Farsta Trafikskola AB

4.2

5 omdömen om Farsta Trafikskola AB

ANDREAS G
Skrev om Farsta Trafikskola AB

Har tagit c-kort och ykb hos Farsta och är fantastiskt nöjd för all hjälp med teori och körning. Ett stort tack till Lasse, Rasmus, Matte och Ernie.

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 116 omdömen 4.9 av 116 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

Dennis A
Skrev om Farsta Trafikskola AB

Jag vill lämna min varmaste rekommendation. Jag körde med tre av skolans lärare. Alla var uppmuntrande, pedagogiska och trevliga att ha att göra med. Jag fick fick ett välvilligt och ärligt intryck från personerna som brinner för sitt yrke. Väldigt lägligt med närheten till vägverket i Farsta också. Jag är fullt övertygad om att de spelade en avgörande roll i att jag till slut tog mitt körkort.

Adrian r
Skrev om Farsta Trafikskola AB

Varning för den här trafikskolan! Efter att min första lärare sa upp sig ( o jag börjar fatta varför) så blev det kaos på stället. Noll koll och otrevlig personal! En gång hade jag blivit "bortglömd" vilket resulterade i att jag kom dit för en lektion som dom glömt boka in mig på! Samma sak när jag hade bokat bilen för uppkörning, då hade dom bokat in en lektion samma tid och dag med den bilen på någon annan. Och lektionen innan uppkörningen vart det plötligt bråk om betalningen på vilken jag redan fått en faktura på hemskickad....

Per Dennis U gillar detta
Stockholm City Trafikskola
4.5/5 i betyg av 3436 omdömen 4.5 av 3436 omdömen

Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa

Nille S
Skrev om Farsta Trafikskola AB

Fantastisk trafikskola med underbara lärare och personal. Tog precis MC-kort genom dem på rekordtid. Rekommenderas varmt!

Dennis S
Skrev om Farsta Trafikskola AB

Jag tog bågekortet på Farsta Trafikskola och det hur bra som helst. Med bra menar jag att lärarna var pedagogiska, raka och bra människokännedom. Ju mer man lyssnar på lärarna desto bättre. Inget trams eller mjäkeri, alla var lika värda tills det att A-behörigheten satt där på lappen. Lasse med sitt metodiska gnolande när man glömt stänga av blinkersen å Anders med sina kvicka kommentarer. Jävla goa gubbar. Bågarna var lite sisådär men sånt får man ta. Själv körde jag privat en BMW F650GS och har nu ett halvår senare uppgraderat...

Nybrons Trafikskola AB
4.7/5 i betyg av 459 omdömen 4.7 av 459 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har