Alla kategorier Företagstjänster Skåne Malmö Euroflorist Sverige AB

Euroflorist Sverige AB

Bellevuevägen 46, 217 72 Malmö — Visa karta

Skicka en bukett med blommor! Det tar bara ett par minuter. EuroFlorist är Europas största nätverk med professionella florister och blomsterbutiker!

Läs vad 2 kunder tycker om Euroflorist Sverige AB

• Hans P
    Hans P skrev om Euroflorist Sverige AB
    Euroflorist har missat min leverans vid 2 av 2 tillfällen senaste veckorna. Vid första tillfället var det "tekniskt strul" och lev blev en dag sen. Vid andra tillfället hade jag beställt blommor till min mammas födelsedag. Ingen leverans och ingen notis till mig. De skyller på floristen som i sin tur hävdar att han ringt. Vi kollade min mammas mobil, och inga missade samtal. Euroflorist kundtjänst lovade mig att betala tillbaka pengarna. När jag senare påtalade att jag inte fått några pengar frågade de vem jag pratat med. Jag hade naturligtvis inte skrivit ner det. Då tog de tillbaka löftet och erbjöd mig ett presentkort på en femtedel av värdet. Otroligt dålig kundservice. Läs mer
  • Hanna skrev om Euroflorist Sverige AB
    Beställde en bukett till mors dag och när den levererades var blommorna torra, en del vissna, kronblad ramlade av och buketten bestod helt enkelt av blommor som aldrig hade gått att sälja i butik. En stor besvikelse. Dessutom kan man inte reklamera till Euroflorist, som helt hänvisar till den aktuella floristen. Dit får man då be mottagaren som skulle få den fina bukett man tänkt sig, att gå för att reklamera - den ligger ju på orten där buketten skulle levereras och dit man själv inte alltid kan ta sig (det var ju därför jag valde blombud från första början!). Känns uselt att behöva be mottagaren ha besväret med att reklamera! Läs mer