Excellent Moving Sweden AB

Excellent Moving Sweden AB

excellentmoving.se
  • BadgeFiveYears
1 188

Välkommen till Excellent Moving Sweden AB! Är det dags att flytta igen? Eller är det kanske första gången du står inför en flytt. Vi på Excellent Moving Sweden AB hjälper dig med flyttjänster i Stockholm med omnejd. Vi kan även hjälpa dig vid längre flyttar till andra städer. Vi hjälper dig självklart även med flyttstädning...

1188 omdömen om Excellent Moving Sweden AB

Sedan starten hos Reco 2019

Sankar S
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

On time and provided very good services in moving.

Inna W
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Super bra företag, med professionella och trevliga anställda. Allt gick snabb och smidig, varm rekommenderar

Christina G
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Jag anlitade Excellent för flytt och flyttstädning, och kan varmt rekommendera dem. Vönliga och proffsiga före, under och efter flytten.

Lena F
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Allt vad jag har kontaktat Excellent Moving för och hur de har hanterat hela sitt uppdrag - det har imponerat stort på mig. Jag fick med mycket kort varsel alldeles utmärkt och omgående hjälp av Excellent Moving Sweden's representanter. De har genomgående agerat vänligt, lugnt, sakligt väl grundat och alltigenom mycket professionellt. Allt bemötande och utförandet av alla arbetsuppgifter som ingick i mitt uppdrag till dem är till mycket stor belåtenhet hos mig. De är verkligen Excellent Movers! Ingen kunde ha utfört det...

Ioannis K
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Det bästa flyttning företaget!! Snälla snabba och professionella!!

Rania K
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Jag tycker mycket bra om er eftersom ni jobbar på ett fint och preffotionellt sätt när det gäller både städning och flytten , så jag kommer alltid att anlita er när jag behöver flytta även åckså rekomenderar er till alla jag känner.👍

Tushar B
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Excellent moving service indeed. Very well done on a short notice

Lena D
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Allting funkade bra! Det var inga problem.

Linus G
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Väl genomförd flytt och städning

Dana W
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Snabba, noggranna och hjälpsamma killar som gjorde utmärkt jobb med min flytt

Knut martin richard Ö
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Utmärkt kommunikation, snabb leverans. Bara bra++!

Anna J
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Excellent moving har hjälpt mig på alla sätt att flytta. Bra bemötande och en bra diskussion om min flytt från organisation till pris innan flytten. De två killarna som utförde jobbet kom på utsatt klockslag var mycket noga och effektiva. Viktor och Viktor, flyttkillarna, som kom gjorde ett enastående jobb med mitt bohag och framförallt med min soffa uppför 6 trappor som var trånga och svängde hela tiden, imponerande. Inget var omöjligt. Jag kan starkt rekommendera Excellent Moving. Anna

Lotta S
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Jag tog in offerter av flera flyttfirmor och jag är nöjd att jag valde Excellent Moving. Det var enkelt att ha kontakt, flytten gick smidigt på alla sätt och det administrativa utan problem. Rekommenderas!

Jeanna G
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Mycket nöjd! Bra bemötande, trevliga personal. Duktiga och kunniga i arbetet! Rekommenderar till alla !

Katarina R
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Pålitliga och prisvärda. Allt utfört enligt plan.

Monica F
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Mannen som lämnade kartongerna var mycket trevlig. Duktiga flyttkillar. Var iofs ingen stor utmaning då flytten inte innebar bärande i trappor. Vi packade och flyttkillarna bar och körde flyttlasset.

Carlotta F
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Dem car hjälpsamma, löste problem, snabba.

Gunnar Ö
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Trevliga killar som flyttade åt mig och deras chef trevlig men besviken att det var så svårt att kunna betala med inbetalnings kort på postlåda, bara internet vilket jag inte kunde och vet inte om detfungerade men skickat det med posten så får se.

Henrik E
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

De var noggranna, hjälpsamma och professionella. Snabbt och smidigt. Vi flyttade en villa till lägenhet.

Shu I
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Very fast and professional. I loved there work

Samuel B
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Prisvärt, hög kvalitet och flexibla.

Ewa L
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Trevliga, effektiva och proffsiga flyttkillar som skötte hela processen utan problem. Jag var jättenöjd med flytt och även flyttstädning. Tack för den här gång! Gärna igen!

Nyasha C
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

My move from Stockholm to Halmstad went very smoothly. They communicated very well and clearly throughout the process and even got me a great price. Everything was handled with care and the staff were friendly and cheerful. Highly recommend ❤️

Annika N
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

De var 40 minuter sena men när de väl kom så gick det fort. De var snabba och professionella.

MARIA L
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Jag är riktigt missnöjd och tänker inte rekommendera detta företag!

Therese K
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Smidig flytt, fick hjälp med allt som behövdes, flexibla och tillmötesgående, mycket nöjd.

Barbara Z
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Att flytta är en av de mest stressade situationen man kan uppleva och att välja den rätta flyttfirman kan bli svårt. Efter att jag hade fått inför flytten, olika offerter från olika flyttfirmor, här på RECO läste jag recensioner för var och en från olika kunder. Jag valde EXCELLENT MOVING, efter att ha läst recensionerna och namnet lätt som att de hade det lilla extra och det gjorde det. Deras medarbetare genomförde flytten precis med excellens: med trevlig bemötande, de kom i tid, var snabba, försiktiga och allt emballerades...

Bitte B
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Det kändes tryggt att ha kotakt med bl.a Gustav på Excellent Moving. Det blev en del telefonsamtal och företaget gjorde ett hembesök (kostnadsfritt) för att det inte skulle bli några frågetecken runt flytt och städ. Flyttpersonal snabba och effektiva. Städpersonal mycket noggranna. På direkt fråga till Igor som var på hembesök, om personal var försäkrade, fick jag svar att så var fallet Det kändes mycket tryckt att företaget prioriterar sina anställda. Flytt från Älta till Nacka Strand

Marjo G
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Stort tack till Oskar i kundtjänst och otroligt duktiga flyttkillar. Kan verkligen rekommendera denna flyttfirman.

Eva-charlott
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Bra , duktiga och effektiva ”flyttgubbar” och även nöjd med flyttstädningen och ett trevligt bemötande!!!

Ensio H
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Kan bara säga proffs! Vi hade stora förväntningar på flytt/städ, gubbarna så snabba och hjälpsamma, vi hade lagt gul tape för att hålla skåpdörrar stängda, dem plastade in allt på nolltid, ingen anmärkning från tidigare hyresvärd på städningen, jättefint. Vi är så nöjda med flytt och flyttstädning! /Ensio

Emma H
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Trevliga, effektiva, otroligt snabba, jätteimponerad! Tack för ett riktigt bra utfört arbete!

Florian S
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Tack för den här gång. Gärna igen!

David P
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Snabba, effektiva och proffsiga. Trevliga flyttkillar som skötte hela processen utan problem och inom den överenskomna tiden.

Csaba B
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Punktligt, håller vad den lovar, korrekt, profsigt

Jerker S

Snabba punktliga trevliga duktiga

Johan N
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Slarviga och långsamma! Känner mig inte nöjd med flyttuppdraget. Vi fick instruktioner att märka upp alla kartonger med till vilket rum respektive kartong skulle placeras i, vilket var helt meningslöst då ingen kunde läsa svenska - detta borde upplysas om. Förbättringsförslag är att märka rummen med färger och göra lika på kartongerna. Utöver att uppdraget tog väldigt lång tid så hanterades möblerna utan omsorg, två skador.

Elle Ö
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Trevliga, snabba och pålitliga!

Maria A
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Vi har anlitat dem vid två tillfällen och båda gångerna har det varit snabb och bra flytt. Ett problem kan vara att det inte är självklart att båda kan svenska.

Galina V
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Det var utmärkt utfört arbete: säkert, snabbt, mycket professionelt! Det var lite över mina förväntningar! Jag var jättenöjd! Jag hade inte föt många möbler och förpackningar därför jag inte behövde köpa nånting av extra varor hos er. Tackar mycket för hjälpen! Med vänligt hälsning Galina

Eva H
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Det gick väldigt smidigt. Jag fick till och med min stora, hembyggda soffa, som inte gick att ta isär, bara nätt och jämnt gick genom hallen, och som jag var full beredd på att den kanske skulle spricka under sin egen tyngd när det lyftes upp. Men de klarade den också 🥰

Siv S
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Mycket bra leverans av både flytt och städning.

Lena G
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Mycket trevligt bemötande av både bokning och flytt”gubbar” Är mycket nöjd,

Kjell P
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Bra allting ha klaffar när det gäller tider. Flytten fungerade bra och städningen utmärkt. Det enda vi har att klaga på var leverans av kartonger, många olika stora samt några som var sönder och behövdes kastas.

Linn H
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Bra kommunikation med säljaren, de var punktliga på minuten, noggranna och var klara långt innan beräknad tid. Värda varenda öre!

Irina M
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Bästa Excellent, professionella killar. Inplastad möbler. Super nöjd.

Elisabet R
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Bokade samma firma som min bytespartner i ett lägenhetsbyte i hopp om att flytten skulle kunna koordineras. Så blev det inte och flytten tog flera timmar längre än nödvändigt. Även flyttstädningen i min nya bostad var tyvärr undermålig. Däremot var det flyttlag som flyttade åt mig fantastiskt bra och effektiva. Jag skulle kunna tänka mig använda samma firma igen, men dock inte vid ett lägenhetsbyte.

Johnna R
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Mycket smidigt dom gjorde allt för att skydda möbler genom att plasta in allt. Bar in väldigt snabbt,. Jag kan verkligen rekommendera Excellent Moving Sweden AB

Monika A
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

This is the second time we hire excellent moving, first time last year was amazing, everything perfect and made with care but this time was not the same. Overall was fine. But one of my fav chairs was broken and they didn’t say anything when it happened. That’s a bit sad. Also I have not received any reply for my claim.

Elsa T
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Bra bemötande och smidigt men tog extra betalt utan att riktigt förklara varför och fick flera märken och kantstötta prylar vid flytten.