Euroflytt

Druveforsvägen 9, 504 33 Borås — Visa karta

Vi på Euroflytt är ett av Sveriges mest växande flytt- och transportbolag! Vi flyttar inom både Sverige, grannländerna och övriga Europa. Vi är en personlig flyttfirma med både flexibilitet och möjligheter och vi jobbar alla dagar på året i alla väder.

Enstaka paket. Pallar. Möbler. Fulla lastbilar. Vad du än behöver flytta så kan vi hjälpa till. Dessutom erbjuder vi tjänster som magasinering, lagerhållning, sortering och återvinning. Vi har mångaårig erfarenhet av flytt och transport och utbildar alla våra chaufförer i miljö och säkerhet. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 22 kunder tycker om Euroflytt

• Emma H skrev om Euroflytt
    Jag beställde hjälp med flyttkörning av alla mina möbler.
    Killarna som kom var jättetrevliga men först var jag lite besviken ,på att dom kom med en så liten lastbil. Eftersom jag beskrev att jag hade jättemånga stora möbler. Dom packade och staplade jättebra, så 2 körningar räckte.Blev glatt överraskad. Priset var också helt ok. Läs mer
  • Igor M
    Igor M skrev om Euroflytt
    Bokade flytt på en lördag upp till 6 timmars arbete, 1 månad innan flyttdagen. Fått alla offert, regler och skyldigheter.
    På flyttdagen kom de exakt vid utlovad tid även om vi inte haft någon kontakt mera efter överenskommelsen.
    Grabbarna är duktiga, visar hänsyn och har bra tempo.
    Ingeting gick sönder eller skadades.
    Enda grejen man ska tänka på är att ha bra och starka flyttkartonger, och att det är välförpackat, allt annat sköter Euroflytt!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Angelica P
    Angelica P skrev om Euroflytt
    Flytthjälp. Vid bokning väldigt trevlig och snabb mailrespons. Flyttkillarna kom i tid och var väldigt trevliga och hjälpsamma. Allt gick så smidigt att det blev klart tidigare än jag räknat.
    Rekommenderas verkligen.
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Får de av mig! Läs mer
  • Annica B skrev om Euroflytt
    Mycket trevlig och duktig personal Läs mer
  • Josefin T skrev om Euroflytt
    Trevligt bemötande från bokning till utförande. Funkade smidigt Läs mer
  • Kjell B
    Kjell B skrev om Euroflytt
    Euroflytt hjälpte mig med "all inclusive" Dvs hämtade mitt bohag i min sålda villa, magasinerade det under flera månader allt eftersom mitt nya boende i Portugal blev försenat, hämtade mitt bohag i min sålda lägenhet i Stockholm magasinerade det då mitt nya boende blev ytterligare försenat.
    Fraktade allt ner till min nya adress i Algarve.
    Alltid tillgängliga på telefon med gott humör och behjälpliga. Läs mer
  • Jan B skrev om Euroflytt
    miss i planeringen av dem med packning från deras sida på kontoret. Mvh Janne Läs mer
  • Lena A skrev om Euroflytt
    Köpte flytt av bohag till Portugal.
    Allt fungerade utmärkt, de var mycket flexibla och lyhörda för våra behov. Läs mer
  • CRISTIAN L skrev om Euroflytt
    De levde upp till mina förväntningar. Jag var väldigt nöjd med dem och skulle gärna rekommendera. Läs mer
  • Kenneth G skrev om Euroflytt
    Det var duktiga pojkar, allt gick på avtalad tid och inget blev skadat. Kenneth Läs mer
  • Daniel H skrev om Euroflytt
    Kom enligt avtalad tid med ett strålandande humör. Allt flöt supersmidigt. Vi har bara gott att säga om Euroflytt! Läs mer
  • ALI D skrev om Euroflytt
    Det var jätte fint tillfället när vi bestämt oss att gå vidare med sånt företag, de gjorde ett kanon jobb, vara hjälpsamma, ha en bra följsamhet och fixade jobbet på bra sätt, vi är väldigt nöjda faktiskt. MVH Läs mer
  • PANOS P skrev om Euroflytt
    Trevliga och snabba. Kom snabbt på plats och var färdiga i god tid Läs mer
  • ELMIRA L skrev om Euroflytt
    Jag köpte en tjänst flyttning jag blev bemött as bra både av personal och företaget. Hade inte så stora förväntningar. Tyckte att företsget levde upp till det dom skulle. Läs mer
  • Elsie Viola K skrev om Euroflytt
    Perfekt bra och snabba killar Kan rekomendera er varmt Läs mer
  • RENÉE L skrev om Euroflytt
    Utomlandsflytt till Portugal.
    Effektiva och snabba och väldigt bra arbetsledare som delegerade. Läs mer
  • Lars-Göran W skrev om Euroflytt
    Kan rekomendera Euroflytt.

Höll vad de lovat och mer därtill!

Nöjd😁 Läs mer
  • Sanjin C skrev om Euroflytt
    Rekommenderar denna flyttfirman stort till alla som behöver hjälp med sin flytt! Grabbarna gjorde ett suveränt jobb och kundtjänsten svarade alltid med kompletta svar. Ett ord som beskriver Euroflytt bäst är; professionalitet. Läs mer
  • Gitte E skrev om Euroflytt
    Joy of Plenty anlitade Euroflytt för hjälp med att bära möbler till ett projekt. Allt funkade hur bra som helst. Killarna bar och kämpade på. Det var en del väldigt tunga möbler men de fixade detta galant. Har bara positivt att säga och rekommenderar Euroflytt väldigt mycket! Tusen tack till er alla som bar! Läs mer
  • San
    San skrev om Euroflytt
    Euroflytt visade sig vara precis det vi hoppades på; hjälpsamma, snabba och kundvänliga. Supernöjda med första kontakten med Michael på kundtjänst som gav oss en offert; han svarade snabbt och konkret på alla Mail jag skickade och svarade i telefon en söndag när vi hade en fråga. Flyttkillarna, Tariq, Ibrahim och Khalid var grymma! De var snabba, trevliga och tog väl hand om våra möbler och saker. Flyttstädet vi hade inkluderat får en stjärna mindre men överlag är vi mer än nöjda!! :) Läs mer
  • Visar M skrev om Euroflytt
    Mycket bra bemötande, flexibla och trevliga. Läs mer
  • Michael R
    Michael R skrev om Euroflytt
    Har bara gott att säga om dem, håller tider och det man lovat. Läs mer

Druveforsvägen 9, 504 33 Borås