Falskogsbil (f.d. Bilstallet)

Falskogsbil (f.d. Bilstallet)

4.5

Välkommen till Falskogsbil, vi erbjuder bra bilar till fördelaktiga priser. Vi är din personliga bilhandlare som håller mycket konkurrenskraftiga priser på våra bilar. Samtliga bilar som levereras är noga genomgångna och levereras alltid med 6 månaders garanti. Vi erbjuder finansiering genom Handelsbanken Finans, Wasa Credit...

11 omdömen om Falskogsbil (f.d. Bilstallet)

Birgitta E
Skrev om Falskogsbil (f.d. Bilstallet)

Väl omhändertagen o kunnig personal.

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 309 omdömen 4.5 av 309 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil

Marie H
Skrev om Falskogsbil (f.d. Bilstallet)

Bra bemötande hög service hjälpsam. Väldigt nöjd med mitt köp!

Svar från Falskogsbil (f.d. Bilstallet)

Tack själv Marie och inte minst för ditt tålamod, vi står alltid till din tjänst du är välkommen tillbaka då det blir dags att byta bil igen. Mvh Ali Falskogsbil

Lillemor B
Skrev om Falskogsbil (f.d. Bilstallet)

Fick ett trevligt bemötand. Inga problem och väldigt hjälpsam vid bilköpet.

Svar från Falskogsbil (f.d. Bilstallet)

Tack lillemor Det var trevligt att göra affär med er och lycka till Mvh Ali Falskgosbil AB

5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 145 omdömen 4.6 av 145 omdömen

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.

Conny J
Skrev om Falskogsbil (f.d. Bilstallet)

Mycket trevlig upplevelse,bra bemötande av försäljare och kanonservice vid bilköpet.

Svar från Falskogsbil (f.d. Bilstallet)

Tack conny Det var trevligt att sälja bil till dig med. Lycka till

Luan P
Skrev om Falskogsbil (f.d. Bilstallet)

Trygg bilfirma, trevlig personal och pålitliga bilar.

Svar från Falskogsbil (f.d. Bilstallet)

Tack luan Trevligt att göra affär med dig

Stéphanie L
Skrev om Falskogsbil (f.d. Bilstallet)

Vi köpte vår bil från Ali som visade professionalitet, kompetens, trevligt bemötande och framförallt stort kundfokus genom hela affären - även efter avslut besvarade han alla våra frågor och var mer än behjälplig! Vi rekommenderar varmt Ali och Falskogs bil.

Tack Stephanie och David Lycka till med nya bilen och hjärtligt välkomna

Rolf G
Skrev om Falskogsbil (f.d. Bilstallet)

Fantastiskt bemötande. Proffsig personal. Har gjort mitt bästa bblköp där.

Svar från Falskogsbil (f.d. Bilstallet)

Tack Rolf och kristina nöjet är på vår sida

Wissam M
Skrev om Falskogsbil (f.d. Bilstallet)

Köpte våran Honda CR-V hos killarna på Falskogsbil, väldigt nöjda bra service och hjälp genom hela affären. En bilfirma att rekomendera

Tiina H
Skrev om Falskogsbil (f.d. Bilstallet)

Mycket trevligt bemötande. Noggrann och seriös firma. Enkel och smidig bilaffär. Rekommenderas starkt!

Tack Tina och niclas Trevliga kunder förtjänar trevligt bemötande

Maria L
Skrev om Falskogsbil (f.d. Bilstallet)

Grymt bra bilhandlare. Vi fick lite problem med bilens dieselfilter et par veckor efter att vi köpt bilen och trots att det inte var någon garanti på detta så tog dom in bilen två gånger och fixade till den utan kostnad. Det känns tryggt att handla bil här och vi kommer absolut komma tillbaks hit för nästa bil :-)

Svar från Falskogsbil (f.d. Bilstallet)

Tusen Tack Maria och Robin, det är minst lika trevligt för oss att kunna leverera en bil som ni är nöjda med, ni är hjärtligt välkomna

Fredrik L
Skrev om Falskogsbil (f.d. Bilstallet)

Ringde företaget som beskrev en bil "i mycket fint skick, ingen rost alls och bra lack". Så jag svängde dit och fick sen en säck skit till bil med mängder av små stenskott, repor och lackskador där de flesta hade börjat rosta. Vidare stämde inte mätarställningen och jag blev gängutskälld av personalen för att jag hade bokat provkörning och sedan varken ville köpa bilen eller provköra.