Etab Relocation AB

Etab Relocation AB

flyttar.se
  • BadgeEightYears

Etab Relocation AB har en gedigen erfarenhet inom flyttbranschen, idag inne på 3:e generationen då delar av Etab startade 1966 - Vilket innebär att vi firar 55 år i år. Vi utför dagligen flertalet uppdrag inom flytt, flyttstäd och magasinering på flera orter i Stockholm och angränsande län, varje vecka är våra inrikes lastbilar...

301 omdömen om Etab Relocation AB

Louise estella M
Skrev om Etab Relocation AB

Vi anlitade Etab för både packning och flytt. Allt material ingick och allt packades väl och proffsigt. Då min mamma är äldre så hade de, utöver rummet lådorna tillhörde, även skrivit vad respektive låda innehöll. Så uppackningen gick väldigt smidigt också. Utöver detta kom de och hämtade de tomma lådorna. Min sammanfattning av upplevelsen är de är punktliga, trevliga, proffsiga och pålitliga. Kristian var dessutom väldigt snabb på att återkoppla på mina frågor. Kan varmt rekommendera Etab om ni är ute efter en prisvärd och smidig flytt.

Marie L
Skrev om Etab Relocation AB

Bra service och trevligt bemötande Prisvärda och väl utförda tjänster

Agnes H
Skrev om Etab Relocation AB

Vi har använt oss av Etab fem gånger nu! Alltid, professionella, trevliga, kommer på utsatt tid och gör ett fantastiskt jobb!!

Fredrik L
Skrev om Etab Relocation AB

Smidig och snabb inledande kontakt med offert och bokning av tider. Flytten på utsatt dag var också den smidig och snabb. Trevliga flyttkillar som tog väl hand om mina prylar. Detta var min andra flyttning med Etab. Rekommenderas varmt.

Åraslöv Kök O
Skrev om Etab Relocation AB

Toppbetyg! Fantastiskt bemötande, snabb service och bra utfört!

Eva H
Skrev om Etab Relocation AB

Killarna var lyhörda för att bära, plasta in ömtåliga möbler så de kom fram i befintligt skick. De var duktiga, glada, starka och snälla. Jag är mycket nöjd med helheten.

Jenny E
Skrev om Etab Relocation AB

Pålitliga! Jag har använt dem vid flera tillfällen och aldrig blivit besviken. Flyttpersonalen är välutbildad, omsorgsfull och väldigt trevlig. Man är effektiv utan att slarva.

Lukas G

Allt var toppen, tack, Med Vänlig Hälsning, Lukas

Peter S
Skrev om Etab Relocation AB

Snabba svar på förfrågan, bra information, snabba svar o bra jobb!

Johan M
Skrev om Etab Relocation AB

Alltid bra bemötande och service.

Carina R
Skrev om Etab Relocation AB

Professionella och trevliga. Fick tydliga besked och aållt har utförts enligt överenskommelse. Tjänsten: packning, flytt , msgadineri g, flyttstäda och allt utmärkt utfört.

Anke D
Skrev om Etab Relocation AB

Kunnig och tillmötesgående personal. Hela flyttningen genomfördes helt enligt önskemål och på bästa sätt. Från början till slut toppbetyg. Anke

Viggbyholm 8
Skrev om Etab Relocation AB

Bra kommunikation, trevliga positiva flyttgrabbar!

Tommy H
Skrev om Etab Relocation AB

Vi har flyttat från Stockholm till Skåne och Etab ombesörjde det hela på ett utomordentligt bra sätt. Allt från trevlig personal till högsta effektivitet. Om du tänker flytta - Anlita Etab!

Ted R
Skrev om Etab Relocation AB

Vi är mycket nöjda med Etab och hur effektiva de var med flytten. De höll vad de lovade och kan starkt rekommenderas. Vi skulle ha kunnat märka godset tydligare så hade alla lådor hamnat i rätta rum.

Kurt K
Skrev om Etab Relocation AB

Se mitt mail till Christopher och alla som handgripligen hjälpte till med flytten, även den inhyrda skåningen.

Nils J
Skrev om Etab Relocation AB

Från sakligt och tydligt offertsvar till sista steg i själva flytten från Stockholm till Skåne är vi oerhört imponerade av Etab. Offerten var fullständig korrekt jämfört med flera andra aktörer. Vid själva flytten med packning av vårt bohag kom ett det ett gäng trevliga, glada och noggranna killar. Bilen körde sen ned till Helsingborg och själva inflyttningen gick på drygt två timmar - fixad av lokalt förankrad personal. På det sätt man packat alla våra saker kan man inte annat än berömma hantverket. Noggrant, systematiserat...

Pia A
Skrev om Etab Relocation AB

Alla kontakter var trevliga och proffesionella . På och avlastning lika så. Alla arbetade snabbt och effektivt. Jag är hel nöjd med företaget . Vänligen Pia Althin

Ola C
Skrev om Etab Relocation AB

Väldigt bra service , bra uppföljning på allt och bra priser

Elvira C
Skrev om Etab Relocation AB

Alltid bra kontakt med Etab!!!

Johanna N
Skrev om Etab Relocation AB

Trevligt bemötande hela vägen, från offertförfrågan och hela vägen in i mål. Killarna som hjälpte till vid flytt var trevliga och jobbade på och var måna om att allt skulle bäras till rätt plats. Ett extra plus att de alla var rökfria vilket kändes fräscht. Anlitade även Etab för flyttstädning vilket var ett smart drag, så fint städat!

Anna-karin L
Skrev om Etab Relocation AB

Vi är mycket nöjda med Etab Relocation AB, bästa flyttfirman vi haft!

Christer L
Skrev om Etab Relocation AB

Duktig och engagerad peronal blev så bra mankan förvänta sig av proffs. Flytt

Anders S
Skrev om Etab Relocation AB

De levererade en professionell tjänst, med bra service från den personal vi mötte, framförallt i Sthlm i samband med pålastningen.

Carina W
Skrev om Etab Relocation AB

Superbra bemötande, trevlig o duktig personal, vi återkommer gärna!

Josefin E
Skrev om Etab Relocation AB

Finns inget annat flyttbolag jag rekommenderar så starkt som Etab! Logistiken kring hela min flytt gick jättebra, Etab har alla tjänster och rätt personal för att utföra jobbet på bästa sätt! Tack för all hjälp, jag ringer er nästa gång jag behöver hjälp! :)

Leif L
Skrev om Etab Relocation AB

Smidig flytt, duktiga flyttkarlar och en förträffligt utförd flyttstädning.

Jonny J
Skrev om Etab Relocation AB

Mycket proffsiga från första kontakt, offert, upphämtning, hjälp med packning, magasinering och till sist flytt från Stockholm-Skåne. Kan verkligen rekommendera Etab.

Bengt F
Skrev om Etab Relocation AB

Otroligt professionella och snabba. Löste en stor och komplicerad flytt för oss till fullkomlig belåtenhet.

Nils Anders Håkan J
Skrev om Etab Relocation AB

Proffsigt och utmärkt utförd flytt och magasinering. Utmärkt kundservice från första kontakten. Kan bara rekommendera fullt ut.

Anna F
Skrev om Etab Relocation AB

Toppenkillar som flyttade mina lådor och möbler snabbt och elegant. De var snabba, trevliga och på alla sätt tillmötesgående.

Caroline Elisabeth L
Skrev om Etab Relocation AB

Köpt en lägenhet som ska vara flyttstädad via Etab, när vi informerar dom om att det inte är flyttstädat kommer personal ut igen. Väl på plats är personalen sjukt otrevliga och höjer rösten när jag står med mitt barn i famnen, säger att balkong ingår inte i flyttstäd, badrumsgolv moppar man endast, induktionshäll med fläckar kan man inte göra rent, fläktar kan dom inte göra rent, under kyl och frys ingår inte. När dom ska damma väggarna är det en dammvippa som gäller hund eller katt hår överallt. Ta bort simpla fläckar på...

Johan Magnus G
Skrev om Etab Relocation AB

Flyttade från villa till 3 rums lägenhet. Fick rekommendationen via Bjurfors. Jättebra och jättenöjda. Enkel offert, bra service, flytten gick galant. Jättebra killar/gubbar som slet som som bara den. Skitbra!

Angelin O
Skrev om Etab Relocation AB

Fantastiska flyttkillar som utan missöden flyttade min etta i Stockholm till en tvåa i Lund, både utflytt och inflytt gick rekordsnabbt. Jag hade packat själv, och packmaterial kom gratis när de lovat. Jag var orolig för min stora soffa, men det var heller inga problem. Den enda kritiken jag har är att man lade på 2000 kr på ursprungsfakturan för att jag påpekade att soffan var klumpig, men inte justerade neråt när det visade sig att den inte var något problem. Det blev en tämligen dyr flytt för så lite saker, men jag skulle använda Stab igen för den fantastiska flyttpersonalen!

Jonas Christoffer L
Skrev om Etab Relocation AB

Familjen bestämde sig i början av året för att flytta från Stockholm ner till västkusten. Flytten skulle lastas och köras ner till västkusten på en torsdag och lossas nere på västkusten på fredagen. Flyttstädningen skulle utföras samma fredag som lossningen. Vårt enda krav var att nyckel och passerbricka till lägenheten, som städteamet använt, skulle levereras till vår mäklare. Vi betalade extra för detta. Kommunikationen fram till flyttdatumet var okej, varken bra eller dålig. Vi angav adress och kontaktpersoner hos...

Ewa T
Skrev om Etab Relocation AB

Jättetrevlig personal som genomförde vår flytt på ett otroligt effektivt sätt. Glada, snabba och strukturerade! Trevlig kontakt även med bokningen och när jag ringde och ville få hämtning av flyttkartonger kom dom direkt! Vi kan verkligen rekommendera Etab som flyttfirma!

Henrik Mickael Alexander E
Skrev om Etab Relocation AB

Funkade hur smidigt som helst ! Punktliga och sen super effektiva. De var noga med att emballera eller använda filtar för säker transport. Kan inte klaga på någonting ! Super !

STEFAN W
Skrev om Etab Relocation AB

Dom lämnar efter sig en äcklig lägenhet. Avföring på toalett-golvet! Därefter arrogant bemötande

Eva
Skrev om Etab Relocation AB

Snabba, effektiva och vänligt kompetent bemötande samt utförande

Sten
Skrev om Etab Relocation AB

Vibeställde flytt från Sthlm till Torekov.Allt fungerade perfekt snabb och trevlig personal.Ingenting att klaga på

Cecilia
Skrev om Etab Relocation AB

Vi har köpt transport av villabohag, långtidsmagasinering och utlandsflytt av Etab Relocation. Från första förfrågan har Etab skött kommunikation och hantering fläckfritt. Otroligt snabb respons, trevlig ton och bra information i varje kontakt. Prismässigt var det också otroligt mycket värde för pengarna och jag kan verkligen rekomendera detta bolag för all typ av inrikes och utrikes hantering av bohag och magasinering.

Camilla
Skrev om Etab Relocation AB

Otroligt bra bemötande och tydlig kommunikation. Jättetrevlig personal och enkla att samarbeta med. Rekommenderar starkt detta företag!

Anna F
Skrev om Etab Relocation AB

Jag hade en något rörig logistikkedja vid min flytt från Stockholm till Österlen i maj -21. Magasinering hit och dit och olika tider och adresser. Det har gått som smort och Axel, som dök upp vid fyra tillfällen, har varit en klippa. Kan bara ge mina varmaste rekommendationer.

Gunilla
Skrev om Etab Relocation AB

Transport av ett fåtal möbler + kartonger från Sverige till Nederländerna. Vänligt bemötande och bra planering samt snabb återkoppling under tiden via mejl eller telefon. Trevlig personal som hämtade upp mitt pick och pack och vänliga chaufförer från Danmark som levererade allt i gott skick på slutdestinationen. Mycket nöjd med den service jag fick samt utfört arbete. Jag kan varmt rekommendera Etab Relocation AB.

Tina
Skrev om Etab Relocation AB

“Long story but no so short” ... jag är utlandssvensk sedan över 40 år och i pandemi lockdown i Toronto, Kanada. Min bror, släktingar och vänner i Stockholm börjar alla bli äldre med allt vad det innebär och mitt i allt detta måste min lilla mammas lägenhet tömmas på hennes älskade saker. Kusin Lena ringde Etab/Ulrik Nilsson som tidigare organiserat många flyttar/tömningar/städning för släkt och vänner och introducerade mig och mammas flytt. Mitt första samtal med Ulrik började med att ”ni måste tömma och slänga ALLT...

Lotta T
Skrev om Etab Relocation AB

Otroligt trevliga och tillmötesgående. Jag kände mig trygg med deras upplägg när jag skulle flytta. Noga när de hanterade möblerna, de plastade in dem och var aktsamma med våra fina glas som de packade försiktigt. Artiga killar som var snabba och effektiva. Kan varmt rekommendera Etab! /Otto Thoresen

Kristina
Skrev om Etab Relocation AB

Vi behövde hjälp med vårt flyttlass från Stockholm till föråd i Ystad, ca 200 kartonger och lite möbler. Allt fungerade jättebra. Väldigt trevligt gäng killar lastade. En lika trevlig chaufför körde ner lasset. Två gemytliga skåningar mötte upp och vi hjäpltes alla åt att lossa. Allt gick snabbt och smidigt. Vi är så lättade och nöjda!

Jerry H
Skrev om Etab Relocation AB

Kort och gott kan man säga att flytten gick väldigt smidigt och proffsig bemötande rakt igenom. MYCKET NÖJDA med Etab. Vi köpte flytt från Värmdö till Österen/Skåne

Johanna
Skrev om Etab Relocation AB

Väldigt bra kommunikation, enkla att ha att göra med. Christopher var väldigt trevlig och hela upplägget verkar väldigt smidigt.

Peter Anders N
Skrev om Etab Relocation AB

Flytt av akvarium, mycket hög service nivå på gubbarna som utförde flytten, och framför allt professionella på det dom utförde! Detta företag kommer jag garanterat använda mig mer av! / Mycket nöjd kund:)