Eu moppen och MC

Eu moppen och MC

1.7 / 5 i betyg — 6 rekommendationer
Mekonomen BilLivet Kristianstad
Alf L:
Bilverkstäder är ju en lurig branch, full med skojare. Har alltid blivit proffsigt och trevligt bemött och Mekonomen i Kristianstad har hitt...
Hemsida
Adress
Kummelvägen 2
37161 Lyckeby Karlskrona

Läs vad 6 användare tycker om Eu moppen och MC

• Leif D
    Leif D skrev om Eu moppen och MC
    Bor man utanför Karlskrona skall man absolut inte räkna med att få ett vänligt och generöst bemötande vid garantiärenden( kanske inte lokalt heller men det har jag ingen erfarenhet av). Företaget försvarar sig med näbbar och klor trots att det handlar om små åtgärder på några hundralappar. Som kund mästras man med pekpinne och tappar allt intresse för att ha med dem att göra. Så kan du inte åka till dem och få det åtgärdat - AVSTÅ FRÅN distansaffärer med EU-Moppen & Mc , handla av någon annan!
  • Christian W
    Christian W skrev om Eu moppen och MC
    har varit på många företag men här känner man sig inte välkommen
    Skulle köpa en ny ATV som jag hade kollat ut på Blocket men när jag kom ut i butiken så hade den gått upp 10 tusen för att dom inte hunnit ändra
    Köpte på ett annat ställe 20 tusen billigare.
    Ville göra service nyligen men dom hade inte tid så jag körde upp till Rödeby är där är dom serviceinriktade och duktiga
    Kommer aldrig att sätta min fot där fler gånger
    J-E H gillar detta
  • J-E H
    J-E H skrev om Eu moppen och MC
    Sämsta tänkbara service och bemötande- en riktig skitbutik!!
    Lämnade in för reparation av ett simpelt fel och man behöll fordonet i sju veckor! Personalbrist sade man och vid de tre tillfällen jag var där satt innehavaren och tittade på filmer på internet!!
    Man tar ej heller sitt ansvar för de garantier man lämnar vid köpet- skyller allt på kunderna och är allmänt otrevliga!!
    Har faktiskt aldrig blivit så illa behandlad och bemött som kund någon annan stans och rekommenderar alla jag kan att EJ bli kund hos dessa!
    Visa alla (8)
      2009-11-11
    EU-Moppen & MC: Givetvis har vi misslyckats på någon nivå när du känner såhär och vi får ta oss en funderare på hur vi kan bli tydligare och enklare.
  • J A
    J A skrev om Eu moppen och MC
    Riktigt dåligt bemötande när jag skulle skicka en cykel med bussgods! Dom tittade på mig som jag vore dum i huvudet när jag skulle paketera cykeln på plats och inte hade hunnit göra det i förväg.. frågade efter om man kunde bara låna 2 verktyg och skruva ner cykeln.. svaret var: " allt det där SKA man göra innan, sånt har inte vi tid med, vi har kunder"

USCH
      2009-10-02
    EU-Moppen & MC: Svar: Detta bemötande ber vi givetvis om ursäkt för. Maila eller slå en signal, 0734-228570 så vi kan komma till en förbättring.
  • Tom C
    Tom C skrev om Eu moppen och MC
    Såg en annons på Blocket från detta företag. Men bilden och texten stämde inte riktigt så jag mailade en fråga om vad som gällde. När jag fick svar höll jag på att trilla av stolen. Varför? Jo i svaret frågade företaget om jag inte hade nåt att göra eller om jag var arbetslös! Vad för man för uppfattning efter ett sådant svar? Jag blev naturligtvis lite frågande och gick in i deras butik när jag vid ett tillfälle passerade. Då stod en man och skällde på en kund.Jag vände omedelbart och gick därifrån. Mitt mailsvar var tydligen ingen engångsolycka. Efter detta ser inte jag någon anledning att någonsin mera ha med det företaget att göra.
      2009-10-02
    EU-Moppen & MC: Ibland görs missar i annonser, och ibland påpekar kunder detta. Naturligtvis ber vi då om ursäkt och rättar till annonsen om den är fel.
  • Bengt S
    Bengt S skrev om Eu moppen och MC
    Som kund sedan många år vet jag att killarna på EU-Moppen & MC gör det lilla extra för sina kunder och jag har alltid fått rätt pris på reservdelar och grejer och bra betalt för inbyte.