FaceClinic

FaceClinic

faceclinic.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till FaceClinic! Vi på FaceClinic har lång erfarenhet i branschen och endast medicinskt legitimerad personal som behandlar dig certifierade av etiska injektionsrådet. Våra läkare och sjuksköterskor ser till att förbättra ditt ansikte på ett naturligt sätt. Behandlingar: - Restylane (för läppar, haka, kinder, sura...

264 omdömen om FaceClinic

Sedan starten hos Reco 2018

Lena R
Skrev om FaceClinic

Som alltid tryggt och proffsigt med ett fint bemötande. Mycket nöjd med min behandling - ett trådlyft.

Azadeh S
Skrev om FaceClinic

Jag gjorde ögonlocksplastik och mina ögon blev bara värre än vad de var.. Nu har jag alltid glasögon för dölja... .Jag ger dock två sjärnor för att de var trevliga. ​

Elaine K
Skrev om FaceClinic

Jag har varit på Faceclinic och Hudterapeut Malin flera gånger. Hon är helt fantastisk. Otroligt duktig o professionell. Super trevlig och gör allt för att hitta rätt behandling för just dig. Rekommenderar Malin till alla jag känner. 👏🤩 Hon är bäst!

Helena D
Skrev om FaceClinic

Mitt första besök hos Faceclinic och Malin var toppen ⭐️ Jag kommer absolut tillbaka!

Hanna Pernilla R

Malin är bäst och man kommer alltid därifrån med fräsch hy! Rekommenderas starkt.

Härligt att höra - vi är väldigt glada över att Malin är hos oss. Thomas

Ann-Christin M
Skrev om FaceClinic

Trevligt och proffsigt bemötande, fick den hjälp jag sökte, vilket var lite fillers och botox.

Utmärkt bra - välkommen åter. Thomas

Jessica L
Skrev om FaceClinic

Har fått vänta en stund innan jag fått prata med någon som jobbar på kliniken . Skulle varit skönt om någon tog emot när man kom in.

Svar från FaceClinic

Synd - som regel finns någon i receptionen men ibland kan det vara mycket att göra. Hoppas på bättre lycka nästa gång. Thomas

Per B
Skrev om FaceClinic

Hej! Allt var till belåtenhet. Väldigt flexibelt med besökstiderna. Mvh Pelle Bertilsson.

Svar från FaceClinic

Tack för det. Hoppas på att få se dig igen. Thomas

Emil B
Skrev om FaceClinic

Inte intresserad av att bli mailbombad med review-mails

Vi ber om ursäkt - det kommer inte hända igen. Noterat... Thomas Westin

Birgitta A
Skrev om FaceClinic

Mycket bra, trovärdigt, professionellt!

Anneli S

Trevligt och professionellt bemötande

Jennifer H
Skrev om FaceClinic

Blev väldigt bra bemött av Tomas och han hjälpte mig med det som jag haft komplex för i många år. Rekommenderar väldigt stark :)!

Svar från FaceClinic

Tack Jennifer - hoppas nu att det läker så att vi båda kan känna oss nöjda. Thomas

Cecilia D
Skrev om FaceClinic

Fantastiskt bemötande och snabb proffsig hjälp. Tack

Antonia M
Skrev om FaceClinic

Var där på en ansiktsbehandling och kände mig så väl omhändertagen. Rekommderas varmt!

Lill Susanne N
Skrev om FaceClinic

Fick ett fantastiskt mottagande av Malin . Hon gick igenom flera behandlingar och så valde vi ut en speciellt till mig! Att mötas av proffs känns så skönt och också att hon har utbildning i det hon gör. Att det sedan är en vacker miljö gör helhets upplevelsen komplett.. Detta gör att jag kommer att fortsätta gå till Malin .

Svar från FaceClinic

Tack för de vackra orden. Det värmer och vi ser fram emot att träffa dig igen. Thomas

Kenny B
Skrev om FaceClinic

Mycket trevlig personal och trevliga lokaler

Pia B
Skrev om FaceClinic

Alltid gott och trevligt bemötande, flexibla och lösningsorienterade vad det gäller bokningar, mm. Inbjudande och avkopplande miljö

Svar från FaceClinic

Tack det beskriver precis vad vi försöker att erbjuda. Thomas

Catherine O
Skrev om FaceClinic

Har hittat HEM ❤️ Konsultation & råd av dr Westin verkligen TOPNOTCH. Kunde inte fått ett bättre bemötande. Är så supernöjd och kan inte med ord beskriva ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Hudvården hos Malin är även den av absolut TOPPKLASS,. Känner sig som en helt ny människa efter en behandling hos henne. Tackar min lyckliga ⭐️ - kunde inte ha hamnat mer rätt än hos Er 🙏 Stort TACK - vi ses snart igen ;) //Catherine

Catherine O gillar detta
Svar från FaceClinic

Så bra att du känner dig nöjd så långt. Vi är väldigt glada att ha så bra hudvård (Malin) hos oss med vetenskapligt utprovade produkter som gör skillnad och hjälpmedel så som Hydrafacial som ger en omedelbar fukt och renhetskänsla. För att man skall motverka tidens tand krävs underhåll - ständigt 😅 Thomas

Carina N
Skrev om FaceClinic

Var i går hos Malin på den bästa hudvårdsbehandling jag någonsin varit på. Hon är superproffsig, lyhörd, empatisk och sätter verkligen kunden i främsta rum. Behandlingen var både avslappnande och skön, men gav även synliga resultat vilken gav både hud och utseende ett lyft so jag inte tidigare upplevt efter en hudvårdbehandling. Rekommenderar henne varmt!

Svar från FaceClinic

Det är verkligt roligt att få en så fint omdöme. Malin är kunnig och omdömesgill och vi är väldigt glada för att hon är en del av vårt team. Tack. Thomas

Kim P
Skrev om FaceClinic

Var hos Thomas Westin på konsultation och fick ett jättefint bemötande!

FaceClinic gillar detta
Jan J

Gott bemötande och utmärkt behandling tack! Jan J

FaceClinic gillar detta
Else I
Skrev om FaceClinic

Alltid super service och bra rådgivning!

Svar från FaceClinic

Vi hoppas alltid på att få nöjda kunder och eftersträvar naturliga resultat med så lite insats som möjligt. Hoppas du har fått en bra plan som fungerar i ditt fall.

Petra E
Skrev om FaceClinic

Super trevlig och kunnig personal här kan man känna sig trygg. Bästa stället att bli snygg på 🤩

Svar från FaceClinic

Trygghet skapar vi genom gedigen utbildning och ständig fortbildning. Det händer mycket i branschen och det kommer nya tekniker som vi måste utvärdera innan vi tillämpar dem. Vi vill ha nöjda kunder och arbetar mycket med säkerhet i behandlingarna. Thomas

Linda K
Skrev om FaceClinic

Har gått flera gånger till Helena och är jätte nöjd. Hon är noggrann, tar sig tid och gör kanon bra resultat!

Svar från FaceClinic

Verkligen trevligt att höra att du är nöjd med det som gjorts. Tack för återkopplingen.

Dennis Elvis B
Skrev om FaceClinic

Trevligt bemötande och proffsigt utförd behandling. jag fick en bra rekommendation på passande produkter för min solskadade hy , och till bra pris.

Svar från FaceClinic

Så bra, nu gäller det bara att följa instruktionerna och så läker säkert huden ut.

Edita H
Skrev om FaceClinic

Mycket tacksam mot doktor Thomas liksom hela personalen för den professionellt utförda ögonlocksplastikoperationen och gott bemötande. Tack för de detaljerade och tydliga råden, trevlig kommunikation och teamet. Jag rekommenderar verkligen att välja denna klinik!

Svar från FaceClinic

Tack för de fina orden - glad att det har fungerat för dig som vi önskar behandla alla.

Lejla F
Skrev om FaceClinic

Var hos Helena för min första behandling igår, kan inte säga något annat än TOP på ALLT. Har redan bokat behandling igen om tre veckor :) Rekommenderas varmt !!

Svar från FaceClinic

Det är alltid roligt att få så fin återkoppling. Tack - hoppas det fortsätter lika bra.

Margareta C
Skrev om FaceClinic

på ett bra och proffsigt sätt, vänlig personal

Svar från FaceClinic

Tack för ditt trevliga omdöme Välkommen åter.

Lelle S
Skrev om FaceClinic

Trygg miljö och proffsigt bemötande , man känner sig väl omhändertagen. Återkommer gärna .

Svar från FaceClinic

Tack för att du säger så - vi försöker skapa en miljö precis som du beskriver.

Lise-Lotte F
Skrev om FaceClinic

Blev vänligt bemött i receptionen. Fick bra information från sjuksköterska/Helena. Kändes genuint. Inga överdrifter. Upplevde att hon hade både erfarenhet och kunskap.

Svar från FaceClinic

Vi är stolta över våra medarbetare som har gedigen utbildning, kunskap och stor portion sunt förnuft.

Azadeh S

Välbemötande 💜 duktiga personal 😊

Svar från FaceClinic

Tack vi försöker ta hand om alla på bästa sätt.

Anna S
Skrev om FaceClinic

Trevligt bemötande och duktig.

Svar från FaceClinic

Så bra att du kände dig nöjd med ditt besök hos oss.

Maria F
Skrev om FaceClinic

Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Alltid varit nöjd efter behandling av Susanne. Tack!

Sarina S
Skrev om FaceClinic

Proffsigt bemötande. Mycket kompetent ssk Helena.

Svar från FaceClinic

Tack för det - ständig vidareutbildning ger hög kompetens och bästa omhändertagande.

Fanny M
Skrev om FaceClinic

Fantastiskt bemötande. Så lycklig!

Svar från FaceClinic

Tack för visat förtroende. - uppskattar verkligen att du tar dig tid och lämna ett omdöme.

Maria Helena L
Skrev om FaceClinic

En bra seriös klinik att lita på som alltid utför behandlingar med naturliga resultat Rekommenderas!

Svar från FaceClinic

Uppskattar mycket din kommentar - naturliga resultat är det som vi eftersträvar.

Linda J
Skrev om FaceClinic

Så proffsiga men samtidigt väldigt lättsamt bemötande som gjorde mig som patient väldigt trygg. Kan varmt rekommendera denna klinik

Svar från FaceClinic

Så bra att du känner dig trygg. Det är precis vad vi önskar. Thomas

Nina B
Skrev om FaceClinic

Proffsigt, lyhört och mycket fint resultat. Jag är även inbokad på uppföljning vilket jag uppskattar mycket. /Nina

Svar från FaceClinic

Tack för det omdömet. Bra att du känner dig väl omhändertagen.

Susanne F
Skrev om FaceClinic

Helena är så proffsig, alltid lika nöjd. Tack!!!

Anna E
Skrev om FaceClinic

Alltid trevlig bemött. Lyssnar alltid på vad och hur jag tänkt mig min behandling.

Svar från FaceClinic

Tack för de orden Jag hoppas att vi kan fortsätta leverera en bra service.

Annika J
Skrev om FaceClinic

De hade ett fantastiskt mottagande och jag kände mig väl omhändertagen. Inga frågor var konstiga och de lugnande min oro. De hade ett väldigt professionellt förhållningssätt. Jag har opererat bort påsarna under ögonen, och de är ett minne blott

Svar från FaceClinic

Härlig kommentar - visst gör det skillnad - speciellt runt ögonen som är det viktigaste området för den som vill se fräsch ut. Min mening har alltid varit att om man vaknar och ser sig i spegeln och ser pigg ut snarare än trött så blir man också piggare. Det finns även undersökningar som visar på samma sak. Tack för att du delade med dig av din erfarenhet.

Diana J
Skrev om FaceClinic

Trevligt bemötande & professionellt omhändetagande! Jag är en mycket nöjd återkommande patient.

Svar från FaceClinic

Det var fina ord - jag hoppas vi kan fortsätta leva upp till dina förväntningar.

Petra M
Skrev om FaceClinic

Superproffsiga! Helena är jätte bra och jag är så nöjd med resultatet.

Svar från FaceClinic

Helena är vår klippa på FaceClinic och vi är väldigt stolta för att hon är med oss. SÅ klart väldigt erfaren men hela tiden med på utvecklingen och tar till sig nya saker. Jag lär mig mycket av henne. Glad att du är nöjd.

Victoria I
Skrev om FaceClinic

Otroligt duktig och kompetent personal. På Faceclinic vet man att man är i trygga händer

Svar från FaceClinic

Tack för dina ord - vi uppdaterar oss konstant vilket bidrar till trygghet både för behandlare och kund/patient.

Eva Å
Skrev om FaceClinic

Ansiktsbehandling som kändes bra. Trevlig personal.

Svar från FaceClinic

Vi har en trevlig miljö där personalen är den största tillgången. Välkommen åter.

Anna-lena K
Skrev om FaceClinic

Professionellt, seriöst med rätt förberedelser och uppföljning. Mycket nöjd och kände mig trygg genom hela processen.

Svar från FaceClinic

Jättebra - tack Vi fortsätter gärna att ta hand om dig.

Charlotte S
Skrev om FaceClinic

Jättebra bemötande och lyssna noga på vad man ville. Super proffsigt och kommer tillbaka dit igen snart :)

Svar från FaceClinic

Välkommen åter Tack för ditt omdöme.

Susanne R
Skrev om FaceClinic

Väldigt trevlig och kunnig personal som jag har stort förtroende för! Jag behandlades med botox, filler och profiler och är supernöjd med mitt resultat. Utöver detta köpte jag ansiktsprodukter som jag blev rekommenderad.

Svar från FaceClinic

Tack för din återkoppling - vi försöker hjälpa till med allt som kan hjälpa till för att få en hälsosammare och därmed fräsch hy. Precis som du säger så är det många olika saker som kan kombineras för att få bästa resultat.

Johanna Kikki Eleonora F

Uppskattade att hudterapeuten var mån om att göra ett uppriktigt bra jobb. Blev först besviken på att jag inte fick den behandlingen jag bokade för (IPL) trots att jag erfarit goda resultat av det på en annan klinik. Men jag uttryckte detta (aningen genant) och blev vänligt bemött, så jag känner mig trygg i att mina behov som kund bemöts samtidigt som jag kan känna mig trygg i att jag får professionella utlåtanden. Jag tyckte det var fint att jag fick en redig ansiktsrengöring och insmörjning, samt fick med mig prova-på-produkter för att jag var så osäker på om de skulle funka bra på mig.

Svar från FaceClinic

Vad bra att du är nöjd med oss. IPL finns ju som ett alternativ hos oss men vi är måna om att visa på helhetsbilden. Det är olika från fall till fall men många gånger finns det bra alternativ som kanske ger ännu bättre resultat och mer långsiktigt. Hoppas du hittar din väg och som sagt IPL alternativet finns ju kvar.

Ulrika G
Skrev om FaceClinic

Proffsigt bemötande och hela tiden en dialog kring vilka behandlingar som skulle passa mina önskemål. Rekommenderas varmt av mig.