Euroflytt

Slakthusgatan 1-3, 504 41 Borås — Visa karta

Vi på Euroflytt är ett av Sveriges mest växande flytt- och transportbolag! Vi flyttar inom både Sverige, grannländerna och övriga Europa. Vi är en personlig flyttfirma med både flexibilitet och möjligheter och vi jobbar alla dagar på året i alla väder.

Enstaka paket. Pallar. Möbler. Fulla lastbilar. Vad du än behöver flytta så kan vi hjälpa till. Dessutom erbjuder vi tjänster som magasinering, lagerhållning, sortering och återvinning. Vi har mångaårig erfarenhet av flytt och transport och utbildar alla våra chaufförer i miljö och säkerhet. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 3 kunder tycker om Euroflytt

• San
    San skrev om Euroflytt
    Euroflytt visade sig vara precis det vi hoppades på; hjälpsamma, snabba och kundvänliga. Supernöjda med första kontakten med Michael på kundtjänst som gav oss en offert; han svarade snabbt och konkret på alla Mail jag skickade och svarade i telefon en söndag när vi hade en fråga. Flyttkillarna, Tariq, Ibrahim och Khalid var grymma! De var snabba, trevliga och tog väl hand om våra möbler och saker. Flyttstädet vi hade inkluderat får en stjärna mindre men överlag är vi mer än nöjda!! :) Läs mer
  • Visar M
    Visar M skrev om Euroflytt
    Mycket bra bemötande, flexibla och trevliga. Läs mer
  • Michael R
    Michael R skrev om Euroflytt
    Har bara gott att säga om dem, håller tider och det man lovat. Läs mer

Slakthusgatan 1-3, 504 41 Borås