Alla kategorier Flyttfirma Västra Götaland Borås Flyttfixarna Sverige AB

Flyttfixarna Sverige AB

Box 125, 501 13 Borås — Visa karta

Vi på FlyttFixarna Sverige AB är ett av Sveriges mest växande flytt- och transportbolag! Vi flyttar inom både Sverige, grannländerna och övriga Europa. Vi är en personlig flyttfirma med både flexibilitet och möjligheter och vi jobbar alla dagar på året i alla väder.

Enstaka paket. Pallar. Möbler. Fulla lastbilar. Vad du än behöver flytta så kan vi hjälpa till. Dessutom erbjuder vi tjänster som magasinering, lagerhållning, sortering och återvinning. Vi har mångaårig erfarenhet av flytt och transport och utbildar alla våra chaufförer i miljö och säkerhet. Varmt välkommen till oss!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 50 kunder tycker om Flyttfixarna Sverige AB

• Sten I skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Har varit med om mer motiverade och snabba flyttgubbar. Läs mer
  • Sofia B
    Sofia B skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    flytthjälp, väldigt trevliga killar som var snabba och effektiva, blev väldigt nöjd med allt både priset och att killarna verkligen frågade var allt skulle stå. Läs mer
  • Sven H skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Jag köpte flyttning och städning i paket. Lastning transport och lossning sköttes utmärkt utan skador och med stort omdöme från personalen. Båda uppgifterna utfördes samma dag av två mycket trevliga och noggranna unga män.
    Priset var det bästa som jag fick bland fem offerter.
    Rekommenderar nya kunder att läsa leveransvillkoren noga! Läs mer
  • Nils T skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Hade beställt en flyttning inom samma lilla stad. Funkade helt ok. Kanske var jag som inte var tillräckligt förberedd som gjorde de lite stressigt. De var lite språkförbistring, jag gav som jag tyckte enkla instruktioner och jag kände ibland att de inte förstod vad jag menade.

Men som sammanfattning så kommer jag om jag ska flytta igen tänka mig använda dom igen. Läs mer
  • Jon W
    Jon W skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Allt var top of the line. Bästa flyttfirma jag anlitat alla kategorier. Snabba, noga, billiga, trevliga. Läs mer
  • Cloud E skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Fungerade mycket bra, på plats i tid och packade noggrant så inget blev skadat. Flytt av 3a till 3a tog 6h inkl 1,5h körning Läs mer
  • Anders J skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Flytt förråd till hus. Bra bemötande, snabbt jobbat, höll tider Läs mer
  • Lena C skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Flytt av bohag fr 140kvm till lägenhet på 78kvm
    Jag fick lådor och källmaterial.men inte till mina antika speglar, sköra tavlor, kristallkronor antika möbler. Mkt blev chippad.. det fanns ingen arbetsledning på plats initialt och det uppstod ganska mkt förvirring. Min son och två kompisar hjälpte till så arbetsledning hade verkligen behövts...
    Alls gjorde lite allt möjligt
    Lådor som.var markerade Förråd kom upp i lägenheten istället för att direkt bäras ner i förrådet. Personalen pratade mkt dålig svenska.... Läs mer
  • Kristina J skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    + Att en man från företaget kom hem och tittade hur många kartonger och hur mycket saker som skulle tas med.

+ Killarna som packade ner hade gjort ett mycket bra jobb. Allt var ordentligt nedpackat.

- Däremot hade de glömt att packa ner alla mina vinterstövlar etc. Jag fick åka och köpa svarta säckar och frakta dessa tunga säckar själv.

- Jag var tydlig med att förklara att alla kartonger och Ikeapåsar med böcker skulle upp en trappa. Även att kökssakerna sakerna skulle in i köket. Kunde inte stå och kolla alla kartonger utan trodde att de förstått det och att de gjorde som jag förklarat.

- Eftersom jag var sjuk i influensa orkade jag inte kolla så allt kom på rätt plats innan de åkte. Det gjorde jag först nästa dag tillsammans med min ena dotter. Då upptäckte vi att alla kartonger och Ikeakassar med böcker stod i vardagsrummet.

Funderade på varför så få kartonger med porslin fanns i köket och då upptäckte vi till vår förvåning att dessa kartonger som det stod: Aktas porslin på, stod längst ner med tunga kartonger med böcker ovanpå. Det är inte okej. Jag hade betalat för att få sakerna på rätt plats.

Mejlade flyttfirman om detta och frågade hur vi kunde kompensera det och jag hade hoppats på ett svar att de skulle skicka ett par killar som tog upp böckerna. Men jag fick inget svar över huvud taget och det var mycket dåligt.

Så jag kommer inte rekommendera denna flyttfirma till någon. Läs mer
  • Leif A skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Flytt i Göteborg.
    Punktligt, snabbt, bra hanterande av flyttgodset, hyggligt pris. Läs mer
  • Morgan B
    Morgan B skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Trevlig, hjälpsamma och effektiva. flytten gick snabbt och utan problem; inget skadat. Är mycket nöjd. Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Från början till slut ett positivt bemötande och mycket bra genomförande av min flytt! Läs mer
  • Jenny A skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Flytt. De kom i tid, de flyttade snabbt ut och in. De var även behjälpliga med att fixa till en byrålåda som hade krånglat innan flytten, så efter flytten fungerade den som de skulle vilket jag är tacksam för. Billigt, snabbt och enkelt helt klart!

Levde upp till förväntningarna! Var även smidigt att boka flytthjälpen via telefon! Snabb service. Läs mer
  • Seyed E skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Jag köpte flytthjälp med lastbil från Göteborg till Stockholm. Priset var bra jämfört med andra offert jag fick. 2 trevliga killar komm och lastade bilen. De var bra och noggranna. Nästan allt gick jättebra förutom 2 lådor till min Ikea garderob som gick sönder. Men det händer sånt. Läs mer
  • ULF ERIK B skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Bra jobbat, nöjd jobbade bra och var trevliga på alla sätt Läs mer
  • Henrik K skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Flytthjälp. Trevlig personal. Snabba Läs mer
  • Erik L
    Erik L skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    1 timme sena i starten - sedan ytterligare en timme sena vid transport från lgh till ny adress.
    Sedan försök att få betalt för den extra timmen - bisarrt.. Läs mer
  • Camilla T skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Trevlig och hjälpsam personal och utmärkt utfört arbete. Läs mer
  • Maud I skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Trevliga killar som gjorde sitt bästa. Hade önskat att de fått med sig en van snarare än lastbil så de kunnat komma in i garaget hela vägen. Läs mer
  • Elisabeth S skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Trevligt bemötande.
    Jag hade nog förväntat mig mer erfarenhet och proffesionellt arbete under flytten.
    (jag hjälpte till med flytten och fick påminna om att källaren oxå skulle tömmas)
    Killarna som kom hade nog inte någon större flyttvana.
    Det hade varit bättre om en ovan flyttkille fick arbeta tillsammans med en mer erfaren flyttarbetare.
    Killarna gjorde så gott de kunde, inget gick sönder och allt är på plats på nya adressen
    Tack
    Elisabeth Stenberg Läs mer
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Bra service , mycket gott mottagande Läs mer
  • Britten A skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Jätte bra allting.ska rekommenderas era flyttfirma.kram från Britten Läs mer
  • Ylva E skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Flytt av bohag frän hus till lägenhet.
    Helt nöjd med flytten Läs mer
  • Jenny F skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Starka killar
    O de va mycket rädda om möblerna Läs mer
  • ANITA J skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Så duktiga o trevliga flyttkillar. Enda tokiga att de tog med gardinstängerna som hlr till förra huset. De mådte upp igen, de är ägarens. Jag sa att de skulle sitta kvar. 🙄😢 Läs mer
  • Margareta J
    Margareta J skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Köpte tjänsten på nätet och kände inte till firman innan. Är mycket nöjd med upplevelsen och glad över att blivit vänligt bemött. Tack Läs mer
  • Susanna K skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Beställde en utlandsflytt, fick ett fast pris som inkluderade allt. Fick ett väldigt trevligt och personligt bemötande, företaget höll vad de lovade. Killarna var punktliga och trevliga, allt flöt på utan några som helst problem. Behövde ändra adressen dit lasset skulle levereras i sista stund, det var inga problem. Är verkligen supernöjd! Läs mer
  • JOHAN K skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Uppförde inte det uppdraget dom lovade, avslutade flytten 30 min tidigare än utsatt tid. Muntliga överenskommelser gäller inte enligt företaget. Tänk på att ha allt skriftligt. Läs mer
  • Emma H skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Jag beställde hjälp med flyttkörning av alla mina möbler.
    Killarna som kom var jättetrevliga men först var jag lite besviken ,på att dom kom med en så liten lastbil. Eftersom jag beskrev att jag hade jättemånga stora möbler. Dom packade och staplade jättebra, så 2 körningar räckte.Blev glatt överraskad. Priset var också helt ok. Läs mer
  • Igor M
    Igor M skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Bokade flytt på en lördag upp till 6 timmars arbete, 1 månad innan flyttdagen. Fått alla offert, regler och skyldigheter.
    På flyttdagen kom de exakt vid utlovad tid även om vi inte haft någon kontakt mera efter överenskommelsen.
    Grabbarna är duktiga, visar hänsyn och har bra tempo.
    Ingeting gick sönder eller skadades.
    Enda grejen man ska tänka på är att ha bra och starka flyttkartonger, och att det är välförpackat, allt annat sköter Euroflytt!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Angelica P
    Angelica P skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Flytthjälp. Vid bokning väldigt trevlig och snabb mailrespons. Flyttkillarna kom i tid och var väldigt trevliga och hjälpsamma. Allt gick så smidigt att det blev klart tidigare än jag räknat.
    Rekommenderas verkligen.
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Får de av mig! Läs mer
  • Annica B skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Mycket trevlig och duktig personal Läs mer
  • Josefin T skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Trevligt bemötande från bokning till utförande. Funkade smidigt Läs mer
  • Kjell B
    Kjell B skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Euroflytt hjälpte mig med "all inclusive" Dvs hämtade mitt bohag i min sålda villa, magasinerade det under flera månader allt eftersom mitt nya boende i Portugal blev försenat, hämtade mitt bohag i min sålda lägenhet i Stockholm magasinerade det då mitt nya boende blev ytterligare försenat.
    Fraktade allt ner till min nya adress i Algarve.
    Alltid tillgängliga på telefon med gott humör och behjälpliga. Läs mer
  • Jan B skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    miss i planeringen av dem med packning från deras sida på kontoret. Mvh Janne Läs mer
  • Lena A skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Köpte flytt av bohag till Portugal.
    Allt fungerade utmärkt, de var mycket flexibla och lyhörda för våra behov. Läs mer
  • CRISTIAN L skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    De levde upp till mina förväntningar. Jag var väldigt nöjd med dem och skulle gärna rekommendera. Läs mer
  • Kenneth G skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Det var duktiga pojkar, allt gick på avtalad tid och inget blev skadat. Kenneth Läs mer
  • Daniel H skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Kom enligt avtalad tid med ett strålandande humör. Allt flöt supersmidigt. Vi har bara gott att säga om Euroflytt! Läs mer
  • ALI D skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Det var jätte fint tillfället när vi bestämt oss att gå vidare med sånt företag, de gjorde ett kanon jobb, vara hjälpsamma, ha en bra följsamhet och fixade jobbet på bra sätt, vi är väldigt nöjda faktiskt. MVH Läs mer
  • PANOS P skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Trevliga och snabba. Kom snabbt på plats och var färdiga i god tid Läs mer
  • ELMIRA L skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Jag köpte en tjänst flyttning jag blev bemött as bra både av personal och företaget. Hade inte så stora förväntningar. Tyckte att företsget levde upp till det dom skulle. Läs mer
  • Elsie Viola K skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Perfekt bra och snabba killar Kan rekomendera er varmt Läs mer
  • RENÉE L skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Utomlandsflytt till Portugal.
    Effektiva och snabba och väldigt bra arbetsledare som delegerade. Läs mer
  • Lars-Göran W skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Kan rekomendera Euroflytt.

Höll vad de lovat och mer därtill!

Nöjd😁 Läs mer
  • Sanjin C skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Rekommenderar denna flyttfirman stort till alla som behöver hjälp med sin flytt! Grabbarna gjorde ett suveränt jobb och kundtjänsten svarade alltid med kompletta svar. Ett ord som beskriver Euroflytt bäst är; professionalitet. Läs mer
  • Gitte E skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Joy of Plenty anlitade Euroflytt för hjälp med att bära möbler till ett projekt. Allt funkade hur bra som helst. Killarna bar och kämpade på. Det var en del väldigt tunga möbler men de fixade detta galant. Har bara positivt att säga och rekommenderar Euroflytt väldigt mycket! Tusen tack till er alla som bar! Läs mer
  • San
    San skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Euroflytt visade sig vara precis det vi hoppades på; hjälpsamma, snabba och kundvänliga. Supernöjda med första kontakten med Michael på kundtjänst som gav oss en offert; han svarade snabbt och konkret på alla Mail jag skickade och svarade i telefon en söndag när vi hade en fråga. Flyttkillarna, Tariq, Ibrahim och Khalid var grymma! De var snabba, trevliga och tog väl hand om våra möbler och saker. Flyttstädet vi hade inkluderat får en stjärna mindre men överlag är vi mer än nöjda!! :) Läs mer
  • Visar M skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Mycket bra bemötande, flexibla och trevliga. Läs mer
  • Michael R
    Michael R skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Har bara gott att säga om dem, håller tider och det man lovat. Läs mer

Box 125, 501 13 Borås