Alla kategorier Jurist Stockholms län Stockholm Norrmalm Familjens Jurist i Sverige AB

Familjens Jurist i Sverige AB

Drottninggatan 25, 111 51 Stockholm — Visa karta

Brovägen 9, 18276, Stocksund
Agera Juristbyrå
Patrik J:
Bra bemötande och återkopplar alltid i tid. Jag fick all min hjälp av dem. :-)

Jurister nära Familjens Jurist i Sverige AB:

Kindstugatan 1, STOCKHOLM
Anna Rinman hjälper dig med allt vad gäller familjerätt och arvsrätt, migrations... Läs mer ›
Monica N:
Anna har varit mig behjälplig och tillmötesgående. Noggrann och gett mig råd hela tiden - har aldrig varit i Tingsrätten tidigare! Det ...

Läs vad 2 kunder tycker om Familjens Jurist i Sverige AB

• Jennifer
    Jennifer skrev om Familjens Jurist i Sverige AB
    Jag fick det dokument jag bad men hur de fakturerar är under all kritik!

På fakturan fanns bara en slutsumma, ingen infortmation om hur lång tid de olika momenten tog och hur priset räknats ut.

Den första fakturan bestred jag omgående då de skulle ha betalat för att jag bokat och bokat om en tid hos deras kundtjänst!
    De menade även att jag haft ett inledande möte med juristen vilket inte stämde, vi ordnade ärendet över mail. Tråkigt att behöva bestrida en faktura med oriktigheter.
    Den nya fakturan blev bättre men inte ok, jag kommer betala den för att jag inte orkar bestrida mer.

Mitt ärende var väldigt enkelt, det krävdes ingen utredning eller samtal till andra instanser av juristen, men trotts det blev det en mycket högre summa än rimligt. Jag uppmanar alla att få ett tydligt svar av er jurist vad gäller tidsåtgång under ett ärende så att ni inte får en chock-faktura på slutet!
  • david e
    david e skrev om Familjens Jurist i Sverige AB
    Besviken. Kan inte rekommendera detta företag.

Drottninggatan 25, 111 51 Stockholm