Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Farsta Farsta Trafikskola AB

Farsta Trafikskola AB

Larsbodavägen 53, 123 41 Farsta — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Farsta Trafikskola AB

• Dennis A
    Dennis A skrev om Farsta Trafikskola AB
    Jag vill lämna min varmaste rekommendation. Jag körde med tre av skolans lärare. Alla var uppmuntrande, pedagogiska och trevliga att ha att göra med. Jag fick fick ett välvilligt och ärligt intryck från personerna som brinner för sitt yrke. Väldigt lägligt med närheten till vägverket i Farsta också.

Jag är fullt övertygad om att de spelade en avgörande roll i att jag till slut tog mitt körkort. Läs mer
  • Adrian r
    Adrian r skrev om Farsta Trafikskola AB
    Varning för den här trafikskolan! Efter att min första lärare sa upp sig ( o jag börjar fatta varför) så blev det kaos på stället. Noll koll och otrevlig personal! En gång hade jag blivit "bortglömd" vilket resulterade i att jag kom dit för en lektion som dom glömt boka in mig på! Samma sak när jag hade bokat bilen för uppkörning, då hade dom bokat in en lektion samma tid och dag med den bilen på någon annan. Och lektionen innan uppkörningen vart det plötligt bråk om betalningen på vilken jag redan fått en faktura på hemskickad. Som att jag skulle försöka blåsa dom på pengarna? Vilket dom faktiskt anklagade mig för! Det resulterade i en spänd och irriterad stämning precis innan uppkörningen. I utbildningssyfte spelar jag in alla mina körlektioner med ett fickminne och detta bad läraren mig stoppa upp.."nånstans" kan vi säga när han sedan kom ut till bilen. Aldrig varit med om en värre attityd från någon lärare i hela mitt liv! Så vill ni ha en problemfri och givande utbildning! Ta år er av det här och välj förnuftigt en annan bilskola! Annars kommer ni ändå märka vad jag menar så småning om. Bor ni desseutom i farsta finns det fler att välja på!

Lycka till! Läs mer
  • Nille S
    Nille S skrev om Farsta Trafikskola AB
    Fantastisk trafikskola med underbara lärare och personal. Tog precis MC-kort genom dem på rekordtid. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Dennis S
    Dennis S skrev om Farsta Trafikskola AB
    Jag tog bågekortet på Farsta Trafikskola och det hur bra som helst. Med bra menar jag att lärarna var pedagogiska, raka och bra människokännedom. Ju mer man lyssnar på lärarna desto bättre. Inget trams eller mjäkeri, alla var lika värda tills det att A-behörigheten satt där på lappen. Lasse med sitt metodiska gnolande när man glömt stänga av blinkersen å Anders med sina kvicka kommentarer. Jävla goa gubbar. Bågarna var lite sisådär men sånt får man ta. Själv körde jag privat en BMW F650GS och har nu ett halvår senare uppgraderat mig till en K1200RS.
    Mycket prisvärd trafikskola som INTE hymlar och försäker lura av folk en massa lektioner de INTE behöver!

/Savetun Läs mer

Bästa trafikskolorna i Stockholm: