Excellent Moving Sweden AB

Excellent Moving Sweden AB, sid 2

Välkommen till Excellent Moving Sweden AB!

Är det dags att flytta igen? Eller är det kanske första gången du står inför en flytt. Vi på Excellent Moving Sweden AB hjälper dig med flyttjänster i Stockholm med omnejd. Vi kan även hjälpa dig vid längre flyttar till andra städer.

Vi hjälper dig självklart även med flyttstädning och packning. Allt för att din flytt ska gå så smidigt som möjligt.

Våra tidigare kunder beskriver oss som punktliga, snabba och försiktiga. Vi är väldigt måna om att inget ska gå sönder under din flytt. Du behöver inte oroa dig för överraskningar vad det gäller offererat pris. Vi erbjuder enbart fasta priser.

Läs vad 195 kunder tycker om Excellent Moving Sweden AB 2

2020-12-16
    Trevliga från början till slut. Prisvärt
    2020-12-15
    Flyttade mitt flyttlass tvärs över stan, och det på knappt nån timma. från 37 kvm till 55 kvm. Mycket proffsiga, smidiga, förstående, kompetenta och schyssta! Rekommenderas starkt. Kommer vända mig till först när/om det blir flytt igen.
    2020-12-15
    Ytterst effektiva och punktliga! Även städningen sköttes felfritt!
    2020-12-15
    Jag kan absolut rekommendera dessa herrar! Toppen att få låna flytt kartonger av dom. Killarna som hjälpte till med flytten kunde inte svenska men det gick bra med engelska.

Såg att vi fick 2 relativt stora repor i vårt matbord, men vi hade inte plastat inte det så det är väl sådant man för räkna med.
    2020-12-15
    The guys were so friendly and nice. Very helpful and careful.
    Highly recommending!
    2020-12-15
    I was extremely please with the customer service and knowledge of the 2 guys who helped me. The were kind, courteous and respectful. One of the guys was from Argentina and the other from Uzbekistan. They also had all the necessary equipment needed wrapping plastic, extra carpets .....
    This was a professional run operation!!!!!!
    I highly recommend:)
    2020-12-15
    Två trevliga killar som löste uppgiften utan problem.
    Allt gods packades varsamt in i plast och filtar. I slutändan blev ingenting förstört, allt kom fram helt utan skador.
    Excellent Moving erbjöd ett riktigt bra pris, Rekommenderar dem gärna till flera!
    2020-12-13
    Bra service och trevligt bemötande.
    2020-12-13
    Jag är mycket nöjd. De kom i tid, var trevliga och jobbade fokuserat. Inget tjafs, noggranna o ringde mig om de var osäkra. Jag var så orolig från början men det var helt obefogat. Ett STORT TACK.
    2020-12-13
    Punktlig, snabb och aktsam om våra saker.
    2020-12-11
    Excellent Moving hjälpte mig att flytta från Dalarna till Stockholm. Jag fick ett bra bemötande när jag ringde och bokade. Killarna som utförde flytten var mycket professionella, trevliga och snabba. Tack för hjälpen!
    2020-12-11
    Jag beställde flytthjälp och fick hjälp av tre grabbar som var trevliga och väldigt hjälpsamma. Dom tömde både lägenhet och källare och kånkade upp i nästa lägenhet upp på vinden och in l lägenhet. Jag hade bott i 25 år i samma lägenhet så det var massor med saker. Dom ska ha en stor guld medalj för deras insats. Mvh Nina
  • EMMA KATARINA H
    2020-12-11
    Mycket nöjd, hela flytten gick mycket smidigt med bra service och glatt humör, med städning direkt efter urflyttning och otroligt hjälpsamma flyttkillar dessutom till bra pris. Kan varmt rekommendera till alla som vill ta hjälp med flytt helt klart värt!!!
    2020-12-11
    Allt gjordes med finess. Tack så mycket. Kan varmt rekommendera Excellent Moving!

//Kristoffer
    2020-12-11
    Proffsig firma som hjälpte mig med min flytt från Stockholm till Borlänge. Rekommenderas varmt!
    2020-12-10
    Väldigt nöjd. Bra service och allt gick som förväntat.
    Flytt och flyttstäd
    Allt gick mycket smidigt. Alla kom i tid och det var lätt att få till en personlig deal
    2020-12-09
    Jag fick hjälp de stora möblerna och stora ting. Väldigt snabbt och smidigt. Kan verkligen rekommendera!
    2020-12-09
    Superenkla att ha och göra med, flexibla efter ens behov! 👍
    2020-12-01
    Flytt killarna tog sönder ett skåp.
    En kille har fotograferat skadan och skickat till ledningen.
    Ledningen i firman som kunde svara på Mail flera gånger om dagen , har inte svarat flera Mail från mig i flera dagar.
    Det är sämsta flytt firman man kan anlita.
    2020-11-30
    Flyttservice
    Proffsiga och trevliga!
    Bättre än vad jag trott, då dom fick ta sig en ytterligare massa tunga kollin som de bar upp från en annan aktör.

Jag är jätte nöjd med den snabba och proffsiga service som dom utförde. Då även den stor beställning från en annan aktör som pga olika omständigheter inte fick bära in leveransen i lgh.
    2020-11-26
    Excelent. Varsam, Trevlig personal.
    Kompetent, Noggran service.
    Topp betyg!! 🙏😃😃
    2020-11-26
    Jättebra killar som hjälpte mig med flytten.
    Rekommenderas varmt.
    Bra effektiv flytt.
    Trevliga, noga och snabba.
    2020-11-26
    Köpte både flytt och städ och allt gick enligt plan så jag är jättenöjd!
    2020-11-24
    Flytt av hela hemmet från Stockholm till Skåne.Fick trevligt bemötande per tel.Personal packade allt i flyttkartonger med största försiktighet.Mycket proffsigt!
    Jag behövde inte lägga mig i,de visste precis vad de gjorde.Dag 2 kördes hela lasset och lossades i den nya lägenheten.Duktiga pojkar!
    Rekommenderas!
    2020-11-24
    Flyttlass av flera äldre möbler som skulle gå från en större lägenhet till en något mindre med ganska trånga dörrar och en obekväm trappa ner, gick väldigt smidigt och även fast det kändes som att det inte skulle gå..så grejade grabbarna som kom allt bra.
    2020-11-24
    Allt funkade som utlovat och de var försiktiga med ömtåliga saker
    2020-11-24
    Toppenbra! Trevliga, snabba och professionella. Rekommenderar.
    2020-11-24
    Excellent service. Very professional. All goods moved without a single damage. Shows up on time. Finishes on time. Bills what was agreed without any hassle. Great customer service. Also helpful on extra tasks such as helping us remove boxes and waste. Extremely committed to the customer being 100% satisfied.

In short, highly recommend them!
    2020-11-23
    Fick suverän flytthjälp. Snabbt och smidigt. Prisvärt. En bra sak är att de även tar hand om det man vill slänga. Rekommenderas!
  • Ulla Margareta A
    2020-11-23
    Företaget mycket trevligt bemötande, tydliga i information. Trevliga, glada flyttkillar. Snyggt flyttjobb.
    2020-11-23
    Kanonkillar som hjälpte mig med flytten.
    Rekommenderas verkligen.
    en flytt inom täby
    och flyttstädning
    allt flöt jätte bra
    2020-11-23
    Mkt trevlig personal, vi tog ett helhetskoncept med packning och städning samt själva flytten från Exellent Moving. Det gick fort, smidigt och inga ekonomiska överraskningar i form av extra debitering på nåt🙂 det pris vi fick vad det som blev 👍 mycket sympatiska och genomtrevliga "flytt gubbar" med en mkt bra kommunikation med dom under flyttprocessen. Städningen på gamla stället blev oxå mkt bra! All heder åt dom med👍. Rekommenderar detta företag om man vill ha flytt och flyttstäd snabbt och smidigt och proffsigt!
    2020-11-23
    Väldigt nöjd. Proffsigt bemötande från första början. Gillar att dom visade respekt och inte tryckte på utan jag kunde ta kontakt när det var dags. OCH framför allt dom två killarna som kom med mitt bohag. Snabba, smidiga & mycket trevliga. Allt ordentligt packat . Och en human prissättning. JÄTTENÖJD!!
  • MOKHALAD K
    2020-11-23
    Köpte flytttjänst av Excellent Moving som tyvärr inte var "excellent" alls. Beställde en stor lastbil på 45 kubik för att lasta allt bohag kl 8 på morgonen. Det jag fick kl 8 var en lastbil på 20 kubik som inte räckte allt förstås! Efter mycket ringande hit o dit blev jag tvungen att vänta med mitt barn i mer än 7 timmar på en till lastbil. Den andra lastbilen kom kl15:30! Inte nog med det, bohaget levererades i 2 omgångar (2 dagar) istället för en! Och dessutom så var en del flyttlådor vattenskadade (verkar legat i regnet eller något...) och saker som blivit söndermosade (som jag fick ersättning för). Jag kanske haft otur med min flytt men det var inte vad jag hade förväntat mig. Det jag mest saknade var problemhantering, jag var tvungen att ringa minst 5-6 ggr. Och det som var sämst var att ingen ringde mig och berättat hur de skulle hantera och lösa flytten som inte blev som planerat!
    2020-11-23
    I took the moving and cleaning service on a recommendation from a friend. The moving was a bit delayed, but the experience was great. I had few items to move, but the people were very friendly.
    Two people, a lady and a man came for cleaning, they weren't very good in English or Swedish, but they didn't need many instructions also. Did a good job.
    I will recommend them to others.
  • Marie J
    2020-11-23
    Flytt från Macka till Helsingborg som gick smidigt.
    Lätta att ha kontakt med och när det strulade, så var de snabba och tillmötesgående med lösningar!
  • John F
    2020-11-23
    Move from Rinkeby to Hässelby.
    Good service, nice guys, thank you.
    2020-11-21
    När man får offert för flytt baseras den på antal våningar i det gamla och nya huset. Men om du ska flytta till ett hus med två våningar får du allt på första våningen om det är en regnig dag. Det för att de inte vill ta av sig sina skor men att ta in allt till första våningen och sedan ta av sig skor och flytta allt som ska upp är heller inget alternativt! Dåligt tycker jag.
  • Roberto M
    2020-11-19
    Flytthjälp deluxe, otroligt hjälpsamma och ordentliga killar som utförde flytten på bästa tänkbara sätt.
    Även support från huvudkontoret med smidig hantering av bokning,flyttkartonger etc

Högsta betyg.
    2020-11-19
    Tömning av lägenhet och förråd i Vasastan. En del för leverans till vårt hus i Bromma, och en hel del till återvinningen!

Två trevliga och flitigt arbetande grabbar, som hade bra koll på läget, allt gick jättesmidigt!
    2020-11-12
    Köpte flyttstäd. Köparen var nöjd med att få komma och kontrollera städningen direkt på plats. Hon var nöjd i stort.
    2020-11-12
    Fick hjälp med flytt, snabba, effektiva och trevliga. Jag behövde bara visa vad som skulle med och vart det skulle stå i nya lägenheten. Resten skötte killarna. Rekommenderat de till mina vänner som ska flytta.
    2020-11-09
    Flytt och städ gick smidigt och snabbt. Mycket trevlig personal! :)
    2020-11-05
    Jag köpte flytt och flyttstädning och det fungerade bra,. Har bara gott att säga om det och kontakten med företaget fungerade jättefint. Fick snabb återkoppling på mina frågor och de var väldigt flexibla då saker och ting ändrades på vägen.
    2020-11-05
    Smidig, snabb och problemfri flytt.
    Rekommenderas!
    2020-11-04
    Effektiva, noggranna och positiva.
  • INNA VLADIMIROVNA N
    2020-11-04
    Bokade flytthjälp, magasinering samt städning från excellent moving och är vänligt nöjd. Väldigt serviceinriktad företag. Killar var väldigt duktiga. Hälsa Dmitry och Jimmy dem är supertrevliga.