EW Travel & Events AB

EW Travel & Events AB

www.europaweekend.se
  • BadgeNineYears

Vi hjälper dig arrangera konferensresor utomlands och inom Sverige. Våra uppdragsgivare är företag, organisationer och andra större sällskap. Storlek på grupperna är alltifrån ett par personer upp till ett par hundra och vi arrangerar varje år drygt 200 grupp- & konferensresor. Vi är själva ute på våra destinationer flera gånger...

177 omdömen om EW Travel & Events AB

Matilda E
Skrev om EW Travel & Events AB

Resa genom jobbet, märkte inte av några problem. Stor grupp på 65 personer, allt flöt på. Alla verkade nöjda!

Åsa L
Skrev om EW Travel & Events AB

Jättetrevlig resa med en mix av lek och konferens. Bra teambuilding. Har inte haft kontakt med reseföretaget då det är resegruppen som har det.

Johan S
Skrev om EW Travel & Events AB

Jag själv hade ingen kontakt med företaget, men resan var bra.

Gittan N
Skrev om EW Travel & Events AB

Bra arrangemang i Visby med jobbet.

Camilla Z
Skrev om EW Travel & Events AB

Jag åkte med på konferens resa med jobbet, Hade med ca 70 andra en trevlig vistelse på Gotland,hade dock själv ingen direktkontakt med EW Travel &E vents AB

Felix L
Skrev om EW Travel & Events AB

Allt mycket bra, förutom att det inte fanns arbetsplatser för grupparbeten på torsdag.

Erik L
Skrev om EW Travel & Events AB

Bra upplägg både vg boende och aktiviteter. Middag i ruinen var toppen!

Nicolas M
Skrev om EW Travel & Events AB

Fantastiskt bra planterat, bra balans mellan arbete och nöje. God mat och ffa mycket gott sällskap

Cecilia F
Skrev om EW Travel & Events AB

Trevligt och väl sammansatt med föreläsningar, teambildning information. Bra hotel med närhet till allt, goda middagar med dans efter. Bra med ledig dag innan avresa och ledig söndag.

Sandra B
Skrev om EW Travel & Events AB

Fantastisk resa! Finns inget negativt att säga.

Erika W
Skrev om EW Travel & Events AB

Lite slitet hotellrum dock synnerligen tillmötesgående nattportier som lät mig byta rum när stökiga grannar hållit mig vaken. Väldigt goda middagar, luncher. Toppbetyg på det!

Ann B
Skrev om EW Travel & Events AB

Utmärkt program! Fantastisk middag båda dagarna. Bra Hotell med trevlig personal 👍

Alice L
Skrev om EW Travel & Events AB

Väldigt bra styrt samt väldigt bra personal. Upplevde helheten som en bra upplevelse som jag kan tänka mig göra om.

Jenny H
Skrev om EW Travel & Events AB

Mycket bra ordnad resa på alla sätt!!

Jill L
Skrev om EW Travel & Events AB

Svarar snabbt på mail och telefon. Bokade företagsresa, konferens till Spanien. Europaweekend var lösningsorienterade och flexibla i att hitta lösningar och anpassa programmet efter våra önskemål.

Anousha A
Skrev om EW Travel & Events AB

Bokade konferensresa tidigare i år till Spanien, vi fick hjälp med flyg från olika destination, transfer, hotell, gruppaktivitet på båt m.m. Vi hade väldigt många önskemål med tanke på att vi var 6 destinationer som skulle mötas upp och vi fick hjälp med samtliga punkter. Min kontaktperson var Jeanette Sandberg, som jag absolut kommer ta kontakt med inför framtida resor. Stort tack till EW Travel & Events!

Mahesvaran M
Skrev om EW Travel & Events AB

Professional and brilliant all round! Made the special event extra special.

Jessica S
Skrev om EW Travel & Events AB

Vi fick ett mycket trevligt bemötande av Jeanette på EW som var väldigt lyhörd och hjälpte oss med vår företags resa! EW levde upp till alla våra förväntningar och lite till! Vi köpte en företagsresa för 23 personer till Spanien och det blev verkligen en minnesvärd resa som alla på företaget pratar så gott om! Allt var toppen bra, speciellt aktiviteterna. Vi har tidigare anlitat olika researrangörer men inte varit riktigt nöjda. Inga tvivel om att vi kommer att anlita EW även för våra kommande företags event! Rekommenderar EW starkt! Tack för hjälpen än en gång!

Markus F
Skrev om EW Travel & Events AB

Vi har anlitat EuropaWeekend i flera år och är alltid supernöjda. De är proffsiga, kommunikativa och hjälpsamma. Rekommenderas starkt!

AMANDA H
Skrev om EW Travel & Events AB

Vi fick bra hjälp med bokning av flyg och ihopsättning av informationsschema. De va flexibla i att hjälpa till med namnändringar samt att uppdatera informationen löpande till deltagarna. Rekomenderar verkligen!

Vanessa F
Skrev om EW Travel & Events AB

Vi valde att använda oss av Europaweekend för andra gången för att hjälpa oss anordna vår företags resa till Spanien. Vi fick otroligt bra hjälp av Ylva. Hon bokade flygtransport och aktiviteter för dagtid samt bokade restaurang besök för kvällarna. Resan var otroligt lyckat och all vår personal var otroligt nöjd med resan. Tack för all den fantastiska service vi fick från er!!! Vanessa Frykman DM TAK AB

Svar från EW Travel & Events AB

Bästa Vanessa, tusen tack för det fina omdömet! Alltid lika roligt att jobba med härliga kunder som er :) Många hälsningar Ylva

Anna Magdalena R
Skrev om EW Travel & Events AB

Efter ett flertal covid-relaterade förseningar kom vi till slut iväg på konferens till Sitges, förväntningarna var enormt höga och EW levererade till fullo. Vi rekommenderar varmt EW och riktar ett stort tack till Ylva som hjälpte oss att genomföra en oförglömlig resa!

Svar från EW Travel & Events AB

Tusen tack för det fina omdömet Anna. Så roligt att få hjälpa till och även vara med er på plats i Sitges (äntligen :) ). Soliga hälsningar Ylva

KRISTIAN D
Skrev om EW Travel & Events AB

Har anlitat EW för en konferensresa. Vi var mycket nöjda, och genomförande var helt problemfritt. Rekommenderas.

Lars Martin U
Skrev om EW Travel & Events AB

Vi har anlitat EW vid flera tillfällen och blir alltid nöjda med våra konferensresor. De hjälper oss att ta fram rimliga och prisvärda förslag på destinationer med bra mat och trevliga programförslag.

Lena Therése A
Skrev om EW Travel & Events AB

Jag har anlitat Europaweekend vid fler tillfällen och jag är alltid lika nöjd. Fantastisk bra service! Allt fungerar perfekt som utlovat och de är riktiga proffs på att hitta bra aktiviteter, restauranger, boende mm. Senast vi kontaktade Europaweekend hade vi Ylva Gewalli och jag kan bara varmt rekommendera att anlita henne! Riktig stjärna.

Olivia E
Skrev om EW Travel & Events AB

Tack Jeanette för en fint planerad resa till Nice. Det kändes tryggt och vi var väldigt nöjda med upplägget på resan som innehöll många roliga aktiviteter. Vi kommer med stor sannolikhet att kontakta Jeanette igen om det blir aktuellt med en ny resa.

Svar från EW Travel & Events AB

Hej Olivia och tusen tack för din recension och att du ville lämna ett omdöme om oss. Det var mycket roligt att få hjälpa er med arrangemanget och allt kul innehåll i den. Ni är varmt välkomna tillbaka. Önskar dig en fin dag och en fantastisk start på det nya året! Bästa hälsningar, Jeanette

BENGT-UNO M
Skrev om EW Travel & Events AB

Vi anlitade Europaweekend för en helg i Malaga. Vi fick hjälp med ett bra boende, kul aktiviteter och riktigt bra tips på restauranger och takterrasser värda att besöka. Också kul och bra med appen som skickades ut till alla deltagare ett par dagar före avresan. Jag kan varmt rekommendera Europaweekend.

Anna-lena J
Skrev om EW Travel & Events AB

Vi har anlitat Europaweekend i många år och är supernöjda. Det känns alltid tryggt att boka genom Europaweekend. Bra service och tillmötesgående personal. Vi ser fram emot vår resa nästa höst.

Svar från EW Travel & Events AB

Hej Anna-Lena och tusen tack för din recension och omdöme. Vi hörs vidare om hösten 2022 :) Önskar dig en strålande fin start på det nya året!

JENNY P
Skrev om EW Travel & Events AB

Vi har använt oss av EW Travel & event en gång tidigare när vi skulle åka till Krakow och nu är vi på väg på en ny studieresa till Berlin i maj 2022. Det var ett självklart val för oss att kontakta EW Travel & event igen, då vi vet att vi får bästa servicen och hjälpen! Inför vår resa till Berlin jobbar jag just nu med Jeanette Sandberg, det känns tryggt, hon finns alltid tillgänglig när jag har frågor och vill bolla saker inför jobbets studieresa. Kan varmt rekommendera EW Travel & event!

Svar från EW Travel & Events AB

Hej Jenny och tusen tack för att du skrivit ett omdöme om oss. Vi hörs vidare om planeringen inför Berlin 2022. Önskar dig en flygande bra start på det nya året :) Hälsningar Jeanette

Annika W
Skrev om EW Travel & Events AB

Vi har rest med EW travel innan och får varje gång en utmärkt och snabb service. Det var inga problem med varken flyg, hotell eller hyrbil. Vår långweekend i Visby, över andra advent, blev en minnesvärd upplevelse. Annika och Joakim Widén

Theresia J
Skrev om EW Travel & Events AB

Detta är andra gången vi anlitar Europaweekend till konferensresa med företaget. Denna gång blev det en weekend på Gotland, Visby. Vi är ännu en gång supernöjda med allt, samordning, info, hotell, flygresa, transfer. Från första kontakt till det att vi är hemma igen så går allt smidigt och lätt med hjälp av Europaweekend. Tack för all hjälp Jeanette Sandberg! /Brandkonsultbyrån Sverige AB

Magnus A
Skrev om EW Travel & Events AB

Jag har anlitat Europaweekend under flera år för både mindre och större resor (mest studieresor). Jag har så gott som alltid varit mycket nöjd. Det handlar om allt från bemötande, de förslag de tar fram, snabbhet till möjlighet att lösa problem. En bra samarbetspartner helt enkelt!

HELENA V
Skrev om EW Travel & Events AB

Vår tandvårdsklinik fick hjälp av Jeanette på EW Travel & Events AB med en weekend till Visby, Gotland. Vi är så otroligt nöjda med varenda del av resan och Jeanette var alltid snabb på att svara vid frågor. Under vistelsen åkte vi på mountainbike-tur längs kusten som var helt magisk! Vi var även på ölprovning och whiskyprovning. Denna vistelse blir ett minne för livet! Utan Jeanette hade detta inte varit möjligt. Mer hjälpsam, trevlig och smidig person kunde jag inte hittat. Tusen tack för din hjälp och stora engagemang. Hör gärna av mig vid framtida jobbresor. Rekommenderar starkt!

Kristina Ulrika F
Skrev om EW Travel & Events AB

Vi genomför varje år en getaway med våra anställda, tidigare har den gått utomlands men i år stannade vi i Sverige. Jeanette på EW Travel hjälpte oss med allt från att hitta rätt resmål, föreslå aktiviteter och restauranger och boka allt åt oss och se till att allt fakturerades via dem så att vi inte behövde ordna med någon betalning själva under resans gång. Jag som beställare kände mig trygg och fick hela tiden återkoppling under bokningsprocessen där jag fick vara med och välja bland de förslag som lades fram. Allt fungerade väldigt smidigt och vi var alla riktigt nöjda med vår resa till Visby!

Azur B
Skrev om EW Travel & Events AB

Företaget genomför en studieresa vartannat år, denna gång blev det Bergamo i Norditalien efter förslag från företaget. VI hade egna förslag som de kollade upp först, men då tre kontor från tre städer ska flyga från 2 olika flygplatser blev Bergamo både smidigast och billigast! Vår kontaktperson var snabb på att svara på frågor och hjälpa oss att lägga till ytterligare deltagare under hela processen, hon vägledde oss till en riktigt fin studieresa. Vi har använt oss av EuropaWeekend vid tidigare studieresor och kommer säkerligen göra det igen!

Svar från EW Travel & Events AB

Tusen tack för fin feedback/ Mariam

Patrik S
Skrev om EW Travel & Events AB

Ett helt strålande upplägg på resa. Upplevelse och mat inspiration med guide i underbara Toscana. Helt underbart arrangemang från första kontakt till genomförda resor. Under ett annorlunda år kunde det inte genomföras som tidigare år. Oerhört proffsigt hanterat av Europaweekend i ett ansträngt läge. Vi återkommer 2021.

Tack för din fina recension Patrik, superkul att höra/ Mariam

Sven C
Skrev om EW Travel & Events AB

Sedan 2016 har vi på Systemstöd anlitat Europaweekend vid ert flertal tillfällen när hela företaget samlats till årskonferens. Vi har konfererat i Kroatien, Belgien, Polen, Frankrike. Tyvärr fick vi ställa in årets arrangemang som var tänkt till Åland. Europaweekend arbete kan sammanfattas i ett enda ord:: Perfektion! Kunnig personal, lyhörda, snabba svar, alltid professionella in i minsta detalj. Kan varmt rekommendera Europaweekend!

Svar från EW Travel & Events AB

Tusen tack för så fin feedback Sven, värmer att höra/Ylva

Fredrika K
Skrev om EW Travel & Events AB

Alltid bra och snabb service och återkoppling. Haft flera fantastiska reseupplevelser med arrangören.

Dompin G
Skrev om EW Travel & Events AB

Vi beställde en resa till Seychellerna för hela familjen. Tyvärr kom Corona i vägen men EW har varit mycket tillmötesgående och hjälpt oss med ombokning. Nu har resan blivit inställd och vi har fått bra hjälp med att avboka hotell och flyg. När det blir möjligt att resa kommer vi att vända oss till EW igen. Bengt G

Anna Karin L
Skrev om EW Travel & Events AB

Snabb, personlig och proffsig service. Ett stort engagemang som helt utgick från mig som kund. När alla länder började stänga och vi fick avboka vår resa fick vi trots det hela tiden information om ersättning och ett mycket positivt bemötande trots den utmanade tiden för resebyrån. Vi kommer med stor glädje anlita och rekommendera EW när resandet tar fart igen.

Joakim W
Skrev om EW Travel & Events AB

Vi köpte en resa till Krakow i början på mars 2020. Detta var innan några restriktioner införts. Under tiden vi var där stängde plötsligt Polen och många med dem ned totalt och vi hade 16 timmar på oss att lämna landet. Det stora problemet var att alla flyg omedelbart ställdes in och därmed fanns inga möjligheter att flyga ut. Vi kontaktade EW och de satte omedelbart fart på att skaka fram alternativ, vilket inte var helt enkelt. Till slut kom vi i alla fall ur Polen med bara några minuters marginal och kunde via Tyskland...

Yvonne W
Skrev om EW Travel & Events AB

Fantastisk service i Covid tider.

Bitte L
Skrev om EW Travel & Events AB

Bokade konferensresa som blev ändrad på grund av Coronarestriktioner. Fick ett mycket bra bemötande och hjälp under hela resan från beställning till utförd aktivitet.

Svar från EW Travel & Events AB

Stort tack Bitte för ditt fina omdöme! Jättekul att få vara med och arrangera er konferensresa och väldigt glädjande att genomförandet blev så lyckat. Bästa hälsningar, Sarah

Henrik W
Skrev om EW Travel & Events AB

Skickade in förfrågan om företagstrip och blev direkt uppringda - uppskattas mycket. Fantastiskt bemötande hela tiden, proaktivitet samt kom med riktigt bra förslag. Kom med värdefulla tips på små aktiviteter och stop under tripen, som förhöjde upplevelsen otroligt. Så smidigt att få hjälp med allting som gav kollegorna en fantastisk upplevelse. Rekommenderas starkt.

Svar från EW Travel & Events AB

Stort tack Henrik, fantastiskt kul att få vara med och arrangera denna resa till er, en fröjd från början till slut :) Så roligt att höra att resan motsvarade förväntningarna, och att hela gänget fick en fin upplevelse. Precis som det ska vara! Bästa hälsningar, Marie

Maria H
Skrev om EW Travel & Events AB

Köpte en konferensresa för ett sällskap om 40 personer från olika delar av Sverige. Alltid supersnabb respons från Europaweekend med bra förslag och prisnivåer, med stor flexibilitet utifrån våra olika behov och önskemål.

Svar från EW Travel & Events AB

Tack för de fina orden Maria, jättekul att resan till Málaga blev så lyckad! Varmt välkomna åter när det är dags för planeringen av nästa konferensresa. Bästa hälsningar, Sarah

Michael L
Skrev om EW Travel & Events AB

Gruppresa Mycket professionellt och bra bemötande. Hög servicenivå. Förväntade att få ett bra och engagerat bemötande. Överträffades med råge. Mycket trevlig resa med nöjda gruppresenärer. Bra hotell för priset.

Svar från EW Travel & Events AB

Tusen tack för de fina orden Michael, otroligt glädjande att höra att er resa blev så lyckad! Varmt välkommen tillbaka till oss på Europaweekend! Bästa hälsningar, Sarah

Anousha A
Skrev om EW Travel & Events AB

Supernöjda med vår konferensresa. Snabb återkoppling, super bra service samt hjälp från start till avslut! Kommer absolut kontakta Europa Weekend inför nästa års konferensresa. Stort tack till Sarah Ekblad!

Sandra B
Skrev om EW Travel & Events AB

Planering och bokning av konferensresa för ca 60 personer. Fantastisk kontakt, snabb och effektiv service, trevlig kontakt, lätt att nå, enkelt att planera tillsammans. Har inget negativt att säga! Jag förväntade mig att det skulle bli stressigt och lite krångligt att få ihop en resa för så många personer, men det har bara varit roligt! Tar gärna hjälp av europaweekend igen och rekommenderar varmt andra att ta hjälp därifrån. Varmt tack!

Svar från EW Travel & Events AB

Hej Sandra, tack så mycket för ditt fina omdöme. Jättekul att få vara med och arrangera er konferensresa. Stort tack för att ni valde att resa med oss! Bästa hälsningar, Mariam

Henrik M
Skrev om EW Travel & Events AB

Europaweekends otroliga tillmötesgående sätt och deras genuina intresse att tillgodose vårt behov placerar dom allra först i val av researrangör för företagets konferensresa. Toppklass!

Svar från EW Travel & Events AB

Stort tack för dom fina orden Henrik! Verkligen roligt att höra :) Ni är så varmt välkomna tillbaka! Bästa hälsningar, Mariam

Theresia J
Skrev om EW Travel & Events AB

Vi på Brandkonsultbyrån bokade vår konferensresa till Alicante genom Europaweekend. Vi är väldigt nöjda med resan och Sarah Ekblad som jobbar för Europaweekend gjorde det väldigt smidigt för oss. Under hela processen så har vi fått snabba och korrekta svar, väldigt trevlig och tillmötesgående. Tack för ypperlig service.

Svar från EW Travel & Events AB

Tusen tack Theresia för den fina recensionen! Jätteroligt att ni är så nöjda med resan till Alicante, varmt välkommen tillbaka till oss på Europaweekend framöver! Bästa hälsningar, Sarah