Fasaddekor.se, sid 2

Välkommen till Fasaddekor.se!

Vill du att ditt hus ska bli snyggast på gatan?
Här hos oss får du exklusiva, hållbara och unika husnummer och fasadsymboler i blankt plexiglas, rostfritt stål, koppar, mässing, betong eller rostad Cortén som utsmyckar din villa år efter år.
Välj mellan en rad fina siffror och bokstäver och gör det enkelt för alla att hitta till ditt hem.
Alla våra produkter levereras med både distanser, rostfri skruv och borrmall. Allt för att monteringen ska ske problemfritt och enkelt.

Är du osäker på vad som passar just din fasad? Kontakta oss så lovar vi att ge tips och råd.

Läs vad 755 kunder tycker om Fasaddekor.se

• 2020-08-02

Maria M skrev om Fasaddekor.se
    snabb leverans, snygg produkt. (siffror till husfasad) företaget får 10 av 10 Läs mer
  • 2020-08-01

Josefine E skrev om Fasaddekor.se
    Köpte vårt Hus nummer i form av bokstäver i betong. Blev jättenöjd! Enda minuset var att det tog lång tid att få, flera veckor. Läs mer
  • 2020-07-29

Ragnar U skrev om Fasaddekor.se
    Bra produkter. Snabb och trevlig respons vid frågor. Läs mer
  • 2020-07-29

Emelie G skrev om Fasaddekor.se
    Trevligt bemötande och de höll leveranstiden med råge 😊 Läs mer
  • 2020-07-27

Ewa W skrev om Fasaddekor.se
    Fasadsiffror som kändes billiga!!! Läs mer
    2020-07-27 Lars H svarar Ewa W
    Hej Ewa!

Tack för din återkoppling! Kontakta oss direkt på supporten (info@fasaddekor.se), vi tror du missat skyddsplasten på framsidan, vilket då och då händer. Med skyddsplasten på ser materialet just "billigt" ut. Givetvis ska även du vara 100% nöjd, lås oss få chansen!!
  • 2020-07-24

Lennart H skrev om Fasaddekor.se
    Fasadsiffrorna har anlänt väl förpackade och i utmärkt utförande med instruktioner, som är enkel att använda. Det har varit enkelt att applicera siffrorna på väggen. Det enda som saknas enligt min uppfattning är distanser, så man enklare kan få avstånd till vägg om man inte önskar siffrorna direkt intill vägg.
    Bra och positivt bemötande i kontakt med företaget.
    Jag rekommenderar det till andra. Läs mer
  • 2020-07-20

Marie S skrev om Fasaddekor.se
    Mycket nöjd, både med mina husbokstäver och leveranstiden. Utförlig monteringsmall gjorde det lätt att sätta upp. Läs mer

Gunvor S skrev om Fasaddekor.se
    Köpte fasadsiffror fina,nöjd med resultatet, lyser såfint Läs mer

Ehsan K skrev om Fasaddekor.se
    Riktigt bra and snyggt jobbat. Läs mer

Jan K skrev om Fasaddekor.se
    Bra Kundbemötande.
    Jag hade strul.
    En felleverans.
    En skadad leverans.
    3:e gången gillt allt ok.
    Förmodligen otur jag har satt upp produkten och allt ok. Läs mer

Tobias W skrev om Fasaddekor.se
    Enkel montering av belyst husnummer. Lite otydligt att hitta rätt instruktion men det löste sig snabbt med bra respons hos kundtjänsten Läs mer

Anders A skrev om Fasaddekor.se
    Mycket snabb leverans och en förstklassig produkt
    Enda negativa är möjligen priset Läs mer

Anders G skrev om Fasaddekor.se
    Det saknades ett fäste bara annars ok. Kanske lite högt pris ändå. Hoppas på att det är kvalité Läs mer

Lilja H skrev om Fasaddekor.se
    Bra.snabb. snyggt prisvärt 👌👍 Läs mer
  • 2020-07-15

Anna-lena S skrev om Fasaddekor.se
    Köpte rostade bokstäver och efter tre veckor rann rostet ner på vår vita fasad...

Borde vetat bättre men tråkigt Läs mer
    2020-07-15 Lars H svarar Anna-lena S
    Tack så mycket för din återkoppling Anna-Lena. Mycket viktig!

Detta är den första rapporten om att det kan droppa rost på vägg, vi har inte heller haft detta problem i vår tester (kanske beror det på de extrema regnmängderna den senaste tiden). Nu vet vi att det kan inträffa och kommer upplysa om det. Det positiva är att rostprocessen avstannar så snart hela siffran fått ett komplett rostskikt. Det kommer alltså inte fortsätta framöver. Är problemet betydande, kan ni montera ner siffran och låta den få sitt rostskikt borta från väggen, för att sen återmontera. Återigen, tack för hjälpen Anna-Lena!
  • 2020-07-14

Ulrika A skrev om Fasaddekor.se
    Beställde fasadsiffror i betong, mycket fina, bra kvalitet och lätta att sätta upp. Ganska lång leveranstid men när jag ringde företaget blev jag trevligt bemött och fick bra svar, så sammantaget en mycket bra upplevelse av köpet. Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-07-13

Karin J skrev om Fasaddekor.se
    Jag tyckte det var missvisande när dom visade på bilden att skärmen var svarta, sen när man läser mer så förstår man att dom är obehandlade.. Dom är ju inte så billiga och tyckte att det var dyr frakt. Vet ej om jag skulle kunna köpa flera skärmar i och med priser. Annars snygga. Läs mer
    2020-07-13 Lars H svarar Karin J
    Hej Karin!

Tack för din återkoppling!

De rostiga dekorskärmarna i Corténstål har en typisk stålyta vid leverans men efterhand som de exponeras för väder och vind så bildas den vackra rostytan, vilket också blir ett skyddande ytskikt som gör att skärmen håller "för evigt". Skärmarna är ju stora och transporteras på en pall och därför blir också frakten mer kostsam. Tror dock att en fraktkostnad på 860 kr är väldigt svår att förhandla ner ännu mer med fraktföretagen, så det är sannolikt det bästa vi kan erbjuda. Hoppas du blir riktigt nöjd med skärmen när den intaget sin rätta kulör! :-)
  • 2020-07-10

Vladimir K skrev om Fasaddekor.se
    Köpte 44cm höga siffror i vit akryl till fasaden. Relativt snabb leverans, mycket bra emballage , bra instruktioner, mall o passform.
    Allt som allt en positiv upplevelse, men tycker trots det att priset är i högsta laget, därför ger jag inte inte full poäng i omdömet. Läs mer
  • 2020-07-08

Gerd S skrev om Fasaddekor.se
    Beställde en fasadsiffra i samma färg som plåt och fönster på vårt nybyggda hus. Det var enkelt att beställa och resultatet var över förväntan, snyggt och av högsta kvalitet, förpackat på ett säkert sätt och verkar enkelt att sätta upp! Vi ser fram emot att sätta upp vår fyra på slutbesiktningsdagen! Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-07-02

Ola E skrev om Fasaddekor.se
    Snygga häftiga unika blir snyggt på mitt hus Läs mer
  • Kerstin M

2020-07-01

Kerstin M skrev om Fasaddekor.se
    Snabbt och enkelt. Lätt att montera Läs mer
  • 2020-06-26

Adam B skrev om Fasaddekor.se
    Köpte fasadsiffror. När dessa levererades framkom det att de skulle fästas grnom att man borrade hål i vilka siffrorna skulle fästas med silicon. Otroligt simpel lösning som inte fungerade i praktiken. Slutade med att jag borrade hål i siffrorna för att kunna fästa med skruv. Läs mer
    2020-06-26 Lars H svarar Adam B
    Hej Adam!

Så tråkigt att du inte kontaktade oss så att fick hjälpa dig, tror att du missuppfattat hur monteringen fungerar och vi hade givetvis guidat dig rätt. Att montera våra husnummer med dolda monteringsdistanser är enkelt om man följer den bifogade monteringsguiden och fungerar kanonbra på trä, tegel, betong, puts och plåtfasader (med fast material bakom plåt). Skulle du uppleva någon form av framtida problem, så kontakta oss direkt på supporten!

Kurt Mikael E skrev om Fasaddekor.se
    Snabb leverans bra monteringsanvisning! Läs mer

Gunilla H skrev om Fasaddekor.se
    Snabb och enkelt att hitta rätt hussiffra, stor fördel att kunna ladda upp bild och testa sig fram. Jättenöjd med vår nya hussiffra. Läs mer

Annika C skrev om Fasaddekor.se
    Hjälpsamma och snabba. Jag köpte en 40 cm stor fasadsiffra 😃 Läs mer
  • 2020-06-24

Mats L skrev om Fasaddekor.se
    Snabb och bra kundservice, bra produkt Läs mer
  • Ingela E

2020-06-22

Ingela E skrev om Fasaddekor.se
    Beställde en dekorskärm i rostig look. Skitsnygg och av hög kvalitet! Fått mycket beröm för den 👌 tack! Läs mer
    2020-06-22 Lars H svarar Ingela E
    Så roligt att höra Ingela! :-) Tack för att vi fick leverera!

Stefan S skrev om Fasaddekor.se
    Känns skum. Webbsidan gör reklam med att man får allt för att montera en fin hussiffra men sen är det bara en grov utskuren plåt med två stångar. Man ska montera med utomhussilikon som följer inte med. Utskärning av siffra är industri nivå och inte fin allts. Inte värd 1000kr om man får en färdig siffra för 100kr i en byggmarknad istället. Undvik! Läs mer
    2020-06-22 Fasaddekor svarar Stefan S
    Hej Stefan,

Tack för din återkoppling! Så synd att du inte kontaktat oss direkt om du uppfattar att det är något fel på leveransen eller om du inte är nöjd. Vi släpper aldrig en kund som inte är 110% nöjd. Det stämmer att allt monteringsmaterial ingår dvs rostfri skruv och plugg för våra akrylsiffror. På metallsiffrorna sitter distanserna svetsade på baksidan (vi vill undvika missprydande hål i fronten) och därför används inte plugg på dessa. Det enda som inte ingår är silikon för att försluta hålen. Vi tycker helt enkelt inte det är rimligt att debitera alla kunder för en hel tub silikon då det är så otroligt lite som behövs. Givetvis kunde vi ha det som ett tillval och det ska vi absolut överväga. När det gäller utskärningskvaliteten så måste jag säga att jag inte riktigt förstår kritiken. Alla våra siffror är vattenskurna, vilket ger det finaste snittet av de olika tillverkningsmetoderna som finns. Här kan vi helt enkelt inte göra mer. Återigen, kontakta oss Stefan!

Kerstin S skrev om Fasaddekor.se
    Vi köpte fasadnummer med ledbelysning. Innan vi beställde hade vi några frågor som vi snabbt fick besvarade per telefon. Läs mer

Ann-sofie L skrev om Fasaddekor.se
    Beställde fasadsiffror.
    Snygga siffror. Dock tog det lite tid men det kanske är rådande omständigheter som gör det. Fick dock svar och snabb leverans efter samtal med företaget Läs mer
  • 2020-06-19

Helena F skrev om Fasaddekor.se
    Köpt fasadsiffror. Att det var en mall med för uppsättningen var guld värt . Läs mer
  • 2020-06-18

Helene E skrev om Fasaddekor.se
    Toppen inga problem jag köpte en fasad siffra Läs mer
  • 2020-06-17

Johanna S skrev om Fasaddekor.se
    Köpte en nummerskylt till huset. Snabb leverans och bra kvalitet, lätt att sätta upp på husväggen. Läs mer

Linnea W skrev om Fasaddekor.se
    Väldigt tillmötesgående då jag ringde dem ang en felbeställning. Jättetrevlig personal Läs mer

Maria H skrev om Fasaddekor.se
    1 Fasadsiffror
    2 beställde på nätet
    3 jättefina siffror och lätta att sätta upp
    Bra helhetsintryck men de skulle behöva informera lite bättre om leveransen när den ungefär kommer att levereras, annars allt annat toppen. Läs mer

Lena P skrev om Fasaddekor.se
    Snabb och mycket bra service när vi beställde husnummer. Leverans gick fort o tydliga instruktioner för montering, allt förberett. Läs mer

Annika P skrev om Fasaddekor.se
    Beställde en 8 med ledbelysning.
    Kom efter 1,5 vecka och var väldigt snygg och lätt att montera.
    Vi är väldigt nöjda med fasaddekor och deras tjänst.
    Kan rekommendera dem. Läs mer
  • 2020-06-12

Christian Erik Gustaf L skrev om Fasaddekor.se
    Fasadsiffra
    Ingen kontakt med företaget. (näthandel)
    Priset var väl högt men siffran snygg. Lite lång lev.-tid. Läs mer
  • 2020-06-11

Fredrik B skrev om Fasaddekor.se
    Köpte fasadsiffra 40cm hög.
    Fick levererat enligt förväntan. Läs mer
  • 2020-06-10

Andreas I skrev om Fasaddekor.se
    Lite svårt med monteringen då monteringsdetaljer saknades men annars ok! Läs mer
  • 2020-06-09

Fredrik R skrev om Fasaddekor.se
    Snygg produkt
    Coola typsnitt
    Snabb leverans

Jättenöjd Läs mer
  • 2020-06-04

Mohamad Housam D skrev om Fasaddekor.se
    FÖR MYCKET DYRT, VI BETALT MER ÄN 2000 MR MEN VI FÅT PRODUKT SOM MAX VÄRDE 500, Läs mer
    2020-06-04 Lars H svarar Mohamad Housam D
    Hej Mohamad,

Tack för din återkoppling!

Så synd att du inte kontaktat oss direkt för ett samtal. Jag tror att du sannolikt missat att dra bort skyddsfolien från fronten, då får du en ful och matt yta som verkligen inte ser bra ut. Dra bort skyddsfolien, så ska du se att du fått valuta för pengarna! :-)

Ett 800 mm högt specialtillverkat husnummer i plexiglas med infälld text kan aldrig kosta 500 kr, det är inte ens materialkostnaden. Våra husnummer tillverkas unikt för varje kund och är inte serieproducerade standardvaror. Givetvis hade vi kunnat tillverka billigare massprodukter men vårt koncept är att leverera de mest unika och exklusiva husnumren.

Hoppas du blir nöjd med ditt husnummer efter monteringen och känner att villan har fått ett lyft som väl överstiger priset för din investering!
  • 2020-06-03

Kamilla D skrev om Fasaddekor.se
    Vi beställde ett husnummer i metall. Vid leveransen upptäckte vi ränder och smårepor som vi dokumenterade och mejlade till Fasaddekor.se som meddelade oss ganska omgående att de skickar ut ett nytt nummer. Vi är supernöjda med hur snabbt ärendet hanterades, bemötandet och lösningen. Läs mer
  • 2020-06-02

Christian A skrev om Fasaddekor.se
    Smidig webbsida för att designa skylten.
    Bra med kostnads feedback direkt.
    Leveransen fungerade också bra. Läs mer
  • 2020-05-29

Christian L skrev om Fasaddekor.se
    Lätt och överskådligt att beställa, bra urval av material och typsnitt!
    Bra kommunikation och leverans ,gillar hela upplägget från hemsida till leverans
    10 av 10
    Christian Lundwall Läs mer

Magnus S skrev om Fasaddekor.se
    Specialdesignat husnummer. Väldigt bra utskuret, inga vassa kanter, jättebra monteringsmall. Supernöjda! Läs mer

Ola L skrev om Fasaddekor.se
    Suveränt. Köpte siffra i rostfritt. Mycket bra kvalitet. Perfekt med monteingsmallen.
    Lite dyrt, men kvalitet kostar. Läs mer

Roine E skrev om Fasaddekor.se
    Mycket bra produkter. Beställning går är lättsam vi webb. Leveransen är snabb. Helt klart prisvärt. Läs mer
  • 2020-05-20

Emma K skrev om Fasaddekor.se
    Köpte nya siffror till huset. Allt har fungerat perfekt. Jag hade råkat beställa dubbla siffror vilket personalen anammade och ringde upp för att kolla om det verkligen stämde, vilket det inte gjorde. Så jag är tacksam för god service så jag i onödan slapp betala för två par siffror. Läs mer
  • 2020-05-16

Carina H skrev om Fasaddekor.se
    Köpt hussiffror. Via företagets hemsida. Hade inga speciella förväntningar. Det tog ganska många dagar innan jag fick mina varor.
    Nöjd med att handla hos Fasaddekor, / carina Läs mer