Excellent Moving Sweden AB

Excellent Moving Sweden AB, sid 2

Välkommen till Excellent Moving Sweden AB!

Är det dags att flytta igen? Eller är det kanske första gången du står inför en flytt. Vi på Excellent Moving Sweden AB hjälper dig med flyttjänster i Stockholm med omnejd. Vi kan även hjälpa dig vid längre flyttar till andra städer.

Vi hjälper dig självklart även med flyttstädning och packning. Allt för att din flytt ska gå så smidigt som möjligt.

Våra tidigare kunder beskriver oss som punktliga, snabba och försiktiga. Vi är väldigt måna om att inget ska gå sönder under din flytt. Du behöver inte oroa dig för överraskningar vad det gäller offererat pris. Vi erbjuder enbart fasta priser.

867 omdömen om Excellent Moving Sweden AB

Sedan starten hos Reco 2019
    2023-03-25 Verifierad kund
    Trevlig kille som fixade allt som behövdes.
    Enkel kontakt med kontoret och med flyttpersonalen.
    Rekommenderas starkt.
    2023-03-24 Verifierad kund
    Hej! Jag har fått bra information och haft ett trevligt bemötande från Excellent Moving. Uppdraget har/är att hämta bohag och magasinera samt transportera till mina nya bostad någon gång mellan den 11 och 17 maj. Jag har förväntningar att allt är helt vid lämnandet i maj.
    2023-03-23 Verifierad kund
    snabbt, smidigt, enligt avtal.
    2023-03-22 Verifierad kund
    Snabba, noggranna flyttare. Allt gick perfekt
    2023-03-21 Verifierad kund
    Helt fantastiskt jobbat, är så nöjd med hur hårt och snabbt personalen jobbat ,härligt bemötande av alla personal, är så nöjd med hur dom packade alla möbler och stora varor , toppen pris gemför med andra företager.
    Varmt rekommenderar till alla som vill trygg flyttning.
    Motsvarade våra förväntningar.
    2023-03-20 Verifierad kund
    Det var en positiv erfarenhet och det gick smidigt.
    2023-03-20 Verifierad kund
    Mycket trevliga och noggranna.
    2023-03-19 Verifierad kund
    Extremt snabba och bra service!
    Flytten gick väldigt snabbt och helt utan problem!

Det var en fantastisk upplevelse!
    2023-03-16 Verifierad kund
    Höll vad de lovade, inklusive tider. Mycket effektiva på alla punkter - packning, flytt och flyttstädning. Även trevliga "flyttgubbar" :-)
    2023-03-16 Verifierad kund
    Fantastiskt, snabbt och smidigt!
    2023-03-15 Spontant omdöme
    Vi har flyttat två ganger med Excellent Moving inom Sverige: I mai 2022 och i Februari 2023. Båda gångerna var det Eddie och sin crew som utförde flyttningen. Vi kunde inte varit mer nöjda, allting gick riktig smidig, i tidsplanen och utfördes på hög professionell nivå. Alla möbler skyddades noggrann med skyddsmaterial, vi upptäckte ingen skada alls efter varje flyttning - "flyttgubbarna" behandlade våra saker väldigt noggrant - stor tack för det! Om vi skulle flytta igen, så skulle vi välja Excellent Moving självklart! Tack igen Eddie och crew! Ni hjälpte oss väldigt mycket i en tid som är redan ganska stressig tid. Fortsätt så!
    2023-03-15 Verifierad kund
    Allt fungerade väldigt bra, bra bemötande. Jag är nöjd 😊
    2023-03-13 Verifierad kund
    Redan vid första kontakten upplevde jag ett riktigt bra bemötande och en omtänksamhet, vilja till att det skulle bli bra för mig.
    Under tiden från beställning av flytt och flyttstäd till den var utförd hade jag kontakt med olika personer och samtliga var trevliga och serviceinriktade.
    Jag är oerhört nöjd och tacksam för både bemötandet, serviceinriktningen och utförandet. Kan verkligen rekommendera företaget. / Gretel Johansson
    Jättebra jobbat, rekommenderar!
    2023-03-13 Verifierad kund
    Vi beställde en flytt mellan två lägenheter.
    Grabbarna som skulle utföra jobbet var mycket trevliga, noggranna och försiktiga med våra möbler. Vi är supernöjda!
    2023-03-11 Verifierad kund
    Dom var jätte professionella och hade ett otroligt bra teamwork. Kommer anlita dom till min nästa flytt. Tack!
    2023-03-10 Verifierad kund
    Mycket tillmötesgående och trevliga. Tacksam och nöjd med både kommunikationen med Oskar och med väl utfört arbete.
    2023-03-10 Verifierad kund
    Jag blev väldigt väl bemött! Bättre än mina förväntningar.
    Hjälp med packning och leverans till Skåne.
    Killarnavar toppen effektiva och snabba, verkligen proffsiga
    Jag är jätte nöjd kommer att rekommendera
    Er. Mvh
  • Anna-Lena E
    skrev om Excellent Moving Sweden AB
    2023-03-09 Verifierad kund
    Så supernöjd med min flytt!! Helt suverän!
    Tusen tack, kan varmt rekommendera
    2023-03-09 Verifierad kund
    Så proffsiga och trevliga. Snabba, försiktiga, allt man kan önska sig. Skulle absolut använda mig av Excellent moving igen vid nästa flytt.
    2023-03-09 Verifierad kund
    Vi fick en jättebra upplevelse av Excellent Moving! Tillmötesgående, tillgängliga och flexibla i kontakten. Försvårande faktorer som uppstod under flyttprocessen pg a oss (direktbyte, byte av flyttdatum 3 ggr, byte av dag för flyttstäd 2 ggr, frakt av piano mm) hanterades så smidigt och med trevligt bemötande genomgående. Samtlig personal vi var i kontakt med (städare, flyttpersonal mm) gav ett vänligt och professionellt intryck. Dessutom var tjänsten mycket prisvärd! Tack för att ni gjorde vår flytt så enkel och lustfylld!
    2023-03-08 Verifierad kund
    Jätteduktiga & försiktiga med möbler. Plastade in mkt! :)
    2023-03-06 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande
    Mycket proffsiga
    2023-03-05 Verifierad kund
    Samtliga kontakter med ExMov har varit trevliga och serviceinriktade. Snabbt svar på mejl. Rekommenderas
    2023-03-04 Verifierad kund
    Bra och smidig flytt! Rekommenderar varmt! Hjälpsamma och fixar allting. De svarar snabbt och ordnar så allt blir till det bästa.
    2023-03-04 Verifierad kund
    Bra och snabba! Var försiktiga med våra grejer. Lite tjafs om sträckan från bilen till porten men det löste sig så var inga problem.
    2023-03-04 Verifierad kund
    Flytten gick snabbt och smidigt utan problem
    2023-03-03 Verifierad kund
    Ni gjorde Excellent jobbet ! Rekommenderar!
    2023-03-03 Verifierad kund
    Trevliga killar som hjälpte till med flytten. Punktliga, lätta att prata med och jobbade på i bra tempo. De var även noga med att plasta in möbler och annat för att skydda det mot skador under flytten. Mycket nöjd!
    2023-03-03 Verifierad kund
    Flyttning var bra. städning var ok, men det gjordes ingen moppning till slut vilket inte var ok.
    2023-03-03 Verifierad kund
    The team was punctual, efficient and friendly. They took great care of our belongings and we will definitely use the service again when we move.
    2023-03-02 Verifierad kund
    De är klara och tydliga vid kontakt.
    Kände mig trygg.
    Men de var bara två flyttgubbar. Det skulle varit en till, tycker jag.
    Flyttgubbarna var duktiga och kämpade.
    De klagade inte, i alla fall inte när jag hörde det.
    Jag anlitade dem för att flytta mitt bohag till ett förråd.
    2023-03-02 Verifierad kund
    Jag köpte flyttning av mina tunga möbler. Tre killar kom och på 45 minuter var allt ute. Snabba, trevliga, varsamma vilket jag ger högsta betyg. Lätt att beställa och betala.
    Rekommenderar företaget på det varmaste.
    2023-03-02 Verifierad kund
    It's my second association with Excellent moving. They are very professional with both their service and responses. Overall I strongly recommend excellent moving to my friends and peers.
    2023-03-02 Verifierad kund
    The communication throughout the process was good, and the moving out/in was fast and hassle-free. In short, everything was smooth.
    2023-03-02 Verifierad kund
    Snabba, lyhörda, vänliga. De var bara tre stycken men klarade av vår flytt otroligt snabbt.
    2023-03-02 Verifierad kund
    Excellent moving var jättebra! Vi fick hjälp med flytt och städ under samma dag. Rekommenderar.
    2023-03-02 Verifierad kund
    Snabbt, smidigt och allt kom fram helt och rent. Inga dolda kostnader. Trevlig personal!
    2023-03-02 Verifierad kund
    Supernöjd! Allt var så smidigt och gick väldigt snabbt. Dom är noggranna och väldigt prisvärda! Super trevliga. Rekommenderar starkt.
    Proffsiga och snabba!
    Kan absolut rekommendera.
    2023-03-02 Verifierad kund
    Snabb och väl genomförd flytt, plockade ihop det som inte var nedpackat och lindade plast runt möbler och större golvlampor. Ställde in på anvisade platser,
    Snygg och effektivt.
    Bengt Hammarström
    2023-03-02 Verifierad kund
    Utrolig bra service. Snälla och snabba flyttkillar - allt levde upp till förväntningarna. Kan rekommendera!
    Hej,

Kan varmt rekommendera Excellent Moving! De var otroligt proffsiga och snabba. Tog hand om mina möbler väldigt väl. Garanterat inte sista gången jag använder dem. Stort tack för att ni gjorde flytten väldigt enkel för oss!
    2023-02-26 Verifierad kund
    Smidig flytt, bra killar, bra planering!
    Passade tiden! Bra pris. Mycket nöjd!
    Skulle gärna anlita dem igen!!
    2023-02-14 Spontant omdöme
    Jätte bra!
    Beställde flytt från mitt radhus till ny lägenhet. Hade massa kartonger, tunga stora möbler och extra känsliga grejer. Det var en trång spiraltrappan utom hiss till högre våningen. Kom två flyttarbetare, som klarade med allt ganska snabbt och smidigt. De pratade lite, men gjorde mycket! Lastbil utrymme passade exakt till alla grejer. Samt personal hittade bra lösning på alla oväntad problem. Hela priset för flyttning är också mycket bättre än hos deras konkurrenter.
    Rekommenderar till alla!
    2023-02-14 Spontant omdöme
    Supernöjd, tillmötesgående personal som skötte flytten proffsigt och varsamt.
    2023-02-14 Verifierad kund
    Snabb återkoppling efter ifyllande av önskad offert, förfrågan på flyttning, samt flyttstädning. Kort framförhållning av mig som beställare. Trevligt bemötande, oerhört hjälpsam flyttpersonal, utomordentligt flyttstädning. Hjälp med koppla in taklampor, montering av möbler, vilket underlättade för vid min inflyttning. Rekommenderar företaget ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ 5(5).
    2023-02-13 Verifierad kund
    Kan inte hylla personalen på Excellent Moving tillräckligt, har redan rekommenderat företaget till vänner, familj och kollegor. Eloge till jobbet de utförde, servicen samt hur snabba dem var!! Grymt imponerade!
    Vi skulle avlasta allt på Shurgard men förrådet var för litet så de löste även på plats att vi kunde använda deras magasin. Stort tack till er!
    2023-02-12 Verifierad kund
    Jättenöjd 😘
    Effektiva, försiktiga och omsorgsfull gjort
    Har rekommenderat till andra som ska flytta.👍