Europaweekend.se - EW Travel & Events AB

Västmannagatan 15, 111 24 Stockholm — Visa karta

Vi på Europaweekend hjälper dig arrangera konferensresor utomlands och inom Sverige. Våra uppdragsgivare är företag, organisationer och andra större sällskap. Storlek på grupperna är alltifrån ett par personer upp till ett par hundra och vi arrangerar varje år drygt 200 grupp- & konferensresor.

Utöver konferens & kickoffer arrangerar vi även resor för privatpersoner så som weekendresor, sparesor och bilrundresor.

Vi är själva ute på våra destinationer flera gånger om året och besöker våra hotell, äter på de restauranger som vi rekommenderar, lär känna våra lokala guider, helt enkelt säkerställer kvalitén på allt det som vi bokar.

Det är det som vi tycker är absolut roligast, arrangera och få er att njuta av en fantastisk upplevelse; Ett stort eller litet gäng som ska iväg i ett par dagar för att stärka sammanhållningen, konferera eller helt enkelt bara ha kul tillsammans!

Varmt välkommen till oss på Europaweekend!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 130 kunder tycker om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB

• 2019-10-14

Michael L skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Gruppresa
    Mycket professionellt och bra bemötande. Hög servicenivå.
    Förväntade att få ett bra och engagerat bemötande. Överträffades med råge.
    Mycket trevlig resa med nöjda gruppresenärer. Bra hotell för priset. Läs mer
    2019-10-14 Europaweekend.se svarar Michael L
    Tusen tack för de fina orden Michael, otroligt glädjande att höra att er resa blev så lyckad!
    Varmt välkommen tillbaka till oss på Europaweekend!

• 2019-10-14

Anousha A skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Supernöjda med vår konferensresa. Snabb återkoppling, super bra service samt hjälp från start till avslut! Kommer absolut kontakta Europa Weekend inför nästa års konferensresa. Stort tack till Sarah Ekblad! Läs mer
  • Sandra B

2019-10-11

Sandra B skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Planering och bokning av konferensresa för ca 60 personer.

Fantastisk kontakt, snabb och effektiv service, trevlig kontakt, lätt att nå, enkelt att planera tillsammans. Har inget negativt att säga!

Jag förväntade mig att det skulle bli stressigt och lite krångligt att få ihop en resa för så många personer, men det har bara varit roligt! Tar gärna hjälp av europaweekend igen och rekommenderar varmt andra att ta hjälp därifrån.

Varmt tack! Läs mer
    2019-10-11 Europaweekend svarar Sandra B
    Hej Sandra, tack så mycket för ditt fina omdöme. Jättekul att få vara med och arrangera er konferensresa. Stort tack för att ni valde att resa med oss!

• 2019-10-07

Henrik M skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Europaweekends otroliga tillmötesgående sätt och deras genuina intresse att tillgodose vårt behov placerar dom allra först i val av researrangör för företagets konferensresa.

Toppklass! Läs mer
    2019-10-07 Europaweekend svarar Henrik M
    Stort tack för dom fina orden Henrik! Verkligen roligt att höra :)
    Ni är så varmt välkomna tillbaka!

• 2019-09-27

Theresia J skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Vi på Brandkonsultbyrån bokade vår konferensresa till Alicante genom Europaweekend. Vi är väldigt nöjda med resan och
    Sarah Ekblad som jobbar för Europaweekend gjorde det väldigt smidigt för oss. Under hela processen så har vi fått snabba och korrekta svar, väldigt trevlig och tillmötesgående. Tack för ypperlig service. Läs mer
    2019-09-30 Europaweekend.se svarar Theresia J
    Tusen tack Theresia för den fina recensionen!
    Jätteroligt att ni är så nöjda med resan till Alicante, varmt välkommen tillbaka till oss på Europaweekend framöver!

• 2019-09-18

Rebecka H skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Vi anlitade Europaweekend för en konferensresa för ett mindre företag.Vi fick ett professionellt bemötande, snabb återkoppling och de var väldigt måna om att vi skulle få en fantastisk resa. De anpassade resan efter våra önskemål och kom med egna tips.
    Tack Mariam för att du anordnade en oförglömlig resa till oss!
    Kan varmt rekommendera Europaweekend! Läs mer
    2019-10-02 Europaweekend svarar Rebecka H
    Stort tack för dom fina orden Rebecka.
    Jättekul att höra att ni är nöjda, har varit superroligt att få hjälpa er med er härliga resa och program.
    Det är ett rent nöje att ha er som kunder och hoppas att vi hörs snart igen :)

• 2019-09-17

Emma S skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Vi fick hjälp av Europaweekend med att anordna vår konferensresa för ca 70 personer. De tog fram flera förslag på resa samt aktiviteter som passade våra önskemål. Vi är otroligt nöjda med all hjälp vi fick, snabb service och alltid väldigt hjälpsamma. Appen var väldigt uppskattat när man reser med ett större gäng. Skulle varmt rekommendera Europaweekend! Läs mer
  • 2019-09-16

Annika E skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Vi anlitade Europaweekend.se för att hjälpa oss arrangera en konferensresa till Portugal. Vi är supernöjda med resan och den hjälp vi fick från Europaweekend.se med att sy ihop allting! Från första till sista kontakt har servicegraden varit fantastisk! Läs mer
    2019-09-18 Europaweekend.se svarar Annika E
    Hej Annika, tack så mycket för ditt fina omdöme. Jättekul att få vara med och arrangera er resa till Portugal, stort tack för att ni reste med oss!

Marie
  • 2019-09-12

Josefin H skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Mycket positivt intryck av vår kontakt med EW! Professionellt bemötande, snabb återkoppling och lyhörda för våra önskemål. Vi kände oss väl omhändertagna genom hela vår konferensresa och allting var väl förberett. Ylva, vår kontaktperson på EW var mycket hjälpsam när det gällde uppdateringar i deltagarlista och lite justeringar vi var tvungna att göra i schemat på kort varsel vilket var mycket uppskattat i vårt fall. Vi fick ett program som var specifikt anpassat efter våra önskemål och alla var väldigt nöjda med resan. Stor tack! Läs mer
    2019-09-13 Europaweekend.se svarar Josefin H
    Tack Josefin för det fina omdömet, har varit väldigt roligt att få hjälpa er med er fina resa och program.
    Hoppas att vi hörs snart igen :)
    Bästa hälsningar
    Ylva
  • Petra H

2019-09-10

Petra H skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Vi har anlitat Europaweekend flera gånger för hjälp att boka vår årliga konferensresa. Otroligt smidigt och flexibelt! Bra bemötande och det känns alltid tryggt att boka genom Europaweekend. Läs mer
    2019-09-10 Europaweekend.se svarar Petra H
    Stort tack för dom fina orden Petra! Verkligen roligt att höra :) Det är ett nöje att få vara med och arrangera era resor, hoppas vi hörs igen nästa gång det är dags att åka mot nya äventyr!

Bästa hälsningar, Marie
  • Philip H

2019-09-09

Philip H skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Vi tog hjälp av europaweekend för att anordna en konferensresa.

Allt fungerade superbra och var precis som överenskommet.

Trevliga kontaktpersoner som fixade även våra sista minuten ändringar utan problem.

Rekommenderas! Läs mer
    2019-09-09 Europaweekend.se svarar Philip H
    Stort tack Philip, fantastiskt roligt att få vara med och arrangera er resa!
    Varmt välkommen tillbaka till oss på Europaweekend!

Bästa hälsningar Sarah
  • 2019-09-06

Paulina W skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    gruppresa med företagskonferens, jätteproffsiga, snabba, lösningsbenägna samt att man kan lita på dem. Kände oss helt trygga med allt! Blev vad vi förväntade oss om inte över förväntan! Läs mer
    2019-09-10 Europaweekend svarar Paulina W
    Hej Paulina,
    tack för gott samarbete kring er resa och fina ord. Ser fram emot nästa års planering! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Petra W

2019-06-13

Petra W skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Vi åkte på företagsresa till Dublin och fick mycket bra hjälp med vår resa av Virginia på Europaweekend, allt flöt på mycket bra både innan avresa och på resmålet! Vi kan verkligen rekommendera Europaresor!! Läs mer
    2019-06-13 Europaweekend.se svarar Petra W
    Tack snälla för den fina recensionen och rekommendationen!
    Jättekul att ni är så nöjda med resan till Dublin, ni hann ju verkligen med mycket på den korta tiden :)
    Bästa hälsningar Virginia
  • 2019-06-12

Anders L skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Jag köpte en konferensresa till Spanien.
    Bra bemötande med snabb svarstid och ett väl genomarbetat reseförslag.
    Inga större förväntningar men boendet överraskande bra, bättre än vad jag hade trott. Läs mer
    2019-06-13 Europaweekend.se svarar Anders L
    Hej Anders,
    Jättekul att höra att ni är så nöjda med resan och allt program på plats.
    Varmt välkomna tillbaka till oss på Europaweekend!

• 2019-06-11

Ann-katrin Ö skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Vi har åkt med Europawerkend i höstas och fick så bra bemötande av Virginia mycket nöjda resenärer👍Nu åkte jag o min dotter till London , utmärkt hotell, fick hjälp med Ryanair , bokning av biljetter, tips på bra upplevelser,och snabba sms, Så vi kommer att åka med Europaweekendoch Virginia igen. Läs mer
    2019-06-13 Europaweekend.se svarar Ann-katrin Ö
    Tack så mycket för den fina recensionen! Har varit jättekul att få hjälpa dig med era resor och ser fram emot nästa gång det blir dags :) Hälsningar Virginia
  • 2019-06-07

Maria B skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Får första kontakten med Europaweekend har jag blivit proffsigt Marie har hjälpt mig på ett väldigt bra sätt med att sy ihop en konferensresa för våra 45 medarbetare. Allt funkade prickfritt på destinationen där vi ständigt hade lokal guide närvarande.
    Inför resan hjälpte Marie till med alla möjliga önskemål och kom med bra tips!

Jag kan varmt rekommendera Europaweekend som samarbetspartner vid er nästa konferensresa! Läs mer
    2019-06-10 Europaweekend.se svarar Maria B
    Stort tack Maria, fantastiskt roligt att få vara med och arrangera er resa! Detta gör vi om snart igen, mot nya spännande resmål :)

Marie
  • Ingrid A

2019-06-03

Ingrid A skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    En långweekend i Krakow. Med besök i Auschwitz, judiska kvarteren och Schindlers fabriken.
    Bra bemötande och mycket information inför resan. Allt fungerade bra på vår resa med allt de ordnat. Bra hotell.
    Sedan uppföljning när vi kom hem.
    Är så nöjd med resan och deras bemötande. Rekommenderar företaget och ett stort tack Sarah. Läs mer
    2019-06-03 Europaweekend.se svarar Ingrid A
    Tack snälla Ingrid för de fina orden, så roligt att höra att er resa till Krakow blev så lyckad!
    Varmt välkommen tillbaka till oss på Europaweekend för framtida resor.

Allt gott!
  • Per-Martin N

2019-06-03

Per-Martin N skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Mycket proffsigt bemötande från personalen på Europaweekend. Ordnade en mycket bra resa åt oss till Skottland.
    Allt fungerade perfekt, fick fina förslag på färdvägar och sevärdheter.
    Absolut rekommendabelt att anlita Europaweekend.
    Gunilla & Per-Martin
    Hammenhög Läs mer
    2019-06-03 Europaweekend.se svarar Per-Martin N
    Hej Per-Martin,
    Härligt att höra, det värmer i hjärtat. Var jättekul att hjälpa till med er Skottlandsresa!

• 2019-05-25

Pär W skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Mycket trevligt bemötande från början till slut! Företagets Parisresa blir ett minne för livet! Läs mer
    2019-05-27 Europaweekend.se svarar Pär W
    Hej Pär,

Jättekul att höra att ni är så nöjda med resan till Paris!
    Varmt välkommen tillbaka till oss på Europaweekend, hjälper mer än gärna till vid planeringen av en framtida resa.

Allt gott!

• Anton I

2019-05-23

Anton I skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Bokade en konferensresa åt företaget jag jobbar på via Europaweekend. Kom med en budget, några datum och antal deltagare och fick tillbaka snygga och lättöverskådliga offerter.
    I offerterna ingick förslag till hotell, restauranger och aktiviteter.

Service ligger på en hög nivå med snabb respons och väldigt tillmötesgående personal. Hotell, restauranger, aktivitet och allt som bokades motsvarade förväntningarna. Väl på plats gick allt väldigt smidigt då allt är förbokat.

Kan varmt rekommendera Europaweekend!
    Måste också passa på att tacka Mariam på Europaweekend lite extra som gjorde ett grymt jobb! Läs mer
    2019-06-07 Europaweekend.se svarar Anton I
    Hej Anton,
    Jättekul att höra att ni är så nöjda med resan och med oss.
    Det är ett rent nöje att ha er som kunder och ni är varmt välkomna tillbaka!
    Trevlig sommar!
    Mvh/ Mariam
  • 2019-05-21

Annette L skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Vi har valt att ta hjälp av Europaweekend flera gånger när vi bokat konferensresor. Alla gånger har vi blivit bemötta av mycket trevliga, hjälpsamma och duktiga resesäljare.

Vi lovar att vi kommer tillbaka när det är dags för nästa resa och vi kan varmt rekommendera Europaweekend till alla andra som vill boka konferens-/gruppresor.

Allt gott från hela glada Sprutabgänget. / Annette Läs mer
    2019-05-21 Europaweekend.se svarar Annette L
    Hej Annette,
    Jättekul att hjälpa er med resan, kan varmt rekommendera er tillbaka - bästa kunderna!

• 2019-05-21

Patrik W skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Proffsigt arrangerat med upplevelser Läs mer
    2019-05-22 Europaweekend.se svarar Patrik W
    Hej Patrik,
    Jättekul att höra att ni är så nöjda med resan och allt program på plats.
    Varmt välkomna tillbaka!

• 2019-05-20

Annelie T skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Bästs resan med bästa servicen. Läs mer
    2019-05-21 Europaweekend.se svarar Annelie T
    Tack för de fina orden Annelie, det har varit ett nöje att få planera er resa.
    Varmt välkommen åter!

• Eva B

2019-05-20

Eva B skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Bra service och perfekt ordnad resa tex boende, resrutt m.m
    Så nöjda inte sista gången resan går via dom ❤ Läs mer
    2019-05-21 Europaweekend.se svarar Eva B
    Hej Eva!
    Det värmer verkligen att höra, var superroligt att hjälpa er med er resa. Varmt välkommen åter!

• 2019-05-20

Sara S skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Vi anlitade Europaweekend för en konferensresa till Frankrike. De har varit ett väldigt bra stöd under hela planeringen och kommit med ideér om aktiviteter och annat. Alltid snabb respons.

Under själva resan klaffade allt perfekt och slottet vi besökte var helt underbart. Helt enligt våra högt uppsatta förväntningar. Vilket ställen och vilken service de hade på plats.

Vi är mycket nöjda med vår resa. Läs mer
    2019-05-20 Europaweekend.se svarar Sara S
    Tack Sara för fina ord och härligt samarbete kring er resa. Varmt välkomna tillbaka! Vänliga hälsningar Kajsa
  • Jonas K

2019-05-17

Jonas K skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Köpte en paketresa till Färöarna. Resa på egen hand med hotell och hyrbil.
    Fick väldigt proffesionell hjälp. Snabba svar och snabb återkoppling.
    Trevligt å bra bemötande!!
    Tack Sarah!! Läs mer
    2019-05-17 Europaweekend.se svarar Jonas K
    Tack för de fina orden Jonas :)
    Jättekul att ni blev så nöjda med er resa!
    Varmt välkommen tillbaka till Europaweekend när ni är sugna på nästa resa, hjälper mer än gärna till.
  • Cecilia G

2019-05-14

Cecilia G skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Vi köpte en konferensresa till Rom. Alla förväntningar överträffades för oss alla.
    Mycket bra, snabb och trevlig service under hela planeringen.
    Marie hjälpte oss att sy ihop konferens och nöjen till en bra mix.
    Spagettioperan sista kvällen blev en höjdpunkt och ett minne för livet. Läs mer
    2019-05-15 Europaweekend.se svarar Cecilia G
    Stort tack Cecilia, verkligen jättekul att få vara med och arrangera denna resa till er! Jag hoppas vi hörs igen när det är dags för nästa resa :)
    Bästa hälsningar, Marie
  • 2019-05-13

Eva-Christina J skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Vi är så nöjda med hela upplägget av vår resa. Kontakten med Europaresor, hotell, flyg och transfer och våra utflykter.
    Bemötandet har varit strålande.
    Vi rekommenderar varmt Europaweekend.se. Läs mer
    2019-05-17 Europaweekend.se svarar Eva-Christina J
    Stort tack för de fina orden Eva-Christina, har varit jätteroligt att hjälpa er i planeringen av resan till Krakow. Varmt välkommen tillbaka när det är dags för nästa resa!
  • 2019-05-09

Patrik S skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Vi hade fyra medarbetare som åkte på en premieringsresa.

Våra resenärer är lyriska över de upplevelser som dom hade där nere i Toscana.
    Det enda vi får ta med oss inför planering av eventuella framtida resor, är att det kunde varit lite mer luft i programmet.
    Det var framförallt på fredagen där som jag uppfattade det dom kom tillbaka till hotellet 19.45 och sedan hade ca 15 min innan middagen. Enligt programmet skulle dom varit tillbaka 17.30.

Den nya aktiviteten Factory Monteaperti var riktigt uppskattad, samtidigt som det var den dagen som blev lång.

Oerhört väl mottagna av kontaktpersoner/guider och som sagt en underbar upplevelse är det bestående intrycket.

För egen del så har vi bara positiva erfarenheter från vårt samarbetet med Europaweekend.
    Mycket professionellt och bra mottagande. Läs mer
    2019-05-21 Europaweekend svarar Patrik S
    Det var jättekul att få hjälpa till att arrangera denna resa i år igen.
    Ni är så varmt välkomna tillbaka när ni är sugna på nästa resa, hjälper mer än gärna till.
  • Lovisa Å

2019-05-06

Lovisa Å skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Åkte på Weekendresa för två till Polen. Mycket trevligt bemötande av weekendresor och alltid snabba svar. Fick hem information god tid innan om hur resan skulle gå till och tips på vad vi kunde hitta på. Väldigt smidigt och tryggt!
    Blev en lyckad resa till Polen tack vare weekendresor! Läs mer
    2019-05-06 Europaweekend.se svarar Lovisa Å
    Stort tack för omdömet och trevlig kontakt gällande er resa. Varmt välkomna åter, bästa hälsningar Evelina
  • 2019-04-08

Ulrika S skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    För 3:e gången anlitar vi weekendresor i Europa för att arrangera vår årliga företagsresa.

Supertrevligt bemötande med snabb återkoppling. Alltid några intressanta förslag på resmål.

Har bara positivt att säga om hela konceptet
    TUSEN TACK för att ni hjälpt till och gjort resan enkel att planera. Läs mer
    2019-04-08 Europaweekend.se svarar Ulrika S
    Tack Ulrika för förtroendet och härligt samarbete kring er resa. Välkomna tillbaka :)
    Vänliga hälsningar Kajsa
  • Johan B

2019-04-01

Johan B skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Kände direkt vid första kontakten engagemang och att vi fick relevant information av Sarah. Det finns ju flera saker som kan gå sideways när man ska hyra bil och bo på fyra olika ställen. Allt fungerade perfekt! Resan blev väldigt lyckad. Med bra info inför resan var vi pålästa och fick ut (tror vi) max av upplevelser och intryck. Skottland är fantastiskt, mycket nöjd - det blir fler resor! Läs mer
  • 2019-01-22

Michael B skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Trevlig service och allt fungerade kanon. Läs mer
  • 2019-01-01

Dominique G skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Vi fick mycket bra hjälp med planering av resmål till Australien östkust, november 2018.
    Sarah var väl påläst och gav oss bra med bra förslag på hotell, transfers och aktiviteter. Alla beställningar, som Sarah gjorde, inför resan underlättade mycket för oss
    Resan blev en fantastisk upplevelse.

Hälsningar Dominique och Bengt Gewalli Läs mer
  • 2018-10-24

Matilda P skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Evelina var en klippa och hjälpte oss med i stort sett med ALL reseplanering inför företagets första konferensresa. Hon var oerhört flexibel med alla våra ideér och tankar vilket vi uppskattar mycket! Resan till Prag blev fantastik och uppskattad av alla! Tack Evelina och Europaweekend! Läs mer
    2018-10-24 Europaweekend.se svarar Matilda P
    Så fina ord som värmer, tack för det Matilda! Var jättekul att få hjälpa er med resan :)

Evelina
  • 2018-10-21

Birgitta H skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Vi fick ett mycket professionellt bemötande av Euroapweekend vid bokning av vår klassresa för 32 personer. De var snabba, flexibla och mycket serviceminded vid bokning av vår resa. Vår kontaktperson visste vad vi var ute efter och kunde boka vår resa utifrån våra förutsättningar och vår budget. Kan varmt rekommendera Europaweekend.. Läs mer
    2018-10-23 Europaweekend.se svarar Birgitta H
    Tack så mycket för de fina orden, det uppskattas verkligen!
    Det var jättekul att får hjälpa till att arrangera er resa och att ni blev så nöjda :)

Hälsningar
  • 2018-10-15

Marie E skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Vi skulle på konferensresa och jag bokade via Europaweekend , som jag hittade på nätet.
    Blev väldigt bra bemött och fick bra service.
    Vi hade en superbra resa och konferens Läs mer
    2018-10-17 Europaweekend.se svarar Marie E
    Tack för de fina orden :)
    Jättekul att ni blev så nöjda med er resa!

Hälsningar
  • Anette O

2018-10-09

Anette O skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Vi köpte en företagsresa till Mallorca.
    Alla på Europaweekend som vi hade att göra med var helt
    fantastiskt hjälpsamma och proffsiga.
    Mallorca Stad var en pärla med bad, stadsliv , fina restauranger och så åkte vi det gamla 100 åriga tåget till andra sidan ön , fina utsikter och små byar att vandra i . Vi cyklade i Palma stad med en guide, att rekommendera. Läs mer
    2018-10-09 Europaweekend.se svarar Anette O
    Stort tack för de fina orden Anette. Jättekul att ni gillade Palma och Mallorca så mycket men även att det blev en så lyckad överraskning :)

Med Vänliga Hälsningar
  • 2018-10-04

Bene Tandvård skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Vi har nyss kommit hem från en fantastisk vistelse i Lissabon! Detta var fjärde gången vi anlitade Europaweekend för konferens utomlands och vi har varit väldigt nöjda alla gånger.
    Ett stort tack till Mariam som var vår kontakt senast. Hon visade ett stort engagemang och svarade väldigt snabbt på våra frågor. Allt fungerade smidigt och felfritt både innan resan och väl på plats! Vi återkommer!

Jeanette på Bene Tandvård AB, Stockholm Läs mer
    2018-10-08 Europaweekend.se svarar Bene Tandvård
    Tusen tack för de fina orden Jeanette och det är så glädjande att höra att det blev så lyckat!
    Ser fram emot att planera nästa års konferensresa tillsammans med dig.
    Med vänlig hälsning, Mariam
  • 2018-10-03

Carina H skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Hej blev mycket väl bemött när jag kontaktade europaweekwend för resa till Krakow.
    Kändes mycket personligt och ordnade förslag mycket snabbt.
    Skönt att få flyg, hotell, transfer ordnat och inga oklarheter.
    Vi fick en härlig resa och upplevelse.
    Kan mycket väl rekommendera andra att göra detsamma och kommer säkert själv att anlita Eoropaweekend igen.
    Carina Hellberg Läs mer
    2018-10-03 Europaweekend.se svarar Carina H
    Stort tack Carina för fint omdöme och vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång igen! :)

• Anita K

2018-10-02

Anita K skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Högsta betyg till Europaweekend!
    Bokade en konferensresa till Budapest för 8 personer.
    Snabb och bra korrespondens hela tiden och med samma kontaktperson.
    Offert med hotellförslag, menyer och utflykter skickades via mejl och jag kunde i lugn och ro sitta hemma och bestämma vilket som vi ville boka. Hade även önskemål utanför deras förslag, bl.a en Segway-tur med guide, vilket de ordnade till oss och som blev en riktig höjdpunkt på resan.
    Telefon-app med reseprogram, adresser och karta var mycket användbart och att utflykter, boende, restaurangbesök mm redan var bokat och betalt gjorde resan väl på plats ännu mer avkopplande. Toppen!
    Kommer absolut att anlita Europaweekend igen både inom företaget och privat. Läs mer
    2018-10-02 Europaweekend.se svarar Anita K
    Tusen tack för de fina orden Anita!
    Det har varit så roligt att ta fram ert program och glädjande att det blev så lyckat.
    Varmt välkommen åter till oss!

Sarah
  • Marlene M

2018-09-13

Marlene M skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Jag har använt mig av Europaweekend ett par år nu för bokning av konferensresor till olika destinationer. Denna gång gick resan till Nice. Jag är väldigt nöjd med Europaweekend! Superbra service, bra hjälp med restauranger och aktiviteter.
    Jag kan varmt rekommendera Europaweekend. Läs mer
    2018-09-17 Europaweekend svarar Marlene M
    Tack Marlene, det har varit så roligt att jobba med dig och att arrangera er konferensresa till härliga Nice! Vi hörs snart igen!
    Mvh Mariam
  • 2018-09-12

Peter N skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Lätta att samarbeta med, service minded och kom med bra förslag. Läs mer
    2018-09-12 Europaweekend.se svarar Peter N
    Stort tack Peter! Varmt välkomna tillbaka.
    Mvh Kajsa
  • Lotta N

2018-09-12

Lotta N skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Vi åkte på en resa till Belgrad (Serbien) med hela företaget (35 personer) & fick hjälp av Europaweekend att sätta ihop en trevlig resa med aktiviteter och bra restauranger. Det är andra gången vi tar hjälp av Europaweekend och bägge gångerna har de gjort ett strålande jobb. De är otroligt serviceinriktade och smidiga att ha att göra med. De har hjälpt oss i stort och smått. Aktiviteterna på plats blev otroligt lyckade & den lokala reseledaren var jättetrevlig och hjälpsam. Vi hade höga förväntningar, eftersom vår förra resa var så otroligt bra planerad, & det levde Europaweekend i allra högsta grad upp till. Läs mer
    2018-09-12 Europaweekend.se svarar Lotta N
    Hej Lotta,
    Tack för härligt samarbete kring er resa och fina feedback.
    Vänliga hälsningar / Kajsa
  • 2018-09-03

Olivia T skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Vi har precis kommit hem från en konferensresa i Alicante för 35 personer. Vi är jättenöjda med all hjälp och service som vi har fått av Europaweekend. Smidigt fixat med transfer, konferens, bra tips för middagar och alltid svarat på alla våra frågor - alltid med stor hjälpsamhet och inga sura miner!

Tusen tack! Läs mer
    2018-09-03 Europaweekend.se svarar Olivia T
    Hej Olivia!
    Tusen tack själv, det var jättekul att få hjälpa er med konferensresan. Varmt välkomna åter!

Evelina
  • 2018-09-03

Mia L skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Varit på weekendresa med 52st kollegor i Polen. Vi bodde i Gdynia på hotell Mercure Gdynia centrum. Ett bra tre stjärnigt hotell med stora utrymmen för stort sällskap, god standard och bra frukost, nära till havet för mysiga promenader och trevliga restauranger. Under våra dagar hann vi med att besöka även Gdansk, guidad tur i gamla stan, shopping i köpcentret Riviera. En dag tog vi oss till Sopot på egen hand. Några promenerade vilket tog 1timma och några tog taxi. Lördags kvällen firade vi 50års jubileum m företaget på restaurang Barracuda som låg ca 20min ifrån hotellet ut m havet. Mycket gott och trevlig båt inredd restaurang.
    Vi är super nöjda med vår resa och kan varmt rekommendera europaweekend. Läs mer
    2018-09-03 Europaweekend.se svarar Mia L
    Vad roligt att få sin fin återkoppling och läsa om er resa till Polens riviera.

Önskar dig och kollegorna en härlig höst!
    Ylva
  • 2018-08-27

Susanne J skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Vi har precis kommit hem från en konferensresa i Sopot och är mycket nöjda!
    Vi har fått fin hjälp av Europaweekendresor hela vägen från start till slut och allt har fungerat helt perfekt!
    De har snabbt svarat på de frågor vi haft under tiden bokningen pågått och vi är mycket positiva till både resmålet och researrangören. Läs mer
    2018-08-27 Europaweekend.se svarar Susanne J
    Tack Susanne för de fina orden, har varit så roligt att jobba med er och att arrangera er konferensresa till härliga Sopot.

• 2018-06-07

Linda O skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Vi fick hjälp att boka en weekend på hotell i Rom inkl. lunch/middagar/guide samt transfer och svar på diverse frågor på plats.

Ylva har varit väldigt hjälpsam och tagit tag i de funderingar vi har haft.

Det var en smidig och rolig resa för oss alla och vi är jätteglada över den hjälp vi fick att boka. Läs mer
    2018-06-07 Europaweekend.se svarar Linda O
    Tack Linda, det har varit roligt att få hjälpa till med er fina resa
    Soliga hälsningar Ylva
  • Birgitta Ö

2018-06-05

Birgitta Ö skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Hjälp med att "skräddarsy" och boka ett bra hotell och flygresa för konferensdagar i Riga för 10 personer. Vi fick också hjälp med att boka lämpligt studiebesök efter önskemål. Även hjälp med att boka restauranger och transfer samt förslag på aktiviteter, affärer,parker osv. Fick också beskrivning på kartor hur vi skulle ta oss både till restaurang och parker. Av allt som bokades fanns flera förslag att välja mellan. Fick en utmärkt hjälp och ett mycket bra bemötande av Evelina. Allt blev över förväntan och hela gruppen var mycket glad och nöjd över allt på resan. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera företaget och Evelina till andra. Ett fint minne. Läs mer
    2018-06-07 Europaweekend.se svarar Birgitta Ö
    Hej Birgitta!
    Var jätteroligt att få hjälpa er med er resa till Riga och kul att ni är nöjda med studiebesöket.
    Bara att ni hör av er när det är dags igen.

• 2018-05-29

Sven C skrev om Europaweekend.se - EW Travel & Events AB
    Vi valde Europaweekend för årets konferensresa.
    Det har inträffat förut och känns inte som en slump att valet föll på EW igen. Snabba svar, lyhörda, flexibla, proffsigt bemötande. Vi fick hjälp med bokning av transfer, hotell och aktiviteter. Allt klaffade perfekt enligt program som var
    mycket proffsigt utfört och "appifierat" så att alla hade det till hands i sina smartphones.
    Vi kommer att anlita Europaweekend även till kommande events.

Sven Carlson
    Aktiebolaget Systemstöd Sverige Läs mer
    2018-05-29 Europaweekend.se svarar Sven C
    Hej Sven!
    Det värmer verkligen och är superkul att ni är nöjda med resan. Tack för jättefint samarbete och välkommen åter!

Västmannagatan 15, 111 24 Stockholm