trevligt bemötande Bra mejlkonversation

Robert L
Skrev om Eslövs Bilcenter

Lugnt, sansat och uppriktigt. Hade inga direkta förväntningar. Vänlighet med stort tålamod, och jag köpte en bil.

Tord N
Skrev om Eslövs Bilcenter

Mycket trevligt bemötande Gör verkligen allt för att lösa inbyte till vettiga priser

Annelie H
Skrev om Eslövs Bilcenter

Trevligt kundbemötande.och bra service. Kan tänka mig ett köp hos dem igen.

Karl Hans J
Skrev om Eslövs Bilcenter

Snabb affär, bra personal kan tänka mig ett köp hos dem igen!

Johanna W
Skrev om Eslövs Bilcenter

Outstanding service från start till mål! Kommer förmodligen aldrig handla bil någon annanstans.

Marcus H
Skrev om Eslövs Bilcenter

Professionellt och bra bemötande med mycket bra service. Kommer garanterat återkomma och rekommendera övriga att börja med att leta bil vid Eslövs Bilcenter.

Alexander D
Skrev om Eslövs Bilcenter

Fantastiskt kundbemötande, och riktigt bra service! Rekommenderar starkt!

Rickard A
Skrev om Eslövs Bilcenter

Exemplarisk blilhandlare med ett fantastiskt kundbemötande. Vill man det ska kännas bra i magen efter ett bilköp så är det Eslövs Bilcenter man ska kontakta. 5 av 5 är ett givet betyg

Jesper J

Otroligt trevliga och serviceinriktade

Peter E
Skrev om Eslövs Bilcenter

Mycket professionella och superbra service. Genomförde den andra bilaffären tillsammans med Eslövs Bilcenter, känns som att det inte va den sista. Rekommenderas

Erik C
Skrev om Eslövs Bilcenter

Levererat det som utlovats utan krångel. Bra service och trevlig personal!

Richard J
Skrev om Eslövs Bilcenter

Kanon firma rekommenderar verkligen denna

Olle W
Skrev om Eslövs Bilcenter

Rent och prydligt. Personlig service.

Lotta T
Skrev om Eslövs Bilcenter

Väldigt trevligt! Inte minst den minsta assistenten var härlig i sitt sätt! (Förskolan var stängd och han var redan en fullfjädrad försäljare.) Mycket nöjd!

Kimmo W
Skrev om Eslövs Bilcenter

Alltid ett proffesionellt mottagande…

Peter K
Skrev om Eslövs Bilcenter

Ringde om en Volvo XC90 och pratade med Pehr eftersom de skriver att man ska ringa vid intresse. Under samtalet bestämmer vi dagen efter men Pehr säger att det vore bra om jag återkommer och bekräftar en tid. Orsaken till valet av just XC90 är ju spädbarn med två större syskon, så alla tider fungerar inte att vara borta flera timmar och med stormen Hans blev transporter svårplanerade så jag ringer tillbaka inom en timme från första samtalet och ber om att få skjuta på kollen till en tid på fredag samma vecka. Pehr bekräftar...

Svar från Eslövs Bilcenter

Hej Peter! Vi beklagar återigen att det blev som det blev. Tyvärr blev det fel när vi skrev in ditt nummer i bokningen vilket gjorde att smset hamnade fel vilket du också fick en bild på. Vi tar dock med oss din kritik och kommer framöver att ringa våra kunder i liknande situationer för att säkerställa att informationen om att en bil är såld kommer fram. Ha en fin sommar! Eslövs Bilcenter AB

Bengt A
Skrev om Eslövs Bilcenter

En mycket enkel och okomplicerad bilaffär. Supertrevligt bemötande. Bara positivt ....

Camilla B
Skrev om Eslövs Bilcenter

Vi köpte begagnad bil via Hampus på Eslövs Bilcenter. Vi möttes av ett vänligt och professionellt bemötande, inte alls "gåpåig". Vi är väldigt nöjda med vårt köp och kommer dessutom återvända för att nyttja Eslöv bilcenters övriga tjänster såsom däckbyte/hotell och vid service.

Mattias C
Skrev om Eslövs Bilcenter

Super nöjd ! Köpte bilen utan att ha sett den och allt vart precis enligt beskrivningen och överenskommelsen 👍 Ett företag att lita på 😀

Daniel Ö
Skrev om Eslövs Bilcenter

Det märks tydligt att Hampus brinner för det han gör. Efter att ha letat bil i tre månader så var jag extremt trött på bilförsäljare som ljög och inte kunde bry sig mindre om kunden eller sitt egna rykte. Sedan kom jag i kontakt med Hampus på Eslöv Bilcenter och jag kan ärligt säga att det är det bästa bemötande jag någonsin fått. Öppna kort och allt är straight forward. Rejält tålamod efter alla mina tusen frågor. Rekommenderas starkt!

Torbjörn A
Skrev om Eslövs Bilcenter

Tycker att det var en enkel bilaffär, trevligt bemötande och smidig hantering. Seriösa och kunniga. Fick bilen levererad hem. Kan rekommendera Eslövs Bilcenter.

Bo Stefan C
Skrev om Eslövs Bilcenter

Ett mycket trevligt bemötande fick jag när jag köpte min Audi Q5 av Eslövs Bilcenter. Kan starkt rekommendera denna firma !

Mikael P
Skrev om Eslövs Bilcenter

Inga förväntningar innan. Mycket trevligt bemötande och smidig affär. Tack!

Tomas Ö
Skrev om Eslövs Bilcenter

Trevligt bemötande, snabb affär och service. Löste problem snabbt och utan besvär. Sålde en Lexus UX och köpte en Polestar 2

Jennifer N
Skrev om Eslövs Bilcenter

⭐⭐⭐⭐⭐ Detta är fjärde affären vi gör med Eslövs Bilcenter, och absolut inte sista. Vi är SÅ nöjda, alltihop hanteras så himla snyggt och professionellt från första kontakten till att bilen rullar ut ur hallen med oss hem. Extra plus i kanten att det bara var att tuta & köra - försäkring var redan fixat! Ni levererar gång på gång! ⭐⭐⭐⭐⭐

Thomas M
Skrev om Eslövs Bilcenter

Toppen service! De gjorde affären precis som vi ville. Bra gäng i Eslöv.

Björn R
Skrev om Eslövs Bilcenter

Mycket kompetent, trevlig och salesminded personal. Gjorde processen mycket enkel och alla önskemål uppfylldes på bästa sätt.

Magnus F
Skrev om Eslövs Bilcenter

Med stort engagemang och enormt bra bemötande! Serviceinriktad och lyhörd!

Christer S
Skrev om Eslövs Bilcenter

Ett fantastiskt bemötande från första mötet. Lugna och sakliga diskussioner,lyssnade på oss. Satte verkligen kunden i centrum. Väldigt förtroendeimgivande som person. Kan varmt rekommenderas.

Fredrik R
Skrev om Eslövs Bilcenter

Grabbarna på Eslövs Bilcenter va riktigt bra , första gången jag besökt dem! Rena o snygga lokaler och ett proffsigt bemötande! Keep it up BOYS!

Thomas L
Skrev om Eslövs Bilcenter

Helt klockren upplevelse. Blev bemött på ett tryggt och välkomnande sätt kan bara rekommendera det här stället.

Carl Ludwig H
Skrev om Eslövs Bilcenter

Väldigt snabb och flexibel affär! Bilen var i absolut toppskick och kommunikationen jag hade med bilhandlaren Pehr var på toppnivå. Blir det bilköp i framtiden blir det definitivt genom dom.

André B
Skrev om Eslövs Bilcenter

Klass i service, alltid trevligt bemötande.

Linnea S
Skrev om Eslövs Bilcenter

Köpte en beg bil av dem, bilen rullar bra. Saknades dragkroksskydd och tanklocket var defekt annars verkar allt på sin plats. Säljaren var lite hetsig och jag var tvungen att bestämma mig för om jag ville ha bilen på två timmar, det drar ner på helhetsbetyget. Lätta att nå och att boka tider.

Anders J
Skrev om Eslövs Bilcenter

Är mycket nöjd med bilköpet. Affären genomfördes på ett smidigt och proffsigt sätt. Allt var förberett när jag kom dit. Bilen var fantastiskt ren och välstädad. Jag upplever Eslövs Bilcenter som mycket seriöst och med ett trevligt bemötande.

Benni K
Skrev om Eslövs Bilcenter

Trevligt bemötande.Bilköpet gick som vi kom överens om fint.Känns som en seriös bihandlare .

Linda W
Skrev om Eslövs Bilcenter

Lämna in bil till försäljning