Alla kategorier Fotograf Kronoberg Växjö Exakta Foto AB

Honnörsgatan 4, 352 36 Växjö — Visa karta

Läs vad 9 kunder tycker om Exakta Foto AB

• 2019-01-14

Hannah J skrev om Exakta Foto AB
    Var försiktiga! Detta företag lurar en bara på pengar! Fick en faktura skickad till mig för en katalog som varken jag beställt eller fått hem. Känner mig väldigt lurad. Läs mer
  • Berariu A

2019-01-08

Berariu A skrev om Exakta Foto AB
    Sämsta företag för bilder,kundtjänst är katastrof och tar ingen hänsyn till konsumenter .Beställde en katalog 8 december och har inte en fått den,det är en månad sen. Läs mer
  • Samuel M

2018-12-27

Samuel M skrev om Exakta Foto AB
    Kundtjänst är helt värdelös och tar ingen hänsyn till konsumenten. När jag ska förlänga min betalning så har dem lagt på en avgift på 39 kronor utan att förmedla detta till mig några månader tillbaka. Nu skickade de en påmminelse avgift fastän på telefon sa att de skulle förlänga fakturan tills den månaden jag nu fick min påmminelse. De säger just nu att fakturan är för gammal och de vill inte hjälpa mig mer. De lurar er på pengar på bästa chans dem får. Som sagt att ta detta rättsligt är en fråga om tid och pengar som jag inte just nu har. Om era barn/ni blir erbjudna detta företag för era foton, akta er jävligt noga! Eller välj aldrig detta företag!

Student - 19 år Läs mer
  • Malin J

2018-10-04

Malin J skrev om Exakta Foto AB
    Trevlig fotograf men kundtjänst kan knappast falla lägre. Efter att ha givit dem alla personuppgifter på mig och mina barn kan de fortfarande inte hitta fotona på barnen. Nu vill de att jag ska fotografera barnen o ladda upp en bild så de kan "leta" efter dem.... Läs mer
  • Ulrika B

2017-12-27

Ulrika B skrev om Exakta Foto AB
    Beställer och betalar bilder plus katalog i september -17. Bilder levereras i tid. Katalog uteblir långt efter utlovad leverans. Levereras först 27 december efter två påstötningar till kundtjänst, som vill få orsaken till detta att det är kund skrivit på fel rad i adressfältet. Stämmer ej då de första bilderna levererades till adressen. Tre månaders leveranstid alt dålig koll. Att få komma och fota på en skola är ett stort förtroende, inte minst för att det tar tid från undervisningen. Exakta Foto AB levererar inte i paritet med det förtroende de får. Läs mer
  • 2017-11-22

Nina S skrev om Exakta Foto AB
    Super dålig kundtjänst, betalade in fakturan i tid och får senare en påminnelse faktura, ringer in och berättar att jag har betalt och följer kundtjänst rekommendation med att fotografera transaktionen.

Två dagar senare händer inget och ringer in igen, kundtjänsten hjälpte ej mig. Slutade med att jag fick betala dubbelt och fick ej mina pengar tillbaka. Rekommenderar ej denna firman eftersom dom ej bryr sig om sina kunder. Känner mig väldigt lurad på pengar.
    Kommer absolut inte ha något med dom att göra i framtiden!!!! Läs mer
  • 2009-07-01

Carl H skrev om Exakta Foto AB
    Det bästa med Tema Skolfoto är deras fotografer Anders Johan och Olof. De tar väldigt bra bilder, är trevliga och håller tiderna. Läs mer
  • 2008-12-11

Ulf B skrev om Exakta Foto AB
    Se upp för dessa skojare. Skickar ut
    foto och kataloger trots att man inte beställt.
    Dessutom inga returkuvert. Speciellt
    till katalogen. Läs mer
  • Christina F

2008-10-28

Christina F skrev om Exakta Foto AB
    Ett företag som har ett märkligt sätt att hantera sina kunder. Skickar ut bilder till påseende även till dem som aktivt valt att INTE få hem några bilder. Uselt! Läs mer