Extra Rent

Extra Rent

www.extrarent.se
  • BadgeFourYears
4.5

Välkommen till Extra Rent! Tänk att få komma hem till ett nystädat och väldoftande hem utan att du har behövt lyfta ett finger! Vi sköter din hemstädning, fönsterputs och du får mer tid över till roligare saker. Säkerhet är ett av vårt företags ledord. Att kliva in i människors hem kräver en hög dos av respekt och förtroende....

792 omdömen om Extra Rent

Sedan starten hos Reco 2021

Anja U
Skrev om Extra Rent

Flyttstädningen jag beställde var OK. Trevligt bemötande vid beställningen, trevlig städpersonal.

Birthe K
Skrev om Extra Rent

Trevligt bemötande. Efter information lämnade jag nycklarna så de kunde låsa. Smidigt och bra. Flyttstädning.

Ulla H
Skrev om Extra Rent

Jag förväntade mig en skicklig fönsterputsare och så blev det. Han putsade fönstren mycket rena och fina. Han hade ett mycket trevligt uppträdande.

Bengt Ö
Skrev om Extra Rent

Allt fungerade enligt vår överenskommelse. Arbetet gick snabbt och med utmärkt resultat.

Adritine L
Skrev om Extra Rent

Är nöjd med fönsterstädningen. Hade begärt avtorkning av alla dörrar och det blev bra på nedersta delen men de översta delen, nådde de inte Det behövs en liten stege för personalen att ta med sig

Ulla L
Skrev om Extra Rent

Jag blev vänligt o proffsigt bemött vid bokningen Varierad kvalitet på den personal som kommit hit

Kerstin T
Skrev om Extra Rent

Trevligt bemötande och perfekt utförande!

Per J

Ordning och reda. Allt fungerade perfekt. Städning helt enligt ök Mycket nöjd

Bereket Y
Skrev om Extra Rent

Vi är nöjda med den service vi har fått hittills. Vi är speciellt nöjda med att det är samma personer som kommer och städar hos oss. De förbättringar vi önskar kan vi ta upp med dem när de kommer.

Lars W
Skrev om Extra Rent

Trevliga och duktiga med bra bemötande

Georg J
Skrev om Extra Rent

Det var kanon tycker vi och han var snabb och gjorde ett bra jobb

Eva R
Skrev om Extra Rent

Bästa fönsterputsen man kan tänka sig. Snabb och noggrann.

Ingrid N
Skrev om Extra Rent

Trevliga duktiga personer, Den som är lite äldre av tjejerna är noggrann med städningen av badrummet. Om det ikommer andra än de som ska komma så vill jag att de tar reda på vad jag särskilt vill ha gjort. Jag har köpt hemstädning varannan vecka.

Kiki L
Skrev om Extra Rent

Smooth and friendly; good result. Thank you!

Micaela L

Perfekt utförd flyttstädning.

Inger S
Skrev om Extra Rent

Bra städning och trevlig personal, fungerar bra när man som jag behärskar Engelska. Har stående städning 1 timme varannan vecka

Anita L
Skrev om Extra Rent

Eftersom jag är 84 år har jag svårt att gå upp för en stege och komma ner till golvnivå så hade jag hoppats att få hjälp med detta utan att be om det

Margareta F
Skrev om Extra Rent

Jag brukar bli väl bemött av Extra Rent. Anlitar sedan flera år Extra Rent för storstädning ett par gånger om året och är nöjd med arbetet som personalen utför.

Britten S
Skrev om Extra Rent

Ivan putsar mina fönster några gånger om året. Han gör det perfekt!

Setareh A
Skrev om Extra Rent

Det blev extra rent som jag förväntade mig.

Helene Å
Skrev om Extra Rent

Trevligt bemötande, från bokning till utförande. Snabbt, effektivt och mycket bra resultat. Kommer att bli en återkommande kund!

Gunilla W
Skrev om Extra Rent

Jag är mkt nöjd. Har haft samme man tidigare. Noggrann, effektiv o vänlig.

Eva P
Skrev om Extra Rent

Jag blev rekommenderad Extra Rent av en god vän och städpersonalen levde upp till mina förväntningar på alla sätt.

Fredrik S
Skrev om Extra Rent

Enkel beställning av flyttstädning till ok pris, trevlig och positiv personal som gjorde ett effektivt och bra jobb. Enkelt och mycket bra, glad för rekommendation jag fick av en familjemedlem!

William J
Skrev om Extra Rent

vänlig och flexibel men professionellt

Ann-Marie D
Skrev om Extra Rent

Storstädning av Alexandra och Katarina. Mycket belåten kommer att anlita er igen. Dagen efter fönsterputs av Adrian som gjort ett bra arbete.

Anders M
Skrev om Extra Rent

Mycket väl genomförd städning inför försäljning av bostaden . Ett trevligt positivt städgäng .

Jeannette H
Skrev om Extra Rent

Extra Rent har utfört sitt jobb fantastiskt bra. Vi har varit nöjda var gång. Detta gäller både hemstädningen och fönsterputs..

Sigbritt J
Skrev om Extra Rent

Oerhört duktiga personer, som var snabba och noggranna med städningen. Vi ser fram emot nästa dag, då de skall komma till oss.

Ingela N
Skrev om Extra Rent

Alltid flexibla och trevliga! Supernöjd med tjejerna och fönsterputsare! Köper både städ och fönsterputs! Hälsningar från Ingela

Karin B
Skrev om Extra Rent

Väl utförd flyttstädning inkl fönsterputs. Nöjd!

Bengt A
Skrev om Extra Rent

Bra som förväntat på rekommendation av granne så jag visste från början att de arbetar med justa villkor och nöjda duktiga städare.

Marianne G
Skrev om Extra Rent

Mestadels nöjd med hemstädningen och bemötande. Några få undantag; finns tyvärr 'slarviga flickor'. Hade önskat att de som kommer hade mera språkkunskaper i svenska! MYCKET SVÅRT att ens kommunicera med vissa på engelska! Företaget borde också utbilda dem i 'hur man bemöter /andra människor/kunder' ; ex är det ingen av dem som säger * Hej, jag heter XXXX* !! Ingen presenterar sig! Ej heller nöjd med att vid några tillfällen så kommer de tidigare !! än avtalad tid. Förstår att de kanske fått tid över men; 5 min är OK,...

Greycy H
Skrev om Extra Rent

Seriöst och pålitligt städföretag med duktig och noggrann personal. Trevligt bemötande.

Jens N
Skrev om Extra Rent

1. Mycket positiv. 2. Vi har inte mycket att jämföra med, men är mycket nöjda med såväl städning som fönsterputsning. Trevlig personal. Kan med glädje rekommendera dem. En stor fördel är att de har all städmaterial med sig.

Lizzie H
Skrev om Extra Rent

Ypperlig flyttstädning av Tanja m tjejer! Blev godkänd direkt av känt kräsen hyresvärd. 😉Vänligt bemötande på både kontor och på ”golv”! Rekommenderas starkt

Mari-ann J
Skrev om Extra Rent

Allt enligt förväntningarna! Yrevlig personal!

Katrin A
Skrev om Extra Rent

Allt funkade smidigt från beställning till utförande och resultatet blev toppenbra. Jag beställde storstädning och är väldigt nöjd. Katrin

Marianne H
Skrev om Extra Rent

Mycket nöjd med bemötande, själva städningen! De är också öppna för personligt behov, ex ber jag alltid om att de trär på mitt påslakan, (resten klarar jag) och det görs med glatt humör! Har anlitat er i dryga året, och rekommenderat er till väninnor! All personal som varit här har varit mkt trevliga att ha att göra med! Jag har använt er tjänst Hemstäd var 4e vecka! Men också 2-3 ggr Storstädning! Det kan dock förtydligas (1 p) att man talar diskret med varandra i andras hem! Som allmän info!! Vänligen, Marianne Högberg

Bengt A
Skrev om Extra Rent

De 2 flickorna som nu dammsuger hos oss är mycket, mycket duktiga och mycket, mycket trevliga! De är mycket, mycket noggranna med vad de gör! Vi är mycket, mycket imponerade och naturligtvis mycket, mycket nöjda!

Els-Marie H
Skrev om Extra Rent

Jag är mycket nöjd när de har varit här.Välstädat och luktar gott.

Anna Å
Skrev om Extra Rent

Killen, som utförde jobbet för andra gången, gjorde ett suveränt jobb🏆

Willy F
Skrev om Extra Rent

Vi blev mycket nöjda med jobbet

Lisbeth L
Skrev om Extra Rent

Bra på alla sätt vii är nöjda: dom som kommer till oss tala tr bra svenska det kan inte bli bättre så låt oss ha dom kvar

Wolfgang W
Skrev om Extra Rent

Extra Rent städade hos min pappa. Pappa var mycket noggrann och hade höga krav på de tjänster han anlitade. Att han var mycket nöjd med Extra Rent betyder att Extra Rent levererade hög kvalitet. Vid de tillfällena jag var i kontakt med Extra Rent blev jag alltid väl bemött.

Sam N
Skrev om Extra Rent

Så fräscht när man kom hem. Beställde grovstädning och var inte besviken, topp betyg.

Lynn Å
Skrev om Extra Rent

Fin fönsterputs till jul. Trevligt bemötande, snabbt och effektivt.

Magnus G
Skrev om Extra Rent

Hög kvalitet på städningen. Bra kommunikation. Känns "seriöst" i en bransch som inte alltid är seriös. Jag har nästan alltid varit mycket nöjd med städningen, med något enstaka undantag.

Peter A
Skrev om Extra Rent

Snabbt, smidigt och bra utfört

Jonas P
Skrev om Extra Rent

Lite strul med faktureringen då överenskommen rabatt vid återkommande fall inte varor med utan har krävt åtgärd för att erhålla rätt pris. Den utföra tjänsten har dock alltid varit av hög kvalité