Alla kategorier Jurist Södermanland Katrineholm Familjens Jurist i Sverige AB

Drottninggatan 13, 641 30 Katrineholm — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Familjens Jurist i Sverige AB

• sirkku P
    sirkku P skrev om Familjens Jurist i Sverige AB
    kan verkligen inte rekommendera, anlitade Familjens Jurist AB Att upprätta en enkel gåvobrev om min fritis fastighet, gåva till barnen.
    Jag hade klart för mig allt som jag ville att tå på gåvobrevet, juristen antecknade på plats och skulle skriva klart och skicka det till mig, när brevet kom saknades ett viktigt villkor, efter flera dagens jagande per telefon fick jag äntligen kontakt för juristen, hon lovade rätta till skicka ett nytt gåvobrev, den kom efter en dag, men inte rätt denna gången heller. problemet verkar vara att dem inte har tålamod att lyssna klart vart du vill säga, om du inte är nöjd får du kontakta och tala om det, men att få återkoppling är helt hopplöst flera dagar sittande och jagande per telefon, vårt fall ärende har fått flera veckans försening och är inte klart än. Jag fick avboka min planerade semester resa p.g.a. detta försening. Aldrig mera anlita jag på Familjens Jurist AB

Drottninggatan 13, 641 30 Katrineholm