Alla kategorier Kakel Stockholms län Stockholm Farsta Farsta Strand Farsta Kakel

Farsta Kakel

Glavagatan 17, 123 71 Farsta — Visa karta

Hemmet och arbetsplatsen är där vi spenderar största delen av dygnet. I hemmet är köket ett nav för familjen och det sociala, på arbetsplatsen är det i fikarummet man har tid att umgås och prata idéer. Vi jobbar både med privatkunder och företag för att se till att ni ha en fräsch, modern och trivsam miljö. Vi är inte bara en leverantör utan en helhetspartner, vi kan utföra färdiga koncept men hjälper gärna också till i idéstadiet för att säkerställa att ni får precis den lösning ni önskar och förväntar er.
Vad än era förväntningar är har vi ambitionen att överträffa dessa, en nöjd kund är det viktigaste för oss.
Linnégatan 64, 11454, STOCKHOLM
BFB Gruppen
Vibeke P:
BFB Gruppen totalrenoverade vår lägenhet under december 2015-januari 2016. Såväl vår kontaktperson som hantverkarna var otroligt service-min...

Kakelaffärer nära Farsta Kakel:

Nynäsvägen 371, ENSKEDE
Kontakta oss inför din nästa renovering eller ombyggnation! Läs mer ›
Maria K:
Mycket positiv! Utmärkt kommunikation. Arbetet gick snabbt och smidigt utan onödig dröjsmål. Bra pris och gott resultat!

Läs vad 8 kunder tycker om Farsta Kakel

• Tobias L
    Tobias L skrev om Farsta Kakel
    Proffsigt bemötande där företaget verkligen levde upp till min förväntan. Kommer med tips som man själv inte tänker på. Väldigt nogrann! Vårt badrum blev riktigt fint och utfört på ett bra sätt. Tydligt från företaget hur arbetet skulle göras och inga dolda eller extra kostnader som vi varit med om från andra företag. Extremt nöjd!
  • Filip E
    Filip E skrev om Farsta Kakel
    Proffsigt och förstående
    Över förväntan
    God stämning och bra service. Skönt att hela tiden kunna ha en öppen dialog
    Väldigt bra
    Sammanfattning av min upplevelse med Farsta kakel är att de är väldigt nogranna, håller tidplan och kör med öppna kort. Inga dolda kostnader och har en öppen dialog.
  • Sarah L
    Sarah L skrev om Farsta Kakel
    Mycket proffsigt och noggrant genomfört arbete i badrum. Gick mycket snabbt och smidigt att få badrummet klart och vi är mycket nöjda kunder!
  • Martin L
    Martin L skrev om Farsta Kakel
    Vi har anlitat Farsta kakel vid ett 50-tal badrums och köksrenoveringar sedan 2011.
    De passar tider, är service minded och det viktigaste av allt, lämnar nöjda kunder efter sig varje gång.
    Priset motsvarar kvalitén på arbetet.
    Martin Sommerstein kommer alltid med bra designtips på kakel, klinker och fog samt lämnar bra priser på allt kakel från http://www.centro.se.

Jag kan rekommendera Farsta kakel till både privatpersoner och företag som söker duktiga plattsättare med våtrumsbehörighet och erfarenhet.

Med vänliga hälsningar, Martin Lindqvist.
    Delägare på Lindqvist & Engström Byggentreprenad AB.
  • Helene P
    Helene P skrev om Farsta Kakel
    Riktigt duktig och noggrann firma. Blev mycket nöjd med både kök och badrum som renoverades 2008, och åter igen i nytt boende 2012. Kan varmt rekommenderas.
  • Tiina K
    Tiina K skrev om Farsta Kakel
    Service, utförande, samarbete, engagemang utöver det vanliga! Fixade även problem som uppstod pga föreningens strul. Kan riktigt varmt rekommendera Farsta Kakel!
  • Andreas Ö
    Andreas Ö skrev om Farsta Kakel
    Har använt Farsta Kakel flera gånger till tre olika projekt. Renovering av badrum och gästtoalett samt kakelsättning i köket. Arbetet gick snabbt och smidigt och resultat blev hur bra som helst. Vi är supernöjda och skulle absolut rekommendera dem.
  • Niclas N
    Niclas N skrev om Farsta Kakel
    Martin och hans team renoverade mitt badrum för lite drygt ett år sedan. De löste allting och kom med förslag på lösningar. Bra kommunikation och arbetet (från ax till limpa) tog endast ca 3 veckor (om jag inte minns fel).

Resultatet av badrummet var toppklass!

Kan bara ge de varmaste rekommendationerna, riktigt duktig!

Glavagatan 17, 123 71 Farsta